Poproszę o podpowiedź GTS HL 6.0

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
Siwiutki76
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 07 lis 2023, 19:28

Poproszę o podpowiedź GTS HL 6.0

Post autor: Siwiutki76 »

Witam posiadam skuter elektryczny z napędem na tylne koło GTS HL 6.O Chopper (bateria 60v30Ah 2000w 60-70 km zasięgu przy 25 km speed})
Prędkość 38 km max przy pełnej bateri.
Chciałbym przyspieszyć go do 60 km tylko nie wiem gdzie znalesc do niego sterownik i jaką baterie mogę dać największą myślałem o 72v 35Ah tylko niestety nie znam się na tym i prosiłbym o radę i pomoc w skompletowaniu nowych elementów potrzebnych do przyspieszenia skuterka
Awatar użytkownika
lukk
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 05 lut 2020, 11:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Poproszę o podpowiedź GTS HL 6.0

Post autor: lukk »

najpierw spróbuj obczaić co za sterownik masz w tym sprzęcie. Też niedawno kupiłem takiego elektrycznego choppera (model CP-6, jeszcze nie opisywałem na forum, bo mody i ulepszenia trwają). W moim siedzi sterownik Votol EM-50-4, czyli programowalny, który fabrycznie jest ograniczony do 40A i 45km/h, ale poprzedniemu właścicielowi sklep to ograniczenie prędkości usunął i rozpędza się teraz do 60. Sterownik też obsługuje fluxa, więc wystarczy kabelek do programowania i można sobie podnieść prąd, dodać opcję boost (zwiększony prąd na chwilę, np. do szybszego startu spod świateł albo wjechania pod górkę) i pobawić się fluxem, tylko wiadomo, tu trzeba uważać na pobierany prąd i grzanie się silnika.
Musisz zacząć rozbierac plastiki i znaleźć sterownik. Może już obsługuje on 72V i będzie wystarczyło tylko przeprogramować ustawień. Jeśli nie to zmiana sterownika. No i pewnie masz też przetwornice do oświetlenia i klaksonu, tu tez trzeba by sprawdzić czy obsłuży 72V (moja obsługuje).
Awatar użytkownika
lukk
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 05 lut 2020, 11:20