Witam, szykuje sie do konwersji mojej konwersji;) z silnika HUB na MID Bafanga. Mam juz pomontowane i wyregulowane czujniki hamulcowe i manetke gazu od sterownika KT tą wąską do której bardzo się już przyzwyczaiłem i nie chciałbym jej zmieniać.
Ale one mają inne wtyczki:
- manetka ma odwróconą kostke widze w BAFANGu (część żeńcka jest przy manetce a męska przy sterowniku a ja mam odwrotnie)
- czujniki hamulca mają wtyczkę WP 3pinową w Bafangu a ja mam 2pinową w KT
O ile manetka gazu to myślę że nie będzie problemu, bo są adaptery żeński-żeński (chyba że się mylę i piny są inaczej podpięte i konieczne będzie rozcinanie kabla i jego lutowanie?).
To nie chciałbym ustawiać i kleić na nowo czujników hamulcowych, są może adaptery WP z 2pinów na 3? Czy sterownik Bafang potrzebuje 3 pinów i to nie przejdzie w żaden sposób?
Rozkminiał ktoś może taki temat już?
Wtyczka WP Czujnika hamulca z KT do BAFANG i adapter do manetki
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 lut 2024, 7:30
-
- Forumowicz
- Posty: 431
- Rejestracja: 21 kwie 2020, 9:55
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wtyczka WP Czujnika hamulca z KT do BAFANG i adapter do manetki
Niedawno ukończyłem podobną konwersję na MID Bafanga. To było z EcoBike, gdzie klamki hamulców, które postanowiłem zostawić miały 2 przewody.
W Silniku Bafanga są 3 przewody: (+5V); masa; sygnał (jeśli dobrze pamiętam to +5V na czerwonym).
Wystarczyło odizolować (+) i zwierać pozostałe dwa.
W Silniku Bafanga są 3 przewody: (+5V); masa; sygnał (jeśli dobrze pamiętam to +5V na czerwonym).
Wystarczyło odizolować (+) i zwierać pozostałe dwa.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 lut 2024, 7:30
Re: Wtyczka WP Czujnika hamulca z KT do BAFANG i adapter do manetki
Super, dzieki bardzo kolego, bardzo pomogles:) pewnie za ok 3-4tyg jak bede mial chwile czasu sue za to zabiore.