Sabvoton

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
Awatar użytkownika
gonzales
Forumowicz
Posty: 108
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Sabvoton

Post autor: gonzales »

Wersję bluetooth ściągnąłem z bloga i nią zacząłem programować sterownik, ale chciałem mieć 3 spida i udało mi się to ustawić wersja Mqcon. W wersji V2 jest tylko BOOST.
Programując V2 również nie zapisuje ustawień np. "Over volt" tak jak pisałem w punkcie 1. mojej "walki " z sabkiem.

Parametr "Dc current limited volt" jak ustawić, bo nie mam w blogu.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurzyła, że ją wysłał w kosmos.
Awatar użytkownika
gonzales
Forumowicz
Posty: 108
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:01
Lokalizacja: Augustów

Re: Sabvoton

Post autor: gonzales »

zaprogramowałem wersją V2 takie same parametry i watomierz wskazał 1800W ale dalej to nie jest to.
Nawet twórcę Tesli - Elona Muska - jego tesla tak wkurzyła, że ją wysłał w kosmos.
Kross
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: 16 mar 2019, 21:32

Re: Sabvoton

Post autor: Kross »

Istnieje zamiennik kabla usb do tego sterownika?
Cast
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: 18 mar 2018, 20:58
Lokalizacja: Kendal/ Bielsko-Biała

Re: Sabvoton

Post autor: Cast »

gonzales pisze:
22 mar 2019, 20:11
zaprogramowałem wersją V2 takie same parametry i watomierz wskazał 1800W ale dalej to nie jest to.
W ostatniej zakladce ustawień "Debug" masz na samym dole " Parameter store" po ustawieniach wciskasz to i powinno zapamiętać ustawienia. Niby banał ale łatwo zapomnieć.
ap0f1s
Forumowicz
Posty: 555
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: Sabvoton

Post autor: ap0f1s »

Strasznie denerwuję mnie soft do sabków w dodatku co inna wersja to inaczej działają albo nie działają funkcję.
Przy sabkach SVMC funkcja lack of volt i dc limit volt . Oczywiście biorę pod uwagę, że sabek ma inne wskazanie voltów niż jest naprawdę.
Na obecnych sabkach funkcja lack of volt u mnie nie działa. Ustawiam wartość i sterownik nie reaguję volt spada pod zadaną wartość i nic nie wyłącza sterownika. Dopiero jak przekroczę w czasie ustawiania wartość volt jaką pokazuje w programie wyskoczy błąd lack of volt. Nawet ustawiając 1v niżej po zapisaniu ustawień widzę, że wartość jest poprawna w programie, jednak żadnej rekacji.
Druga sprawa to funckja dc limit volt jest zależny od lack of volt o 2v. Czyli mając lack of volt ustawione na 60v to w automacie dc limit volt przechodzi na 62v każdy próba zmiany tej wartości skutkuję wróceniu tej funckji do 62v w dodatku i tak nie ogranicza mi pradu mimo, że w zakłądce limit dc current jest np. 20a
Na moim bajku działa mi to bez problemu przy 20s mam dc limit volt 70v i po przekroczeniu tej wartości ma moc max 20a co powoduję nie odcinania przez bms aku przy naciśnięciu full manetki. W dodatku lack of volt powoduję mi to, że sterownik ładnie wyłącza się np. przy 60v przed reakcją na bms.
Nie wiem, czy tak już jest to zrobiony i nic z tym nie da się poradzić, czy trzeba używać innego softu, jednak są to przydatne funkcję, szczególnie dla moich klientów, którzy nie raz nie mają wiedzy, że przy niskich voltarzu po mimo tego, że mają koło 10%-20% na watomierzu rower odcina po mocniejszym przyśpieszeniu. A mając rower po 6kw i więcej to nie ma co się dziwić.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Sabvoton

Post autor: radasss »

No z soft'em w nowszych sabkach chyba coś jest nie tak i to w szerszym zakresie. Mam 96120 unlocked i bidnie prądami operuje. Manetka full a on sobie dozuje wg. własnego widzimisię, np. 70 zamiast 120 ADC. Raz po raz wywali błąd overcurrent. W starym, kwadratowym 72080 wsio działa normalnie. Rozumiem, że sposobu na to nie ma ?
warsztatmotocykli.pl
Wojtek
Forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 02 maja 2019, 9:48

Re: Sabvoton

Post autor: Wojtek »

96120 co prawda nie mam, ale z 72150 też miałem małą bitwę o ustawienia. Do ładu doszedłem korzystając na zmianę z trzech wersji programu. I nie było to takie proste, bo musiałem z nich korzystać w odpowiedniej kolejności - jakiej niestety nie pamiętam. W każdym razie gdy jednym ustawiłem co chciałem, drugi mi przestawiał to czego nie miał dostępnego w swoim menu. Gdy w końcu zapisało mi się to co chciałem, nie dotykałem już parametrów programami "po kablu" , tylko bluethootem sporadycznie koryguję wedle upodobania nastawy przepustnicy, hamowania czy temperatury silnika. Poza tym w moim egzemplażu jest tak, że przy prądach rzędu 10-30A przekłamywać potrafi nawet o 30% tzn. z baterii na pewno idzie12-13A, ograniczenie jest ustawione na 20A, a on już tnie. Im większe prądy, tym przekłamanie u mnie się zmniejsza. Napięcia przekłamuje znacznie mniej, w całym zakresie mniej więcej sprawdza mi się przelicznik: 0,974 x napięcie czytane przez sabka = napięcie rzeczywiste. I po takim przeliczeniu ustawiałem dopiero wartości w programie i wszystko hulać zaczęło jak należy.
Dlugas
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2017, 0:15

Re: Sabvoton

Post autor: Dlugas »

Myślę, że chińczycy mają problem z wizualizacją swojego produktu i każdy w tej firmie wyobraża sobie inaczej ten produkt którym jest ów sterownik. Stąd takie zamieszanie. Od kilku dni staram się uruchomić hamowanie regeneracyjne z klamki (72150) i muszę powiedzieć,że to nie lada wyzwanie. Zastanawiałem się nad kombinacją brake Hi powiązaną z przewodami od płynnego zadawania hamowania. Konkretnie brązowym i czerwonym. Wstawiłem przekaźnik 12V zasilany po podaniu +12V na brake hi a styki NO zwierają przewód brązowy i czerwony w których obwód wpiąłem dodatkowo rezystor 700ohm (ktoś z Was pisał by napięcie wzgl masy na przewodzie sygnałowym wynosiło w granicach 4,1V). Niestety to rozwiązanie nie chce u mnie działać, tzn działa tak, że czasami załąpie na pół sekundy a po chwili puszcza, po czym znowu załapie albo też nie, wg upodobania. Sterownik jest z października 2017r z Nexuna, nie używany aż do teraz. Czyli jeśli chodzi o oprogramowanie to pewnie wersja 2.1 naprzemiennie mieszana ze starszymi w których można włączyć to, czego nie da się włączyć w tej nowszej wersji :) Macie jakieś propozycje, wskazówki, cokolwiek? :)
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

Masz w nim wyjscie na manetke od regena?
Dlugas
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2017, 0:15

Re: Sabvoton

Post autor: Dlugas »

Tak, mam. Podłączyłem zamiast manetki rezystor 700ohm na brązowy i czerwony ale wpinany w ten obwód przekaźnikiem sterowanym przez brake hi z klamki.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

Dlugas pisze:
17 sie 2019, 11:42
Tak, mam. Podłączyłem zamiast manetki rezystor 700ohm na brązowy i czerwony ale wpinany w ten obwód przekaźnikiem sterowanym przez brake hi z klamki.
Ale po co? Zewrzyj sygnał z plusem manetki na stałe, a na brake hi daj +12 z czujnika i bedziesz mial regen o pelnej sile zalezy ile sobie w programie ustawisz.
Dlugas
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2017, 0:15

Re: Sabvoton

Post autor: Dlugas »

Ktoś kilka postów wyżej pisał by nie zwierać bezpośrednio tych przewodów, by zastosować rezystor o takiej wartości, by napięcie na przewodzie sygnałowym wynosiło ok 4,2v więc wprowadziłem to w życie.
Dlugas
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2017, 0:15

Re: Sabvoton

Post autor: Dlugas »

Niestety zwarcie przewodów brązowego i czerwonego powoduje brak możliwości zakręcenia kołem. I nie wiem jak to może u niektórych z Was działać - a działa z tego co piszecie. W ruch poszła dodatkowa manetka do płynnego hamowania i wygląda na to, że działa. Hamuje kołem, koło oczywiście w stojaku i co ciekawe przy gwałtownym zatrzymaniu czasami zapiszczy silnik gwałtownie zatrzymując się i cofając ok. pół obr koło do tyłu. Zastanawia mnie jedynie to - co robi przewód brake hi poza tym, że odłącza napęd..
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: Sabvoton

Post autor: wwojciech »

Jeśli masz ustawioną manetke od hamulca jako zadanie siły hamowania to hi break tylko odcina manetke gazu.
Dlugas
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2017, 0:15

Re: Sabvoton

Post autor: Dlugas »

A jak wyłączę manetkę to hi break też nic nie robi. A jak złączę wtedy przewody brąz i czerw od manetki to kołem nie zakręci. Chinolki powinni zrobić aktualizację softu i ją udostępnić ;)
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: Sabvoton

Post autor: wwojciech »

Wyszło im kilka różnych rzutów i teraz trzeba rozgryzac:)
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Sabvoton

Post autor: Vegasnight9 »

Czy ten model to jest ta nowa wersja z poprawionym regenem który działa z LCD ?

https://pl.aliexpress.com/item/40000311 ... b201603_55

Obrazek
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sabvoton

Post autor: Sietas »

Vegasnight9 pisze:
28 wrz 2019, 17:49
Czy ten model to jest ta nowa wersja z poprawionym regenem który działa z LCD ?

https://pl.aliexpress.com/item/40000311 ... b201603_55

Obrazek
Tja, to ten aczkolwiek nikt nigdy nie powiedział, że regen nie działał na poprzednich sabkach z tft. Jarał się wyświetlacz jak rozkręciło się koło na stojaku i użyło regena

W tym nowym odświeżanie prędkości oraz mocy jest trochę powolne aczkolwiek sam sabvoton w tej wersji działa bardzo spoko. Pierwszy którego ja montowałem podawał większy prąd aniżeli się ustawiło - nie nazwałbym tego wadą ;)
Rugos
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27

Re: Sabvoton

Post autor: Rugos »

Wybuchł mi kondensator w sabku. Zmienić go na pierwszego lepszego o tych samych parametrach tj 100V 680uF 18x40mm czy musi się jeszcze czymś innym charakteryzować?
Awatar użytkownika
barmal
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:32

Re: Sabvoton

Post autor: barmal »

Sam z siebie wybuchł? I Tylko jeden?
Co do wymiany, nie radzę wkładać bylejakiego. Powinien być najlepiej taki sam. Z reguły do takiego zastosowania powinny być niskoimpedancyjne, np Rubycon z serii zl, zlh.
Rugos
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27

Re: Sabvoton

Post autor: Rugos »

Jechałem sobie i nagle sterownik się wyłączył. Było to na wakacjach więc nie było czasu na naprawianie i podłączyłem na szybko nowego sabka. Dzisiaj się za niego wziąłem i jedyne co wygląda podejrzanie to właśnie otwarty kondensator.
Awatar użytkownika
barmal
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:32

Re: Sabvoton

Post autor: barmal »

Rugos pisze:
11 lis 2019, 18:26
Jechałem sobie i nagle sterownik się wyłączył....
To brzmi tak niewinnie :-)
A konkretnie to pewnie było z 500A w fazach? :-)
Nie ma żadnego zwarcia? Sprawdzałeś inne kondensatory jak wyglądają?
Rugos
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27

Re: Sabvoton

Post autor: Rugos »

350A max i 450A protect. Reszta kondensatorów wygląda jak nówki, moafety wyglądają na całe. Pomiar oporu między fazami coś mi powie? Wydaje mi się że na wyłączonym sterowniku nie powinno być przejścia, ale to tylko moje misianie.
Awatar użytkownika
barmal
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:32

Re: Sabvoton

Post autor: barmal »

Grubo :-)
Faza <=> faza powinien być wysoki opór. Oczywiście bez podłączonego silnika ;-)
Rugos
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27

Re: Sabvoton

Post autor: Rugos »

Wysoki czyli mniej więcej ile omów?
Chyba skocze do warsztatu zmierzyć zaraz, tylko powiedz mi czy brak kondensatora wpływa na opór między fazami? Może to jakoś przekłamać wynik?
Edit
Zmierzyłem
1-2 ok. 6kohm
1-3 ok. 6kohm
2-3 ok. 14 kohm

O czymś to świadczy, że między 2 a 3 jest inny wynik?
Awatar użytkownika
barmal
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:32

Re: Sabvoton

Post autor: barmal »

Tego nie wiem. Najlepiej porównać ze sprawnym. Sądzę, że sporo więcej.
Dziwne, że fazy 2 i 3 tak podskoczyła...
Podłącz na zasilaczu z ograniczonym prądem to będziesz wiedział co w trawie piszczy :-)
markkar
Forumowicz
Posty: 271
Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Sabvoton

Post autor: markkar »

A rozwiązał ktoś podobny problem jak u mnie:
- sabek ma możliwość podpięcia manetki do hamowania,
- w programie pc próbuję przestawić na hamowanie manetką ale to uparcie przeskakuje na switch,
- regen działa po wciśnięciu klamki i manetki ale 0-1, bez płynnego hamowania.
Próbowałem innej wersji programu niż 2.1 ale tylko w tej jest obsługa manetki. W 2.0 jest tylko obsługa przycisku.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

Mam pewien problem:
Ustawienia standardowe w sabku 72150 oczywiscie hall test przechodzi bez zadnego problemu. Teraz tak: 3-speed istawiony na 100%, flux na 40Ai odkrecam manete na stojaku, rozpedza sie do 70 km/h, ale slysze, ze z manetka na full cos go ogranicza, nie idzie na pelnej parze. Kiedy puszczam manetke to obroty wzrastaja i predkosc do ~82km/h. Trwa to chwile i silnik zaczyna zwalniac. Jak go nie ustawie to nie rozpedzi sie wiecej, czy dam flux na 100A czy na 10A silnik nie osiaga wyzszych obrotow mimo programowej aktywacji fluxa. Ktos ma pomysl?
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

Dobra, juz sobie poradzilem, kreci ponad 130 km/h na podnosniku.
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1317
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Sabvoton

Post autor: Goliath »

AST034 pisze:
26 gru 2019, 10:10
Dobra, juz sobie poradzilem, kreci ponad 130 km/h na podnosniku.
To może zdradzisz jak rozwiązałeś ten problem :mrgreen: Mnie ta wiedza pewnie się nie przyda... ale innym :roll: kto wie :D
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2964
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Sabvoton

Post autor: tas »

Zrobiłem aktualizacje tematu na blogu opisujacego SVMC i MINI sabvotona.
https://ebike.nexun.pl/sabvoton-program ... figuracja/
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

tas pisze:
10 kwie 2020, 11:43
Zrobiłem aktualizacje tematu na blogu opisujacego SVMC i MINI sabvotona.
https://ebike.nexun.pl/sabvoton-program ... figuracja/
Skoro wg tego co piszesz na blogu - o pracy z maksymalnymi prądami, że uszkodzi to sterownik w krótkim czasie, to pozwolę się zapytać - jakiego sterownika użyć kiedy 150A to za mało? Pytanie póki co teoretyczne, bo tfu - moja sztuka pracuje aktualnie na 160A DC, 370A fazowego i nie wymięka, ale wiadomo jak jest :P

Dokladnie od listopada mam ustawiony sterownik na maksa i jest okej.

Pytanie drugie - 2V powyzej maksymalnego napiecia akumulatora, ale jak to sie ma fo rzeczywistosci, bo sabvoton ewidentnie zawyza wartosci w programie?
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2964
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Sabvoton

Post autor: tas »

Uzyj 200a sabvotona a nie 150a przekreconego na wiecej bo jak odblokujesz soft to znika zabezpieczenie zwarcia miedzyfazowego i ktores zablokowanie kola skonczy sie na lzejszym portfelu :)
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Awatar użytkownika
PoulN
Forumowicz
Posty: 366
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Sabvoton

Post autor: PoulN »

W sensie, że manetka w opór (max pobór prądu) + brak możliwości obrotu koła = awaria?
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2964
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Sabvoton

Post autor: tas »

miedzy innymi
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Sabvoton

Post autor: radasss »

AST034 pisze:
10 kwie 2020, 13:07
jakiego sterownika użyć kiedy 150A to za mało?
Jestem po wstępnych testach KLS96601. Na razie na ReVolt 160S. Nie długo na QS 138. Sterownik oczywiście ogromnych rozmiarów, ale coś za coś. ReVolt to ładnie wyglądający, lekki silnik ale do napędu łącznej masy 210 kg się nie nadaje. Kelly nim kręci, ale mocy na wale brak. QS 138 w opiniach i testach filmowych wygląda okazale. Opiszę jak go zamontuję.
warsztatmotocykli.pl
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

radasss pisze:
11 kwie 2020, 8:51
AST034 pisze:
10 kwie 2020, 13:07
jakiego sterownika użyć kiedy 150A to za mało?
Jestem po wstępnych testach KLS96601. Na razie na ReVolt 160S. Nie długo na QS 138. Sterownik oczywiście ogromnych rozmiarów, ale coś za coś. ReVolt to ładnie wyglądający, lekki silnik ale do napędu łącznej masy 210 kg się nie nadaje. Kelly nim kręci, ale mocy na wale brak. QS 138 w opiniach i testach filmowych wygląda okazale. Opiszę jak go zamontuję.
Zamawiasz z Chin czy uzywke? No i naped na pasku czy lancuchu? Jaki prad chcesz w niego pchac? Rozumiem, ze to do tej Aprilli?
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Sabvoton

Post autor: radasss »

Używkę chętnie, jeno skąd ? W Niemczech jest podobno dystrybutor, poczekam co odpisze. Jak się zmieści to pasek. W tj chwili na łańcuchu harmider jak piła w tartaku. Prądu ile da Kelly; nawet do 600A fazowego.
warsztatmotocykli.pl
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Sabvoton

Post autor: EV-Maniak »

tas pisze:
10 kwie 2020, 14:51
Uzyj 200a sabvotona a nie 150a przekreconego na wiecej bo jak odblokujesz soft to znika zabezpieczenie zwarcia miedzyfazowego i ktores zablokowanie kola skonczy sie na lzejszym portfelu :)
Panowie, tu chodzi by użyć Sabka 72200, a nie 72150 ? Czy jakiś inny skrót myślowy ? Wolę się upewnić 😳
I chodzi by 72200 odblokować , tak ?
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

EV-Maniak pisze:
11 kwie 2020, 15:42
tas pisze:
10 kwie 2020, 14:51
Uzyj 200a sabvotona a nie 150a przekreconego na wiecej bo jak odblokujesz soft to znika zabezpieczenie zwarcia miedzyfazowego i ktores zablokowanie kola skonczy sie na lzejszym portfelu :)
Panowie, tu chodzi by użyć Sabka 72200, a nie 72150 ? Czy jakiś inny skrót myślowy ? Wolę się upewnić 😳
I chodzi by 72200 odblokować , tak ?
Tas pisze, zeby nie ustawiac 160A w sabku 150A.
Automobilklub
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 24 lip 2019, 20:08

Re: Sabvoton

Post autor: Automobilklub »

Witam.
Czy ktoś mógłby udostępnić ponownie wersję v2 programu do Sabków, tak jak Tas w ostatnim poście poprzedniej strony?
Link niestety nie działa a mam problemy z ustawieniem swojego przy pomocy wersji ze strony Mqcon. Sterownik to SVMC72150 z Nexuna kupiony w zeszłym roku.
Dzięki i pozdrawiam!
McL
Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 20 lut 2018, 6:15
Lokalizacja: Białystok

Re: Sabvoton

Post autor: McL »

Może ktoś się z tym spotkał.

Mam Sabka 72080 zasilany z 18s. Ostatnio zmieniłem silnik z mxusa 30h na 3k turbo. Na starym silniku w sumie z 2 razy wyskoczyl kiedyś alarm 8 i po restarcie było ok. Teraz po zmianie silnika w sumie przejechałem ok 500km bez problemów i dzisiaj 2x gdy przejeżdzałem przez wybój i rower podskoczył (a raczej uderzył tylnym kołem) i był odkręcony gaz wywaliło alarm 8.
Rower jeździ po asfaltach nie jest upalany (max 30A z akumulatora) z tym, że ma już przebieg min 20.000 km. Dodam że przewody zarówno prądowe jak i od hali są dobrze podłączone.
Dede
Forumowicz
Posty: 2065
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Sabvoton

Post autor: Dede »

Mam nowy sterownik oraz przewody nie oznakowane szare do czego służą?
Załączniki
20200509_132756_copy_1209x1612.jpg
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

Jesli to sabek z cyklona to jest to wyjscie pod ukryty przycisk 25km/h. Wtedy w programie ustawiasz sobie „external limit” i on dziala niezaleznie od selektora predkosci.
Dede
Forumowicz
Posty: 2065
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Sabvoton

Post autor: Dede »

Tak od cyklona jest. Według opisu cyklona jest hamulec elektroniczny 0-5 V tylko nie widzę gdzie jest wyjście.
Bądź razie jest tylko jeden przewód brake 12V to jest sygnał hamulca regulowany od 0 do 5v?
Wtyczki na manetke hamulca nie ma a myślałem ze będzie.
Załączniki
20200510_093748_copy_756x1008.jpg
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

Dede pisze:
10 maja 2020, 9:45
Tak od cyklona jest. Według opisu cyklona jest hamulec elektroniczny 0-5 V tylko nie widzę gdzie jest wyjście.
Bądź razie jest tylko jeden przewód brake 12V to jest sygnał hamulca regulowany od 0 do 5v?
Wtyczki na manetke hamulca nie ma a myślałem ze będzie.
W tych od cyklona nie ma manetki hamowania, brake 12V to przewod brake high na ktory podajesz +12V co powoduje odlaczenie silnika i ew. regen jak wlaczysz w programie.
Dede
Forumowicz
Posty: 2065
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Sabvoton

Post autor: Dede »

To na ich stronie błąd prawdzają bo pisze wyraźnie hamulec elektroniczny 0-5V.
Czy jest możliwość wyprowadzić przewody i lutowania tych przewodów sabvotonie czy bedzie ta funkcja działać z manetką hamulca?
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

Dede pisze:
10 maja 2020, 12:00
To na ich stronie błąd prawdzają bo pisze wyraźnie hamulec elektroniczny 0-5V.
Czy jest możliwość wyprowadzić przewody i lutowania tych przewodów sabvotonie czy bedzie ta funkcja działać z manetką hamulca?
Nie wiem, nie rozbieralem takiego sabvotona, wiem tylko o tym, ze jej nie ma, bo pomagalem przy podlaczaniu i programowaniu takiego sterownika od cyklona (tez unlocka).
Nie wiem jak Ty ale ja mam w swoim wyjscie na manetke hamowania, ale nie uzywam, ustawilem sobie prad fazowy hamowania na 90A i nie mecze sie z zadna manetka, wolalbym miec taki przewod na ukryty przycisk 25 km/h.
lukaszek83
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 10 lut 2020, 23:13

Re: Sabvoton

Post autor: lukaszek83 »

Witam Wszystkich.
Mam problem ze sterownikiem Sabvoton SVMC72100-M.
Po podłączeniu wszystkich kabelków i połączeniu czerwonego z niebieskim aby uruchomić sterownik nic nie reaguje. Zaczyna tylko mrugać czerwona dioda LED. Po podłączeniu wyświetlacza 750C można go normalnie uruchomić. I wciąż nic nie reaguje. Dioda LED nie mruga a na wyświetlaczu wskazuje ERROR 30H.
Czy ktoś wie co może być uszkodzone i czy da się to naprawić?
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Sabvoton

Post autor: AST034 »

lukaszek83 pisze:
11 maja 2020, 16:07
Witam Wszystkich.
Mam problem ze sterownikiem Sabvoton SVMC72100-M.
Po podłączeniu wszystkich kabelków i połączeniu czerwonego z niebieskim aby uruchomić sterownik nic nie reaguje. Zaczyna tylko mrugać czerwona dioda LED. Po podłączeniu wyświetlacza 750C można go normalnie uruchomić. I wciąż nic nie reaguje. Dioda LED nie mruga a na wyświetlaczu wskazuje ERROR 30H.
Czy ktoś wie co może być uszkodzone i czy da się to naprawić?
To wersja z fabrycznym lcd?
ODPOWIEDZ