Problem z ładowarką 54.6
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 paź 2024, 16:22
Problem z ładowarką 54.6
Zakupiłem zestaw z mg volt. Bateria 800WH 48V. Ładowarka powinna ją ładować do 54.6. Niestety akumulator dochodzi tylko do 54.4. Sprawdziłem i takie niestety napięcie wychodzi z ładowarki. Reklamować ładowarkę czy to olać? BMS będzie wyrównywał napięcia na 54.4?
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
Re: Problem z ładowarką 54.6
Żadna ładowarka nie dobijała mi do pełnej deklarowanej wartości ba baterii ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- tas
- Administrator
- Posty: 3153
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Problem z ładowarką 54.6
Mikestorm - temat jest bardzo rozbudowany ale tak w skrócie - to normalne, świadczy o prawidłowym ładowaniu póki co. Sprawdź za jakiś czas, ładowarka się wygrzeje i jej napięcie się jeszcze zmieni.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 paź 2024, 16:22
Re: Problem z ładowarką 54.6
Dziękuję za rady.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 485
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: Problem z ładowarką 54.6
w srodku ładowarki powinien byc potencjometr lub potencjometry - ja kupilem kiedys YZPOWER 5A 72V (84V)
i ładowalo tylko do 82,8V
podkrecilem ją na 85V i ładowała do 85V (wiem ze to było przeładowanie pakietu) potem wrocilem na 84V chociaz ładowanie na 100% i tak jest bez sensu - wystarczy zobaczyc charaktrystyki ogniw - miedzy 4,15 a 4,20 na cele juz praktycznie jest mało energii wiec bez sensu tak ładowac![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
i ładowalo tylko do 82,8V
podkrecilem ją na 85V i ładowała do 85V (wiem ze to było przeładowanie pakietu) potem wrocilem na 84V chociaz ładowanie na 100% i tak jest bez sensu - wystarczy zobaczyc charaktrystyki ogniw - miedzy 4,15 a 4,20 na cele juz praktycznie jest mało energii wiec bez sensu tak ładowac
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
stiga e-ride c300 1,5kWh
rivian r1t 130kWh 800HP quad motor in progress...
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
stiga e-ride c300 1,5kWh
rivian r1t 130kWh 800HP quad motor in progress...