SVMC72200 vs SVMC96120

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
Dede
Forumowicz
Posty: 2083
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Dede »

Teraz kwestia wyboru czy mój zestaw będzie pasować.
Dane silnika co mam u siebie to QS205 24*5T 650RPM 72V na obręczy 19 cali.
Więc lepiej pozostać przy 20S czy jeszcze podejdzie pod zestaw 24S z sterownikiem SVMC96120?

Nie miałem jeszcze okazji jechać i testować to nie wiem jakie mogę spodziewać prędkości.
ap0f1s
Forumowicz
Posty: 558
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: ap0f1s »

Przy 20s, sabvoton qs 205 5t obręcz 19 prędkość bez boost to koło 70km, wiadomo spada do 60 na rozładowanie baterii. Przy boost pójdzie 80km h.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
adam4x
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 11 lip 2018, 10:11

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: adam4x »

Mój QS205 z nawojem 30x4 doskonale znosi 460A prądu fazowego (z odblokowanego sabvotona 72150). Model 72200 (w wersji nieodblokowanej) może dać maksymalnie 450A prądu fazowego. Silnik z nawojem 24x5 jest trochę mniej odporny na wysokie prądy, ale sądzę, że w całym zakresie obciążeń powinien także zamieniać ampery na niutonometry.
Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 1346
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Umbur »

adam4x pisze:
24 sty 2019, 11:10
Mój QS205 z nawojem 30x4 doskonale znosi 460A prądu fazowego (z odblokowanego sabvotona 72150). Model 72200 (w wersji nieodblokowanej) może dać maksymalnie 450A prądu fazowego. Silnik z nawojem 24x5 jest trochę mniej odporny na wysokie prądy, ale sądzę, że w całym zakresie obciążeń powinien także zamieniać ampery na niutonometry.
Może i na oko znosi "doskonale" 460A, ale gdzie tym jeździsz? Przy takich nastawach i silniku można co najwyżej po asfalcie na równinach jeździć.
Awatar użytkownika
Eryk
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Eryk »

Jak widać choroba watownica atakuje ;)
ap0f1s
Forumowicz
Posty: 558
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: ap0f1s »

U umnie przy 80-90amp z aku i 170 z faz to jest optymalnie żeby się nie grzalo bardzo. Przy 250 z faz jak ustawie to zlatuje z fotele ale to tylko na mistrza prostej, gdyż długo nie pojadę.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Dede
Forumowicz
Posty: 2083
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Dede »

ap0f1s pisze:
24 sty 2019, 8:28
Przy 20s, sabvoton qs 205 5t obręcz 19 prędkość bez boost to koło 70km, wiadomo spada do 60 na rozładowanie baterii. Przy boost pójdzie 80km h.
To wychodzi na jedną cele prędkość 3,5km/h to przy 24S by było koło 84km/h bez boostu a z 94km/h.
A przy 26S 91km/h a boost pójdzie 101km
Ostatnio zmieniony 26 sty 2019, 18:41 przez Dede, łącznie zmieniany 1 raz.
Dede
Forumowicz
Posty: 2083
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Dede »

Dziękuję za informację postanowiłem iść stronę sterownika SVMC96120 i BMS na 26S.
Bateria 26S18P VTC6A maksymalny pobór prądu na jedne ogniwo 6,66A.
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: radasss »

Tak informacyjnie - jeden z ekspertów budujących mocne konstrukcje - Arek Arecki wycofał się z używania VTC6.
warsztatmotocykli.pl
Dede
Forumowicz
Posty: 2083
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Dede »

Dużo rodzajów ogniw jest na rynku zależy czy chcesz mieć prąd na styk ale duza pojemność albo duzu prądu zamiast mniejszej pojemności.
Mi nie zależało na maksymalnej pojemności a na jak najmniejszym RW i duży prąd a przy 6,66A na ogniwo to duża żywotność ogniw bedzie i mniejsze grzanie całego pakietu.
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Sietas »

Wcześniej była mowa o vtc5A a teraz o vtc6A?

Boost zwiększa prędkość - od kiedy to? Tylko Flux podbija maksymalne obroty

Regen przy pełnym aku jest totalnie nie wskazany, bms może wybijać overvoltage a to się różne dziwne rzeczy mogą dziać wliczając możliwość zmiany sabka w wielki przycisk do papieru
Dede
Forumowicz
Posty: 2083
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Dede »

Sietas pisze:
27 sty 2019, 8:18
Wcześniej była mowa o vtc5A a teraz o vtc6A?
Przepraszam chodziło mi o vtc5A zaszła mała pomyłka pisowni.
ap0f1s
Forumowicz
Posty: 558
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: ap0f1s »

Sorry mój błąd sietas oczywiście że chodzi o flux.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
frnandu
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 28 wrz 2018, 13:33
Lokalizacja: Piaseczno

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: frnandu »

A z ciekawosc jaki dokladnie model BMS planujesz stosowac?
Dede
Forumowicz
Posty: 2083
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: SVMC72200 vs SVMC96120

Post autor: Dede »

frnandu pisze:
28 sty 2019, 1:11
A z ciekawosc jaki dokladnie model BMS planujesz stosowac?
Model to BMS-ant32S120lf
Jest to wersja 32S prąd ciągły 120A chwilowy 300A o czas ten model na innych aukcjach piszą że jest to model 300A ale zapomnieli dopisać że chwilowym 300A.

Oczywiście wykorzystam tylko 26S zamiast 32S i ma ten sam wyświetlać co wersja 24S i 32S.
Płyta główna jest większa od 24S bo wersja 32S jest długa aż 20cm.
Załączniki
Screenshot_20190128-080506_AliExpress-768x810.jpg
ODPOWIEDZ