SVMC72200 vs SVMC96120
-
- Forumowicz
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Teraz kwestia wyboru czy mój zestaw będzie pasować.
Dane silnika co mam u siebie to QS205 24*5T 650RPM 72V na obręczy 19 cali.
Więc lepiej pozostać przy 20S czy jeszcze podejdzie pod zestaw 24S z sterownikiem SVMC96120?
Nie miałem jeszcze okazji jechać i testować to nie wiem jakie mogę spodziewać prędkości.
Dane silnika co mam u siebie to QS205 24*5T 650RPM 72V na obręczy 19 cali.
Więc lepiej pozostać przy 20S czy jeszcze podejdzie pod zestaw 24S z sterownikiem SVMC96120?
Nie miałem jeszcze okazji jechać i testować to nie wiem jakie mogę spodziewać prędkości.
-
- Forumowicz
- Posty: 558
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Przy 20s, sabvoton qs 205 5t obręcz 19 prędkość bez boost to koło 70km, wiadomo spada do 60 na rozładowanie baterii. Przy boost pójdzie 80km h.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 lip 2018, 10:11
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Mój QS205 z nawojem 30x4 doskonale znosi 460A prądu fazowego (z odblokowanego sabvotona 72150). Model 72200 (w wersji nieodblokowanej) może dać maksymalnie 450A prądu fazowego. Silnik z nawojem 24x5 jest trochę mniej odporny na wysokie prądy, ale sądzę, że w całym zakresie obciążeń powinien także zamieniać ampery na niutonometry.
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Może i na oko znosi "doskonale" 460A, ale gdzie tym jeździsz? Przy takich nastawach i silniku można co najwyżej po asfalcie na równinach jeździć.adam4x pisze: ↑24 sty 2019, 11:10Mój QS205 z nawojem 30x4 doskonale znosi 460A prądu fazowego (z odblokowanego sabvotona 72150). Model 72200 (w wersji nieodblokowanej) może dać maksymalnie 450A prądu fazowego. Silnik z nawojem 24x5 jest trochę mniej odporny na wysokie prądy, ale sądzę, że w całym zakresie obciążeń powinien także zamieniać ampery na niutonometry.
- Eryk
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
- Lokalizacja: Wadowice
-
- Forumowicz
- Posty: 558
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
U umnie przy 80-90amp z aku i 170 z faz to jest optymalnie żeby się nie grzalo bardzo. Przy 250 z faz jak ustawie to zlatuje z fotele ale to tylko na mistrza prostej, gdyż długo nie pojadę.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
-
- Forumowicz
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
To wychodzi na jedną cele prędkość 3,5km/h to przy 24S by było koło 84km/h bez boostu a z 94km/h.
A przy 26S 91km/h a boost pójdzie 101km
Ostatnio zmieniony 26 sty 2019, 18:41 przez Dede, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Dziękuję za informację postanowiłem iść stronę sterownika SVMC96120 i BMS na 26S.
Bateria 26S18P VTC6A maksymalny pobór prądu na jedne ogniwo 6,66A.
Bateria 26S18P VTC6A maksymalny pobór prądu na jedne ogniwo 6,66A.
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Tak informacyjnie - jeden z ekspertów budujących mocne konstrukcje - Arek Arecki wycofał się z używania VTC6.
warsztatmotocykli.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Dużo rodzajów ogniw jest na rynku zależy czy chcesz mieć prąd na styk ale duza pojemność albo duzu prądu zamiast mniejszej pojemności.
Mi nie zależało na maksymalnej pojemności a na jak najmniejszym RW i duży prąd a przy 6,66A na ogniwo to duża żywotność ogniw bedzie i mniejsze grzanie całego pakietu.
Mi nie zależało na maksymalnej pojemności a na jak najmniejszym RW i duży prąd a przy 6,66A na ogniwo to duża żywotność ogniw bedzie i mniejsze grzanie całego pakietu.
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Wcześniej była mowa o vtc5A a teraz o vtc6A?
Boost zwiększa prędkość - od kiedy to? Tylko Flux podbija maksymalne obroty
Regen przy pełnym aku jest totalnie nie wskazany, bms może wybijać overvoltage a to się różne dziwne rzeczy mogą dziać wliczając możliwość zmiany sabka w wielki przycisk do papieru
Boost zwiększa prędkość - od kiedy to? Tylko Flux podbija maksymalne obroty
Regen przy pełnym aku jest totalnie nie wskazany, bms może wybijać overvoltage a to się różne dziwne rzeczy mogą dziać wliczając możliwość zmiany sabka w wielki przycisk do papieru
-
- Forumowicz
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Forumowicz
- Posty: 558
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Sorry mój błąd sietas oczywiście że chodzi o flux.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
-
- Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 13:33
- Lokalizacja: Piaseczno
-
- Forumowicz
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: SVMC72200 vs SVMC96120
Model to BMS-ant32S120lf
Jest to wersja 32S prąd ciągły 120A chwilowy 300A o czas ten model na innych aukcjach piszą że jest to model 300A ale zapomnieli dopisać że chwilowym 300A.
Oczywiście wykorzystam tylko 26S zamiast 32S i ma ten sam wyświetlać co wersja 24S i 32S.
Płyta główna jest większa od 24S bo wersja 32S jest długa aż 20cm.