Sabvoton ml60 Ustawienia

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
aditech.pl
Forumowicz
Posty: 174
Rejestracja: 11 mar 2022, 20:38
Lokalizacja: Zabrze

Sabvoton ml60 Ustawienia

Post autor: aditech.pl »

program.jpg
Witam ,większość opcji jest wyjaśnione na blogu od tasa ktoś się orientuję jak wygląda ustawienie 27 / 28/ 29 oraz jak odczuwalnie działa hamowanie na poszczególnych trybach pole 31
roland
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, 8:14
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sabvoton ml60 Ustawienia

Post autor: roland »

29 cruise mode:
no - Tempomat załączany przyciskiem, tak jak opis np w instrukcji na nexun.pl
automatic - po przytrzymaniu manetki w jednej i tej samej pozycji przez kilka sekund (na moje oko 5 sekund) tempomat załącza się na tej pozycji i manetkę można puścić. Puszczenie manetki do zera i ponowne jej wychylenie albo naciśnięcie klamki hamulca (tzn podanie na sterownik sygnału z klamki) kasuje tempomat. Testowałem tą opcję automatic w czasie ostatniej jazdy, o ile w spokojnej jeździe szosowej jest wygodna to w terenie gdzie często pracuję manetką już nie bardzo, w sytuacji gdy tempomat załączy się manetka jest nieaktywna o czym przekonuję się po braku reakcji na jej ruch, co wymaga skasowania tempomatu albo pełnym odpusczeniem manetki albo (szybciej) przyciśnięciem hamulca żeby tylko kontaktron na klamce załączył i podał sygnał z klamki do sterownika.
roland
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 26 cze 2019, 8:14
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sabvoton ml60 Ustawienia

Post autor: roland »

31 EBS strength grade, przetestowałem ustawienia Normal, Weak, Super Weak, w moim rowerze z MXUS 3K Turbo 5T ustawienia Normal i Weak są dla mnie zbyt mocne i przez to bezużyteczne, potrafi wygenerować prądy powyżej 30A co może być kłopotliwe. W ostatniej mojej jeździe na trasie 110 km jechałem na Super Weak, siła hamowania jest już do znośna, co prawda przy prędkości 30 km/h wygeneruje 20A i dość mocną siłę hamowania ale ma tą miłą cechę, że po otrzymaniu sygnału z klamki maksymalna siła hamowania nie pojawia się od razu ale narasta w czasie na oko 2 sekundy. Jest na tyle długi czas że przy większych prędkościach da radę regenem hamować krótkimi impulsami z klamki aby nieznacznie przyhamowywać. Niemniej brakuje mi w tym sterowniku sensownego płynnego hamowania regenem z manetki albo ma taką możliwość ale nie udało mi się jej jeszcze skonfigurować. Według moich szacunkowych pomiarów w optymalnych warunkach potrafię odzyskać 30% energii tzn. wjazd pod górę spala X Ah a zjazd z niej odzyskuje do 0.3* X Ah.
ODPOWIEDZ