Sabvoton ML 4560V- brak regena.
- Krzysztof F.
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2020, 15:49
- Lokalizacja: Gdynia
Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Witam wszystkich.
Zakupiłem na stronie Nexun-a sterownik Sabvotona ML 4560V. Otrzymałem sterownik ML7245 z adnotacją Voltage 60V, Lack voltage- 50v. W odpowiedzi od sprzedawcy otrzymałem informację ze jest to sterownik typowo pod instalację 60V-16s i nie mam się niczym przejmować.
Po uruchomieniu zestawu (roweru) Aku- 16S 20P, BMS 45A, Silnik- Mxus 3k Turbo i ww sterownik. Wszystko działa pięknie. Konsumpcja sterownika z silnikiem dochodzi do 47A, a nie jak piszą inni użytkownicy o 36A. Martwi mnie fakt że hamulce 203mm Hop Tech-a V2 Evo pożerają klocki hamulcowe w trybie 250km i klocki zjedzone.
Postanowiłem uruchomić hamulec regeneracyjny, Wszystko w rowerku jest uruchamiane etapami, by nie było błędów.
Podłączyłem przewód Brązowo/biały do GND jest to funkcja aktywacji hamulca regeneracyjnego, Przewód Biało/czarny łączony z GND podczas hamowania (czujnik stop wyzwalany masą). Brak reakcji na tą kombinację bez względu na prędkość jak i na stan naładowania akumulatora.
Powiedzcie Panowie czy czegoś brakuje w instalacji czy sterownik oznaczony jako ML7245 nie jest sterownikiem jak zapewnia sprzedawca sterownikiem ML4560V. Gdyby to był sterownik na 72V już od począdku włączał by się regen bo twierdził by on że aku ma niski stan naładowania albo odłączał by zasilanie.....
Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam Krzysztof
P.S. Może tu chodzi o przewód Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V
Zakupiłem na stronie Nexun-a sterownik Sabvotona ML 4560V. Otrzymałem sterownik ML7245 z adnotacją Voltage 60V, Lack voltage- 50v. W odpowiedzi od sprzedawcy otrzymałem informację ze jest to sterownik typowo pod instalację 60V-16s i nie mam się niczym przejmować.
Po uruchomieniu zestawu (roweru) Aku- 16S 20P, BMS 45A, Silnik- Mxus 3k Turbo i ww sterownik. Wszystko działa pięknie. Konsumpcja sterownika z silnikiem dochodzi do 47A, a nie jak piszą inni użytkownicy o 36A. Martwi mnie fakt że hamulce 203mm Hop Tech-a V2 Evo pożerają klocki hamulcowe w trybie 250km i klocki zjedzone.
Postanowiłem uruchomić hamulec regeneracyjny, Wszystko w rowerku jest uruchamiane etapami, by nie było błędów.
Podłączyłem przewód Brązowo/biały do GND jest to funkcja aktywacji hamulca regeneracyjnego, Przewód Biało/czarny łączony z GND podczas hamowania (czujnik stop wyzwalany masą). Brak reakcji na tą kombinację bez względu na prędkość jak i na stan naładowania akumulatora.
Powiedzcie Panowie czy czegoś brakuje w instalacji czy sterownik oznaczony jako ML7245 nie jest sterownikiem jak zapewnia sprzedawca sterownikiem ML4560V. Gdyby to był sterownik na 72V już od począdku włączał by się regen bo twierdził by on że aku ma niski stan naładowania albo odłączał by zasilanie.....
Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam Krzysztof
P.S. Może tu chodzi o przewód Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V
- tas
- Administrator
- Posty: 2989
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
daj zdjecia przewodow, moze w nich kolorystyka jest jakos zmieniona
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Krzysztof F.
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2020, 15:49
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Witaj.
Kolory są ok. To akurat umiem rozpoznać
Pracuje przy elektryce, elektronice i tu raczej błędu nie popełniłem.
Żeby nie było, jutro dam fotke.
Jedyna różnica może być w kolejności nazewnictwa. Np: biało/czarny- czarno/biały. Itp
Niekiedy ma to znaczenie bo większość izolacji może być czarna, a mała część biała. Tu w tym sterowniku nie ma opcji pomyłki. Są dwa błękitne- soft start, kilka czarnych-GND, dwa czerwone +Bat i alarm. Reszta jest nie powtarzalna. tak mi się zdaje- piszę z głowy.
Kilka godzin później....
Kolory są ok. To akurat umiem rozpoznać
Pracuje przy elektryce, elektronice i tu raczej błędu nie popełniłem.
Żeby nie było, jutro dam fotke.
Jedyna różnica może być w kolejności nazewnictwa. Np: biało/czarny- czarno/biały. Itp
Niekiedy ma to znaczenie bo większość izolacji może być czarna, a mała część biała. Tu w tym sterowniku nie ma opcji pomyłki. Są dwa błękitne- soft start, kilka czarnych-GND, dwa czerwone +Bat i alarm. Reszta jest nie powtarzalna. tak mi się zdaje- piszę z głowy.
Kilka godzin później....
- Krzysztof F.
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2020, 15:49
- Lokalizacja: Gdynia
- Krzysztof F.
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2020, 15:49
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Pomoże ktoś czy nie? Czekam na poradę od specjalistów z tego forum albo muszę zareklamować sterownik bo chce korzystać z hamowania regeneracyjnego.
-
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 07 cze 2020, 10:51
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Z tego co przejrzałem w necie to producenta nazwał wszystkie modele ML7245 , a różnią się wersją na napięcie 48V, 60V lub 72V :
http://www.mqcon.com/product/foc-brushl ... er-14.html
Producent pisze o 45 Amperach jako jego maksymalny prąd , oraz 145 Amperach na fazę .
Wartość maksymalna jest przeważnie wartością jaką nie można przekraczać by sterownik działał poprawnie. Jeśli zmierzona wartość jest na 47 Amper to prawdopodobnie boczniki w twoim modelu różnią się opornością. Mniejsza wartość rezystancji na opornikach - większy prąd sterownika - tak to tutaj na forum robili podlewając cyną boczniki by zwiększyć prąd - nie polecam rozwiązań ingerujących w to co producent stworzył bo inne podzespoły są dobrane na te max 45 Amper i szybciej padną jak nie upali się ścieżki czy czegoś innego tam. Dalsze moje dywagacje to z tego co się zorientowałem to prawdopodobnie jego wartość max jest wartością chwilową w piku tyle powinien osiągać . Dla sinusa wartość średnia prądu jest dzielona przez pierwiastek z 2 w jednej fazie i tyle mierniki te najtańsze pokazują wartość uśredniona czyli 32 Ampery . Silnik też można powiedzieć uśrednioną wartość prądu pobiera, stąd bym właśnie był skłonny bardziej powiedzieć że ten sterownik daje 32 Ampery wartości średniej prądu. Przy starcie jak wiadomo by rozpędzić silnik potrzeba nie raz 3x tyle prądu w momencie 0f . Co do sterowania wektorowego tego silnika to sterowanie jest z manetki napięciem . Algorytm wektorowy aby utrzymać stałą wartość momentu musi podbijać prąd lub zmieniać strumień - w szkole mnie uczuli że to wartość stała maszyny tzw. C - strumień elektromagnetyczny. moment w silniku jest wytwarzany M = c * I . Czyli zwiększając prąd na fazie zwiększamy moment lub przez zwiększenie strumienia.
Co do hamowania regeneracyjnego to na stronie NEXUN jest tam opis które przewody to uruchamiają i kiedy ta funkcja jest aktywna :
"8. Brązowo-Biały [sygnał], Czarny [GND] - Aktywacja hamowania silnikiem (regeneracyjnego). Jeśli te przewody są zwarte i sterownik trzyma sygnał hamulca z klamki hamulcowej to poza odłączeniem silnika czy wyłączeniem tempomatu zostanie podjęta próba aktywacji hamowania regeneracyjnego. O tym, czy sterownik ją uruchomi zależy także od stanu naładowania akumulatora czy prędkości z jaką się poruszamy."
Jeśli jest problem z uruchomieniem tego hamowania to może jak poprzednik tutaj napisał producent zmienił kolory kabelków. Najlepiej więc napisać do producenta z prośbą o podanie wyjść na kostce - wtedy nie patrzymy na kabelki - tylko wyjścia/wejścia sterownika które za co odpowiadają .
tak by było najlepiej, też sprzedawca powinien uwzględnić rozpiskę pinów a nie kabelki
email do producenta : mqcon8@126.com - please write email in English
http://www.mqcon.com/product/foc-brushl ... er-14.html
Producent pisze o 45 Amperach jako jego maksymalny prąd , oraz 145 Amperach na fazę .
Wartość maksymalna jest przeważnie wartością jaką nie można przekraczać by sterownik działał poprawnie. Jeśli zmierzona wartość jest na 47 Amper to prawdopodobnie boczniki w twoim modelu różnią się opornością. Mniejsza wartość rezystancji na opornikach - większy prąd sterownika - tak to tutaj na forum robili podlewając cyną boczniki by zwiększyć prąd - nie polecam rozwiązań ingerujących w to co producent stworzył bo inne podzespoły są dobrane na te max 45 Amper i szybciej padną jak nie upali się ścieżki czy czegoś innego tam. Dalsze moje dywagacje to z tego co się zorientowałem to prawdopodobnie jego wartość max jest wartością chwilową w piku tyle powinien osiągać . Dla sinusa wartość średnia prądu jest dzielona przez pierwiastek z 2 w jednej fazie i tyle mierniki te najtańsze pokazują wartość uśredniona czyli 32 Ampery . Silnik też można powiedzieć uśrednioną wartość prądu pobiera, stąd bym właśnie był skłonny bardziej powiedzieć że ten sterownik daje 32 Ampery wartości średniej prądu. Przy starcie jak wiadomo by rozpędzić silnik potrzeba nie raz 3x tyle prądu w momencie 0f . Co do sterowania wektorowego tego silnika to sterowanie jest z manetki napięciem . Algorytm wektorowy aby utrzymać stałą wartość momentu musi podbijać prąd lub zmieniać strumień - w szkole mnie uczuli że to wartość stała maszyny tzw. C - strumień elektromagnetyczny. moment w silniku jest wytwarzany M = c * I . Czyli zwiększając prąd na fazie zwiększamy moment lub przez zwiększenie strumienia.
Co do hamowania regeneracyjnego to na stronie NEXUN jest tam opis które przewody to uruchamiają i kiedy ta funkcja jest aktywna :
"8. Brązowo-Biały [sygnał], Czarny [GND] - Aktywacja hamowania silnikiem (regeneracyjnego). Jeśli te przewody są zwarte i sterownik trzyma sygnał hamulca z klamki hamulcowej to poza odłączeniem silnika czy wyłączeniem tempomatu zostanie podjęta próba aktywacji hamowania regeneracyjnego. O tym, czy sterownik ją uruchomi zależy także od stanu naładowania akumulatora czy prędkości z jaką się poruszamy."
Jeśli jest problem z uruchomieniem tego hamowania to może jak poprzednik tutaj napisał producent zmienił kolory kabelków. Najlepiej więc napisać do producenta z prośbą o podanie wyjść na kostce - wtedy nie patrzymy na kabelki - tylko wyjścia/wejścia sterownika które za co odpowiadają .
tak by było najlepiej, też sprzedawca powinien uwzględnić rozpiskę pinów a nie kabelki
email do producenta : mqcon8@126.com - please write email in English
-
- Forumowicz
- Posty: 444
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Cześć Krzysztofie , a masz klocki metaliczne czy żywiczne? Tez mam 3kturbo na 17s 60amper i żywiczne wytrzymywaly 200km i sie krruszyły albo odpadala okładzina. Po zmianie na metaliczne nie ma problemu narazie 180km przejechane na nich i nie ma jakichs znacznych oznak zużycia. Tez zastanawiam sie nad regenem ale obawiam sie wyrobienia mocowania na piaste widełkach. Pozdrawiam.Krzysztof F. pisze: ↑05 cze 2020, 16:54Witam wszystkich.
Zakupiłem na stronie Nexun-a sterownik Sabvotona ML 4560V. Otrzymałem sterownik ML7245 z adnotacją Voltage 60V, Lack voltage- 50v. W odpowiedzi od sprzedawcy otrzymałem informację ze jest to sterownik typowo pod instalację 60V-16s i nie mam się niczym przejmować.
Po uruchomieniu zestawu (roweru) Aku- 16S 20P, BMS 45A, Silnik- Mxus 3k Turbo i ww sterownik. Wszystko działa pięknie. Konsumpcja sterownika z silnikiem dochodzi do 47A, a nie jak piszą inni użytkownicy o 36A. Martwi mnie fakt że hamulce 203mm Hop Tech-a V2 Evo pożerają klocki hamulcowe w trybie 250km i klocki zjedzone.
Postanowiłem uruchomić hamulec regeneracyjny, Wszystko w rowerku jest uruchamiane etapami, by nie było błędów.
Podłączyłem przewód Brązowo/biały do GND jest to funkcja aktywacji hamulca regeneracyjnego, Przewód Biało/czarny łączony z GND podczas hamowania (czujnik stop wyzwalany masą). Brak reakcji na tą kombinację bez względu na prędkość jak i na stan naładowania akumulatora.
Powiedzcie Panowie czy czegoś brakuje w instalacji czy sterownik oznaczony jako ML7245 nie jest sterownikiem jak zapewnia sprzedawca sterownikiem ML4560V. Gdyby to był sterownik na 72V już od począdku włączał by się regen bo twierdził by on że aku ma niski stan naładowania albo odłączał by zasilanie.....
Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam Krzysztof
P.S. Może tu chodzi o przewód Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V
- Krzysztof F.
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2020, 15:49
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Dziękuję bardzo za odpowiedź i witam.daniel89 pisze: ↑09 cze 2020, 13:13Z tego co przejrzałem w necie to producenta nazwał wszystkie modele ML7245 , a różnią się wersją na napięcie 48V, 60V lub 72V :
http://www.mqcon.com/product/foc-brushl ... er-14.html
Producent pisze o 45 Amperach jako jego maksymalny prąd , oraz 145 Amperach na fazę .
Wartość maksymalna jest przeważnie wartością jaką nie można przekraczać by sterownik działał poprawnie. Jeśli zmierzona wartość jest na 47 Amper to prawdopodobnie boczniki w twoim modelu różnią się opornością. Mniejsza wartość rezystancji na opornikach - większy prąd sterownika - tak to tutaj na forum robili podlewając cyną boczniki by zwiększyć prąd - nie polecam rozwiązań ingerujących w to co producent stworzył bo inne podzespoły są dobrane na te max 45 Amper i szybciej padną jak nie upali się ścieżki czy czegoś innego tam. Dalsze moje dywagacje to z tego co się zorientowałem to prawdopodobnie jego wartość max jest wartością chwilową w piku tyle powinien osiągać . Dla sinusa wartość średnia prądu jest dzielona przez pierwiastek z 2 w jednej fazie i tyle mierniki te najtańsze pokazują wartość uśredniona czyli 32 Ampery . Silnik też można powiedzieć uśrednioną wartość prądu pobiera, stąd bym właśnie był skłonny bardziej powiedzieć że ten sterownik daje 32 Ampery wartości średniej prądu. Przy starcie jak wiadomo by rozpędzić silnik potrzeba nie raz 3x tyle prądu w momencie 0f . Co do sterowania wektorowego tego silnika to sterowanie jest z manetki napięciem . Algorytm wektorowy aby utrzymać stałą wartość momentu musi podbijać prąd lub zmieniać strumień - w szkole mnie uczuli że to wartość stała maszyny tzw. C - strumień elektromagnetyczny. moment w silniku jest wytwarzany M = c * I . Czyli zwiększając prąd na fazie zwiększamy moment lub przez zwiększenie strumienia.
Co do hamowania regeneracyjnego to na stronie NEXUN jest tam opis które przewody to uruchamiają i kiedy ta funkcja jest aktywna :
"8. Brązowo-Biały [sygnał], Czarny [GND] - Aktywacja hamowania silnikiem (regeneracyjnego). Jeśli te przewody są zwarte i sterownik trzyma sygnał hamulca z klamki hamulcowej to poza odłączeniem silnika czy wyłączeniem tempomatu zostanie podjęta próba aktywacji hamowania regeneracyjnego. O tym, czy sterownik ją uruchomi zależy także od stanu naładowania akumulatora czy prędkości z jaką się poruszamy."
Jeśli jest problem z uruchomieniem tego hamowania to może jak poprzednik tutaj napisał producent zmienił kolory kabelków. Najlepiej więc napisać do producenta z prośbą o podanie wyjść na kostce - wtedy nie patrzymy na kabelki - tylko wyjścia/wejścia sterownika które za co odpowiadają .
tak by było najlepiej, też sprzedawca powinien uwzględnić rozpiskę pinów a nie kabelki
email do producenta : mqcon8@126.com - please write email in English
Twoja odpowiedź Danielu jest bardzo wyczerpująca na temat zasad działania takiego sterownika.
Jeżeli chodzi o pobór prądu wskazywania przez amperomierz bez soft startu przy mojej wadze 130 kg i wadze roweru około 40kg amperomierz pokazuje Max 47A
Normalnie pobór prądu potrafi się trzymać nawet 45 A.
Jeżeli chodzi o wyprowadzenie pinów że kabelki są pozamieniane, to nie tyle co kolory kabelków ale fizycznie Kabel w kostce może być zamieniony. Wewnątrz sterownika pin oznaczony jako hamowanie regeneracyjne jest opisany jako Abs i tam też jest podłączony. A hamowanie regeneracyjne jak nie działa tak nie działa
- Krzysztof F.
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2020, 15:49
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Witam Barański 86 i dziekuje za zainteresowanie.Baranski86 pisze: ↑10 cze 2020, 0:44Cześć Krzysztofie , a masz klocki metaliczne czy żywiczne? Tez mam 3kturbo na 17s 60amper i żywiczne wytrzymywaly 200km i sie krruszyły albo odpadala okładzina. Po zmianie na metaliczne nie ma problemu narazie 180km przejechane na nich i nie ma jakichs znacznych oznak zużycia. Tez zastanawiam sie nad regenem ale obawiam sie wyrobienia mocowania na piaste widełkach. Pozdrawiam.Krzysztof F. pisze: ↑05 cze 2020, 16:54Witam wszystkich.
Zakupiłem na stronie Nexun-a sterownik Sabvotona ML 4560V. Otrzymałem sterownik ML7245 z adnotacją Voltage 60V, Lack voltage- 50v. W odpowiedzi od sprzedawcy otrzymałem informację ze jest to sterownik typowo pod instalację 60V-16s i nie mam się niczym przejmować.
Po uruchomieniu zestawu (roweru) Aku- 16S 20P, BMS 45A, Silnik- Mxus 3k Turbo i ww sterownik. Wszystko działa pięknie. Konsumpcja sterownika z silnikiem dochodzi do 47A, a nie jak piszą inni użytkownicy o 36A. Martwi mnie fakt że hamulce 203mm Hop Tech-a V2 Evo pożerają klocki hamulcowe w trybie 250km i klocki zjedzone.
Postanowiłem uruchomić hamulec regeneracyjny, Wszystko w rowerku jest uruchamiane etapami, by nie było błędów.
Podłączyłem przewód Brązowo/biały do GND jest to funkcja aktywacji hamulca regeneracyjnego, Przewód Biało/czarny łączony z GND podczas hamowania (czujnik stop wyzwalany masą). Brak reakcji na tą kombinację bez względu na prędkość jak i na stan naładowania akumulatora.
Powiedzcie Panowie czy czegoś brakuje w instalacji czy sterownik oznaczony jako ML7245 nie jest sterownikiem jak zapewnia sprzedawca sterownikiem ML4560V. Gdyby to był sterownik na 72V już od począdku włączał by się regen bo twierdził by on że aku ma niski stan naładowania albo odłączał by zasilanie.....
Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam Krzysztof
P.S. Może tu chodzi o przewód Biały [sygnał] - Sygnał z klamki hamulcowej, sterowany +12V
Szczerze nie wiem jakie mam okładziny kupiłem Zestaw używanych hamulców z nowymi klockami hamulcowymi ale bez opisu jakie to są klocki.
To jest zdjęcie tego klocka może po nim coś wy wnioskujesz.Podczas hamowania jest specyficzny metaliczny dźwięk więc może są metaliczne. Hamowanie regeneracyjne byłoby mi potrzebne dlatego że zaoszczędził bym na klockach i na pewno odzyskał bym energii trochę bo jeżdżę po terenie zróżnicowanym.
-
- Forumowicz
- Posty: 444
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
https://24bike.pl/sklep/klocki-zywiczne-hope-mono-v2Krzysztof F. pisze: ↑10 cze 2020, 17:11Witam Barański 86 i dziekuje za zainteresowanie.Baranski86 pisze: ↑10 cze 2020, 0:44Cześć Krzysztofie , a masz klocki metaliczne czy żywiczne? Tez mam 3kturbo na 17s 60amper i żywiczne wytrzymywaly 200km i sie krruszyły albo odpadala okładzina. Po zmianie na metaliczne nie ma problemu narazie 180km przejechane na nich i nie ma jakichs znacznych oznak zużycia. Tez zastanawiam sie nad regenem ale obawiam sie wyrobienia mocowania na piaste widełkach. Pozdrawiam.
Szczerze nie wiem jakie mam okładziny kupiłem Zestaw używanych hamulców z nowymi klockami hamulcowymi ale bez opisu jakie to są klocki.
To jest zdjęcie tego klocka może po nim coś wy wnioskujesz.Podczas hamowania jest specyficzny metaliczny dźwięk więc może są metaliczne.
A4FE13BF-78C3-4BFD-A7F0-5C42F4E1F02B.jpeg
Hamowanie regeneracyjne byłoby mi potrzebne dlatego że zaoszczędził bym na klockach i na pewno odzyskał bym energii trochę bo jeżdżę po terenie zróżnicowanym.
To są żywiczne metaliczne , jeśli mają sie nie scierac szybko trzeba wymienić na metaliczne
-
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 07 cze 2020, 10:51
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Amperomierz pokazuje Ci max 47 Amper , a powinien max 45 Amper - powinna być to wartość w szczycie sinusoidy. Podłączałeś oscyloskop że tak twierdząco piszesz że Ci 45 Amper ciągle podaje ? Bo już z tego co tu na forum pisali nie rozumiem jak u Ciebie jest 45 Amper ciągle skoro on ma mieć 32-33 Amper ciągle - wartość średnia na mierniku. Napisałem do producenta bo sam jestem zainteresowany tym sterownikiem tylko mija się to z tym co niektórzy podają..
- tas
- Administrator
- Posty: 2989
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Ten sterownik ma 45A +-1A
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Krzysztof F.
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 cze 2020, 15:49
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Zbaczamy trochę z kursu panowie. Poruszamy tu temat braku hamowania regeneracyjnego a nie maksymalny pobór prądu sterownika.
Baranski86 dziękuję za informacje. Z linku napewno skorzystam.
Baranski86 dziękuję za informacje. Z linku napewno skorzystam.
-
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 07 cze 2020, 10:51
Re: Sabvoton ML 4560V- brak regena.
Napisałes do producenta by Ci wyjasnil działanie tej funkcji I czemu nie działa? Jak wszystko podpiales Dobrze to my programu Ci z Ta funkcja nie aktywujemy bez kodu programu.