Witam.
Mam problem po wymianie ogniw. Do sterownika idzie + / - i dodatkowo dwa kabelki. Jeden to termik normalnie otwarty od minusa, a druki kabelek to ten biały od tej płytki (bocznik? ). Próbowałem chyba wszystkiego. Montowałem przed BMS'em jak i za. Odległości między przewodami czarny, niebieski zmieniałem. Szukam podpowiedzi jak to naprawić lub odszukać. https://photos.app.goo.gl/NhsXuoy4PMatF5337
https://photos.app.goo.gl/zhRrti66xBnbGbiv9
https://photos.app.goo.gl/T53ZX3X5eqFGMfj16
Problem z komunikacją. Bocznik
- elekbike
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 mar 2020, 12:36
- Lokalizacja: Czernichów
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 2100
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Problem z komunikacją. Bocznik
Ten bocznik jest oryginalne konstrukcji?
Z tego co witać to bocznik idzie plus z akumulatora bo czerwony przewody idą?
Praktycznie to bocznik zawsze jest podłączany na przewodach minusowych a nie na plusie.
Masz fotki jak było wcześniej podłączany?
Z tego co witać to bocznik idzie plus z akumulatora bo czerwony przewody idą?
Praktycznie to bocznik zawsze jest podłączany na przewodach minusowych a nie na plusie.
Masz fotki jak było wcześniej podłączany?
- elekbike
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 mar 2020, 12:36
- Lokalizacja: Czernichów
- Kontakt:
Re: Problem z komunikacją. Bocznik
Ten bocznik był w oryginalnej baterii.
Bocznik jest na minusie tylko wykorzystałem czerwony przewód.
Bateria generalnie jest w konfiguracji 7s6p czyli nominalnie 24V. Aktualnie ma napięcie 28,53V. Zauważyłem że napięcie na boczniku miedzy plusem a sygnałem do sterownika ma 28,48V i jak włączy się rower spada do 23,52V
Nie mam zdjęcia jak było wcześniej.
Kusi mnie dać plus z baterii na sygnał omijając cały ten moduł. Tylko się boje czy nie uszkodzę sterownika.
Bocznik jest na minusie tylko wykorzystałem czerwony przewód.
Bateria generalnie jest w konfiguracji 7s6p czyli nominalnie 24V. Aktualnie ma napięcie 28,53V. Zauważyłem że napięcie na boczniku miedzy plusem a sygnałem do sterownika ma 28,48V i jak włączy się rower spada do 23,52V
Nie mam zdjęcia jak było wcześniej.
Kusi mnie dać plus z baterii na sygnał omijając cały ten moduł. Tylko się boje czy nie uszkodzę sterownika.
- elekbike
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 mar 2020, 12:36
- Lokalizacja: Czernichów
- Kontakt:
Re: Problem z komunikacją. Bocznik
Aktualizacja.
W akcie desperacji szukałem pomocy na innych forach. Dla ciekawskich można poczytać: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 9#20102389
Jutro ciąg dalszy zmagań. Muszę to ogarnąć.
W akcie desperacji szukałem pomocy na innych forach. Dla ciekawskich można poczytać: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 9#20102389
Jutro ciąg dalszy zmagań. Muszę to ogarnąć.
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z komunikacją. Bocznik
No właśnie nie napisałeś że w istocie zmienles oryginalny pakiet Nimh na ogniwa Li-ion, i próbujesz użyć nadal tej samej elektroniki, procesora, który steruje/testuje ogniwa 1,2V a nie nowe 3,7V..
A to zupelnie zmienia istotę problemu, bo ten bocznik jest częścią systemowej elektroniki.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...