Tej ŁADOWARKI nie mam jeszcze w domu - jak pisalem zamowilem w polowie stycznia, dopiero 14 lutego wyslali ją transportem morskim (lotnicznym miałbym w 10 dni ale szkoda mi 1000zł ponad) moge poczekac
Z tego co widzialem na filmie ampery mozna recznie wpisywac wiec regulacja powinna byc płynna.
Wejscia są DWA:
- type2 czyli pod wallboxa 22kW lub pod słupek (mozna by w trasie ładowac taka moca na słupku)
- siła 32A (gniazdo) czyli do domu (tutaj na zagranicznych grupach burza sie wywołała bo zeby podlaczyc ją takim kablem - kabel to tzw WIDOWMAKER/SUISIDE CABLE bo z dwoch stron bedą piny i trzeba wiedziec co sie robi zeby wlaczyc zabezpieczenia przed podłaczeniem kabla i wyłaczyc je przed odłaczeniem
danwo temu widzialem filmy z innymi takimi 20kW ładowarkami DC i pobor na kazdej fazie zamykał sie w 30A -
3x30A x 230V = 20700W
wymiary to 500x230x300 - waga 34kg
DO CZEGO MI TO:
1. tesle mam 1 fazową - konwersja na 3F to minimum 4-5k - mi sie udalo kupic ładowakre za 2k, ale wymiana to drugie tyle - sam ją zmienie ale narazie za zimno jest i do tego nie mam innego auta wiec jak cos zepsuje to bede w d....
2. w przszlosci rivian r1t (bateria 130kWh, ładowarka 1F 48A ale w PL tyle nie wyciagne, a nawet jesli to jest to słabe ładowanie do tego asymetria faz u mnie to kosmos - przy 32A to 20V roznice
3. szybsze ładowanie moto (w razie W)
4. szybsze ładowanie znajomych - jak przyjada
PV mam 20kWp ktore jeszcze rozbuduje w przsyzlosci
