Re: Sabvoton ML-45 i ML-65
: 30 cze 2019, 14:00
Czy ma ktoś albo wie gdzie znaleźć listę błędów sygnalizowaną przez ilość mrugnięcia diody?
Forum poświęcone tematyce rowerów i innych pojazdów elektrycznych
https://pojazdyelektryczne.org/
Dzieki za odpowiedz , dozo mi to pomozezłoty pisze: ↑09 lip 2019, 20:27Z tego co zauważyłem różnica jest w prędkości max a prąd idzie na każdym taki sam(nie wliczając ograniczenia do 20km/h tam jest około 7A w ciągu) . W przypadku gdy na średnim przez wylądowany pakiet z napięcia nie osiągam prędkości max pobór jest jakieś np. 3200W, po przezuceniu na duży rośnie do 3700W i wzrasta prędkość max. Na pełnym pakiecie nie zauważyłem żeby któryś z trzech trybów prędkości miał jakiś wpływ na ograniczeie poboru prądu.
Myślisz, że ze zwykłymi sterownikami KT będzie to działać? Muszą być jakieś specjalne wyprowadzenia ze sterownika? nie mam nawet stacyjkiasolek pisze: ↑21 sie 2019, 18:00Witam dzisiaj zamontowałem alarm https://pl.aliexpress.com/item/33043900 ... 5c0fTWmu0r do sterownika ML- 60 , czerwona wtyczka z Czerwonym i Czarnym przewodami i cztero pinowa wtyczka Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] i działa alarm oraz blokada koła super .
Bo to jest stwozone do współpracy z takim alarmem, najlepiej kup go sobie a on zrobi wszystko za Ciebiekrzysztof_EV_fan pisze: ↑27 sie 2019, 22:09I przetestowane
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, dlaczego ta blokada działa tylko jeden raz?
To nie jest pytanie retoryczne, tylko pytam z ciekawości.
I jaka jest w ogóle idea takiego zabezpieczenia?
I pytanie dodatkowe.
Do czego może służyć brązowy przewód opisany jako "faza silnika" w tej samej wiązce?
Co na nim się pojawia, kiedy i do czego można wykorzystać?
asolek pisze: ↑21 sie 2019, 18:00Witam dzisiaj zamontowałem alarm https://pl.aliexpress.com/item/33043900 ... 5c0fTWmu0r do sterownika ML- 60 , czerwona wtyczka z Czerwonym i Czarnym przewodami i cztero pinowa wtyczka Pomarańczowy [stacyjka], Zielony [sygnał], Brązowy [faza silnika] i działa alarm oraz blokada koła super .
Dzięki za pomoc!asolek pisze: ↑30 sie 2019, 23:00Witam wystarczy zainwestować niecałe 50zł w alarm i wszystkie nurtujące Cię pytania znikną a zwłaszcza dotyczące brązowego przewodu. ML- 60 ma wyjścia pod alarm poprzez dwie wtyczki dwu pinową czerwoną i cztero pinową w której są tylko trzy piny,alarm ma dwie wtyczki które pasują do sterownika . Po podłączeniu alarmu i uzbrojeniu go pilotem , podczas próby odjechania lub odepchnięcia roweru zaczyna wyć alarm i po 1-2 sekundach zaczyna działać blokada koła . Jeśli zostawimy rower w spokoju puszcza blokada koła , lecz po ponownej próbie jechania lub pchania znowu blokuje koło. Podczas łączenia na krótko i zwieranie przewodów przy sterowniku blokada nie będzie działa . Wydaje mi się że zaspokoiłem twoja ciekawość odnośnie wiązki antykradzieżowej.
Ps. Najlepiej ta blokada działa przy ciężkim rowerze którego nie można podnieś jedną ręką żeby koło było w powietrzu podczas pchania.
Jest więcej niż się spodziewałem, szczególnie przy większej prędkości na orginale to fajnie przyśpieszał do ok 55km/h teraz to można powiedzieć że do 70. Może różnicy w czasie przyśpieszenia nie widać między 50-70 km/h, ale odczucie po wciśnięciu manetki jest odczuwalne. Screeny z apki Drag Racer, lecz zaznaczam że w obu przypadkach ruszałem z pedała gdzie komfortowe pedałowanie kończy sie 25-30km/h.
To ML60złoty pisze: ↑06 paź 2019, 11:23U mnie nadlanie cyną wyglądało tak w przełożeniu na ampery...
Sterownik mam pod ramą i po kolo godzinnej jeździe z manetką w opór czuć że miejsca gdzie są mosfety są ciepłe. Nie kontroluje temp, włożyłem biometal na 70stopni ( ale chyba w złym miejscu ulokowany więc pewnie nie zadziała właściwie). Jak narazie pierwsze co ma się przegrzać to silnik.
Pewnie nic nowego Ci nie powiem... najlepiej nadlewać cyną po trochę i sprawdzać na watomierzu. Zależy jaki jest zapas na pakiecie i silniku, jeśli wyliczone na 45a to bezpieczniej będzie nie robić tego na wyczucie.PoulN pisze: ↑07 paź 2019, 9:19To ML60złoty pisze: ↑06 paź 2019, 11:23U mnie nadlanie cyną wyglądało tak w przełożeniu na ampery...
Sterownik mam pod ramą i po kolo godzinnej jeździe z manetką w opór czuć że miejsca gdzie są mosfety są ciepłe. Nie kontroluje temp, włożyłem biometal na 70stopni ( ale chyba w złym miejscu ulokowany więc pewnie nie zadziała właściwie). Jak narazie pierwsze co ma się przegrzać to silnik.
W ML45 sa trzy druty, które trzeba pogrubić wszystkie? , Czy złączyć cyną tylko dwa prawe?
Widać każdy robi trochę inaczej, pytam aby niczego nie
upalić
Nim większe połączenie tym większy "most" na przepływ prądu. Nie powiem Ci dokładnie bo to wróżenie z fusów. Najlepiej podlewać po trochę i sprawdzać A.PoulN pisze: ↑08 paź 2019, 18:35Pakiet to 16s8p VTC5 wiec luz, gorzej z silnikiem bo to Mxus 30h 10x6, ale te ~50A zniesie przy bloku 45A tylko raz mi termik zadziałał i to mozna powiedzieć "na życzenie". Teren plaski, przeznaczemie teraz tego bajka to 100% miasto.
Tylko jak pobielać wszystkie na calej dlugosci? , czy laczyc dwa druty po prawej? Bo sa trzy? Czy wszystkie ze soba?
Najbardziej odczuwalne ciepło jest na aluminiowej obudowie na bocznych ściankach w miejscach gdzie są mosfety, więc to chyba najlepsze miejsce do montażu termika wg instrukcji ostatniego filmu Tasa.
A te nowe wersje są już dostępne u was w sklepie czy dopiero płyną?