Sterowniki Powervelocity

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Sterowniki Powervelocity

Post autor: Vegasnight9 »

Obejrzałem film i jestem mega ciekawy co to za sterowniki o których mowa między 12:15 - 14:40 :)



Z tego co mówi Marek mają "mega kopa" i są lepsze od Sabvoton'ów. Ktoś zna producenta?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: GrzegorzS »

Producent z Californi Powervelocity.
Kiedyś chciałem go protestować ale cena wzrosła i odpuściłem.
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: Vegasnight9 »

http://powervelocity.com/9-controllers

Obrazek

Ciekawe kiedy będzie możliwość zakupu w PL
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
grafffik

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: grafffik »

Ej halo halo nie powiedziałem tam nigdzie że te sterowniki są lepsze od sabvotona :-) mi po prostu bardziej podchodzi charakterystyka ich pracy :D takie 6kw na tym sinusie podnosi na koło do 30km/h jak 13kw na sabku150tce - w moim prywatnym odczuciu. Mają zupełnie inną charakterystyke pracy niż sabki.

Ps. I to wcale nie są jakieś nowe rozwiązania. Na rynku są już od dawna, zarówno te jak i inne których akurat nie miałem pod ręką (np. Adaptto). W filmie nie omówiliśmy również wad poszczególnych sterowników (np. Kelly) bo tak jak powiedziałem na wstępie jest to film tylko z podstawowymi informacjami.
Bardziej szczegółowe informacje będą na kanale CyklonEbike a nie na kanale wrong way który jest kanałem ogólnym o elektrykach (a nawet o butach czy klimatyzatorze ) a nie kanałem specjalistycznym.

Natomiast jeśli ktoś z was prowadzi również jakoś kanał na YT lub jakąś inną formę kanałów informacyjnych (portal, gazeta) i chce podjąć współpracę - zapraszam. Chętnie udostepnie sprzęt do recenzji itp. :-) (ale to już na priv na spokojnie)
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: Vegasnight9 »

Proszę moderatora forum o zmianę tematu na "Sterowniki Powervelocity".
grafffik pisze:
28 wrz 2019, 19:49
...takie 6kw na tym sinusie podnosi na koło do 30km/h jak 13kw na sabku150tce
Dla mnie to już jest argument żeby kupić ten sterownik zamiast Sabvotona :)
grafffik pisze:
28 wrz 2019, 19:49
Mają zupełnie inną charakterystyke pracy niż sabki
Rozumiem że są bardziej narowiste i brutalne? No ale nie oszukujmy się, przecież 95% ebikersów którzy budują lub kupują mocnego customa właśnie na tym zależy. Wobec tego jaki jest sens kupować Sabka? Proszę o mocne argumenty lub spis zalet/wad jednego i drugiego. :)
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
grafffik

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: grafffik »

jak skończę testy tej kobyły co pokazuje na filmie, to na pewno zabiorę głos w tej sprawie ;] na razie moja rama w lakiernii także daj mi jeszcze chwilkę ;]
z podstawowych zalet:
- łatwość programowania
- PAS
- CA
- Dedykowana apka Android oraz iOS

Na chwilę obecną jednak nie mogę się wypowiedzieć na temat bezawaryjności czy odporności na zabawy z prądem :D
zbadam, przetestuje, damy na pewno znać. jeśli będą ok, pojawią się na pewno na sklepie - w cenie bardzo mocno konkurencyjnej
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2019, 21:32 przez grafffik, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2986
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: tas »

grafffik pisze:
28 wrz 2019, 19:49
...takie 6kw na tym sinusie podnosi na koło do 30km/h jak 13kw na sabku150tce
Na moim sabku 150A przy 80A czyli niecałe 6kw podnosi na koło przy 30km/h
Vegasnight9 pisze:
28 wrz 2019, 21:18
Wobec tego jaki jest sens kupować Sabka? Proszę o mocne argumenty lub spis zalet/wad jednego i drugiego. :)
Sens kupowania Powervelocity czyli:
Obrazek

:)
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
grafffik

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: grafffik »

o wlaśnie. tas najlepiej podsumował ;]
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: EV-Maniak »

To który sterownik najlepszy na świecie ? 🤨
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: GrzegorzS »

EV-Maniak pisze:
28 wrz 2019, 21:38
To który sterownik najlepszy na świecie ? 🤨
Najlepszy ten którego nie masz... :D
grafffik

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: grafffik »

moim zdaniem ASI BAC 8000
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: Sietas »

Powervelocity aka ERT trochę kłamią. Ustawia się go na 60A a na początku strzela 90A stąd odczucie "jaką panie to ma moc". Gdy się manetkę wciśnie do końca przy 20km/h to już nie ma takiego strzału. To jest idealny sterownik na marketing a nie do codziennej jazdy. Nie jest zbyt komfortowy do jazdy a zawracanie na lekkim gazie jest już fatalne. Sabvoton bije je na głowę kulturą pracy i łatwością programowania

tas pisze:
28 wrz 2019, 21:30
...takie 6kw na tym sinusie podnosi na koło do 30km/h jak 13kw na sabku150tce
Masz qs'a 6T a to jest trochę inny wymiar przyspieszania na 80A i to w kole rowerowym :). To jak mi się zdaję jest jedyny ebike w kraju z taką konfiguracją
EV-Maniak pisze:
28 wrz 2019, 21:38
To który sterownik najlepszy na świecie
Każdy sterownik ma swoje wady i zalety. Nie ma takiego pojęcia, że jest jakiś najlepszy bo od ASI 8000 potężniejsze są sevcony ale to już rozmawiamy o cenach z kosmosu. W kraju odpalony jest jeden ASI 8000 (jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi) i są z nim problemy
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Vegasnight9 »

Sietas i to jest konkretna odpowiedź.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
grafffik

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: grafffik »

Sietas pisze:
28 wrz 2019, 23:26
Masz qs'a 6T a to jest trochę inny wymiar przyspieszania na 80A i to w kole rowerowym :). To jak mi się zdaję jest jedyny ebike w kraju z taką konfiguracją
Mój drogi masz totalnie nieprawidłowe informacje. mam QS205 5T na 150A :) na Pirelli Scorpion MX 110/90 :x :x z rowerowym kołem nie ma to nic wspólnego :D a czekaj. mowa o tasie :oops:
sterownik właśnie z powodu tego brutalnego uderzenia mocy na starcie idealnie nadaje się w warunki jakie przed nim stawiam :lol:
co będzie dalej - się okaże :twisted: póki go nie spale (a wiesz że mam talent) nie chce wygłaszać swojej opinni o tym jaki jest to sprzęt i do czego się nadaje :D
Sietas pisze:
28 wrz 2019, 23:26
W kraju odpalony jest jeden ASI 8000 (jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi) i są z nim problemy
jeśli masz na myśli tylko total topa , no to masz już mocno, ale to mocno nie aktualne informacje :D
Moim zdaniem ASI ma największe możliwości jeszcze w ramach "racjonalnej" ceny... ale jego konfiguracja to jest dramat... zdecydowanie za łatwo można być lżejszym o kilka tysięcy przez nawet drobną pomyłkę w konfiguracji
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2019, 23:52 przez grafffik, łącznie zmieniany 1 raz.
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Nowy "zabójca" Sabvotona?

Post autor: Sietas »

grafffik pisze:
28 wrz 2019, 23:44
Sietas pisze:
28 wrz 2019, 23:26
Masz qs'a 6T a to jest trochę inny wymiar przyspieszania na 80A i to w kole rowerowym :). To jak mi się zdaję jest jedyny ebike w kraju z taką konfiguracją
Mój drogi masz totalnie nieaktualne informacje. mam QS205 5T na 150A :) na Pirelli Scorpion MX 110/90 :x :x z rowerowym kołem nie ma to nic wspólnego :D
sterownik właśnie z powodu tego brutalnego uderzenia mocy na starcie idealnie nadaje się w warunki jakie przed nim stawiam :lol:
co będzie dalej - się okaże :twisted: póki go nie spale (a wiesz że mam talent) nie chce wygłaszać swojej opinni o tym jaki jest to sprzęt i do czego się nadaje :D
Sietas pisze:
28 wrz 2019, 23:26
W kraju odpalony jest jeden ASI 8000 (jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi) i są z nim problemy
jeśli masz na myśli tylko total topa , no to masz już mocno, ale to mocno nie aktualne informacje :D
Pisałem o bajku Tasa co wyraźnie widać

Co do ASI źle się wyraziłem - były z nim problem a jaki jest stan dzisiejszy to ciężko stwierdzić
grafffik

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: grafffik »

tak tak. nie załapałem na początku ;] edytowałem już swój post
na dzień dzisiejszy to sytuacja z asi wygląda już zdecydowanie inaczej ;]
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Sietas »

grafffik pisze:
28 wrz 2019, 23:53
tak tak. nie załapałem na początku ;] edytowałem już swój post
na dzień dzisiejszy to sytuacja z asi wygląda już zdecydowanie inaczej ;]
A to się cieszę. W każdym razie ASI nie jest dla laików co potwierdza naklejka na nim. Ma zdumiewającą możliwość osiągania gigantycznych obrotów czego nie potrafi żaden inny sterownik jaki miałem w rękach, ale jest to okupione ceną i trudnością programowania. O tym, że swoimi parametrami przekracza wszystko inne co było u nas kraju świadczy fakt, że jedyny właściciel ebike'a na tym sterowniku zdecydował się na sprzedaż ów Kariwy
Awatar użytkownika
barmal
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:32

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: barmal »

"Ma zdumiewającą możliwość osiąga gigantycznych obrotów czego nie potrafi żaden inny sterownik jaki miałem w rękach"
Mógłbym prosić o konkretne dane, czyli jakie obroty erpm?
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Sietas »

Nie potrafię Ci konkretnie odpowiedzieć na to pytanie, ale qs 273 4- który kręci się z 20s normalnie na stojaku do stu paru kilometrów na godzinę na ASI kręcił się ponad 200km/h jak nie 250. Wiem, że to taka trochę laicka odpowiedź, ale nie było dokładnie badane bo koło ważące te ponad 25 kg osiągające takie obroty w stojaku zbudowanym przeze mnie dosyć prowizorycznie stwarzało realne zagrożenie dla zdrowia

Ku woli ścisłości co do filmiku na górze to ASI nie ma mocy nominalnej równej z maksymalną a ma prąd maksymalny z aku równy maksymalnemu prądowi fazowowemu. Dla przykładu asi 4000 ma z aku max 473A i w fazy 473A o ile nie pomyliłem tej wartości, ale na pewno coś koło tego. To też nie zostało potwierdzone aczkolwiek tu jednak chyba wierzę producentowi
grafffik

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: grafffik »

ASI 8000 na 20S kręci qs273 na stojaku do 215km/h oraz do 183km/h na hamowni obciążeniowej. Na drodze udało nam się osiągnąć max 138km/h i nie to że mocy mu nie brakowało tylko konstrukcja pojazdu, opór powietrza oraz wyczuwalny początek shimmy nie pozwalał na więcej.jakby ev ważył z 200kg można by było próbować więcej, a tak to już tylko skrzydeł brakowało. Przyspieszenie od 0 do 100km/h - 2.8sec
prad maksymalny tego sterownika to po ostatnich aktualizacjach to bodajże 1020A Aku max i fazy. Dokładne info jest na ES.
Jazda powyżej 25kW jest naprawdę igraniem ze śmiercią i tak jak pisze sietas. Właściciel Total Topa zdecydował się go sprzedać bo bał się nim jeździć i w sumie wcale mu się nie dziwię. Mogę tylko powiedzieć że TotalTop ma już nowego właściciela który hmm.. ma dużo wyobraźni (pojazd sprzedał się w dwa dni od publikacji krótkiego wideo na wrong way)
Ja osobiście jeżdżąc Total topem przełączam go w tryb 25% mocy i mimo że wydaje się mniej, prądu idzie wtedy w piku ok 180A a nadal stawia go na koło na całym zakresie prędkości.
Sam również boję się jeździć w trybie 100% mocy, chyba że akurat muszę wyleczyć jakąś szlifierkę albo Sebę w BMW.
Jazda na 100% to początkowo walka z podniesieniem przedniego koła, potem z trakcją a na koniec z oporem powietrza. Żadna przyjemność. Tylko strach w oczach.
Ten sterownik ma totalnie nieporównywalną charakterystyke pracy w porównaniu z innymi kontrolerami na rynku

A Powervelocity to jeszcze zupełnie co innego. :-) jakby Asi miało takiego niekontrolowanego kopa na starcie co małePowervelocity to można by z ebajków robić rakiety o krotkim zasięgu ziemia-powietrze. ;-)
Na szczęście ten kop jest kontrolowany w dużym Powervelocity. Kwestia ustawień. No ale to juz wypowiem się jak skończę swój projekt.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2019, 16:11 przez grafffik, łącznie zmieniany 1 raz.
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Sietas »

32kw to nigdy nie było. Bike na hamownie pojechał ustawiony na bodajże 330A albo 350A. Przy takim prądzie to nawet przy 23p z VTC5a sagi dają o sobie znać. Pominę taką kwestię, że ujarało owijkę w okół kabli a przewody PTFE się ze sobą stopiły - potem podmieniałem fazówki na 25mm^w silikonie przy okazji zmiany nawoju z 4- na 4T który ma lepszego strzała i wysyca się gdzieś przy 270A z aku

*co ciekawe mimo, że przewody parzyły w ręce to sam ASI był zimny więc jego wysoka sprawność nie jest marketingiem a faktem, a swoja drogą to jest wątek o velocity a nie o ASI :)
grafffik

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: grafffik »

W sumie racja. ;-) koniec tematu ASI Bo zaraz jakiegos Warna wyrwiemy za offtoopy
Awatar użytkownika
barmal
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:32

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: barmal »

OK, czyli przy 16 parach magnesów i 100kmh daje nam jakieś 800 obrotów mechanicznych. Czyli 800 x 16 = 12800erpm. Dobrze policzyłem?
Jeśli tak to, nawet jeśli przyjąć felgę/obręcz (jak kto woli :-) ) 26" i max obroty elektryczne 16000 to nic specjalnego. Nie ujmując sterownikowi i ne żebym się czepiał. Wg specyfikacji taktują go od 10 do 16,5kHz. Co zresztą słychać na filmach na jutubie.
Obroty/prędkość 200 czy 250kmh to jak się domyślam z osłabieniem pola, czyli tzw fluksem. Jaka jest zatem sprawność systemu?
Czy w takim trybie sterownik pracuje jako MTPA? Bo jeśli tak to niezbyt mi się w to chce wierzyć.

Jeżeli chodzi o prąd aku = prąd fazy to moim zdaniem kwestia definicji. Prąd aku = PWM x PrądSilnika.
Gdzie PWM = 0....1
I tu mamy duuuże pole do popisu... mierzył ktoś toto?
Czyli, ustawiamy oba prądy na maksa, dajmy na to 100A. Startujemy i co?
Prąd fazy = prąd aku. Jedziemy dalej, silnik wchodzi na obroty, prąd aku spada... czarymary?

No i jeszcze jedna kwestia, która mi się tak na szybko nawinęła, sprawność 99% to bardzo dużo!
Czy ktoś to mierzył?
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Sietas »

No tak, goni taką prędkość obrotową fluxem

Nikt tak dokładnie nie analizuje sprawność sterowników jak Ty :D. Oczywiście nikt tego nie sprawdzał bo brak takiej aparatury
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: EV-Maniak »

A ja czuję, że najlepszy sterownik na świecie będzie od naszego BARMALA hehehe 😄👍
Już mi się ciary robią na plecach.... 300A lub nawet więcej , małe gabaryty , fajna apka , ustawiam se jak chcę i podobno nie będzie się grzał 👍😄
Ale będzie naqurwianie ! Spokojnie kolumnę Prezesa będzie można upokożyć 😎
grafffik

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: grafffik »

Barmal mi napisał kiedys że jego sterowniki nie są dla mnie więc nie wiem co o tym myśleć. ;-)
Ps. Nie no barmal najlepszy na świecie bez dwóch zdan. Polski. Dobry. Najlepszy.
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Vegasnight9 »

grafffik pisze:
29 wrz 2019, 0:45
Na szczęście ten kop jest kontrolowany w dużym Powervelocity. Kwestia ustawień. No ale to juz wypowiem się jak skończę swój projekt.
Ja czekam z niecierpliwością na końcowe wnioski i wyłonienie zwycięzcy w starciu Sabek vs Powervelocity :)

A ten średniej mocy też da się ustawić czy jednak pozostaje nieokrzesany?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Dede
Forumowicz
Posty: 2079
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Dede »

Panowie nie ma co tutaj porównywać zbyt duza różnica i działania tych sterowników.
Sabvoton 150A co daje 12000W przy 80V będzie słabszy od sterownika ASI BAC 8000 co ma jedynie 100A i 8000W.
Teraz każdy zastanawia dla czego słabszy sterownik jest leprzy od mocniejszego a dla tego ze ASI BAC 8000 może do jednej minuty zwiększyć prąd do 460A a w BEAK 840A.
To nie ma co tutaj porównywać sabvotona bo takich możliwości nie ma zwiększenia prądu ponad jego paremetry.

Teraz porównać do sterownika Powervelocity czy ma taka funkcje ze przez minutę ma możliwość zwiększenia prądu a moze w BEAK ma możliwość?
Bo sabvoton takich możliwości nie ma to juz wiadomo.

Są dwie funkcje sobvotonie co wpływa na regulację mocy z opóźnieniem:
1. Accelerate Time. Czas narastania przyśpieszania (prądu) ze sterownika na silnik
2. Decelerate Time Czas zmniejszania przyśpieszania (prądu) ze sterownika na silnik.

Dla tego sabvoton ma płyną moc pod manetką porównać teraz z sterownikiem co ma chwilowe w BEAK 840A i brak opóźnienia narastania mocy płynności manetki to jak jechać bolidem F1 nie da się jechać powoli i płynie tylko jedziesz od razu z kopyta.
Załączniki
20190929_221842.jpg
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Sietas »

Dede

Nie tak to działa. W sabku oprócz ustawienia accelerate time masz innej opcje jak ustawienie prądu fazowego w środku wychylenie manetki jak i "środkowego" napięcia manetki. Dalej można ustawić z aku np 100A I np 130A w fazy. Owszem będziesz miał 100A w piku z aku ale z soft startem

ASI ma tą funkcję bardziej rozwiniętą bo ma 3 albo 6 trybów. Na każdym z nich ustawiasz max prędkość, max moc i przyrost prądu fazowego. Tryb ostatni można ustawić tak, że manetka jest jak przycisk - podaję max prąd po lekkim wychyleniu. Służy to jedynie tak naprawdę do testów maksymalnego przyspieszenia bo jeździ się "średnio" komfortowo - w każdym razie dla mnie

Powervelocity z kolei te na których jeździłem też mają limity w postaci 3 gdzie ustawia się oddzielnie dla każdego prędkość maksymalną i moc. Ostatni ma to do siebie co już napisałem - chwilowy strzał prądem większym aniżeli maksymalny ustawiony. Jest funkcja soft-start ustawiania niby w sekundach ale wybicie nawet 5 sekund nie usuwa tego efektu. Czy w tych dużych wersjach można ten efekt usunąć? Ciężko będzie realnie na to odpowiedzieć dopóki ktoś z forumowiczów nie sprawdzi a wątpię aby był popyt na ten sterownik bo jest droższy od sabka 72150 a on pokrywa zapotrzebowanie na moc zdecydowanej większości użytkowników. Realnie to można podawać 160-180A z aku w przezwajanego qs'a 205 4t. Jedyne silniki wymagające więcej to qsy 273 których popularność też nie jest zbyt duża ze względu na ich wagę
Dede
Forumowicz
Posty: 2079
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Dede »

Tak oczywiście idzie odpowiednio ustawić mniejszą moc i dopasować pod siebie.
Na maksymalnych parametrach nie idzie normalnie jeździć chyba ze ktos chce zrobic pocisk na wyścigi.

Dla tego jeszcze długo będziemy używać sabvotona z powodu ceny i nam to wystarcza moc i parametry.
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: Sietas »

Jedynym konkurentem dla sabka może być nowa wersja Barmala - innych na horyzoncie próżno wypatrywać mimo, że sabvotonom w ostatnich czasach zdarza się paść aczkolwiek najprawdopodobniej wynika to z ich ilości na rynku
Awatar użytkownika
barmal
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:32

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: barmal »

grafffik pisze:
29 wrz 2019, 20:35
Barmal mi napisał kiedys że jego sterowniki nie są dla mnie więc nie wiem co o tym myśleć. ;-)
Ps. Nie no barmal najlepszy na świecie bez dwóch zdan. Polski. Dobry. Najlepszy.
A to świnia ten barmal! No jak on tak Ci mógł powiedzieć?!?
Może ząb go bolał albo coś..? Cholera!
Coś mi się wydaje, że bez przeprosinowego browara na zlocie się nie obejdzie... :-)
Albo i dwóch :-)
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: EV-Maniak »

Pamiętam, pamiętam tak Markowi gdzieś , kiedyś Bartku napisałeś , ale to nie była do końca Twoja wina , bo Marek coś miał wówczas dzień bardziej skrupulatny i się wypytywał o wszystko . Także , spoko, nikogo wina , albo gdzieś tam pośrodku 😉hehehe
Awatar użytkownika
kinats
Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 23 kwie 2019, 4:06

Re: Sterowniki Powervelocity

Post autor: kinats »

grafffik pisze:
29 wrz 2019, 20:35
Barmal mi napisał kiedys że jego sterowniki nie są dla mnie więc nie wiem co o tym myśleć. ;-)
Ps. Nie no barmal najlepszy na świecie bez dwóch zdan. Polski. Dobry. Najlepszy.
Żeby być dokładnym, tak jak Ty chciałeś w tamtym wątku (akurat dwie noce temu czytałem wszystko jak leci o X2 nie wiedząc jeszcze, że jest już całkowicie niedostępny) to napisał, pozwolę sobie zacytować:
"No i na koniec, nie jestem tak do końca przekonany czy mój sterownik jest odpowiednim dla Ciebie produktem."

Samemu kiedyś zdarzyło mi się oddać zaliczkę i podziękować za robotę, bo miałem wrażenie, że na dalszym etapie, po ustaleniach odnośnie projektu, będą tylko coraz większe "schody" ;) Oczywiście to moje prywatne doświadczenia i podejście, ale czytając tamten wątek, może podobne jakieś takie wrażenia miała zainteresowana osoba :lol:

Wychodzi na to, że przy najbliższej okazji, musicie se siąść przy flaszce i wyjaśnić to i tamto :P

Krajowemu projektowi kibicuję, choć szkoda że znikły alternatywy dla tych, co nie chcą monstera se ulepić, tylko żwawy, jeszcze prawie rower, trudno.
Pozdrawiam :)
ODPOWIEDZ