SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół. Budowa, zaplatanie szprych, zabezpieczenia
zygmakos
Posty: 76
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: zygmakos » 07 maja 2019, 22:41

tak , driver zewnętrzny + manetka (bezpiecznik )...

Awatar użytkownika
Mariusz_p
Posty: 139
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Mariusz_p » 08 cze 2019, 22:55

Dla porównania taki sam bidon na silniku bezprzekladniowy i dużej ilości ruszania daje zasięg 45-50km max i pytania dlaczego tak słabo ;)
Generalnie przekładnia to dobra opcja dla cywilnych rowerów, a nie potworów :)
Z czasem dochodzę do wniosku, że trzeba mieć dwa erowery- jeden potwór, a drugi cywil z takim bidonikiem :)
Pakiety Li-ion 6S, 7S, 10S, 13S, 14S, 16S, 20s, bidony 48V 17.5Ah => zapraszam na priv :)

tkoko
Posty: 355
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tkoko » 09 cze 2019, 7:00

Mariusz_p pisze:
08 cze 2019, 22:55
Dla porównania taki sam bidon na silniku bezprzekladniowy i dużej ilości ruszania daje zasięg 45-50km max i pytania dlaczego tak słabo ;)
Generalnie przekładnia to dobra opcja dla cywilnych rowerów, a nie potworów :)
Z czasem dochodzę do wniosku, że trzeba mieć dwa erowery- jeden potwór, a drugi cywil z takim bidonikiem :)
Bo większość mocy/pojemności baterii, przy częstym ruszaniu z manetki na full, idzie w "powietrze/ciepło" :D
Przy "skalibrowanym" PAS"sie moc/pojemność jest dozowana "łagodnie" w miarę wzrostu obrotów korby. To jest zresztą moim zdaniem największy plus PAS"a, czyli oszczędzanie baterii :D

Awatar użytkownika
WojtekErnest
Posty: 1340
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: WojtekErnest » 09 cze 2019, 9:31

Mariusz_p pisze:
08 cze 2019, 22:55

Z czasem dochodzę do wniosku, że trzeba mieć dwa erowery- jeden potwór, a drugi cywil z takim bidonikiem :)
To trend coraz wyrazniejszy.. A i tak w warnkach codziennej eksploatacji ten drugi będzie znacznie czesciej uzywany.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2534
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar » 09 cze 2019, 12:49

Wszystko sie zgadza,warto mieć drugi rower taki nawet ,,zgodny z przepisami'',choćby ze względu na rodzinę,przyjaciół.którzy nie zawsze są w stanie nadążać za nami na wspólnej przejażdżce,a także zwyczajnie dla relaksu czy krótkich wypadów np. do sklepu.

Awatar użytkownika
Mariusz_p
Posty: 139
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Mariusz_p » 09 cze 2019, 22:26

Ale na razie czas na potwora :)
Pakiety Li-ion 6S, 7S, 10S, 13S, 14S, 16S, 20s, bidony 48V 17.5Ah => zapraszam na priv :)

scuda
Posty: 381
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: scuda » 09 cze 2019, 22:36

Tak o dziwo ja wole jezdzic na lekkim midzie tonghshenga, potwór stoi w garażu i sie kurzy. Czasami tylko mam ochotę się przejechać.

Awatar użytkownika
Mariusz_p
Posty: 139
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Mariusz_p » 09 cze 2019, 22:43

W obecnym projekcie realizuje założenie, że na orać po lesie jak odkrece manetę. Czy się uda - zobaczymy :) a mid mnie też kusi :)
Pakiety Li-ion 6S, 7S, 10S, 13S, 14S, 16S, 20s, bidony 48V 17.5Ah => zapraszam na priv :)

scuda
Posty: 381
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: scuda » 09 cze 2019, 22:47

Wiekszość ludzi co jezdzilo na moich konstrukcjach jednoznacznie twierdzą, że mid tongshenga, jest najfajnieszjszą konstrukcją jakie zbudowałem. Nie porywa ich moc "potwora" lecz rowerowość tongshenga.

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2534
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar » 09 cze 2019, 22:48

:D :D Nasuwa się skojarzenie z dawnym rycerstwem.Rycerz miał dwa konie: lekkiego kłusaka na przejażdżki i podróże i ciężkiego ,bojowego konia do walki.

Awatar użytkownika
WojtekErnest
Posty: 1340
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: WojtekErnest » 09 cze 2019, 23:13

Tylko rycerze mieli większe stajnie :-)
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)

scuda
Posty: 381
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: scuda » 10 cze 2019, 14:50

tatar pisze:
09 cze 2019, 22:48
:D :D Nasuwa się skojarzenie z dawnym rycerstwem.Rycerz miał dwa konie: lekkiego kłusaka na przejażdżki i podróże i ciężkiego ,bojowego konia do walki.
Można porównać to do lekkiej jazdy po lesie lekkim erowerem i do ścigania się z samochodami spod świateł, ciężkim bajkiem ;)

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2534
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar » 10 cze 2019, 20:05

Można przykłady mnożyć ,zreszta wzięte z życia,ale faktem czasami jest,że ma się dosyć ciężkiego,mocnego e-bika i chciało by sie pojeżdzić czymś ,co tak nie wyróżnia się z tłumu,a też jest fajne i daje frajdę z jazdy,a silnik przekładniowy doskonale spełnia takie zadanie w lakkim e-biku.

Witt
Posty: 160
Rejestracja: 25 kwie 2018, 12:35

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Witt » 11 cze 2019, 9:47

Ja dodam, że jak jeżdżę na swoim słabiaku z paroma kolegami, którzy mają wyrzeźbioną łydkę największym dla nich problemem jest pitstop. Ja ruszam z dużym wspomaganiem błyskawicznie mam 30km/h, oni nie więc musiałem zmienić swój przyzwyczajenia i inaczej ustawić PWM na kciuku.

Awatar użytkownika
Mariusz_p
Posty: 139
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Mariusz_p » 11 cze 2019, 10:10

Dobrze, że problemem nie jest palenie gumy na starcie rowerem ;)
Pakiety Li-ion 6S, 7S, 10S, 13S, 14S, 16S, 20s, bidony 48V 17.5Ah => zapraszam na priv :)

Awatar użytkownika
Misio
Posty: 20
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:11
Lokalizacja: Wrocław

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Misio » 12 cze 2019, 14:03

Te przekładniówki to ciekawa alternatywa. Ciągle biję się z myślami co wybrać do swojego czy DD czy przekładnię. Puki co jest fifty fifty...
Jak by ktoś posiadał zamontowaną przekładnię to chętnie podjadę pogadać i sprawdzić jak to śmiga :)
Moja Konstrukcja od razu z recenzją :)
viewtopic.php?f=5&t=2298

Awatar użytkownika
BluesWings
Posty: 145
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: BluesWings » 12 cze 2019, 14:56

Misio pisze:
12 cze 2019, 14:03
Te przekładniówki to ciekawa alternatywa. Ciągle biję się z myślami co wybrać do swojego czy DD czy przekładnię. Puki co jest fifty fifty...
Jak by ktoś posiadał zamontowaną przekładnię to chętnie podjadę pogadać i sprawdzić jak to śmiga :)
moja Mama ma zamontowaną przekładnię, a ja mam zamontowane piwo w lodówce ;) jak coś to zapraszam :D

Awatar użytkownika
Misio
Posty: 20
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:11
Lokalizacja: Wrocław

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Misio » 12 cze 2019, 15:21

BluesWings pisze:
12 cze 2019, 14:56
moja Mama ma zamontowaną przekładnię, a ja mam zamontowane piwo w lodówce ;) jak coś to zapraszam :D[/quote]

no jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili :) już dzwonię :)
Moja Konstrukcja od razu z recenzją :)
viewtopic.php?f=5&t=2298

ODPOWIEDZ