Sabvoton ML-45 i ML-65

Tematy związane z kontrolerami do silników BLDC. Sposoby podłączenia, chłodzenie, prądy itp.
Awatar użytkownika
choperek
Posty: 46
Rejestracja: 09 lis 2018, 6:31

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: choperek » 13 kwie 2019, 0:12

Kross pisze:
12 kwie 2019, 23:17
Halle od sterownika ml 45 do mxusa 3 :
Sterownik >>>> mxus 3
Zolty>>>niebieski
Zielony>>>zielony
Niebieski>>>zolty
Fazy od sterownika do silnika:
Zolty(W)>>>niebieski
Zielony(V)>>>zielony
Niebieski(U)>>>zolty
Dajcie znac jakby te polaczenie bylo zle... u mnie dziala ale wiecie jak to bywa... 😅
Podczas ustawiania polaczen zauwazylem ze w jednym czy dwoch ukladach wszystko dzialalo poprawnie poza tym ze kolo krecilo sie znacznje wolniej...
Mam pytanko odnosnie tej czerwonej diody, ona powinna mrygac czy sie swiecic?
Jutro spróbuje podejrzeć jak u siebie podłączyłem, a ta dioda to gdzie niby? I w sumie faktycznie czemu w temacie jest ML 65 jak nikt go na oczy nie widział?

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 13 kwie 2019, 8:18

Kross pisze:
12 kwie 2019, 23:45
Moze masz przewody zle podlaczone...
Mam inaczej podłączone przewody. Ile ci pokazuje amperów watomierz?

Kross
Posty: 24
Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Kross » 13 kwie 2019, 10:58

Watomierza jeszcze nie podlaczylem, malo mam czasu ostatnio i mi sie budowa przeciaga... dioda czerwona jest diagnostyczna jak noe podlaczylem + pod hale migala 12 raz ...

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 13 kwie 2019, 16:46

U mnie przewody są tak połączone w ml45 i Mxus 3k:

FAZY
Sterownik.......Silnik
Żółty................Żółty
Zielony............Niebieski
Niebieski.........Zielony

HALLE
Sterownik.......Silnik
Żółty................Żółty
Zielony.............Niebieski
Niebieski..........Zielony

Dioda u mnie miga co sekundę jak sterownik jest uruchomiony.
Obrazek

Kross
Posty: 24
Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Kross » 13 kwie 2019, 19:07

A kolo ci sie w tym momencie nie kreci w odwrotna strone?
Ps. Zobacz jak sie zachowuje dioda jak nacisniesz na manetke przyspieszenia... u mnie przestaje sie palic... o dziwo podlaczylem tak jak ty masz i dziala tak samo jak na moim podlaczeniu... to mozliwe zeby dwa ustawienia byly dobre?

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 13 kwie 2019, 20:02

Kross pisze:
13 kwie 2019, 19:07
A kolo ci sie w tym momencie nie kreci w odwrotna strone?
Ps. Zobacz jak sie zachowuje dioda jak nacisniesz na manetke przyspieszenia... u mnie przestaje sie palic... o dziwo podlaczylem tak jak ty masz i dziala tak samo jak na moim podlaczeniu... to mozliwe zeby dwa ustawienia byly dobre?
Oczywiście, że kręci się w dobrą stronę. Jest chyba sześć kombinacji na których silnik działa prawidłowo i tylko na trzech kręci się w dobrą stronę. Pisałem o tym w tym temacie. Nie zauważyłem czy dioda przestała migać jak dałem gazu. Sprawdziłem dzisiaj jak działa ograniczanie mocy przy rozładowanej baterii. Sterownik zaczął zmniejszać natężenie prądu przy 50,4 V i takie napięcie utrzymywał aż do końca testu. Prąd był płynnie zmniejszany. Test przerwałem jak sterownik podawał 7A na silnik i był już bardzo słaby.

ap0f1s
Posty: 328
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: ap0f1s » 15 kwie 2019, 6:49

Właśnie uruchomiłem parę rowerów z tym sterownikiem, pierwsza rzecz to nie ma on zadanych 45a tylko gdzieś koło 35a. Sprawdzę na innych gdy będę miał watomierz do nich wpiety.
W sumie narazie to jednyna wada.
Plus to kultura, cisza i płynność jazdy lepsza niż sinusy. Posiada mocne ustawione hamowanie regeneracyjne, zaskoczony jestem jak bardzo. Nie sprawdzałem ile jest to amper do aku ale zajmie się tym później. Więcej rzeczy opiszę jak potestuje więcej.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektror, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=399

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 84
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica, DOL

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 15 kwie 2019, 15:33

No ładne kwiatki :cry:
Ciekawe ile ma mój, ale jak kilka juz ma duzo mniejszą moc, to cudow nie ma :(

Jeśli w odczuciu po przesiadce z GT1500 bardziej rwie koło, to co by bylo na pełenych 45A.

@Tas, czekamy ma wypowiedź, w końcu w opisie jest 45 i 60A.
Merida XC Mission Race: 16s8p, Mxus 30H (10x6), Sabvoton ML7245

scuda
Posty: 369
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: scuda » 15 kwie 2019, 21:47

Zapewne prąd międzyfazowy jest dużo większy niż przy gt 45A i możliwe że wrażenie przyspieszenia jest inne.

Awatar użytkownika
Tsport
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2018, 13:53
Lokalizacja: Warszawa-Ursus

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Tsport » 16 kwie 2019, 11:58

ap0f1s - czekamy na info z pomiarów z wpiętym watomierzem. Ciekawe ile daje A.

Awatar użytkownika
Iceman
Posty: 326
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Iceman » 16 kwie 2019, 18:29

Dzisiaj dotarł do mnie ML60, jak go zamienię to napisze ile A pobiera. Zobaczymy czy będzie to pełne 60.

Po testach: ~51,6 A. Czyli jakieś 15% mniej.

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 16 kwie 2019, 20:51

Iceman pisze:
16 kwie 2019, 18:29
Dzisiaj dotarł do mnie ML60, jak go zamienię to napisze ile A pobiera. Zobaczymy czy będzie to pełne 60.

Po testach: ~51,6 A. Czyli jakieś 15% mniej.
Ml60 wypada lepiej bo ml45 pobiera aż 25% mniej prądu. Ja też zmieniam na ml60 bo dla nie te 33A to trochę za mało. KT 60V 45A pobierał 43A i dużo szybciej wjeżdżał pod górki. Ja wyraźnie odczuwam brak tych 10A.

Awatar użytkownika
Iceman
Posty: 326
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Iceman » 16 kwie 2019, 21:09

U mnie na ML45 było 27% mniej wiec teraz te dodatkowe 20A jest naprawdę odczuwalne, oczywiście na plus.

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 19 kwie 2019, 14:20

złoty pisze:
10 kwie 2019, 10:26
Hamowanie regeneracyjne działa bardzo dobrze chodź mogło by być troszkę mocniejsze samo dostosowuje się do prędkości i poziomu naładowania pakietu. Przy hamowaniu z 60km/h największy odzysk jaki zobaczyłem to 35 amper oczywiście spada wraz z prędkością, a zazwyczaj przy hamowaniu z 40km/h czy znaczniejszej górki to 10-15 amperów jakie da się zaobserwować przez dłuższą chwile.
Według mnie hamowanie silnikiem w ml45 jest za mocne przy dużych prędkosciach. W KT było dużo słabsze z płynnie regulowaną mocą. Jak zaczynałem hamować z około 45-50km/h to watomierz pokazywał mi 22A i słychać było jak opona zostaje na asfalcie. Z takim regenem to co miesiąc będę musiał oponę zmieniać. Bateria też pewnie nieźle w dupe dostaje podczas zjeżdżania ze sporych górek.

Tempomat dział świetnie przy każdej prędkości tak jak koledzy wcześniej pisali.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2019, 14:43 przez radex, łącznie zmieniany 2 razy.

złoty
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2018, 18:46

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: złoty » 19 kwie 2019, 18:16

Widocznie to moje błędne odczucie przez słabe klocki hamulcowe (żywiczne mimo tarcz 203mm), a przez sporą masę maszyny (55kg) to odczucie hamowania jest płynnym wytracaniem prędkości. Z pewnością przy takim odzysku pakiet swoje dostaje.

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 19 kwie 2019, 20:54

złoty pisze:
19 kwie 2019, 18:16
Widocznie to moje błędne odczucie przez słabe klocki hamulcowe (żywiczne mimo tarcz 203mm), a przez sporą masę maszyny (55kg) to odczucie hamowania jest płynnym wytracaniem prędkości. Z pewnością przy takim odzysku pakiet swoje dostaje.
Ja też mam żywiczne klocki z tarczą 203mm i w ogóle nie muszę ich teraz używać przy większych prędkościach. Na pewno ciężką maszynę trudniej zatrzymać ale to 35 A co ci pokazuje to jest wartość bardzo duża. W sterowniku KT 60v 45A max mi pokazywał watomierz 12A i to bez problemu mi wystarczało aby zwolnić podczas zjazdu. Szkoda, że nie można wybrać sobie trzech poziomów siły hamowania tak jak to jest z prędkością.

Kross
Posty: 24
Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Kross » 22 kwie 2019, 22:21

Ja dzis testowalem rowerek i spisuje mi sie na tym sterowniku i silniku mxus 3 swietnie ...
Regen bardzo dobrze hamuje .
Ustawiony mialem sterownik na srednia predkosc i spokojnie rozpedzalem sie plynnie do 47km/h
A ze waze swoje to i tak dobry wynik...
Po zalozeniu blokady obratu osi silnika zrobie tescik na duzej predkosci...
Szybki montaz i nie trzeba przetwornicy by odpalic regena
Dzis kolejny tescik... na sredniej predmosci z pomoca pedalow( do pewnego momentu bo po pozniej pedalowanie nie mialo juz sensu rozpedzilem sie do 66km/h ...

Gazoo
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Gazoo » 28 kwie 2019, 22:02

Jak wygląda sprawa użycia tego sterownika z silnikiem 9C? Kiedyś omawiany był temat słabej kompatybilności tych silników z FOC, ktoś ma takie doświadczenia w tym przypadku?

Gazoo
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Gazoo » 12 maja 2019, 19:12

A więc zaryzykowałem i kupiłem ML45 do sparowania z silnikiem 9C. Wykonanie w stosunku do GT super, bardzo podoba mi się duży radiator oraz złącza do przewodów, wykonane wzorowo, chociaż dla mnie lepiej gdyby złącza były z boku, ale to już personalna preferencja.
Podłączenie halli i faz bardzo kłopotliwe w porównaniu do GT (brak samonauki), pierwsze podłączenie, które kręciło kołem z jakimś tam momentem powodowało grzanie się silnika i bardzo słabą moc w porównaniu do GT (GT kiedy stałem obok roweru i dałem w gaz stawiał rower w pion, ten ledwo ledwo). Różnica z kolei w hałasie kolosalna, GT powodował głośną pracę silnika, ten całkowicie cichą. Podczas kolejnych prób konfiguracji przewodów coś poszło nie tak, sterownik przestał reagować na manętkę, dioda zaczęła migać 14x. Podejrzewam, że coś upaliłem, jeszcze go nie rozbierałem, ale jak to zrobię to się podziele.
Ma ktoś tabele błysków do tego sterownika?

Kross
Posty: 24
Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Kross » 12 maja 2019, 19:24

Chyba jest taka sama ja we wszystkich sabvotonach.
Tabela pod sabki mowi awaria halli

Gazoo
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Gazoo » 12 maja 2019, 19:47

A gdzie znajdę te tabele? Możesz podlinkować?
Dziwne, że wywala ten błąd, nawet po resecie zasilania czy halle są podpięte czy nie... pewnie upaliło się coś w sterowniku.

Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 956
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Umbur » 13 maja 2019, 7:06

Może po prostu zaczniecie podawać swoje konfiguracje przewodów i zrobi się z czasem jakaś tabela najczęstszych możliwości, która ułatwi następnym użytkownikom podłączenie. ;)

http://www.mqcon.com/menu/downloads.html

Gazoo
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Gazoo » 13 maja 2019, 15:21

Tak to wygląda po otworzeniu:
Obrazek Obrazek

A więc upalił się MOSFET.
Wygląda na to, że będzie można pogrubić druty oporowe w celu zwiększenia prądu.

Awatar użytkownika
Tsport
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2018, 13:53
Lokalizacja: Warszawa-Ursus

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Tsport » 13 maja 2019, 15:43

Pewnie tak, jak zadziała po wymianie Mosfet`a. :)

scuda
Posty: 369
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: scuda » 13 maja 2019, 20:50

Pogrubic druty, to jest to i w koncu zrobic zeby bylo tak jak pisze na naklejce sterownika 45A max i 60A max przy ml60.

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 15 maja 2019, 13:52

Umbur pisze:
13 maja 2019, 7:06
Może po prostu zaczniecie podawać swoje konfiguracje przewodów i zrobi się z czasem jakaś tabela najczęstszych możliwości, która ułatwi następnym użytkownikom podłączenie.
Ja i kolega Kross napisaliśmy w tym temacie jakie mamy kombinacje kabli dla Mxus 3k. Czas na innych użytkowników którzy mają mniejsze silniki.

Warto dodać, że trzeba uważać podczas podłączania przewodów do sterownika żeby nie zrobić zwarcia na konektorach. Ja jak odlutowywałem stary sterownik Kt 60V 45A to niechcący zwarłem plus z fazą i coś strzeliło jak podczas zwarcia. Oczywiście przewody od akumulatora były odłączone.

ap0f1s
Posty: 328
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: ap0f1s » 17 maja 2019, 12:14

Zamontowalem watomierz na dwóch bajkach z sabkiem ml45 i na każdym mam dokładnie 33a max poboru prądu. Także zgadza się to o czym mówia osoby wyżej że nie ma deklarowanych 45a.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektror, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=399

Awatar użytkownika
Iceman
Posty: 326
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Iceman » 19 maja 2019, 20:38

Moja obserwacja ML60 wyglada tak, że wg BMS-a to max z niego to 52A. Natomiast wg MPe max zarejestrowany prąd to 62A. Z tego co rozmawiałem z Markiem (autor MPe) to ten pomiar to max zarejestrowany nie uśredniony, można powiedzieć taki pik w poborze. Natomiast uśredniony to wspomniane okolice 50 kilku amper.

Awatar użytkownika
zero79
Posty: 81
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
Lokalizacja: Stargard

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: zero79 » 26 maja 2019, 10:49

Czy można do sterownika ML45 48V podpiąć pakiet 14S?
Używa ktoś takiej konfiguracji?

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 27 maja 2019, 9:43

tas pisze:
07 sty 2019, 11:41
nie zadziała, Sterowniki ML mają zarówno niski jak i wysoki próg zaprogramowany na 13s, 16s i 20s
Na pierwszej stronie masz odpowiedź.

Awatar użytkownika
zero79
Posty: 81
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
Lokalizacja: Stargard

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: zero79 » 27 maja 2019, 14:46

Ja to czytałem - ale tam było pytanie o 18S czyli o zwiększenie napięcia o 2s więcej ,a ja pytam o 1s - bo często tak jest stosowane i czy próg jest tak rygorystycznie zaprogramowana że nie przyjmie 1s więcej. Pytam czy ktoś to sprawdzał?

Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 1040
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: tas » 27 maja 2019, 15:47

będzie działać na 14s
Silniki, sterowniki, BMSy: SKLEP tel: 792-304-416
Kod rabatowy dla forumowiczów: "FORUM"
Tanie akumulatory i ogniwa: SKLEP
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: BLOG

Awatar użytkownika
zero79
Posty: 81
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
Lokalizacja: Stargard

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: zero79 » 27 maja 2019, 20:23

o super - zawsze to będzie ciut więcej mocy , troszkę szybciej - i jakiś wybór konfiguracji baterii bo można i 13 i 14S.

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 28 maja 2019, 9:55

tas pisze:
27 maja 2019, 15:47
będzie działać na 14s
Nie będzie problemów z płynnym ograniczeniem prądu gdy bateria jest rozładowana? Jeżeli przy 13s ogranicza gdy napięcie spadnie do 41V to przy 14s będzie już tylko 2,9 V na ogniwo. Czy bms nie będzie mu odcinał przed ograniczeniem prądu przez sterownik? Szkoda gdyby nie miał tej funkcji na 14s bo jest to bardzo przydatna funkcja.

Awatar użytkownika
zero79
Posty: 81
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
Lokalizacja: Stargard

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: zero79 » 28 maja 2019, 14:18

Zależy jakiego BMSA użyjesz - jak programowalnego to sobie możesz ustalić próg- a takie typowe ograniczają w okolicach 2,7- 2,8V na cele wiec i tak sterownik powinien odciąć pierwszy. Poza tym jeszcze ani razu nie rozładowałem swojej baterii do takiego stanu - jedynie po zbudowaniu - mierząc pojemność i sprawdzając czy BMS odetnie. Wiadomo jak się chce korzystać z takiego rozwiązania trzeba wiedzieć z czym to się wiąże, ale tutaj nic złego się nie dzieje.

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 28 maja 2019, 14:41

zero79 pisze:
28 maja 2019, 14:18
Zależy jakiego BMSA użyjesz - jak programowalnego to sobie możesz ustalić - a takie typowe ograniczają koło 2,8V na cele wiec i tak sterownik powinien odciąć pierwszy. Poza tym jeszcze ani razu nie rozładowałem swojej baterii do takiego stanu - jedynie po zbudowaniu - mierząc pojemność i sprawdzając czy BMS odetnie. Wiadomo jak się chce korzystać z takiego rozwiązania trzeba wiedzieć z czym to się wiąże, ale tutaj nic złego się nie dzieje.
Sprawdzales jakie były różnice napięć na celach przy 40V? Z jakich ogniw zrobiłeś pakiet? Jeżeli ogniwa mają różnice w rezystancji to przy takim głębokim rozładowaniu może się okazać, że któraś cela zejdzie napięciem do poziomu odcięcia przez bms i będziesz musiał jechać o własnych siłach. Uważam, że funkcja ograniczania prądu przy rozładowanym pakiecie to jeden z większych plusów ml45/60.

Awatar użytkownika
zero79
Posty: 81
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
Lokalizacja: Stargard

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: zero79 » 28 maja 2019, 15:05

Też tak uważam że to plus tego sterownika i że przy pakiecie 14S nadal będę z niego korzystał. A baterie buduje z nowych nie używanych nie depakietowanych ogniw. Nie zauważyłem żadnych rozjazdów - ale mam na tę chwilę 2kkm przejechane wiec to dopiero początek. Swoją mam 16S wiec trochę większa . a ten sterownik ml45 to będzie do innego projektu. Ogólnie wystarczy wiedzieć na ile km masz pakiet i nie wyjeżdżać baterii do zera wówczas problemu żadnego nie będzie - ja na swoim 16s10p robię po 120km i jeszcze kilka voltów w baterii zostaje.

radex
Posty: 88
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 28 maja 2019, 16:00

Jeżeli ogniwa są nowe to nie powinno być problemów. Jak będzie działać ta funkcja na 14s to będziesz mógł wykorzystać prawie 100% pojemności pakietu bo przy 2,9 V i małym poborze prądu już dużo energii nie zostaje. Kupuj ml i daj znać jak to współpracuje z 14s. U mnie ml45 16s wysysa z pakietu 3-4 Ah więcej od KT 45.

Sedar
Posty: 3
Rejestracja: 07 cze 2019, 22:13

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Sedar » 09 cze 2019, 1:34

Testowałem dwa egzemplarze ML45. Obydwa pobierały w okolicach 34A.
Przetestowałem zalutowanie drutów. Najpierw na 40,6A potem na 47A.
Przejechane ponad 350km, zero problemów. Sterownik nawet w te upały lekko ciepły.
Zainstalowany jest pod ramą więc chłodzenie ma dobre. Przy moim silniku (Rapid 2000) nie do zagrzania.
Silnik odcina z powodu przegrzania ,a sterownik ledwie ciepły.
Teraz na podjazdach w porównaniu do KT48 nie wymięka, jak było wcześniej przy 34A :-)

Gazoo
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Gazoo » 09 cze 2019, 15:37

Pokażesz o ile pogrubiłeś druty na te 47A?

Sedar
Posty: 3
Rejestracja: 07 cze 2019, 22:13

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Sedar » 10 cze 2019, 0:14

Tu masz fotkę.
Załączniki
ML45.jpg

Gazoo
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Gazoo » 11 cze 2019, 12:58

Dzięki. Wychodzi na to, że nie są one "pogrubione" po długości, a raczej zmostkowane na pewnej długości, zgadza się?

bojfik
Posty: 3
Rejestracja: 10 cze 2019, 14:38

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: bojfik » 11 cze 2019, 13:38

Apropo tego sterownika (ml45), stosował już ktoś jakieś zamienne mosfety zamiast tych oryginalnych chińskich?

Sedar
Posty: 3
Rejestracja: 07 cze 2019, 22:13

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Sedar » 12 cze 2019, 22:59

Gazoo pisze:
11 cze 2019, 12:58
Dzięki. Wychodzi na to, że nie są one "pogrubione" po długości, a raczej zmostkowane na pewnej długości, zgadza się?
Tak druty zostały, można tak powiedzieć skrócone, zmostkowane są fabrycznie na płytce drukowanej.

Gazoo
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwie 2019, 22:00

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Gazoo » 13 cze 2019, 10:56

Ok, dzięki za odpowiedź

ODPOWIEDZ