Sabvoton ML-45 i ML-65

Tematy związane z kontrolerami do silników BLDC. Sposoby podłączenia, chłodzenie, prądy itp.
Awatar użytkownika
Eryk
Posty: 159
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Eryk » 27 cze 2019, 10:20

equid ja bym lekko nalewał cyną bocznik aż uzyskania zadawalajacego efektu. Wsadzenie druta miedzianego to duże ryzyko, on ma zdecydowanie mniejsza rezystancję niż bocznik. Chyba że robisz doświadczenie dla potomności ;) .

Powerarmor
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 2019, 11:42

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Powerarmor » 28 cze 2019, 19:23

Czy komuś z szanownych forumowiczów udało się podłączyć Sabvotona ML45 do Nine Continent 9C RH2809 i podzieli się parami odpowiednich kolorów?

Awatar użytkownika
Maran_hand
Posty: 798
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:04
Lokalizacja: Warszawa - Dolny Mokotów

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Maran_hand » 30 cze 2019, 14:00

Czy ma ktoś albo wie gdzie znaleźć listę błędów sygnalizowaną przez ilość mrugnięcia diody?
www.RybieUdko.pl
a tym się wożę viewtopic.php?f=30&t=134 ..po dzielni :twisted:

Awatar użytkownika
equid
Posty: 384
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: equid » 30 cze 2019, 15:44

Sprawdzał ktos z was moze jaki maksymalny pobór pradu w sterowniku ml60 jest na ograniczeniu mocy małym i średnim?
Ewentualnie jest ktoś kto chciałby wyświadczyć małą przysługę i to sprawdzić?

złoty
Posty: 23
Rejestracja: 12 paź 2018, 18:46

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: złoty » 09 lip 2019, 20:27

Z tego co zauważyłem różnica jest w prędkości max a prąd idzie na każdym taki sam(nie wliczając ograniczenia do 20km/h tam jest około 7A w ciągu) . W przypadku gdy na średnim przez wylądowany pakiet z napięcia nie osiągam prędkości max pobór jest jakieś np. 3200W, po przezuceniu na duży rośnie do 3700W i wzrasta prędkość max. Na pełnym pakiecie nie zauważyłem żeby któryś z trzech trybów prędkości miał jakiś wpływ na ograniczeie poboru prądu.

Awatar użytkownika
equid
Posty: 384
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: equid » 09 lip 2019, 22:39

złoty pisze:
09 lip 2019, 20:27
Z tego co zauważyłem różnica jest w prędkości max a prąd idzie na każdym taki sam(nie wliczając ograniczenia do 20km/h tam jest około 7A w ciągu) . W przypadku gdy na średnim przez wylądowany pakiet z napięcia nie osiągam prędkości max pobór jest jakieś np. 3200W, po przezuceniu na duży rośnie do 3700W i wzrasta prędkość max. Na pełnym pakiecie nie zauważyłem żeby któryś z trzech trybów prędkości miał jakiś wpływ na ograniczeie poboru prądu.
Dzieki za odpowiedz , dozo mi to pomoze :)

Awatar użytkownika
asolek
Posty: 44
Rejestracja: 01 maja 2018, 9:14
Lokalizacja: TUREK

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: asolek » 21 sie 2019, 18:00

Witam dzisiaj zamontowałem alarm https://pl.aliexpress.com/item/33043900 ... 5c0fTWmu0r do sterownika ML- 60 , czerwona wtyczka z Czerwonym i Czarnym przewodami i cztero pinowa wtyczka Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] i działa alarm oraz blokada koła super .

Awatar użytkownika
asolek
Posty: 44
Rejestracja: 01 maja 2018, 9:14
Lokalizacja: TUREK

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: asolek » 21 sie 2019, 18:05

Jeśli się wsiądzie na rower zaczyna wyć alarm , a przy próbie odjechania lub odepchnięcia po kilku sekundach blokuje tylne koło na amen.

Awatar użytkownika
Pan_drzej
Posty: 17
Rejestracja: 23 lip 2019, 21:13
Lokalizacja: ~Gdynia

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Pan_drzej » 21 sie 2019, 20:50

asolek pisze:
21 sie 2019, 18:00
Witam dzisiaj zamontowałem alarm https://pl.aliexpress.com/item/33043900 ... 5c0fTWmu0r do sterownika ML- 60 , czerwona wtyczka z Czerwonym i Czarnym przewodami i cztero pinowa wtyczka Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] i działa alarm oraz blokada koła super .
Myślisz, że ze zwykłymi sterownikami KT będzie to działać? Muszą być jakieś specjalne wyprowadzenia ze sterownika? nie mam nawet stacyjki

Awatar użytkownika
asolek
Posty: 44
Rejestracja: 01 maja 2018, 9:14
Lokalizacja: TUREK

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: asolek » 21 sie 2019, 22:28

Sterownik ML-60 ma wyprowadzone kostki do podłączenia alarmu ,przy tym alarmie nie potrzeba stacyjki można włączać i wyłączać z pilota.

krzysztof_EV_fan
Posty: 17
Rejestracja: 01 kwie 2019, 20:13

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: krzysztof_EV_fan » 27 sie 2019, 10:28

Czy ktoś z Was uaktywnił i użytkuje funkcję blokady koła w ML-60?

Przeczytałem odpowiedź Sietasa na początku tego wątku:
---
Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
Post autor: Sietas » 21 lut 2019, 8:43
No jak bezużyteczna - zwarcie faz było normalnym zabezpieczeniem antykrwdzieżowym przez długi czas.
Stawianie oporu przeciw obróceniu to jak dla mnie tylko dodatkowy bajer.
---

U mnie w ML60 /działa z MXUS-em 3K Turbo, bat. 16s16p/
wszystkie inne funkcje działają prawidłowo i jak w Waszych opisach na forum,
ale chciałem uruchomić blokadę koła i nie działa ona tak, jak na filmie Tasa /co prawda dla innego sterownika/.
W filmie Tasa podczas próby ruchu kołem po prostu silnik stawia aktywny opór,
uniemożliwijąc ruch kołem = jazdę - jest to logiczne :)

Ale u mnie po połączeniu przewodu blokady do masy, "nic się nie dzieje" (i tak chyba powinno być),
natomiast po próbie poruszenia koła zaczyna ono... drgać, tzn. poruszać się minimalnie, ale "sztywno" w przód i w tył,
i nie daje się poruszyć kołem, prąd wtedy rośnie do ok. 13A i sterownik daje na koło ok. 700W.
Taki stan trwa kilka sekund (ale ja nie wiedziałem, czy coś jest "nie tak")
więc nie podtrzymywałem dłużej tego stanu i wyłączałem blokadę ;)
Ale być może ten objaw (drganie koła) jest prawidłowy i ma odstraszyć potencjalnego złodzieja ;)
Być może później to drganie wyłącza się... i przechodzi w "tryb zwarcia faz" - jak pisał Sietas,
ale ja nie dotrwałem do tego stanu, tylko wyłaczyłem blokadę ;)

Mam zatem pytania:
- czy funkcja blokady koła w ML60 powinna właśnie tak działać jak u mnie działa,
tylko zbyt wcześnie zestrachałem się tym drganiem koła i ją wyłączyłem zbyt wcześnie podczas testów,
a powinienem poczekać te kilkanaście sekund i... właśnie co wtedy się dzieje?
- co oznacza "tryb zwarcia faz"? Czy po prostu sterownik nie zasila silnika,
a on "ze zwartymi fazami" stawia pewien opór, ale można odjechać rowerem?
Czy też przy każdej próbie ruchu kołem silnik wpada w drgania, a po kilkunastu sekundach "odpuszcza",
ale jeśli znów się go ruszy, to znów wpada w drgania, czyli inaczej: rower nie dotykany stoi spokojnie,
nie pobiera prądu, gdy jednak tylko się go dotknie i lekko obróci kołem, to odstraszająco drga
i znów po chwili wyłącza to drganie /i pobór 700W ;)/ i czuwa dalej.

Nie mając opisu działania blokady w ML60 prawdopodobnie? zestrachałem po włączeniu tej blokady ;)
i z tego wynika, że chyba podczas testów zbyt wcześniej ją wyłączyłem bojąc się o sterownik i silnik?

Czy to co piszę ma sens i blokada u mnie działa prawidłowo (drganie koła),
czy też ta blokada u mnie jednak nie działa tak jak powinna,
bo spodziewałem się, że podczas próby ruchu kołem po prostu silnik będzie stawiał aktywny opór
(jak na filmie Tasa), ale nie będzie tak "odstraszająco" drgał!

Poza tym WSZYSTKIE funkcje ML60 działają u mnie wyśmienicie :)

Proszę o radę.

Awatar użytkownika
equid
Posty: 384
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: equid » 27 sie 2019, 14:19

Zasadnicze pytanie, jak załączyłeś blokade koło było na ziemi czy w powietrzu? Jesli w powietrzu to jest wszystko prawidłowo

krzysztof_EV_fan
Posty: 17
Rejestracja: 01 kwie 2019, 20:13

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: krzysztof_EV_fan » 27 sie 2019, 21:09

Było w powietrzu! :)
Nie chciałem testować tej funkcji na ziemi, żeby w przypadku jakiegoś przypadku ;) maszyna nie ruszyła z kopyta.
Na filmie Tas pokazuje działanie tej funkcji też w powietrzu (ale dla innego sterownika),
więc sądziłem, że w powietrzu działa tak samo jak na ziemi i nie ma różnicy.
Czyli wszystko OK? ;)
Przetestować na ziemi?

krzysztof_EV_fan
Posty: 17
Rejestracja: 01 kwie 2019, 20:13

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: krzysztof_EV_fan » 27 sie 2019, 22:09

I przetestowane :)
Na ziemi - po włączeniu blokady koła (zwarcie zielono-białego) do masy,
w przypadku poruszenia kołem (rowerem) koło "blokuje się" czyli nie daje się obrócić,
sterownik podaje ok. 700-800W na silnik. Gdy koło się puści - rower lekko kołysze się.
Trwa to kilkanaście sekund, po czym blokada wyłącza się (słychać nawet "pyknięcie").
Potem niby jest lekki opór w kole, ale bez problemu można rower toczyć.
Po tym pierwszym (i ostatnim) razie blokada już nie włącza się ponownie.
Trzeba ew. ją znów aktywować wyłączając i włączając ponownie.

No i powstaje pytanie... jakie to jest zabezpieczenie???
Przecież złodziej poczeka te kilkanaście sekund i jakoś odjedzie rowerem :(
albo następny podejdzie i już nie natrafi na blokadę.
Nie bardzo rozumiem idei takiej blokady (jednokrotnej i potem nie ma blokady).
Byłoby sensowne, gdyby blokada koła załączała się ponownie (np. przynajmniej po jakimś czasie - kilkadziesiąt sekund)
i znów była aktywna i znów przy próbie ruszenia koła blokowała je. Sądziłem, że tak to będzie działać.

Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, dlaczego ta blokada działa tylko jeden raz?
To nie jest pytanie retoryczne, tylko pytam z ciekawości.
I jaka jest w ogóle idea takiego zabezpieczenia?

I pytanie dodatkowe.
Do czego może służyć brązowy przewód opisany jako "faza silnika" w tej samej wiązce?
Co na nim się pojawia, kiedy i do czego można wykorzystać?

Awatar użytkownika
equid
Posty: 384
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: equid » 29 sie 2019, 10:25

krzysztof_EV_fan pisze:
27 sie 2019, 22:09
I przetestowane :)
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, dlaczego ta blokada działa tylko jeden raz?
To nie jest pytanie retoryczne, tylko pytam z ciekawości.
I jaka jest w ogóle idea takiego zabezpieczenia?

I pytanie dodatkowe.
Do czego może służyć brązowy przewód opisany jako "faza silnika" w tej samej wiązce?
Co na nim się pojawia, kiedy i do czego można wykorzystać?
Bo to jest stwozone do współpracy z takim alarmem, najlepiej kup go sobie a on zrobi wszystko za Ciebie ;)
asolek pisze:
21 sie 2019, 18:00
Witam dzisiaj zamontowałem alarm https://pl.aliexpress.com/item/33043900 ... 5c0fTWmu0r do sterownika ML- 60 , czerwona wtyczka z Czerwonym i Czarnym przewodami i cztero pinowa wtyczka Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] i działa alarm oraz blokada koła super .

krzysztof_EV_fan
Posty: 17
Rejestracja: 01 kwie 2019, 20:13

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: krzysztof_EV_fan » 31 sie 2019, 9:01

Dzięki equid,
teraz wiadomo, że wszystko zadziała.
W innym wątku, który rozpocząłem na ten temat, asolek dokładnie wyjaśnił jak zachowuje się ML-60 z tym alarmem
(to dla potomnych, gdyby szukali odpowiedzi na podobne pytanie):
asolek pisze:
30 sie 2019, 23:00
Witam wystarczy zainwestować niecałe 50zł w alarm i wszystkie nurtujące Cię pytania znikną a zwłaszcza dotyczące brązowego przewodu. ML- 60 ma wyjścia pod alarm poprzez dwie wtyczki dwu pinową czerwoną i cztero pinową w której są tylko trzy piny,alarm ma dwie wtyczki które pasują do sterownika . Po podłączeniu alarmu i uzbrojeniu go pilotem , podczas próby odjechania lub odepchnięcia roweru zaczyna wyć alarm i po 1-2 sekundach zaczyna działać blokada koła . Jeśli zostawimy rower w spokoju puszcza blokada koła , lecz po ponownej próbie jechania lub pchania znowu blokuje koło. Podczas łączenia na krótko i zwieranie przewodów przy sterowniku blokada nie będzie działa . Wydaje mi się że zaspokoiłem twoja ciekawość odnośnie wiązki antykradzieżowej.
Ps. Najlepiej ta blokada działa przy ciężkim rowerze którego nie można podnieś jedną ręką żeby koło było w powietrzu podczas pchania.
Dzięki za pomoc!
Pzw
K.

Awatar użytkownika
Vegasnight9
Posty: 360
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Vegasnight9 » 29 wrz 2019, 1:42

Słuchajcie tak kminie od pewnego czasu jaki upgrade bike'a wykonać przez zimę. Mój KT60V45A (50A po lutowaniu boczników) i 30h 7x9 przejechał już ponad 15k km i myślę że pora na zmianę. Chcę zmienić silnik na qs 35h 6t i zastanawiam się też nad ml60... Tylko nie wiem czy wymiana podkręconego na 50A kt na ml'a ma jakikolwiek sens... Jak myślicie?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243

Sietas
Posty: 396
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Sietas » 29 wrz 2019, 1:50

Ml60 w fabryce podaję od 52 do 55A (tą drugą wartość podaję nexun). Kt z kolei ma PASa i LCD więc taka podmianka chyba nie ma większego sensu aczkolwiek praca jest owszem trochę bardziej kulturalna bo to wektor nie sinus

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 03 paź 2019, 9:35

A ile w końcu ma ML45?
Na Mqcon.com i Nexun.pl pisze, ze 45A

W porównaniu z GT1500 ma jednak mniejszego "kopa", a opierając się na danych 45A/ 140A - fazowego w wektorze, powinno być na odwrót..

Co do kultury, w ML odczucie jest podobne do KT, sterowanie jest obrotami, nie momentem jak w typowym Sabku, choćby mini 7245.
Plus taki, ze w ML "softstart" jest opcją, nie przymusem jak w KT.
Merida: 16s8p, Kariwa: 26s15p

radex
Posty: 132
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: radex » 04 paź 2019, 9:46

PoulN pisze:
03 paź 2019, 9:35
A ile w końcu ma ML45?
Na Mqcon.com i Nexun.pl pisze, ze 45A
Z akumulatora pobiera około 33A i wszyscy to potwierdzają.

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 04 paź 2019, 9:49

Czyli zniżone parametry są podawane na www.
I to by się zgadzało, bo jest odczuwalnie slabszy od GT.

Da się go jakoś "podkręcić"? :) jesli tak, to do ilu A max?
Merida: 16s8p, Kariwa: 26s15p

Awatar użytkownika
equid
Posty: 384
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: equid » 04 paź 2019, 11:28

Możesz podlac bocznik ;)

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 04 paź 2019, 12:57

Qrcze a jest gdzieś na necie (do ML) tutek jak się do tego zabrać?
Merida: 16s8p, Kariwa: 26s15p

Awatar użytkownika
equid
Posty: 384
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: equid » 04 paź 2019, 14:02

Tak jak do każdego innego, poczytaj w tym temacie to się więcej dowiesz

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 04 paź 2019, 15:22

Ok, przeoczyłem ;) czyli poprostu pomiędzy wlutowac drut? jakiej srednicy użyłeś?
Czy lepiej podlać cyną, a jesli tak, to zmosktować, czy pogrubić każdy z osobna?
Merida: 16s8p, Kariwa: 26s15p

Sietas
Posty: 396
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Sietas » 04 paź 2019, 17:24

Jak drut wlutujesz to Ci 100A wyskoczy jak nie lepiej. Pocynuj bocznik, ale z rozwagą. Dokładnie jak w poradniku Tasa na temat tuningu gt1500

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 04 paź 2019, 17:27

Nadleje cyną, tak jak na blogu, problem w tym, ze nie mam watomierza
Merida: 16s8p, Kariwa: 26s15p

Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 1133
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: tas » 04 paź 2019, 19:36

W czym problem? Więc kup watomierz.
Silniki, sterowniki, BMSy: SKLEP tel: 792-304-416
Kod rabatowy dla forumowiczów: "FORUM"
Tanie akumulatory i ogniwa: SKLEP
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: BLOG

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 04 paź 2019, 23:31

Polecisz jakiś tani dobry?

Wiele osób pewnie zastanawia się nad zakupem,
to dobry moment na doprecyzowanie info odnośnie tych sterowników, bo jest niezły misz-masz:

Nexun.pl
ML45 - 45A/ 140A
Ml60 - 55A/ 170A

Mqcon.com
ML45 - 45A/ 145A
Ml60 - 60A/ 155A
(a jeszcze na Ich www. poniżej pojawia się 80/200A, zależnie od wersji napięcia?)

Użytkownicy
ML45 ~33A /?A
ML60 ~50A /?A

Po zmianie na z GT na ML45, przez pierwsze dni myslalem, ze nawet jest mocniejszy, ale jest odwrotnie - gdyby miał pełne 45A to może było by porównywalne.
Więc jesli ktoś myśli o prądzie w granicach 45-50A i nie chce grzebać - tracić gwarancji, to od razu niech bierze ML60.
To bdb, prosty, bezproblemowy sterownikik z "softstartem" jako opcją pod przyciskiem.

Gdyby sterownanie było jak w normalnym Sabku i miał PASa to dla wielu byłby ideał.
Merida: 16s8p, Kariwa: 26s15p

złoty
Posty: 23
Rejestracja: 12 paź 2018, 18:46

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: złoty » 06 paź 2019, 11:23

U mnie nadlanie cyną wyglądało tak w przełożeniu na ampery...
Sterownik mam pod ramą i po kolo godzinnej jeździe z manetką w opór czuć że miejsca gdzie są mosfety są ciepłe. Nie kontroluje temp, włożyłem biometal na 70stopni ( ale chyba w złym miejscu ulokowany więc pewnie nie zadziała właściwie). Jak narazie pierwsze co ma się przegrzać to silnik.
Załączniki
IMG_20190724_105732.jpg
IMG_20190724_100315.jpg
IMG_20190724_095649.jpg
IMG_20190724_095639.jpg

scuda
Posty: 490
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: scuda » 06 paź 2019, 11:35

Radiator w tym sterowniku wydaje się być konkretny więc pewnie ciężko będzie przegrzać. A jak odczucia fizyczne w przyspieszeniu po takim modzie na 65A/80peak

Awatar użytkownika
chudybws
Posty: 121
Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: chudybws » 06 paź 2019, 12:04

Co do podlewania cyną. Ja przy braku watomierza skorzystałem z miernika cęgowego sprawdzając prąd z baterii podczas ruszania. Według pomiaru podkręciłem KT blokowca 30A na 43A. Tło trzeba zwrócić uwagę na to że nie każdy miernik cęgowy nadaje się do prądu DC. Kosz najtańszego to ~130zł na allegro. Nie wiem ile trzeba dać za watomierza ale jak komuś potrzebny tyko żeby sprawdzić ile uzyskał po podlaniu i nie chce mu się bawić z watomierzem to chyba najszybszy sposób. A i miernik się przyda nie raz ;)

Awatar użytkownika
Inc0
Posty: 769
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Inc0 » 06 paź 2019, 12:18

Najprostszy watomierz z ali dostaniesz za mniej niz 100pln
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.

złoty
Posty: 23
Rejestracja: 12 paź 2018, 18:46

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: złoty » 06 paź 2019, 18:41

scuda pisze:
06 paź 2019, 11:35
Radiator w tym sterowniku wydaje się być konkretny więc pewnie ciężko będzie przegrzać. A jak odczucia fizyczne w przyspieszeniu po takim modzie na 65A/80peak
Jest więcej niż się spodziewałem, szczególnie przy większej prędkości na orginale to fajnie przyśpieszał do ok 55km/h teraz to można powiedzieć że do 70. Może różnicy w czasie przyśpieszenia nie widać między 50-70 km/h, ale odczucie po wciśnięciu manetki jest odczuwalne. Screeny z apki Drag Racer, lecz zaznaczam że w obu przypadkach ruszałem z pedała gdzie komfortowe pedałowanie kończy sie 25-30km/h.
Załączniki
Screenshot_2019-10-06-18-27-00-990_com.milejko.dragracer.png
Screenshot_2019-10-06-18-26-08-064_com.milejko.dragracer.png

scuda
Posty: 490
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: scuda » 06 paź 2019, 20:24

Ładnie to wygląda między 55a a 65a. Duża różnica w przyspieszeniu. Jak u siebie będę rozbierał, to podleję jak u ciebie, żeby uzyskać właśnie 65A.

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 07 paź 2019, 9:19

złoty pisze:
06 paź 2019, 11:23
U mnie nadlanie cyną wyglądało tak w przełożeniu na ampery...
Sterownik mam pod ramą i po kolo godzinnej jeździe z manetką w opór czuć że miejsca gdzie są mosfety są ciepłe. Nie kontroluje temp, włożyłem biometal na 70stopni ( ale chyba w złym miejscu ulokowany więc pewnie nie zadziała właściwie). Jak narazie pierwsze co ma się przegrzać to silnik.
To ML60
W ML45 sa trzy druty, które trzeba pogrubić wszystkie? , Czy złączyć cyną tylko dwa prawe?
Widać każdy robi trochę inaczej, pytam aby niczego nie
upalić ;)
Merida: 16s8p, Kariwa: 26s15p

Wojtek
Posty: 56
Rejestracja: 02 maja 2019, 9:48

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Wojtek » 07 paź 2019, 17:31

Podpowie mi ktoś co to za apka, którą używa złoty?

AST034
Posty: 294
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: AST034 » 07 paź 2019, 17:59

Drag Racer.

Awatar użytkownika
Inc0
Posty: 769
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: Inc0 » 07 paź 2019, 17:59

złoty pisze:
06 paź 2019, 18:41
... Screeny z apki Drag Racer, ...
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.

złoty
Posty: 23
Rejestracja: 12 paź 2018, 18:46

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: złoty » 07 paź 2019, 23:57

PoulN pisze:
07 paź 2019, 9:19
złoty pisze:
06 paź 2019, 11:23
U mnie nadlanie cyną wyglądało tak w przełożeniu na ampery...
Sterownik mam pod ramą i po kolo godzinnej jeździe z manetką w opór czuć że miejsca gdzie są mosfety są ciepłe. Nie kontroluje temp, włożyłem biometal na 70stopni ( ale chyba w złym miejscu ulokowany więc pewnie nie zadziała właściwie). Jak narazie pierwsze co ma się przegrzać to silnik.
To ML60
W ML45 sa trzy druty, które trzeba pogrubić wszystkie? , Czy złączyć cyną tylko dwa prawe?
Widać każdy robi trochę inaczej, pytam aby niczego nie
upalić ;)
Pewnie nic nowego Ci nie powiem... najlepiej nadlewać cyną po trochę i sprawdzać na watomierzu. Zależy jaki jest zapas na pakiecie i silniku, jeśli wyliczone na 45a to bezpieczniej będzie nie robić tego na wyczucie.

Awatar użytkownika
PoulN
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: PoulN » 08 paź 2019, 18:35

Pakiet to 16s8p VTC5 wiec luz, gorzej z silnikiem bo to Mxus 30h 10x6, ale te ~50A zniesie przy bloku 45A tylko raz mi termik zadziałał i to mozna powiedzieć "na życzenie". Teren plaski, przeznaczemie teraz tego bajka to 100% miasto.

Tylko jak pobielać wszystkie na calej dlugosci? , czy laczyc dwa druty po prawej? Bo sa trzy? Czy wszystkie ze soba?
Merida: 16s8p, Kariwa: 26s15p

złoty
Posty: 23
Rejestracja: 12 paź 2018, 18:46

Re: Sabvoton ML-45 i ML-65

Post autor: złoty » 16 paź 2019, 21:21

PoulN pisze:
08 paź 2019, 18:35
Pakiet to 16s8p VTC5 wiec luz, gorzej z silnikiem bo to Mxus 30h 10x6, ale te ~50A zniesie przy bloku 45A tylko raz mi termik zadziałał i to mozna powiedzieć "na życzenie". Teren plaski, przeznaczemie teraz tego bajka to 100% miasto.

Tylko jak pobielać wszystkie na calej dlugosci? , czy laczyc dwa druty po prawej? Bo sa trzy? Czy wszystkie ze soba?
Nim większe połączenie tym większy "most" na przepływ prądu. Nie powiem Ci dokładnie bo to wróżenie z fusów. Najlepiej podlewać po trochę i sprawdzać A.

ODPOWIEDZ