Witam szanownych forumowiczów.
Proszę o pomoc w identyfikacji silnika DC Mam wystające z osi 2 przewody po podłączeniu do 24 V obraca się Po zmianie +/- obraca się w druga stroną.W załączniku zdjęcia.
Na korpusie Z02 (lub ZO2) CWB11100100313G Nic w internecie nie znalazłem
Piotr
Identyfikacja silnika
-
- Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 maja 2022, 15:41
Re: Identyfikacja silnika
Wygląda na to, że masz dinozaura z poprzedniej ery.
Jak się uprzesz, to wysterujesz go jakimś sterownikiem silników szczotkowych. Ale w dzisiejszych czasach, gdzie nowe bldc z Chin są tanie a rynek wtórny obfituje w używki, potraktowałbym go jako relikt przeszłości.
Jak się uprzesz, to wysterujesz go jakimś sterownikiem silników szczotkowych. Ale w dzisiejszych czasach, gdzie nowe bldc z Chin są tanie a rynek wtórny obfituje w używki, potraktowałbym go jako relikt przeszłości.
-
- Forumowicz
- Posty: 5073
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
~
Bierzesz zasilacz 24 V, prąd powyżej 1.5 A. Silnik montujesz w widelcu, na silnik przytwierdzasz magnes, a do widelca dowolny rowerowy prędkościomierz. Podłączasz napięcie i mierzysz prędkość silnika "na luzie". Przeliczasz prędkość maksymalną na RPM silnika. Jeżeli będzie 220 - 260 RPM, silnik jest zapewne na sterownik DC 250 W, 24 V, ~20 A. Jeżeli będzie poniżej 200 RPM, to sterownik 36 V, ~15 A.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 wrz 2022, 14:13
Re: Identyfikacja silnika
Dziękuje tkoko za pomysł a MultiMech za uwagi. Pewnie faktycznie ten silniczek jest słabym pomysłem na "elektryfikacje" roweru ale skoro jest w moich rękach to zaplotę jakieś koło i poeksperymentuje.Ten dinozaur, co mnie zdziwiło chodzi bardzo cicho a w środku jest " zdrowy" żadnych luzów i wytarć. Fajne jest też to że sterownik do czegoś takiego to jakaś manetka +
regulator obrotów za 9 zł + dowolne aku Eksperyment będzie wiec tym razem tani
regulator obrotów za 9 zł + dowolne aku Eksperyment będzie wiec tym razem tani
- tas
- Administrator
- Posty: 3007
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Identyfikacja silnika
To może nie być silnik 250W bo jak naprawiałem takie napędy to tam często były sterowniki 24V 8-10A więc to bardziej napęd 150W
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl