Strona 9 z 12

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 05 mar 2020, 8:27
autor: AST034
W hubie to im mniejsze tym lepsze, aczkolwiek licz, ze predkosc max przy tym aku i nawoju przy kole 27,5 to bedzie ok 35-40km/h.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 05 mar 2020, 10:20
autor: geodeta
Wystarczy :) powiedz mi jak wygląda kwestia montażu czujnika temperatury w tym qs? Te motory z Czech ich nie mają.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 05 mar 2020, 11:23
autor: AST034
geodeta pisze:
05 mar 2020, 10:20
Wystarczy :) powiedz mi jak wygląda kwestia montażu czujnika temperatury w tym qs? Te motory z Czech ich nie mają.
Nie jestem posiadaczem takiego silnika, aczkolwiek zasada taka sama - dwa dodatkowe przewody jesli wrzucisz bimetal NC albo jeden przewod ktory bedzie podlaczony do bimetalu NO i zwieral do masy wyjscie klamki hamulca w sterowniku. Ja robie NC, bo jakby mi regen sie zalaczyl przy duzej predkosci to bym sie chyba rozbił :P

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 05 mar 2020, 12:30
autor: Umbur
AST034 pisze:
05 mar 2020, 11:23
geodeta pisze:
05 mar 2020, 10:20
Wystarczy :) powiedz mi jak wygląda kwestia montażu czujnika temperatury w tym qs? Te motory z Czech ich nie mają.
Nie jestem posiadaczem takiego silnika, aczkolwiek zasada taka sama - dwa dodatkowe przewody jesli wrzucisz bimetal NC albo jeden przewod ktory bedzie podlaczony do bimetalu NO i zwieral do masy wyjscie klamki hamulca w sterowniku. Ja robie NC, bo jakby mi regen sie zalaczyl przy duzej predkosci to bym sie chyba rozbił :P
Podłącz sygnał manetki przez bezpiecznik termiczny NC zamiast przez regena. Wtedy po prostu odetnie możliwość dalszej jazdy dopóki nie wystygnie silnik, zamiast powodować niebezpieczną sytuację. Oczywiście jeżeli jest tempomat, to oprócz tego obowiązkowo musi być hamowanie regeneracyjne na klamkach.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 05 mar 2020, 13:35
autor: Davvvi
Ja mam zabezpieczenie termiczno NO rownolegle z czujnikiem temp. Na wyjściu zabezpieczenia mam przekaźnik 5V zasilany z zasialania czujników halki. Jak NO się załączy to wtedy przekaźnik się włączy i odcina sygnał z manetki. Ale mając przekaźnik można zastosować inne opcje rozłączenia zasilania.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 05 mar 2020, 14:53
autor: Goliath
Davvvi pisze:
05 mar 2020, 13:35
... Na wyjściu zabezpieczenia mam przekaźnik 5V zasilany z zasialania czujników halki.
:o a tyle się mówiło, żeby nic nie podpinać do zasilania hali i manetki....uwalenie sterownika to kwestia czasu lub braku szczęścia :roll:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 05 mar 2020, 17:00
autor: Davvvi
Przepraszam ,pomyliłem się , przekaźnik był zasilany z 12V z przetwornicy. Obecnie zabezpieczenie jest odłączone bo nie pracujący przekaźnik i tak zakłucał mi termistor z silnika i EV computer pokazywał -60°C. Narazie zabezpieczenie idzie przez właśnie EV Computer.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 14:48
autor: SoapBubble
Witam serdecznie.
Czy ktoś spotkał się może z taką sytuacją? Mianowicie. Silnik qs205 35h100w zakupiony od czeskich kolegów. Kręci dobrze a po chwili zmienia kierunek obrotów. Za wszelkie sugestie jak rozwiązać problem z góry dziękuję.
Pozdrawiam i życzę zdrowia bo czasy zwariowane😯

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 15:18
autor: Tooropek
SoapBubble pisze:
22 mar 2020, 14:48
Witam serdecznie.
Czy ktoś spotkał się może z taką sytuacją? Mianowicie. Silnik qs205 35h100w zakupiony od czeskich kolegów. Kręci dobrze a po chwili zmienia kierunek obrotów. Za wszelkie sugestie jak rozwiązać problem z góry dziękuję.
Pozdrawiam i życzę zdrowia bo czasy zwariowane😯
Kabelkologia przy sterowniku jak wygląda? Luźno wszystko lata? Przejrzyj wiązkę przewodów bo taki objaw sugeruje, że przewód odpowiedzialny za wsteczny zwiera się do masy. Samonauka odpięta? Jak naciskasz manetkę to zmienia kierunek obrotów? Sprawdź te dwie możliwości. Ogólnie jaki masz sterownik? Daj filmik z objawami i ogólną prezentacją instalacji podłączonej pod silnik.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 16:01
autor: SoapBubble
Dziękuję za szybką odpowiedź. Dzisiaj nie mam już możliwości umieszczenia filmiku i zdjęć bo nie mam dostępu do rowera. Jak tylko będzie taka możliwość to dodam pliki.
Ta zmiana wygląda tak, że naciskam manetkę. Silnik kręci przez chwilę prawidłowo po czym się zatrzymuje i zaczyna "jechać" w preciwnym kierunku😁.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 16:12
autor: SoapBubble
Dziękuję za szybką odpowiedź. Dzisiaj nie mam już możliwości umieszczenia filmiku i zdjęć bo nie mam dostępu do rowera. Jak tylko będzie taka możliwość to dodam pliki.
Ta zmiana wygląda tak, że naciskam manetkę. Silnik kręci przez chwilę prawidłowo po czym się zatrzymuje i zaczyna "jechać" w preciwnym kierunku😁.
Sterownik z alli ex Ebike 45A 48V 1500 W/2000 W dc
18 mosfet.
Pozdrawiam

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 16:22
autor: Tooropek
Dziwne bo nie ma ani samonauki, ani reversa. Źle podłączone halle i fazy. PiotrLL podłączał QSa do sterownika kt, więc zapytaj jego o poprawne podłączenie (który kolor trzeba zamienić) faz i halli.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 16:26
autor: PiotrLL
Polecam sprawdzic to ustawienie ktore u mnie zadziałało (tez miałem na poczatku kłopot z poprawnym obracaniem silnika ) QS 205 35H+ Sinus

Zielony - Zielony
Niebieski- Zólty
Zółty- Niebieski

Zamiana Halli
Zolty z Niebieskim

Ogolnie dziwny problem z ta zmianą kierunku bo ten sterownik tego nawet nie oferuje, polecam sprawdzic to ustawienie kabli powyzej

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 16:49
autor: SoapBubble
Dobrze. Sprawdzę i dam znać. Pozdrawiam.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 17:30
autor: SoapBubble
Udało mi się nagranie uzyskać.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 17:32
autor: SoapBubble
Jednak nie mogę dołączyć...

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 22 mar 2020, 17:33
autor: PiotrLL
Polecam wrzucic na youtube lub album google najszybciej ;)

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 23 mar 2020, 13:01
autor: SoapBubble
Heh. Zgadza się. Dziękuję bardzo za wszelką pomoc. Pomogło "pomieszanie" kabelkami. Silnik kręci już w oczekiwanym kierunku😃. Pozdrawiam wszystkich.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 mar 2020, 12:56
autor: Rowerelektryczny
Davvvi pisze:
01 mar 2020, 13:11
PoulN pisze:
01 mar 2020, 11:54
Miasto, to głównie start-stopy, więc większy moment na pewno nie zaszkodzi, więcej kg w tylnym kole tym bardziej.
W Meridzie mam 30h 6t i chyba będę zmieniał właśnie na 3k turbo, 30h jakby to powiedzieć.. lekko juz zamula w miescie ;) W szufladzie leży też Barmal X2+, więc myślę, ze do urban turlania na codzien, to bedzie idealne zestawienie.
Ogólnie QS 205 ma fajne przyspieszenie. Na skrzyżowaniu żadne auto nie ma ze mną szans. Tak samo prędkość jest spora a w sumie mam raptem 4km do przejechania. Wymiana na 3k turbo to dodatkowa inwestycja okoł 600-700zł i to pod warunkiem ,że byłby ktoś chętny na mojego Qs205. Dlatego zastananawiam się czy jest sens dokładać kasy w zależności ile bym zyskał. Tym bardziej że mam instalację 13s i na takim napięciu różnica między tymi silnikami może nie być aż taka kolosalna. A silnik u mnie dostaje 55A chwilowego.
Mam 3k i ML 45 ( 70 A po modzie) i mam dolinę :shock: za mało mocy i max prędkość ~66 km/h. Już kombinuje nad mocniejszą ramą (spark) tylko to już koszta lecą w kosmos :cry:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 mar 2020, 13:32
autor: Baranski86
Rowerelektryczny pisze:
31 mar 2020, 12:56
Davvvi pisze:
01 mar 2020, 13:11
Ogólnie QS 205 ma fajne przyspieszenie. Na skrzyżowaniu żadne auto nie ma ze mną szans. Tak samo prędkość jest spora a w sumie mam raptem 4km do przejechania. Wymiana na 3k turbo to dodatkowa inwestycja okoł 600-700zł i to pod warunkiem ,że byłby ktoś chętny na mojego Qs205. Dlatego zastananawiam się czy jest sens dokładać kasy w zależności ile bym zyskał. Tym bardziej że mam instalację 13s i na takim napięciu różnica między tymi silnikami może nie być aż taka kolosalna. A silnik u mnie dostaje 55A chwilowego.
Mam 3k i ML 45 ( 70 A po modzie) i mam dolinę :shock: za mało mocy i max prędkość ~66 km/h. Już kombinuje nad mocniejszą ramą (spark) tylko to już koszta lecą w kosmos :cry:
Cześć, jaki masz nawój tego silnika i jaka bateria, że idzie ponad 60kmh? Ja mam też Mxusa 3k nawoj 4t ,ale w fatbikeu tam mam mocne widelki , na pełnej baterii 14s idzie 55kmh.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 mar 2020, 13:54
autor: Rowerelektryczny
Cześć nawój 4t ale mam baterię 16s koła 28 cali. Tak więc jadę szybciej tylko dlatego, że mam wyższe napięcie.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 mar 2020, 14:00
autor: AST034
Rowerelektryczny pisze:
31 mar 2020, 12:56
Davvvi pisze:
01 mar 2020, 13:11
Ogólnie QS 205 ma fajne przyspieszenie. Na skrzyżowaniu żadne auto nie ma ze mną szans. Tak samo prędkość jest spora a w sumie mam raptem 4km do przejechania. Wymiana na 3k turbo to dodatkowa inwestycja okoł 600-700zł i to pod warunkiem ,że byłby ktoś chętny na mojego Qs205. Dlatego zastananawiam się czy jest sens dokładać kasy w zależności ile bym zyskał. Tym bardziej że mam instalację 13s i na takim napięciu różnica między tymi silnikami może nie być aż taka kolosalna. A silnik u mnie dostaje 55A chwilowego.
Mam 3k i ML 45 ( 70 A po modzie) i mam dolinę :shock: za mało mocy i max prędkość ~66 km/h. Już kombinuje nad mocniejszą ramą (spark) tylko to już koszta lecą w kosmos :cry:
Tez tak zrobilem, najlepiej od razu budowac falcona/sparka, wychodzi taniej...

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 mar 2020, 14:09
autor: Rowerelektryczny
AST034 niby tak, ale jakbym żonie powiedział "potrzebuje 20 tys zł na rower elektryczny" to bym kwarantanne domową spędzał pod mostem :)
Stopniowo będzie musiała się jakoś przyzwyczaić, lub ja mam więcej czasu na szukanie lokum :D
Bardziej niż brak mocy doskwiera mi brak amortyzacji, a lubię jeździć po lasach. Na asfalt mam motocykl.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 31 mar 2020, 14:17
autor: AST034
Rowerelektryczny pisze:
31 mar 2020, 14:09
AST034 niby tak, ale jakbym żonie powiedział "potrzebuje 20 tys zł na rower elektryczny" to bym kwarantanne domową spędzał pod mostem :)
Stopniowo będzie musiała się jakoś przyzwyczaić, lub ja mam więcej czasu na szukanie lokum :D
Bardziej niż brak mocy doskwiera mi brak amortyzacji, a lubię jeździć po lasach. Na asfalt mam motocykl.
Wiem co czujesz, moja tez znalazla rachunki za czesci do sparka...

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 14 kwie 2020, 18:31
autor: wojtek9300
Witam.
Kupiłem QS 205 u pepików i poniżej opiszę moje doświadczenia z dokładania zabezpieczenia termicznego i czujnika temperatury. Może się komuś przydadzą...
Miałem duże obawy, czy sobie poradzę z dołożeniem kabli, ale dałem radę (jestem początkującym majsterkowiczem). Jak dołożyć kable:
1. Otworzyć silnik. Potrzebne troxy gwiazdkowe z dziurką.
2. Obrać kabel z koszulki. Najbezpieczniej żeby nie przeciąć izolacji, ciągnąć pod kątem prostym za jeden z kabli fazowych, wtedy on wyłazi z koszulki rozcinając ją jednocześnie. Kabel jest grubi i się nie urwie.
3. Po dojechaniu do osi odciąć rozerwana koszulke kabla.
4. Wyciągać do wnętrza silnika wpierw kable fazowe a potem od hali.
5. Wyciągnąć z osi pusta koszulkę po fabrycznym kablu. Może iść ciężko bo jest zaklejona silikonem.
6. Oczyścić otwór w osi np. wiertłem.
7. Dołożyć dwa kable sygnałowe max 0,5mm linki miedziane.
8. Wszystkie kable włożyć w koszulkę termokurczliwą. Pomaga sklejenie wszystkich na końcu taśmą klejącą.
9. Obkurczyć termicznie koszulkę.
10. Wpychać od strony silnika do otworu w osi. Pomaga posmarowanie.
11. Po przeciągnięciu nowej wiązki uszczelnić silikonem z obu stron.
12. Gotowe.

Wklejanie zabezpieczenia termicznego pokazywał TAS na filmiku. Nie jest może zbyt łatwo ale daje sie radę

Może komuś się przyda. Jest to wykonalne. Potrzebne narzędzia to kombinerki, koszulka termokurczliwa 12mm, opalarka do koszulek, silikon, klej termoprzewodzący (do radiatorów).

Pozdrawiam

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 14 kwie 2020, 18:55
autor: sta-szek
właśnie chodziło mi to po głowie -- jakiś czas temu obejrzałem filmik od @tas i on tam użył zwykłego silikonu.
czy on wytrzyma takie temperatury? nie powinniśmy tutaj używać specjalnych, odpornych na temperatury silikonów?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 14 kwie 2020, 21:25
autor: tas
A jakież to straszne temperatury są osiągane na deklach? :D

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 14 kwie 2020, 21:39
autor: radasss
Bedzie w porywach z pincet a może i szeset

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 15 kwie 2020, 1:57
autor: wojtek9300
sta-szek pisze:
14 kwie 2020, 18:55
właśnie chodziło mi to po głowie -- jakiś czas temu obejrzałem filmik od @tas i on tam użył zwykłego silikonu.
czy on wytrzyma takie temperatury? nie powinniśmy tutaj używać specjalnych, odpornych na temperatury silikonów?
Jak ktoś się obawia temperatur, to może użyć silikonu do kominów. Ja akurat jeszcze miałem taki wysokotemperaturowy silikon (czerwony) którym kiedyś uszczelniałem rurę kominową od kociołka gazowego. W marketach budowlanych jest bardzo duży wybór silikonów.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 17 kwie 2020, 11:24
autor: matmat
Witam!
Kompletuję części do swojej pierwszej konstrukcji. Zamówiłem QS'a z http://evracing.cz/, nawój 6T, bez KTY. Wydaje mi się, że ten 'nowy' model różni się od starszych konstrukcji nie tylko brakiem czujnika temperatury. Nowe oznaczenia - napis po łuku, nie w linii prostej (przynajmniej porównując do wcześniejszych zdjęć z tego wątku), brak naklejki z trójkątem ostrzegawczym, delikatnie różni się miejsce w okolicy wzmocnienia pokrywy przy otworach pod tarczę hamulcową, najbardziej martwiące - waga - 7,76 kg.

Zdjęcia w linku poniżej (izolacja na końcówkach przewodów fazowych dodana przeze mnie).

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 17 kwie 2020, 15:56
autor: Tooropek
Nowe qsy mają inny drut nawojowy, inne magnesy 32h, brak czujnika, naklejki i grawer na obudowie to tylko deatale, które robi podwykonawca. Pewnien użytkownik forum wysyłał filmik jak chińczyk na prośbę klienta robi dowolny grawer na silniku 😁 Ogólnie do 1500W silnik w lekki rower jest okej, ale to, że nie ma wyprowadzonego jednego przewodu dla wyłącznika termicznego lub pomiaru temperatury to biada i lipa. Ja mam silnik z zeszłego roku i mam przewód i faktycznie 35h magnes, pcham w silnik chwilowo ponad 4kW i działa jak trzeba, jedyne co trzeba było w nim robić to podłączenie bimetala, a nie wymiana wiązki... Pozdrawiam

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 2:18
autor: chudybws
Zmniejszyli szerokość magnesów z 35 na 32mm? W sumie dla mnie dobrze bo już mi chodziła po głowie wymiana silnika a w takiej sytuacji go sobie odpuszczam :D

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 7:50
autor: Tooropek
chudybws pisze:
24 kwie 2020, 2:18
Zmniejszyli szerokość magnesów z 35 na 32mm? W sumie dla mnie dobrze bo już mi chodziła po głowie wymiana silnika a w takiej sytuacji go sobie odpuszczam :D
To co teraz? Albo 45h albo 50h? 😁

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 9:22
autor: piwko7
Pany mam problemik, założylem do tego silinika Sinusa 60V 45A i kreci płynnie do przodu ale z bardzo mała mocą, koło podniesione do góry, moc max 50W, niezależnie od biegu, ustawień. Mam drugi rower w takiej samej konfiguracji i smiga aż miło.
Zrobiłem diagnoze zgodnie z filmem Tasem i mam przebicie miedzy plusem sterownika a kazda faza. Minusy ok.
Co moze byc przyczyną ? Sterownik nowy, podczas montażu nie było zadnego zwarcia itp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 12:53
autor: Iceman
Wskazuje to na prawdopodobne uszkodzenie mosfetow. Musisz go otworzyć i pomierzyć już w środku jak to wyglada. Choć nie wiem czy w tym wypadku nie stracisz gwarancji.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 14:51
autor: tas
Awaryjność sterowników z tym silnikiem jest bardzo duża.
Nie polecam kupowac tego silnika i próbować go sterować sinusem lub wektorowym sterownikiem :(

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 16:11
autor: piwko7
tas pisze:
24 kwie 2020, 14:51
Awaryjność sterowników z tym silnikiem jest bardzo duża.
Nie polecam kupowac tego silnika i próbować go sterować sinusem lub wektorowym sterownikiem :(
Czy ten zestaw na 60V bedzie ok z tym silnikiem ?
https://pl.aliexpress.com/item/40001559 ... 1a441GY32J

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 16:37
autor: Tooropek
Polecam sterowniki GT. Mój działa kilka miesięcy z qsem bez zarzutu, podpięte halle i zabezpieczenie ze wspólną masą, regen także uruchomiony. Z resztą możesz odkopać temat mojego ekrossa i tam są jakieś pobieżne informacje. Podkreślę, że mój qs śmiga w 20S.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 19:28
autor: Majster
tas pisze:
24 kwie 2020, 14:51
Awaryjność sterowników z tym silnikiem jest bardzo duża.
Nie polecam kupowac tego silnika i próbować go sterować sinusem lub wektorowym sterownikiem :(
Tas, teraz to mnie zmartwiłeś. Buduję swoją "docelową" konstrukcję na bazie właśnie silnika QS 205 35 bez czujnika temperatury + sterownik sinus KT 60v 45A.

Proszę, napisz coś więcej o tych awariach.
Czy pojawiają się od razu po przy pierwszych kilometrach, czy losowo?
Słyszałem że dla sterownika sinus trzeba połączyć kable inaczej kolorami, może to jest przyczyna?
Masz podejrzenie jakiś potencjalnych przyczyn?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 19:30
autor: tas
co tydzien ktos dzwoni ze mu sterownik wydymilo ma tym silniku :(
silnika w reku nie mialem, nie wiem dlaczemu, dzieje sie tak i juz

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 19:50
autor: Majster
Jakiś konkretny model sterownika czy wszystkie moce / rodzaje?
Może problem leży w sterownikach, a nie silniku. Albo skrajne parametry tych dwóch nie hulają. Ja zacznę od małej mocy i będę obserwować, mam nadzieję że mi nie padnie daleko od domu.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 19:53
autor: tas
sinusy i wektorowe, czesto w ogole nie dzialaja prawidlowo na tym silniku

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 19:57
autor: Majster
Może przyczyna tkwi w jakimś nietypowym sygnale z czujników halla? Sterowniki blokowe potrafią obyć się bez sygnały z halli.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 21:09
autor: Marek
Mam ten silnik z sinusem KT 60V 45A zalutowanym na 60A i nie mam absolutnie żadnego problemu. Silnik zalany ferrofluidem z odcięciem termicznym na 130 stopni

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 24 kwie 2020, 22:00
autor: Davvvi
U mnie qs205 35h gdy chodził na ML60 48V to nie było szału. Niskie prędkości tylko moc spora. Na sabku 72045 silnik miał znacznie lepsze prędkości a moc taka sama i rozładowanie aku takie samo. Sterownik nie padł ani jeden ani drugi.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 26 kwie 2020, 13:39
autor: Razor1996
tas pisze:
24 kwie 2020, 19:30
co tydzien ktos dzwoni ze mu sterownik wydymilo ma tym silniku :(
silnika w reku nie mialem, nie wiem dlaczemu, dzieje sie tak i juz
Mowa o nowej wersji silnika z magnesami 32H, czy stara wersja również nie lubi tego typu sterowników?

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 26 kwie 2020, 14:28
autor: Majster
Ja mam wersję z czech, tzn. bez czujnika temperatury. Jak sprawdzić czy to 32h czy czy 35h? Podłączyłem KT 60v 45A. Podłączyłem kable w konfiguracji jak ktoś wyżej pisał i jest problem ze startem od 0, to znaczy w niektórych pozycjach silnik w ogóle nie wystartuje, trzeba go przekręcić kawałek żeby ruszył. Słychać też wibracje. Podejrzewam że może to być problem z właściwym doborem kolorów faz i halli, można chińczyki losowe je lutują :D?

EDIT: znalazłem przyczynę błędu, jedna z faz mi się wypiła na kostce :D

Myślę że gdybym miał kupować jeszcze raz, to bym dopłacił 400 zł i kupił mxusa 3k turbo. Wydawało mi się że oszczędze na wadze, a tu wychodzi że ten silnik też waży 9 kg.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 26 kwie 2020, 16:15
autor: tas
raczej ta stara

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 26 kwie 2020, 17:33
autor: Razor1996
tas pisze:
26 kwie 2020, 16:15
raczej ta stara
To jest kwestia przegrzewania, w sensie zamocowanie sterownika poza skrzynką + zabezpieczenie termiczne powinno załatwić sprawę? Mam starego QSa 205 35H i myślałem właśnie o sinusie jako sterowniku - dokładnie 60V 45A.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

: 26 kwie 2020, 18:32
autor: Majster
Razor1996 pisze:
26 kwie 2020, 17:33
tas pisze:
26 kwie 2020, 16:15
raczej ta stara
To jest kwestia przegrzewania, w sensie zamocowanie sterownika poza skrzynką + zabezpieczenie termiczne powinno załatwić sprawę? Mam starego QSa 205 35H i myślałem właśnie o sinusie jako sterowniku - dokładnie 60V 45A.
Jest to prawdopodobne, w mojej poprzedniej konstrukcji nie mam zabezpieczonego sterownika bo zawsze silnik pierwszy odcinał, w tym przypadku moze być odwrotnie. Przykleiłem bezpiecznik 80 stopni na sterownik + dam sondę z BMS bluetooth żeby mieć podgląd od czasu do czasu.