Najmocniejszy silnik 48v

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół.
ODPOWIEDZ
rumun_94
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2023, 18:53

Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: rumun_94 »

Witam, jaki jest najmocniejszy silnik hub przy 48v??
Bzyk
Forumowicz
Posty: 72
Rejestracja: 17 kwie 2020, 13:30

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: Bzyk »

Moc to obroty razy moment. Silnik z szerszymi magnesami i szybszym nawojem będzie mocniejszy, np. MXUS 3k 21x3
Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1327
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: Yasiu77 »

ale do czego? :)
Awatar użytkownika
2kola
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: 2kola »

Jak zasilisz qs273 baterią 48V to będzie najmocniejszy hub 48V :)
Cord
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: Cord »

Tak koledzy Ci właśnie mówią że masz błędne założenia.
Skoro pytasz o 48 V to pewnie masz taką baterię. Podaj model baterii ogniw itd. Wtedy dobiorą Ci efektywny silnik do danej mocy.
Jeszcze oczekiwane predkosci trzeba znac.
rumun_94
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2023, 18:53

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: rumun_94 »

Mam dwie baterie 48v 20ah, jedna co była z rowerem niewiadomo jaki BMs, i druga 40a bms. Mam do nich adapter jak na zdjęciu, który powinien ciągnąć równo z 2 baterii i do tego mam controller jn60a.
Screenshot_2023-09-23-11-46-45-807_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
Awatar użytkownika
Przemek
Forumowicz
Posty: 1008
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
Lokalizacja: Katowice

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: Przemek »

Kolega,,, na podstawie takiego opisu nikt Ci nie doradzi ,, to tak jakbyś powiedział że kupiłeś WV golfa ale nie wiesz czy dizel czy benzyna ale bezpiecznik na akumulatorze masz 100A,,, to że jedna bateria ma 20AH a drugi BMS na 40A to tak jak byś prawie nic nie powiedział ,, silnik trzeba "karmić " a karmi go sterownik ,, cóż że wsadzić tam jak pisał kolego powyżej QS275 :) i podepniesz potężny akumulator jak nie będziesz miał go czym nakarmić ( sterownik),,, podaj dokładniejsze dane ,, bateria + sterownik + rama ,, jak tego nie wiersz to kup K3Turbo w nawoju 4T lub 5T to już mocniejsze silniki ,, ale czy masz je czym karmić i czy rama wytrzyma ?
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2999
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: tas »

Fajnie jest się nie znać w temacie i używać badziewi do modelarstwa i łączyć tym baterie w rowerze. Można spać spokojnie w błogiej nieświadomości.
Ale np ja wiem co to jest za badziewie ten "konverter" i aż mnie ciarki po plecach idą jak sobie myślę jakiego on bałaganu potrafi narobić jak się zepsuje. A w końcu się zepsuje, jak wszystko co elektroniczne.
tik tak tyka bomba ;)
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
wit
Forumowicz
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:42
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: wit »

tas pisze:
24 wrz 2023, 10:30
.... używać badziewi do modelarstwa i łączyć tym baterie w rowerze...
w modelarstwie takich badziewi się nie używa... a na tym badziewiu wyraźnie pisze "Topbikekit" :lol:
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: GrzegorzS »

To urządzenie nie pobiera energii jednocześnie z obu baterii. Raz bierze z jednej raz z drugiej.
Arturros
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 02 lip 2023, 13:28

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: Arturros »

To w jaki sposób można podłączyć 2 baterie 36V do sterownika jeśli nie za pomocą takiego konwertera?
wit
Forumowicz
Posty: 460
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:42
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: wit »

najprościej to najpierw jedną -a jak się prąd skończy to drugą (oczywiście po odłączeniu pierwszej) :lol:

lub zrobić/kupić jedną mocniejszą baterie.


lub spiąć (ostrożnie, po wyrównaniu napięć) dwie baterie bez bms z dokładnie takich samych ogniw, połączyć też sekcje równolegle i dać jeden wspólny mocniejszy bms -czyli zrobić z dwóch jedną mocniejszą...

albo używać bateri bez bms -te się pod pewnymi warunkami dają spinać -ale... tylko dla osób świadomych, tu już nie wolno popełnić błędu... użytkownik musi sam robić za bms -rezygnacja z automatycznych zabezpieczeń ma swoje zagrożenia....
c64club
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 29 sie 2023, 22:34

Re: Najmocniejszy silnik 48v

Post autor: c64club »

Właśnie składam dwie baterie w jedną. Zrównolegleniei samych plusów (zostawiwszy dwa ciągi 13s samopas każdy samemj sobie) to średni pomysł ale wróciłem do starego sposobh z czasów kiedy EV którymi się zajmowałem ważyły grube tony i zasilane wielkim szeregiem ołowiaków ciągnęły wagoniki z węglem. Sprowadzając do baterii rowerowych, użyłem sprawdzonych w najcięższych warunkach złącz "canon" DB 15F w baterii i DB15M w akcesoriach, ładowarce, BMS. N1 pinie #1 masa, na #2 pierwszy plus j tak aż do pjnh #14 na którym występuje plus trzynastej sekcji. W ten sposób można podpiąć rownoleglel dowolną ilość baterii pod jeden układ bez ryzyka że się porozjeżdżają między sobą. Dobre złącza Canon spokojnie przenoszą kilka amperów. Słabsze z naddatkiem wytrzymają BMS czy łączenie dwóch szeregów równolegle (np dwa 13S5p w jeden 13s10p).
Przy bateriach powyżej 14P wystarczy przejść na złącza DB25 (toczone lub z blaszek - wybór zalwży od prądów) zachowując numerację.

Najważniejsze to nie łącz dwóch szeregów tylko za końce - to się mści.:
Nie mogłeś kupić fabrycznego zamiast rzeźbić? Nie mogłem.
ODPOWIEDZ