XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
- kristofix6
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lis 2022, 14:24
XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
To co wiemy:
silnik XP04 750W/1350W
Przekładniowy. Tas wklejał kiedyś link i opis:
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... &throt=100
XP04 //// XF19r
Waga: 4.1kg (z bębenkiem kasety) / Waga 4.7Kg
Szerokość stojana 17 / 20
Ile polowy silnik: 18 / 20
Koła zębate przekładni: 42T / 44T
Grubość kół zębatych: 14mm / 12mm
Grubość bieżni zębatej: 16mm / 14mm
Pole powierzchni otworów chłodzących stojan: 380mm2 / 310mm2
Sprzęgło z przekładnią i mocowanie: na klin / na wielowpust
Dla sterownika sinus: z serii KT + LCD i kół 26, bateria 48V
Prędkość na bliskim rozładowania akumulatorze: 29 Km/h
Prędkość na akumulatorze naładowanym do połowy: 33 Km/h
Prędkość na w pełni naładowanym akumulatorze: 38 Km/h
Natomiast brakuje opini na ten temat w internecie. Na youtube praktycznie zero wyników. Widać że moc i moment obrotowy 60-80Nm bardzo dobrze na papierze. Waga cudowna. Dostępność części serwisowych na nexun - olbczymia. Podobno cichszy od fh19
Może ktoś się dorzuci do tematu ze swoimi przemyśleniami? Jak zachowuje się na płaskim, jak lekkie podjazdy? Bezdroża, jak z ruszaniem itp.
Chłopaki z mgvolt mowili kiedyś że jest problem z wymianą czujnika halla, że dojście trudne. Ale załóżmy, że mamy narzędzia, nie mamy dwóch lewych rąk i zimowy wieczór wolny, wieć pomińmy ten fakt.
Na papierze lepszy od xf15 i prawie dorównuje xf19.
Wydaje sie być idealnym rozwiazaniem na bezdroża/ścieżki, lekkie wzniesienia i jazde z uzyciem w większości pedałów(z czujnikiem pas i trybami wspomagania). Pedały + pas 70% i 30% manetka. Czyli wariat, który daje radość i bliżej mu do zastosowań mtb niż do skutera.
Ale to wszystko na papierze. A jak w realu?
silnik XP04 750W/1350W
Przekładniowy. Tas wklejał kiedyś link i opis:
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... &throt=100
XP04 //// XF19r
Waga: 4.1kg (z bębenkiem kasety) / Waga 4.7Kg
Szerokość stojana 17 / 20
Ile polowy silnik: 18 / 20
Koła zębate przekładni: 42T / 44T
Grubość kół zębatych: 14mm / 12mm
Grubość bieżni zębatej: 16mm / 14mm
Pole powierzchni otworów chłodzących stojan: 380mm2 / 310mm2
Sprzęgło z przekładnią i mocowanie: na klin / na wielowpust
Dla sterownika sinus: z serii KT + LCD i kół 26, bateria 48V
Prędkość na bliskim rozładowania akumulatorze: 29 Km/h
Prędkość na akumulatorze naładowanym do połowy: 33 Km/h
Prędkość na w pełni naładowanym akumulatorze: 38 Km/h
Natomiast brakuje opini na ten temat w internecie. Na youtube praktycznie zero wyników. Widać że moc i moment obrotowy 60-80Nm bardzo dobrze na papierze. Waga cudowna. Dostępność części serwisowych na nexun - olbczymia. Podobno cichszy od fh19
Może ktoś się dorzuci do tematu ze swoimi przemyśleniami? Jak zachowuje się na płaskim, jak lekkie podjazdy? Bezdroża, jak z ruszaniem itp.
Chłopaki z mgvolt mowili kiedyś że jest problem z wymianą czujnika halla, że dojście trudne. Ale załóżmy, że mamy narzędzia, nie mamy dwóch lewych rąk i zimowy wieczór wolny, wieć pomińmy ten fakt.
Na papierze lepszy od xf15 i prawie dorównuje xf19.
Wydaje sie być idealnym rozwiazaniem na bezdroża/ścieżki, lekkie wzniesienia i jazde z uzyciem w większości pedałów(z czujnikiem pas i trybami wspomagania). Pedały + pas 70% i 30% manetka. Czyli wariat, który daje radość i bliżej mu do zastosowań mtb niż do skutera.
Ale to wszystko na papierze. A jak w realu?
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 wrz 2022, 0:32
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Przyłączam się do pytania. Też jestem na etapie wyboru silnika i intensywnie myślę o przekładniowym szczególnie w aspekcie dynamicznego ruszania w mieście.
- tas
- Administrator
- Posty: 2892
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Jeśli ktoś zamierza katować silnik przekładniowy jazdą po 40km/h to odradzam wybór silnika przekładniowego.
Ale do jazdy normalnej, bliskiej rowerowej to ten silnik rewelacja
Ale do jazdy normalnej, bliskiej rowerowej to ten silnik rewelacja

Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Jeśli osiągami będzie wypadał podobnie jak XF19tka to mega silnik
Muszę coś w końcu na nim poskładać...

-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 wrz 2022, 0:32
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Jak dla mnie szkoda tylko że nie ma do wyboru szybszego nawoju. Jeżdżę rowerowo ale chciałbym mieć mały zapas z prędkością. Szczególnie problem pojawi się kiedy bateria zejdzie poniżej 50%. Teraz bez silnika jeżdżę ok. 25-30 a z przekładniowego chciałbym mieć fajny dynamiczny start żeby nie trzeba było przezutek zmieniać 
- tas
- Administrator
- Posty: 2892
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Przekładniowe silniki służą do jazdy wolnej.
Jeśli chcesz jeździć szybko kup Mxusa 30H
Jeśli chcesz jeździć szybko kup Mxusa 30H
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Wrzucasz sobie pakiet na 14S i bez problemu dobijasz do okolic 50km/h w razie potrzeb. XF19 na kole 26" 48km/h, XF15tka 36V pchnięta na 14S z palcem w tyłu 50km/h na manetce. Wiadomo ciągle nie pociśniesz z taką prędkością, ale w razie potrzeby krótkotrwało sobie tyle przyciśniesz 

-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 wrz 2022, 0:32
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
No i właśnie o to chodzi żeby mieć tą możliwość i żeby nie było muła na wyładowanym aku. Chyba nikt zdrowy nie jeździ po ścieżkach aż tak szybko
.
Mam na oku XF19C w wersji z nawojem 9T. Ten nawój z tego co się dowiedziałem z kołem 27,5 idzie ok. 50 więc nawet więcej niż potrzeba. Czy ktoś się orientuje czym różni się XF19r(1000W) od XF19c (500W) oprócz tego że ma kasetę i wyjście przewodu na sprężynie ??? Co z przekładnią, nawojami itp....
Mam na oku XF19C w wersji z nawojem 9T. Ten nawój z tego co się dowiedziałem z kołem 27,5 idzie ok. 50 więc nawet więcej niż potrzeba. Czy ktoś się orientuje czym różni się XF19r(1000W) od XF19c (500W) oprócz tego że ma kasetę i wyjście przewodu na sprężynie ??? Co z przekładnią, nawojami itp....
- kristofix6
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lis 2022, 14:24
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
No to widać że XP04 jest czymś pomiędzy xf15, a xf19 z osiągami. Aczy czy jakość MXUS = jakość XOFO? Bo generalnie XOFO robi XP04?
Ostatnia rzecz - XP04 głośny? czy tak jak wszystkie przekładniówki?
Ostatnia rzecz - XP04 głośny? czy tak jak wszystkie przekładniówki?
- tas
- Administrator
- Posty: 2892
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
O wiele cichszy, przy nim XF19 chodzi jak sieczkarnia, pobiera też mniej prądu, nie trzeba go "docierać" jak się robi z XF19 żeby zmniejszyć mu opory toczenia
Nie trzeba mu też specjalnych sterowników aby działać płynnie, rusza na każdym KT cicho i bez pobierania 4A na luzie
Ma przewód po stronie kasety - brak ryzyka przetarcia o śruby oraz nie trzeba podkładek pod tarcze. No i ma kasetę a nie wolno bieg więc obsługuje nowoczesne przełożenia do 10s
Nie trzeba mu też specjalnych sterowników aby działać płynnie, rusza na każdym KT cicho i bez pobierania 4A na luzie

Ma przewód po stronie kasety - brak ryzyka przetarcia o śruby oraz nie trzeba podkładek pod tarcze. No i ma kasetę a nie wolno bieg więc obsługuje nowoczesne przełożenia do 10s
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 1280
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
po weekendzie jakby się zdarzyło że będzie pogoda jaka taka, to może się pokuszę o test praktyczny, bo akurat takie dwa rowerki z tymi silnikami będą na chodzie. Ale ogólnie jak tas pisze widać od razu że cichszy i dużo mniej prądu żre na luzie.
-
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Co rozumiecie przez "żarcie prądu na luzie" ? U siebie mam LCD4 i za bardzo nawet nie wiem ile bierze prądu na starcie
. Do najoszczędniejszych 19tka nie należy na pewno.

- tas
- Administrator
- Posty: 2892
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Łap porównanie, 2 nowe silniki wyjęte z pudełek:
XP04
XF19r
Szkoda trochę, że ludkowie marzą o tym silniku a nie wiedzą w co się pakują. Ta sieczkarnia niby zmniejsza się po 100km jak się silnik "dotrze" (słyszałem, że warsztaty mają na to myk, że zostawiają takie koło na cały dzień na chodzi żeby się silnik trochę wyciszał) no i w kole też jest trochę ciszej z biegiem czasu... no ale
XP04
XF19r

Szkoda trochę, że ludkowie marzą o tym silniku a nie wiedzą w co się pakują. Ta sieczkarnia niby zmniejsza się po 100km jak się silnik "dotrze" (słyszałem, że warsztaty mają na to myk, że zostawiają takie koło na cały dzień na chodzi żeby się silnik trochę wyciszał) no i w kole też jest trochę ciszej z biegiem czasu... no ale

Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Dzięki, teraz kumam. Oj u mnie dłużej się docierała 19tka. Zaczęła chodzić "luźno" dopiero w okolicy 300-400km. Wcześniej opory były na tyle duże, że całość się grzała. No nie jest to idealny silnik w żadnym aspekcie, na pewno nie warty aktualnych cen na Ali, czy gdzieś w Polsce od resselerów. Warto też dodać, że sama przekładnia w 19tce działa z "lagiem "- przy wyższych obrotach zaczyna ciągnąć dopiero gdy wyrównają się prędkości poszczególnych elementów efekt jest taki, że najpierw słychać silnik, potem przekładnie. Zmajstruje temat o swoim rowerze z tym silnikiem, żeby nie zaśmiecać tutaj więcej, nie ma nigdzie spisanych spostrzeżeń na temat użytkowania tej jednostki. Osobiście jakbym miał dać za 19tkę ponad 1k PLN, to wolałbym 15tke 

-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 wrz 2022, 0:32
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Ciekawe porównanie. Na stole to warunki laboratoryjne ciekawe jak to się ma do rzeczywistości. Podejrzewam że przy mniejszych prędkościach XP04 będzie bardziej energooszczędny z racji nawoju.
Kolejnym pytaniem jest to jak ma się do tego silnik XF19C ten z kasetą???
Kolejnym pytaniem jest to jak ma się do tego silnik XF19C ten z kasetą???
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Złożyłem 2 rowery na xp04. Dla mnie rewelka. Piszę tu na forum bo widzę że są pytania o silnik. Złożyłem też xf19r 1000w. I tego to bym nie brał. Przede wszystkim jest tak głośny że każdy się oglądał. A xp04 znacznie cichszy, jak standardowa przekładnia. Start xp04 fajny, niezły kop, na prawdę warto w ten silnik zainwestować. Pierwszy złożyłem jak tylko pojawiły się u Tasa. Do dziś zero problemu. Jeżeli składałbym dla siebie teraz to xp04 jak najbardziej. Na długie wycieczki, do lasu, na szutry.... Podkresle że fanem dużych prędkości nie jestem ale lubię jak silnik ma wysoki moment.
Mateusz
- tas
- Administrator
- Posty: 2892
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
A ja od siebie dodam po raz setny - silniki przekładniowe są do jazdy ze wspomaganiem i wolniej niż 30km/k.
Jeśli komuś marzy się treking, wyprawówka, szutry, asfalt, ogólnie pojęty cross country to NIE kupować przekładniowego silnika tylko bez przekładniowy. Cichy, wydajny, mało prądu bierze, nie trzeba otwierać co roku i serwisować. I nie zużyje się po 4000km.
Jazda na wspomaganiu i BEZ manetki <30km/h = przekładniowy - np xp04 opisywany w tym temacie
jazda na wspomaganiu PLUS jazda na manetce >30km/h = bezprzekładniowy np mxus 30H
Jeśli komuś marzy się treking, wyprawówka, szutry, asfalt, ogólnie pojęty cross country to NIE kupować przekładniowego silnika tylko bez przekładniowy. Cichy, wydajny, mało prądu bierze, nie trzeba otwierać co roku i serwisować. I nie zużyje się po 4000km.
Jazda na wspomaganiu i BEZ manetki <30km/h = przekładniowy - np xp04 opisywany w tym temacie
jazda na wspomaganiu PLUS jazda na manetce >30km/h = bezprzekładniowy np mxus 30H
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Co masz na myśli specjalny sterownik do XF19 ??tas pisze: ↑24 lis 2022, 20:07O wiele cichszy, przy nim XF19 chodzi jak sieczkarnia, pobiera też mniej prądu, nie trzeba go "docierać" jak się robi z XF19 żeby zmniejszyć mu opory toczenia
Nie trzeba mu też specjalnych sterowników aby działać płynnie, rusza na każdym KT cicho i bez pobierania 4A na luzie
Ma przewód po stronie kasety - brak ryzyka przetarcia o śruby oraz nie trzeba podkładek pod tarcze. No i ma kasetę a nie wolno bieg więc obsługuje nowoczesne przełożenia do 10s
-
- Forumowicz
- Posty: 4580
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Zapewne chodzi o to że nie każdy silnik działa prawidłowo z dowolnym sterownikiem. Są "wybredne" silniki którym sterownik trzeba dobrać indywidualnie.mitusm pisze: ↑04 wrz 2023, 6:49Co masz na myśli specjalny sterownik do XF19 ??tas pisze: ↑24 lis 2022, 20:07O wiele cichszy, przy nim XF19 chodzi jak sieczkarnia, pobiera też mniej prądu, nie trzeba go "docierać" jak się robi z XF19 żeby zmniejszyć mu opory toczenia
Nie trzeba mu też specjalnych sterowników aby działać płynnie, rusza na każdym KT cicho i bez pobierania 4A na luzie
Ma przewód po stronie kasety - brak ryzyka przetarcia o śruby oraz nie trzeba podkładek pod tarcze. No i ma kasetę a nie wolno bieg więc obsługuje nowoczesne przełożenia do 10s
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Blokowymi sterownikami ktoś zasila przekładniowe silnik ?
-
- Forumowicz
- Posty: 4580
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Myślę że blokowymi sterownikami najczęściej są sterowane silniki przekładniowe z racji "samonauki" (najmniej problemów z uruchomieniem silnika).
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Mam w starym rowerze bionxa 2gen, który dużo lepiej energetyczne (mimo że głośniej) pracuje na blokowym.
-
- Forumowicz
- Posty: 4580
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Bo blokowe sterowniki, przy tym samym nominalnym prądzie, są mocniejsze/szybsze od sinusów o min 10%.
-
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Używałem XF19 z blokowcem na 30A i pakietem 14S - ze startu był szatan, lżejszych zawodników wyrywało od razu na koło. Ogólnie ma to sens w formie "zabawki" na codzień jednak dużo lepiej jeździ się na Sinusie KTku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Jak temperatury do sinusa, była różnica na korzyść któregoś ?SzczepanW2 pisze: ↑05 wrz 2023, 9:17Używałem XF19 z blokowcem na 30A i pakietem 14S - ze startu był szatan, lżejszych zawodników wyrywało od razu na koło. Ogólnie ma to sens w formie "zabawki" na codzień jednak dużo lepiej jeździ się na Sinusie KTku.
-
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 wrz 2023, 5:22
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
Witam. Mam zbudowanego Ghosta full suspension na XP04 ze sterownikiem KT40 52 volt. Max moc około 2,1 KW, na rozładowanej baterii około 1,6 KW. Rower katapultuje się do 35 km/h na manetce + pedały lub na samej manetce też ładnie. Prędkość max około 52 (przy mojej wadze 98-99 kg), gdy dostała go żona która waży 61 kg, to musiała mocno trzymać kierownicę, dopóki się nie przyzwyczaiła, myślę że z jej wagą v max okoł 56-58, ale dość szybko go można rozpędzić do 45-47 km/h. Silnik do 30 km/h jest bardzo cichy, a potem w miarę cichy. Nic się nie przegrzewa i nie dzieje ani ze sterownikiem ani z silnikiem, są ciepłe ale nie gorące, nawet w lato przy katowaniu w lesie. W mojej ocenie najlepszy silnik na rynku, bo waży około 4 kg a osiągi ma jak 3k turbo który waży około 10 kg. Prędkości przelotowe z pedałowaniem oczywiście żeby nie żarł dużo prądu do 27-35, czasem gdy się spieszę to 40-45 i nie ma problemu że "to przekładniówka". Ekspertom piszącym że przekładniówka jest tylko w ciężki teren nie ufajcie bo nie sprawdzili a piszą dziwne rzeczy, świetnie spisuje się na asfalcie, ścieżkach rowerowych i w terenie. Kusiło mnie żeby wpakować tam 60-70 amper, ale nie ma miejsca w skrzynce na tak duży pakiet i sterownik, więc zostało jak zostało - i tak polecam. Ogniw Sony 2900 mAh mam 98 i starcza to przy ekstremalnym pałowaniu (zawsze z pedałowaniem) na 70-80 km, a przy normalnej jeździe 25-35 km/h na 120-160 km.
- tas
- Administrator
- Posty: 2892
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
nic sie niegrzeje a w srodku uzwojenia czarne
a za miesiac awaria halli 
temperatury przekladniowych nie da sie sprawdzic reka ;P


temperatury przekladniowych nie da sie sprawdzic reka ;P
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 wrz 2023, 5:22
Re: XP04 Kompendium wiedzy. Hit, czy kit? prośba o opinie.
latam po 100-120 km na dobę czasem, ale zwykle 10-30 km na dobę, a zrobiłem już z 2,5 tys nim i nic
, może dlatego że 2,1 KW to moc chwilowa a średnio korzystam z 300-700 wat, a silnik + sterownik kupiłem u was, ale nie obsłużył 52 volt, więc spaliłem pierwotny sterownik i musiałem kupić KT40 na 52 volt :p
