Podpięcie kontrolera NO NAME

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
bartR
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 11 mar 2023, 18:08

Podpięcie kontrolera NO NAME

Post autor: bartR »

IMG_20230402_193550.jpg
IMG_20230402_193622882.jpg
IMG_20230402_192823291.jpg
Dzień dobry, przymierzając się do elektryfikacji roweru na którym jeżdżę od lat, kupiłem okazyjnie koło z silnikiem Mxus xp03 350W z uszkodzonymi kołami przekładni planetarnej. Uszkodzenie ogarnę, kola już płyną natomiast otrzymałem w zestawie kontroler. Produkt prawdopodobnie z głębokiej prowincji, załączyłem zdjęcia wraz z tłumaczeniem Googla.
Tu prosiłbym o pomoc i radę. Wyprowadzenia: nie mam pewności co do czego. Chciałbym podpiąć Halle i manetkę z voltomierzem. Wiem które fazowe, na akumulator, hamulce. Przypuszczam że biała wtyczka z czarnym i żółtym może być zasilaniem na akcesoria. Przede wszystkim co do do halli, wszystkie sterowniki mają dużą białą wtyczkę, u mnie przewodami kolorystycznie byłaby ta czarna, ale jako że to sterownik z wyswietlaczem to nie wiem czy nie jest to właśnie wyjście na niego. Zostają dwie wtyczki z czerwonym i czarnym ( da się je spiąć) , szara jednopinowa spięta, tu przypuszczam że to ogranicznik prędkości lub samonauka, i dwie czarne trzy pinowe z kolorami niebieski czerwony czarny i czerwony biały czarny ( manetka, PAS, siła wspomagania?🤔). Zostaje pojedynczy czarny, dość gruby, podejrzewam że to może być włącznik sterownika.
Reasumując: czy próbować podpiąć to co dostałem, jeśli nie ma wyjścia na Halle, to ich nie podpinać, czy kupić mocniejszy kontroler 350W którym wykorzystam pełna moc kola z wyjściem na Halle? Jak pisałem chciałbym manetkę kciukową, bez wyświetlacza, to pierwszy projekt, który ma mnie zaznajomić ze wspomaganiem elektrycznym, na ambitniejsze przyjdzie czas.
Liczę na pomoc i rady. Z góry dziękuję.
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925