Abs w środku sterownika co oznacza?
-
- Forumowicz
- Posty: 443
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Abs w środku sterownika co oznacza?
CZEŚĆ koledzy, co oznacza ABS przy ścieżce w sterowniku? Czy to może chodzić o regena ? Chciałbym go jakos aktywować .Sterownik z zestawu voilamart 1500w.
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:33
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
Połącz na stałe razem z Brake-Lov (chyba L u ciebie) i będzie regen . Tak miałem w starym KT sterowniku.
-
- Forumowicz
- Posty: 443
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
Acha A pod Tym Pinem L jest przewód wlutowany,on jest od klamki hamulcowej?KrzysiekEV pisze: ↑06 sty 2020, 16:10Połącz na stałe razem z Brake-Lov (chyba L u ciebie) i będzie regen . Tak miałem w starym KT sterowniku.
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:33
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
Podejrzewam ze tak , zmierz omomierzem czy do masy ma przejście jak klamkę naciskasz . No chyba że jeszcze nic do hamowania nie podpięte do sterownika.
Można też dać dodatkowy kabelek do ABS i za sterownikiem go do hampla podpinać jak regen potrzebny.
Pamiętaj tez o dobrym skręceniu koła / blokadzie żeby koła nie wyrywało bo regen już obciąża ramę mocno.
Można też dać dodatkowy kabelek do ABS i za sterownikiem go do hampla podpinać jak regen potrzebny.
Pamiętaj tez o dobrym skręceniu koła / blokadzie żeby koła nie wyrywało bo regen już obciąża ramę mocno.
-
- Forumowicz
- Posty: 443
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
No wlaśnie ,zastanawiam się co do tej ramy, bo rower jest składany 26 cali gorski mifa, rama niby porządna ale narazie jeżdżę z jedna blokadą. Czy jedna by wystarczyła czy koniecznie po drugiej stronie . Żeby mi nie popękała swoje waże i z rowerem będzie ze 150kg. Z drugiej strony przydało by się hamowanie silnikiem jak się zwalnia z dużych prędkości, bo mam v brake, co prawda dobre ale szybko się klocki ścierają.KrzysiekEV pisze: ↑06 sty 2020, 20:32Podejrzewam ze tak , zmierz omomierzem czy do masy ma przejście jak klamkę naciskasz . No chyba że jeszcze nic do hamowania nie podpięte do sterownika.
Można też dać dodatkowy kabelek do ABS i za sterownikiem go do hampla podpinać jak regen potrzebny.
Pamiętaj tez o dobrym skręceniu koła / blokadzie żeby koła nie wyrywało bo regen już obciąża ramę mocno.
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:33
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
Po testach z regenem sprawdź kilka razy czy się nic nie odkręca , po pełnym ładowaniu tez lepiej od razu za długo regenem nie ciągnąć bo jak BMS ma wspólny port to może odcinać a nawet sterownik uszkodzi. Ale to z jakiejś góry przy 50+ .Po przejechaniu kilku km już akumulator ma miejsce na regen.
No i podstawowe pytanie : czy silnik DD bez przekładni , przekładnia bez sprzęgła , zwykły przekładniowy ze sprzęgłem.
Jak ten ostatni to nici z regenu.
Ale to jakiś Voilmart 1500 to raczej DD silnik.
No i podstawowe pytanie : czy silnik DD bez przekładni , przekładnia bez sprzęgła , zwykły przekładniowy ze sprzęgłem.
Jak ten ostatni to nici z regenu.
Ale to jakiś Voilmart 1500 to raczej DD silnik.
-
- Forumowicz
- Posty: 443
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
To jest bezprzekladniowy voilamart 30h , a jak mam baterie ktora ma 2 porty ,jeden idzie do sterownika A drugi do ładowania , to będzie regen działał?W sensie prąd by przepływał w dwie strony po tych samych kablach do sterownika.KrzysiekEV pisze: ↑06 sty 2020, 21:04Po testach z regenem sprawdź kilka razy czy się nic nie odkręca , po pełnym ładowaniu tez lepiej od razu za długo regenem nie ciągnąć bo jak BMS ma wspólny port to może odcinać a nawet sterownik uszkodzi. Ale to z jakiejś góry przy 50+ .Po przejechaniu kilku km już akumulator ma miejsce na regen.
No i podstawowe pytanie : czy silnik DD bez przekładni , przekładnia bez sprzęgła , zwykły przekładniowy ze sprzęgłem.
Jak ten ostatni to nici z regenu.
Ale to jakiś Voilmart 1500 to raczej DD silnik.
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:33
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
W każdym BMS sterownik może doładowywać akku , jedynie w BMS ze wspólnym portem odetnie po przeładowaniu .Kable ładowania i do sterownika mogą być spięte do kupy w akku jak BMS ma wspólny port.
-
- Forumowicz
- Posty: 443
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
Dzięki za porady, czy wystarczy do regena jedna blokada osi? Czy trzeba dać dwie?KrzysiekEV pisze: ↑06 sty 2020, 21:15W każdym BMS sterownik może doładowywać akku , jedynie w BMS ze wspólnym portem odetnie po przeładowaniu .Kable ładowania i do sterownika mogą być spięte do kupy w akku jak BMS ma wspólny port.
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:33
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
Lepiej na obie , ale jak regen nie będzie szarpał to da rade . Dużo od sterownika zależy . Ja w falconie oś wciskałem na blaszki stalowe z puszki bo 3k turbo miał ośkę 9.8mm i mimo porządnego skręcenia na klej do gwintów obracało lekko . Teraz mam QS205 V3 i w końcu zero luzu bo 205 ma wypust i grubaśną oś. Mam Barmala X4 80A i średni regen.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
To falcon nie ma skrecanych hakow?KrzysiekEV pisze: ↑06 sty 2020, 21:42Lepiej na obie , ale jak regen nie będzie szarpał to da rade . Dużo od sterownika zależy . Ja w falconie oś wciskałem na blaszki stalowe z puszki bo 3k turbo miał ośkę 9.8mm i mimo porządnego skręcenia na klej do gwintów obracało lekko . Teraz mam QS205 V3 i w końcu zero luzu bo 205 ma wypust i grubaśną oś. Mam Barmala X4 80A i średni regen.
-
- Forumowicz
- Posty: 443
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
Dzięki Krzysiek, działa jak ta lalaKrzysiekEV pisze: ↑06 sty 2020, 21:42Lepiej na obie , ale jak regen nie będzie szarpał to da rade . Dużo od sterownika zależy . Ja w falconie oś wciskałem na blaszki stalowe z puszki bo 3k turbo miał ośkę 9.8mm i mimo porządnego skręcenia na klej do gwintów obracało lekko . Teraz mam QS205 V3 i w końcu zero luzu bo 205 ma wypust i grubaśną oś. Mam Barmala X4 80A i średni regen.
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:33
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Abs w środku sterownika co oznacza?
Fajnie ze poszło , często brak kabelków a procesorek obsługuje.
Haki są skręcane ale śrubkami 4mm i 2x już ukręciłem , a teraz z QS205 V3 nie wchodzą bo os grubsza jak w 3k-turbo.
Wpust w QS205 robi robotę , trzyma jak skała.
Haki są skręcane ale śrubkami 4mm i 2x już ukręciłem , a teraz z QS205 V3 nie wchodzą bo os grubsza jak w 3k-turbo.
Wpust w QS205 robi robotę , trzyma jak skała.