SzczepanW2 pisze: ↑27 paź 2023, 9:10
.... wszędzie wstawiasz swoje wykresy porównania, chomiki, a koniec końców nic to nie wnosi do tematu tak jak to co wstawiłeś wyżej. Co nam mają powiedzieć te czasy?
http://chomikuj.pl/Preview.ashx?e=cQRRY ... v47E5&pv=2
obejrzyj dokładnie video, sprawdź prędkość początku/końca każdego pomiaru, i odnieś się do faktu dlaczego KT 15A, na tym samym zestawie przyspiesza do 26 km/godz (pełna prędkość to ~ 30 km/godz), na najsłabszym ustawieniu wyświetlacza, przy
STAŁYCH obrotach korby 10 km/godz. Co sądzisz o "mieleniu kołem" GT przy ruszeniu na tych pomiarach?
SzczepanW2 pisze: ↑27 paź 2023, 9:10
Odpowie nam to na pytanie, na którym po prostu przyjemniej się jeździ i obsługuje?
SzczepanW2 pisze: ↑26 paź 2023, 10:05
Ruszenie na silniku z przodu bez zamielenia kołem jest niemalże niemożliwe.
http://chomikuj.pl/Preview.ashx?e=nCjk9 ... s0H03&pv=2
Tu masz odpowiedź jak jeździ się GT-100, w "normalnej", rekreacyjno-turystycznej jeździe, w różnych warunkach drogowych. Nie doświadczam dyskomfortu z jazdy. Co jest takiego do obsługi w rowerze elektrycznym, zmiana wspomagania i to wszystko, reszta to "pic na wodę" w mojej ocenie. Przez 6 lat jeździłem z wyświetlaczem LED i to wystarczało. Teraz mam do wyboru Yoch, GT-100, bez wyświetlacza, a i tak najwięcej konfiguruję czujnikiem PAS, tarczami, przełożeniami korby. Co do video, cały przejazd jest na największym przełożeniu / największej prędkości, w celu oceny możliwości Anandy. W "normalnej" jeździe użyłbym przełożeń przy "optymalizacji" jazdy, jak w zwykłym rowerze. Jak widać na PAS'ie nie da się "zamielić kołem". Manetką również nie "zamielisz kołem" przy mocach 250/350 wat i prądzie 15/17A, a taki zestaw zamierza Powolniak zastosować.
zielony71 pisze: ↑27 paź 2023, 10:08
Fakt, że te wykresy to wyższa szkoła jazdy
Też z nich nic nie rozumiem
Jak byś stracił z dwa tygodnie na rozwikłanie zagadki dlaczego sterowniki raz jeżdżą a raz nie, zainteresowałbyś się takimi wykresami PAS'a
Tak nawiasem mówiąc, nie wiedziałem dotychczas że mogą być tak duże różnice w działaniu czujników PAS z danym sterownikiem.
KT,
długi PAS (fabryczny, wtyk GT), tarcza 6 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
ŚREDNIE wspomaganie, przy stałym RPM korby 22 obroty/min, narastająca prędkość od 8 - 19.5 km/godz
KT,
krótki PAS (własny, "by MIKI"), tarcza 6 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
MOCNE wspomaganie, przy stałym RPM korby 20 obroty/min, narastająca prędkość od 8 - 26 km/godz.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GT-100
długi PAS (fabryczny, wtyk GT), tarcza 6 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
"OPTYMALNE" wspomaganie, przy stałym RPM korby 22 obroty/min, stała prędkość 10 - 11 km/godz
GT-100
krótki PAS (własny, "by MIKI"), tarcza 6 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
BARDZO SŁABE wspomaganie, potrzebne większe obroty lub tarcza z większą ilością magnesów
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
S6-61
długi PAS (fabryczny, wtyk GT), tarcza 12 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
ŚREDNIE wspomaganie, przy stałym RPM korby 22 obroty/min, narastająca prędkość od 8 - 18 km/godz
S6-61
krótki PAS (własny, "by MIKI"), tarcza 12 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
ŁAGODNE wspomaganie, przy stałym RPM korby 22 obroty/min, narastająca prędkość od 8 - 14 km/godz
S6-61 długi/krótki PAS, tarcza 5 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
BARDZO SŁABE wspomaganie, możliwa reakcja na wsteczne obroty.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
866C-6
długi PAS (fabryczny, wtyk GT), tarcza 12 magnesów, przełożenie 48/21T,
==>
NIE DZIAŁA
866C-6
krótki PAS (własny, "by MIKI"), tarcza 12 magnesów, przełożenie 48/21T,
==>
SŁABE, PŁYNNE wspomaganie, przy tarczy z 24 magnesami byłoby zapewne lepiej/mocniej.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"3-speed"
długi PAS (fabryczny, wtyk GT), tarcza 8 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
ŚREDNIE wspomaganie, przy stałym RPM korby 22 obroty/min, narastająca prędkość od 8 - 15 km/godz
"3-speed"
krótki PAS (własny, "by MIKI"), tarcza 8 magnesów, przełożenie 48/13T,
==>
BARDZO SŁABE wspomaganie, wyższe obroty tarczy, lub więcej magnesów.
O uruchamianiu KT z "nieznanym" silnikiem nie będę się już rozpisywał. Powolniak, jak zechce, może wpisać "Ananda", i przeczytać temat. Powiem tylko że na wiosnę, użytkownik forum, "półzawodowo" zajmujący się silnikami i KT, pytał czy nie zechciałbym spróbować uruchomić silnik na sterowniku KT, bo nie ma już cierpliwości. Jeżeli się nie mylę, skończyło się chyba na GT. Może zechce zabrać głos.