Sterowniku Kunteng KT dual mode
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 19 lip 2021, 9:55
Sterowniku Kunteng KT dual mode
Hej
Przeszukałem chyba cały internet i nie potrafię znaleźć dokumentacji zresztą nie tylko do dual mode ale dla sinusa i blokowego. Trochę dziwi mnie ta sytuacja . Co oznacza dual mode?
Przeszukałem chyba cały internet i nie potrafię znaleźć dokumentacji zresztą nie tylko do dual mode ale dla sinusa i blokowego. Trochę dziwi mnie ta sytuacja . Co oznacza dual mode?
- tas
- Administrator
- Posty: 3003
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode
To, że ma obsługę 2 kompletów halli, jak nawali jeden to się przełącza sam na drugi.
Taka funkcjonalność, powiedzmy, ze mało potrzebna
Taka funkcjonalność, powiedzmy, ze mało potrzebna
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 19 lip 2021, 9:55
Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode
Wiesz to z dokumentacji sterownika? Jedyny opis sterowników KT to chyba opis parametrów wyświetlaczy. Przeglądając zdjęcia sterowników dual z Aliexpress nie potrafię dopatrzeć się przewodu na drugi zestaw czujników halla.
- tas
- Administrator
- Posty: 3003
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode
No to Ci jeszcze powiem, że drugi dual to praca z i bez czujników halla
Te funkcje się zamawia przy produkcji sterowników. Producenci z chin zazwyczaj nie robią dokumentacji w języku innym niż chiński bo mają chińskich inż i jedyne osoby mówiące po angielsku to ich dystrybutorzy (lub zazwyczaj oddelegowani pracownicy) dorabiający sobie drobną sprzedaż poza kraj.
Np taki 9c mi kiedyś powiedział, (bodajże 2 albo 3 producent silników w chinach), że produkuje ponad 350 TYSIĘCY silników mc tylko na rynek chiński i poniżej 1k/mc szt sprzedaje do EU.
Te funkcje się zamawia przy produkcji sterowników. Producenci z chin zazwyczaj nie robią dokumentacji w języku innym niż chiński bo mają chińskich inż i jedyne osoby mówiące po angielsku to ich dystrybutorzy (lub zazwyczaj oddelegowani pracownicy) dorabiający sobie drobną sprzedaż poza kraj.
Np taki 9c mi kiedyś powiedział, (bodajże 2 albo 3 producent silników w chinach), że produkuje ponad 350 TYSIĘCY silników mc tylko na rynek chiński i poniżej 1k/mc szt sprzedaje do EU.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2021, 1:01 przez tas, łącznie zmieniany 3 razy.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 19 lip 2021, 9:55
Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode
Pewnie masz rację że nie jesteśmy dla nich poważnym klientem. Na anglojęzycznej stronie Kuntenga nie ma opisanych tak popularnych sterowników KT36xxxxxx Zapytałem mailem o dostępność sterowników, które mają na swojej stronie np.http://www.szktdz.com/en/news_show.php?article_id=496 ale bez odzewu.
Tak sobie myślę, że nazwa serii tych sterowników "imitate torque control mode" to po naszemu sterowanie wektorowe. Może dostali jakiś rządowy grant i mają je na swój rynek. Gdybam oczywiście.....
Tak sobie myślę, że nazwa serii tych sterowników "imitate torque control mode" to po naszemu sterowanie wektorowe. Może dostali jakiś rządowy grant i mają je na swój rynek. Gdybam oczywiście.....
- lukk
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 05 lut 2020, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode
W "zwykłym" KT masz parametr P3, który jest tak samo opisany:
1: imitation torque control
0: speed control
i działa tak, że przy 1 steruje na stałą (mniej-więcej) moc, ale dotyczy tylko asysty, manetka zawsze jest zadajnikiem prędkości.
Może w tych sterownikach też manetka działa jako zadajnik mocy/momentu?
1: imitation torque control
0: speed control
i działa tak, że przy 1 steruje na stałą (mniej-więcej) moc, ale dotyczy tylko asysty, manetka zawsze jest zadajnikiem prędkości.
Może w tych sterownikach też manetka działa jako zadajnik mocy/momentu?
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 19 lip 2021, 9:55
Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode
Tak jest opisany ale jak powiedziałeś steruje mocą a nie momentem.
- lukk
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 05 lut 2020, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode
Tak napisałem, ale bazuję głównie na wskazaniu LCD3, gdzie np. przy P3=1 na danym ustawieniu PASa widzę "w miarę" stałą moc, ale nie dokładnie stałą. O momencie nie pisałem, bo jego nie mierzymy, ale odczucie jest takie, że też jest w miarę stały przy P3=1, ale tylko na PASie.
Więc to moim zdaniem działa naprawdę spoko. Brakuje mi tylko tego, aby manetka też miała tryb regulacji momentu/mocy analogicznie do PASa na P3=1.
Więc to moim zdaniem działa naprawdę spoko. Brakuje mi tylko tego, aby manetka też miała tryb regulacji momentu/mocy analogicznie do PASa na P3=1.
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 19 lip 2021, 9:55
Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode
Jeżeli moc jest stała to moment maleje proporcjonalnie ze wzrostem prędkości.
Manetka przynajmniej moja w tym sterowniku ma możliwość regulacji mocy ale zakres liniowego działania jest bardzo mały i trzeba bardzo delikatnie nią poruszać.
Manetka przynajmniej moja w tym sterowniku ma możliwość regulacji mocy ale zakres liniowego działania jest bardzo mały i trzeba bardzo delikatnie nią poruszać.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2021, 11:28 przez Pepe, łącznie zmieniany 1 raz.
- chudybws
- Forumowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15