Strona 1 z 1

Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 01 sie 2021, 23:06
autor: Pepe
Hej
Przeszukałem chyba cały internet i nie potrafię znaleźć dokumentacji zresztą nie tylko do dual mode ale dla sinusa i blokowego. Trochę dziwi mnie ta sytuacja 🤔. Co oznacza dual mode?

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 02 sie 2021, 0:19
autor: tas
To, że ma obsługę 2 kompletów halli, jak nawali jeden to się przełącza sam na drugi.
Taka funkcjonalność, powiedzmy, ze mało potrzebna

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 02 sie 2021, 0:52
autor: Pepe
Wiesz to z dokumentacji sterownika? Jedyny opis sterowników KT to chyba opis parametrów wyświetlaczy. Przeglądając zdjęcia sterowników dual z Aliexpress nie potrafię dopatrzeć się przewodu na drugi zestaw czujników halla.

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 02 sie 2021, 0:53
autor: tas
No to Ci jeszcze powiem, że drugi dual to praca z i bez czujników halla ;)
Te funkcje się zamawia przy produkcji sterowników. Producenci z chin zazwyczaj nie robią dokumentacji w języku innym niż chiński bo mają chińskich inż i jedyne osoby mówiące po angielsku to ich dystrybutorzy (lub zazwyczaj oddelegowani pracownicy) dorabiający sobie drobną sprzedaż poza kraj.
Np taki 9c mi kiedyś powiedział, (bodajże 2 albo 3 producent silników w chinach), że produkuje ponad 350 TYSIĘCY silników mc tylko na rynek chiński i poniżej 1k/mc szt sprzedaje do EU.

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 02 sie 2021, 1:18
autor: Pepe
Pewnie masz rację że nie jesteśmy dla nich poważnym klientem. Na anglojęzycznej stronie Kuntenga nie ma opisanych tak popularnych sterowników KT36xxxxxx Zapytałem mailem o dostępność sterowników, które mają na swojej stronie np.http://www.szktdz.com/en/news_show.php?article_id=496 ale bez odzewu.
Tak sobie myślę, że nazwa serii tych sterowników "imitate torque control mode" to po naszemu sterowanie wektorowe. Może dostali jakiś rządowy grant i mają je na swój rynek. Gdybam oczywiście.....

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 02 sie 2021, 8:18
autor: lukk
W "zwykłym" KT masz parametr P3, który jest tak samo opisany:
1: imitation torque control
0: speed control

i działa tak, że przy 1 steruje na stałą (mniej-więcej) moc, ale dotyczy tylko asysty, manetka zawsze jest zadajnikiem prędkości.
Może w tych sterownikach też manetka działa jako zadajnik mocy/momentu?

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 02 sie 2021, 15:16
autor: Pepe
Tak jest opisany ale jak powiedziałeś steruje mocą a nie momentem.

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 03 sie 2021, 11:16
autor: lukk
Tak napisałem, ale bazuję głównie na wskazaniu LCD3, gdzie np. przy P3=1 na danym ustawieniu PASa widzę "w miarę" stałą moc, ale nie dokładnie stałą. O momencie nie pisałem, bo jego nie mierzymy, ale odczucie jest takie, że też jest w miarę stały przy P3=1, ale tylko na PASie.
Więc to moim zdaniem działa naprawdę spoko. Brakuje mi tylko tego, aby manetka też miała tryb regulacji momentu/mocy analogicznie do PASa na P3=1.

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 03 sie 2021, 11:25
autor: Pepe
Jeżeli moc jest stała to moment maleje proporcjonalnie ze wzrostem prędkości.
Manetka przynajmniej moja w tym sterowniku ma możliwość regulacji mocy ale zakres liniowego działania jest bardzo mały i trzeba bardzo delikatnie nią poruszać.

Re: Sterowniku Kunteng KT dual mode

: 01 lis 2021, 17:19
autor: chudybws
Dual mode to zawsze blokwce czy sinusy też mogą być dual mode?