Strona 1 z 1

PL instrukcja do menu KT-LCD

: 31 lip 2019, 12:47
autor: tas
https://ebike.nexun.pl/kt-lcd3-i-sterowniki-sinus-kt/

Dajcie znać czy gdzieś nie zrobiłem jakiegoś błędu
W paru miejscach musiałem trochę uprościć opisy zbytnio techniczne dla niektórych

Mam zagwozdkę o P2, czy przestawienie z 0 na 1 powoduje, że on już nie bierze pomiaru prędkości z halli tylko z osobnego wyjścia na prędkościomierz?
Bo mnie to działa zarówno na 0 jak i na 1 z halli w silniku

No i P5, niby na domyślnych ustawieniu działa dobrze ale jaka jest korzyść z przestawienia próbkowania napięcia na jakieś inne wartości?

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 31 lip 2019, 16:04
autor: mr_x
Ja mam problem z P2. Mam sterownik z Nexuna sinus 30A i on działa tak, że P2=1 (1, bo mam taki czujnik w silniku) bierze impulsy z czujnika prędkości TYLKO gdy silnik leci na luzie (nie jest podawany prąd ze sterownika na silnik). Gdy silnik zasilany jest ze sterownika, wtedy prędkość wyznaczana jest z halli silnika (czujnik prędkości nie jest wtedy w ogóle brany pod uwagę). Jest to o tyle irytujące, że częsta zmiana trybu z prądem/bez prądu daje bzdurne wyniki prędkości na LCD3. Czasami prędkość zamraża się na jakiejś wartości (mniejszej od rzeczywistej) i zanim nie przestanę zasilać silnika (pedałując z PAS), nie pokazuje poprawnie (mam zwykły licznik rowerowy do porównania). Nie wiem, czy inny sterownik (nie ten sinus 30A) dałby normalny wynik, bo mam tylko ten sterownik.

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 31 lip 2019, 16:19
autor: cyklista
więc ustaw na 0 i nie będzie problemu

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 31 lip 2019, 16:25
autor: mr_x
Będzie, bo wtedy nie pokaże mi prędkości na luzie (będzie 0 km/h). Może nie napisałem dość jasno, ale mam silnik przekładniowy.

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 31 lip 2019, 20:07
autor: tas
Chyba musisz przylutowac kabelek od licznika predkosci i sie wpiac a nie korzystac z halli

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 02 sie 2019, 20:50
autor: pk999
Mam zapytanie co do regenu. Funkcja hamowania manetką działa od razu po ustawieniu siły w c13?
A może można jakoś ten sterownik zmusić do pracy z osobną manetką proporcjonalną jako sterowanie hamowaniem?

Dodatkowo będę potrzebował ogranicznika prędkości. Czy masa podana na XS spowoduje ograniczenie prędkości do gdzieś ustawionej, czy ogranicznik jest na sztywno?

I jeszcze jedno. Czy ten sterownik ma możliwość zablokowania koła typu "antytheft" ? Tak aby zostawić rower gdzieś na 5 minut i koło było zablokowane.

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 02 sie 2019, 23:24
autor: grafffik
ZAJEBISTA ROBOTA!!!!
bardzo chętnie bym to widział w formie książeczki w pudełku z wyświetlaczem

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 03 sie 2019, 13:38
autor: chrisoft
Można dodać dla C13
1 najsłabsze hamowanie - najlepszy odzysk energii
5 najsilniejsze hamowanie - najgorszy odzysk energii
chyba tak jest w instrukcji po angielsku (ale czy to prawda?)

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 03 sie 2019, 14:26
autor: Vegasnight9
Tas pole XS ogranicza prędkość do 25km/h? Działa zawsze i niezależnie od ustawień w lcd3?

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 18 sie 2019, 17:57
autor: pk999
chrisoft pisze:
03 sie 2019, 13:38
Można dodać dla C13
1 najsłabsze hamowanie - najlepszy odzysk energii
5 najsilniejsze hamowanie - najgorszy odzysk energii
chyba tak jest w instrukcji po angielsku (ale czy to prawda?)
Tak jest według instrukcji. Mój (45A 60V) ma regen płynny na manetce gazu, niezależnie od tego co ustawię w C13.

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 20 sie 2019, 13:14
autor: tas
Vegasnight9 - tak, działa niezależnie od LCD, często to pole jest używane do fizycznego ograniczania prędkości w fabrycznych rowerach aby nie dało się zmienić prędkości z menu

chrisoft, pk999 - dałem te zmiany w opis

Re: PL instrukcja do menu KT-LCD

: 23 sie 2023, 21:21
autor: Damianusxx
Witam
pomożecie z ustawieniami wyświetlacza z tego zestawu ?

https://mgvolt.pl/produkt/zestaw-miejsk ... w-hailong/

posiadam koła 26 czujnik pas po prawej stronie

nie moge dobtrze ustawic na manetce jakas dziwnie halasuje sterownik , podczas pedalowania jakby sie wlaczal i wylaczal silnik .