Brak mocy na wspomaganiu

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
miro221
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 04 lip 2023, 22:40

Brak mocy na wspomaganiu

Post autor: miro221 »

Witam wszystkich
Mam problem polegający na malej mocy wspomagania w rowerze . Silnik w tylnym kole Bafang 250v ,wyświetlacz (S866) i sterownik (KSLG794) 13 A 36v.
Sterownik oraz wyświetlacz kupiłem jako zestaw. niestety wcześniejszy sterownik padł. Walczę z tym zestawem od jakiegoś czasu , na początku nie było wcale wspomagania dopiero odłączenie białego kabla od prędkości pomogło, pojawiło się wspomaganie w międzyczasie zmieniłem czujnik PAS z dwunastoma magnesami na czujnik 1:1 z pięcioma magnesami. Doszedłem do etapu gdzie rower jeździ z bardzo słabym wspomaganiem ,wyświetlacz pokazuje pobór mocy 1-3 ampery max. Natomiast rower jedzie na manetce i tempomacie bez problemu, wtedy pobiera do 15 amper. Przeprowadzałem procedurę samo uczenia sterownika , testowałem wszystkie ( mam nadzieje :roll: ) ustawienia w wyświetlaczu. Brakuje mi już pomysłu i wiedzy gdzie szukać przyczyny. mam nadzieje ze ktoś będzie w stanie cos doradzić . Z góry dziękuje za pomoc.
tkoko
Forumowicz
Posty: 4996
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Brak mocy na wspomaganiu

Post autor: tkoko »

W mojej ocenie, "kilkunapięciowe" sterowniki/zestawy/klony typu "GT," kiepsko reagują na "grzebanie" w ustawieniach. Ostatnio też mam podobny problem z dwoma różnymi (różne firmy) sterownikami tego typu, ale jest to wynik "mieszania" różnych sterowników i wyświetlaczy między sobą.
Spróbuj najpierw zresetować ustawienia wyświetlacza/sterownika do fabrycznych. W "P16" wyświetlacza S866 gdzie kasuje się "ODO", masz i reset ustawień wyświetlacza. Ustaw w "PO1 - 1" (najniższą jasność wyświetlacza), Po wybraniu "P16" naciśnij i przytrzymaj "+" lub "-". Zwiększenie jasności wyświetlacza wskaże na reset ustawień.
Od nowa ustaw;
"PO3" - nap. baterii
"PO6" - rozmiar koła
"PO7" - 1. jeżeli podłączasz zewnętrzny czujnik (biały przewód w kostce hali jeżeli silnik ma czujnik nie termistor), lub około 86, jeżeli wskazania wyświetlacza pobierane są z faz/hali sterownika.
"PO8" - zapewne będzie 100, choć wyświetlacz 866 występuje w dwóch wariantach, gdzie w drugim max jest 50.
"PO9" - 0
"P10" - 2
"P11" - 1
"P12" - 1
"P13" - 5
"P14" - 13
"P15" - minimalne napięcie baterii.
Reszta ustawień nie ma wpływu na działanie silnika.
ODPOWIEDZ