KT 36V/48V Sinus wyjście oświetlenia
-
- Forumowicz
- Posty: 1412
- Rejestracja: 14 gru 2019, 11:46
KT 36V/48V Sinus wyjście oświetlenia
KT 36V/48V 250W Sinus. Mam kostkę z wyjściem na oświetlenie rowerowe. Na tej kostce po włączeniu oświetlenia (na LCD3) pojawia się całe napięcie akumulatora, w moim przypadku np. 49V. Czytałem, że ktoś zdołał coś tam upalić w kontrolerze zasilając lampkę LED z tej kostki. Autor wpisu sugerował, że na tej kostce mamy tylko sygnał przełączający światła, a nie całe zasilanie lampki. Czy wiadomo, jaka jest wydolność prądowa tego wyjścia? Najprościej byłoby podłączyć tutaj lampkę przednią i tylną, ale nawet te zwykłe mają ze 2W mocy (przy tych napięciach).
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 maja 2018, 18:38
-
- Forumowicz
- Posty: 1412
- Rejestracja: 14 gru 2019, 11:46
Re: KT 36V/48V Sinus wyjście oświetlenia
No to mamy odpowiedź ma pytanie, oto link:
https://bmsbattery.com/home/1018-s12sh- ... utput.html
Na dole po prawej stronie jest informacja: "Light Output current: <100ma, Light Output Voltage = battery pack voltage". Czyli pojawia się tam napięcie akumulatora, a pobrać możemy do 100mA prądu. Jednym słowem można tym wyjściem napędzić oświetlenie postojowe (tak, żeby nas mniej więcej widziano). W sumie 48V x 100mA daje 4,8W mocy. Gdyby teoretycznie założyć, że robimy sobie własne oświetlenie sygnalizacyjne (przód i tył) z klasycznych diod 20mA (czerwone ok. 2V, białe ok. 3-3,3V), z tyłu dostajemy szereg 20 czerwonych diod LED (2V/20mA) + rezystor 400Ω/0,25W (tak naprawdę 160mW), a z przodu szereg np. 14 białych diod LED (3V/20mA) + rezystor 300Ω/0,125W (dokładnie 120mW). Całość tego oświetlenia pobiera moc ok. 2W (1,92W). Przy tej ilości diod LED nasz rower powinien być widziany przez innych uczestników ruchu, ale drogi sobie tym nie oświetlimy.
https://bmsbattery.com/home/1018-s12sh- ... utput.html
Na dole po prawej stronie jest informacja: "Light Output current: <100ma, Light Output Voltage = battery pack voltage". Czyli pojawia się tam napięcie akumulatora, a pobrać możemy do 100mA prądu. Jednym słowem można tym wyjściem napędzić oświetlenie postojowe (tak, żeby nas mniej więcej widziano). W sumie 48V x 100mA daje 4,8W mocy. Gdyby teoretycznie założyć, że robimy sobie własne oświetlenie sygnalizacyjne (przód i tył) z klasycznych diod 20mA (czerwone ok. 2V, białe ok. 3-3,3V), z tyłu dostajemy szereg 20 czerwonych diod LED (2V/20mA) + rezystor 400Ω/0,25W (tak naprawdę 160mW), a z przodu szereg np. 14 białych diod LED (3V/20mA) + rezystor 300Ω/0,125W (dokładnie 120mW). Całość tego oświetlenia pobiera moc ok. 2W (1,92W). Przy tej ilości diod LED nasz rower powinien być widziany przez innych uczestników ruchu, ale drogi sobie tym nie oświetlimy.
- Batory
- Forumowicz
- Posty: 133
- Rejestracja: 22 lut 2018, 19:34
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Re: KT 36V/48V Sinus wyjście oświetlenia
Ja mam taki sterownik i też ma wyjście na lampki rowerowe.
Załącza się na pilocie wyświetlacza KT LCD3.
To jakie mogę podłączyć lampki 6V czy takie jak bateria 36V?
Załącza się na pilocie wyświetlacza KT LCD3.
To jakie mogę podłączyć lampki 6V czy takie jak bateria 36V?
Zestaw S1000 silnik przekładniowy od Glebora, bateria 48V 13S8P 23Ah Samsung, sterownik kwadrat 48V 25A, wyświetlacz C500B
-
- Forumowicz
- Posty: 1412
- Rejestracja: 14 gru 2019, 11:46
Re: KT 36V/48V Sinus wyjście oświetlenia
Kolego, umiesz czytać ze zrozumieniem? Post nad Twoim opisuje jakie parametry elektryczne ma to wyjście.
Swoją drogą podziwiam ten bajzel w kablach. Zrób z tym porządek, bo jak ci w trasie coś się zewrze, nie będziesz zadowolony.