QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Przemalowany Dartmoor Crussherr. Udalo sie nawet ladnie wycentrowac wiec kilka groszy zostanie w kieszeni
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Silnik juz na swoim miejscu. Zostala kwestia "przekolorowania" szprych na czarno
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Nie nawidze szprych w chromie rama czarno-biala to i kola musza byc pod kolor bo lubie jak cos rowniez jako tako wyglada
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ludziki, pamięta ktoś ile qs212 35h miał magnesów? Wróciłem w starym rowerze do KT i nie pamiętam co wpisać
- lukk
- Forumowicz
- Posty: 776
- Rejestracja: 05 lut 2020, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Chodzi Ci o parametr P1? Wydaje mi się, że to nie ma wpływu na sterowanie silnikiem tylko na wyświetlanie prędkości. U siebie mam silnik 46 magnesów, ale koło 20"FAT i fabryczne ustawienia średnicy dawały spore przekłamanie prędkości. Więc używałem parametru P1, żeby dokładniej skorygować wyświetlaną prędkość względem GPS.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Wbrew pozorom przy silnikach przekładniowych przekładało się to też w pewnych zakresach na pracę silnika.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jak tam wasze silniki?, miałem awarie pod koniec sezonu, myślałem że zjarałem silnik. Zanim zrobiłem diagnozę, szukałem już powoli stojana albo całego silnika.
Okazuje się że nowego już się nie kupi, ani nawet stojana.
Czy na prawdę nie ma już nic w zastępstwie o szerokości 35H?, musiałbym cofnąć się na dużo słabszego 30H albo przejść na 45H 3K Turbo. Gdzie w normalna ramę MTB byłby już problem z szerokością. A do tego Ten nasz QS 35H ma ośkę 16mm więc tak mam rozpiłowaną ramę, gdzie inne silniki mają 14-15mm więc trzeba było by kombinować znów z ramą.
Okazuje się że nowego już się nie kupi, ani nawet stojana.
Czy na prawdę nie ma już nic w zastępstwie o szerokości 35H?, musiałbym cofnąć się na dużo słabszego 30H albo przejść na 45H 3K Turbo. Gdzie w normalna ramę MTB byłby już problem z szerokością. A do tego Ten nasz QS 35H ma ośkę 16mm więc tak mam rozpiłowaną ramę, gdzie inne silniki mają 14-15mm więc trzeba było by kombinować znów z ramą.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2098
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Widocznie nie było potrzebne wypełnianie luki w rynku silnikami 35h. Sam korzystałem z qs205 35h i wiem, że to super silnik, ale ciężki bardzo i może o to generalnie chodziło, że wycofali się z produkcji. Wzamian za 205 V1 jest Qs 212 więc stojan prawdopodobnie by pasował z 212 do 205 V1.
Co do ośki to faktycznie jest grubsza, ale haki ramy masz na spłaszczenie 10mm i ten wymiar się nie zmienia więc każdy inny silnik podejdzie, tu nie ma żadnego cudu i oś z 3k turbo 14mm będzie pasować normalnie. Masz pogłębione haki żeby szerszą oś przyjąć, ale to nic nie zmienia. Ramę się piłuje żeby dobrze oś siedziała, ale pojawiają się problemy z zaciskiem hamulcowym więc głębokie piłowanie ramy to też nie jest dobre rozwiązanie. W hakach ma się schować tylko oś i nic więcej.
Pozdro
Co do ośki to faktycznie jest grubsza, ale haki ramy masz na spłaszczenie 10mm i ten wymiar się nie zmienia więc każdy inny silnik podejdzie, tu nie ma żadnego cudu i oś z 3k turbo 14mm będzie pasować normalnie. Masz pogłębione haki żeby szerszą oś przyjąć, ale to nic nie zmienia. Ramę się piłuje żeby dobrze oś siedziała, ale pojawiają się problemy z zaciskiem hamulcowym więc głębokie piłowanie ramy to też nie jest dobre rozwiązanie. W hakach ma się schować tylko oś i nic więcej.
Pozdro
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
U mnie tak podpiłowałem, wrzucam zdjęcia dla potomnych jak to wygląda:
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2098
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Dokładnie, tak. Nie jest to 16mm a 10mm standardowo. Blokady solidne, bez haków by nawet utrzymały silnik
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2098
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Niezniszczalne, przeżyją silnik, rower i wszystko inne
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
W tej konstrukcji najbardziej się obawiam o ramę żeby nie pękła
Chociaż w razie czego mam drugą taką samą tylko trzeba byłoby na nowo przeszlifować haki i zamocować skrzynkę na nitonakrętki.
Chociaż w razie czego mam drugą taką samą tylko trzeba byłoby na nowo przeszlifować haki i zamocować skrzynkę na nitonakrętki.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
35h robią chinole takie jak mxus 30h z wyglądu. Poza tym crystalyte ma 35h i 40h. A jak uzwojenie pójdzie to sietas przewinie. Gorzej z magnesami, nie do dostania.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Dzięki za info, co do tych Chińskich 35H masz jakieś namiary z ciekawości bym popatrzył co to jest.
Co do przewinięcia to koszt jest ponad 1000zł z tego co czytałem gdzieś tutaj na forum albo na arbitrze.
Co do przewinięcia to koszt jest ponad 1000zł z tego co czytałem gdzieś tutaj na forum albo na arbitrze.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Przewinięcie chyba bliżej 600-700 z tego co rozmwiałem kiedyś z sietasem. Chinoli trzeba o nie pytać, ci co sprzedają zestawy niektórzy mają dojście do 35h, nie są tak pancerne jak qs, ale spoko silniki, znajomi na tym latają od lat.