Strona 1 z 1

Co to za silnik

: 20 gru 2018, 12:25
autor: Pawllo
https://www.olx.pl/oferta/rowerowy-siln ... xqw1Y.html
jak w temacie, czy ktoś zna parametry tego silnika

Re: Co to za silnik

: 20 gru 2018, 14:09
autor: tatar
Jest napisane-XION.Silniki o nazwie Xion produkuje Go Swiss Drive,również występują pod nazwą Green Mover. Przeważnie o mocy 600W w nominale,Bardzo dobre,precyzyjne wykonanie w porównaniu do chińskich ,przeważnie z wbudowanym sterownikiem:) https://www.google.com/search?q=go+swis ... UpTWGewVxM:

Re: Co to za silnik

: 31 gru 2018, 10:08
autor: Zxc843
Zastanawiałem się nad tą ofertą, ośka wydaje mi się krótka , gość grzeszy długością tekstu w ogłoszeniu...

Re: Co to za silnik

: 31 gru 2018, 10:41
autor: tatar
Oś krótka to i tekst krótki.W sumie bardzo dobre silniki.W jakim stanie technicznym jest ten oferowany?Wystarczy zadzwonić. :)

Re: Co to za silnik

: 31 gru 2018, 11:01
autor: Zxc843
Może to jest dobry silnik aczkolwiek nikt go nie kupił od dłuższego czasu , widziałem go już o wiele wcześniej na olxie, tym też można się sugerować (ale tylko trochę)

Re: Co to za silnik

: 31 gru 2018, 13:11
autor: tatar
Gdyby kupił,nie miał byś o czym pisać.Montowałem je i trochę znam te silniki.Patrz posty wyżej.

Re: Co to za silnik

: 31 gru 2018, 14:26
autor: kazuk
Mam podobny silnik w swoim rowerze
Również kupiony u tego samego sprzedawcy. Z zakupu jestem średnio zadowolony gdyż wysłany był słabo zapakowany i zostały ułamane w transporcie dwa uchwyty do szprych . Musiałem je przyspawać .
Zgłosiłem reklamację do sprzedawcy ale kazał mi to zgłosić kurierowi , że to jego wina . Tak zrobiłem i w konsekwencji odzyskałem wpłacone pieniądze jednak musiałem zgromadzić sporo dokumentów i wysłać kilka emaili aby odzyskac pieniądze od ubezpieczalni przewoźnika.

Wracając do silnika to jestem z niego zadowolony, Pracuje pod sterownikiem GT1500 . Silnik sprawuje się dobrze przy moim sposobie jazdy ( nie katuje go w terenie ) prędkość max przy 14s koła 26" ok 55-60 km/h ( w zależności od naładowania akumulatora ) moja waga 95kg.
Silnik wymaga zamontowania czujników hall oraz dorobienia blokady osi. ( na wielowpuście )

Co do długości osi to ten silnik z aukcji rzeczywiście na zdjęciu wygląda jak by oś miała bardzo mało gwintu . Możliwe ,że silnik był montowany na jakąś specjalną nakrętkę dedykowaną do konkretnej ramy
tak wyglada to w moim silniku
Obrazek

Re: Co to za silnik

: 31 gru 2018, 14:43
autor: tatar
kazuk pisze:
31 gru 2018, 14:26
Mam podobny silnik w swoim rowerze
Również kupiony u tego samego sprzedawcy. Z zakupu jestem średnio zadowolony gdyż wysłany był słabo zapakowany i zostały ułamane w transporcie dwa uchwyty do szprych . Musiałem je przyspawać .
Zgłosiłem reklamację do sprzedawcy ale kazał mi to zgłosić kurierowi , że to jego wina . Tak zrobiłem i w konsekwencji odzyskałem wpłacone pieniądze jednak musiałem zgromadzić sporo dokumentów i wysłać kilka emaili aby odzyskac pieniądze od ubezpieczalni przewoźnika.

Wracając do silnika to jestem z niego zadowolony, Pracuje pod sterownikiem GT1500 . Silnik sprawuje się dobrze przy moim sposobie jazdy ( nie katuje go w terenie ) prędkość max przy 14s koła 26" ok 55-60 km/h ( w zależności od naładowania akumulatora ) moja waga 95kg.
Silnik wymaga zamontowania czujników hall oraz dorobienia blokady osi. ( na wielowpuście )

Co do długości osi to ten silnik z aukcji rzeczywiście na zdjęciu wygląda jak by oś miała bardzo mało gwintu . Możliwe ,że silnik był montowany na jakąś specjalną nakrętkę dedykowaną do konkretnej ramy
tak wyglada to w moim silniku
Obrazek
Ten z foto na aukcji,ma oś na szpilkę/samozamykacz/i dlatego tak to wygląda,Mam taki silnik.Blokada jest w nim na wielowpust,trochę skomplikowana do dorobienia.Na szczęście mam kompletny,więc luz.Czujniki halla trzeba niestety wkleić,ale sterownik GT 1500 pracuje również w trybie bezczujnikowym,więc żaden kłopot :)

Re: Co to za silnik

: 01 sty 2019, 21:32
autor: Goliath
tatar pisze:
31 gru 2018, 14:43
...sterownik GT 1500 pracuje również w trybie bezczujnikowym,więc żaden kłopot :)
Wtedy nie będzie miał tylko 3-go trybu prędkości na sterowniku /120%/... oraz odzysk energii przy hamowaniu będzie odrobinę mniejszy ;) za to hamowanie regeneracyjne będzie miał do prawie "zerowej" prędkości. :D

Re: Co to za silnik

: 11 kwie 2019, 11:10
autor: Tsport
kazuk pisze:
31 gru 2018, 14:26
Mam podobny silnik w swoim rowerze
Również kupiony u tego samego sprzedawcy. Z zakupu jestem średnio zadowolony gdyż wysłany był słabo zapakowany i zostały ułamane w transporcie dwa uchwyty do szprych . Musiałem je przyspawać .
Zgłosiłem reklamację do sprzedawcy ale kazał mi to zgłosić kurierowi , że to jego wina . Tak zrobiłem i w konsekwencji odzyskałem wpłacone pieniądze jednak musiałem zgromadzić sporo dokumentów i wysłać kilka emaili aby odzyskac pieniądze od ubezpieczalni przewoźnika.

Wracając do silnika to jestem z niego zadowolony, Pracuje pod sterownikiem GT1500 . Silnik sprawuje się dobrze przy moim sposobie jazdy ( nie katuje go w terenie ) prędkość max przy 14s koła 26" ok 55-60 km/h ( w zależności od naładowania akumulatora ) moja waga 95kg.
Silnik wymaga zamontowania czujników hall oraz dorobienia blokady osi. ( na wielowpuście )

Co do długości osi to ten silnik z aukcji rzeczywiście na zdjęciu wygląda jak by oś miała bardzo mało gwintu . Możliwe ,że silnik był montowany na jakąś specjalną nakrętkę dedykowaną do konkretnej ramy
tak wyglada to w moim silniku
Obrazek
Masz jakiś watomierz? Ile bierze Ci A ten silnik przy Twoim sposobie jazdy? Gt1500 ma 45A, często chodzi w wartościach maksymalnych? Na maxa to jest już 2500W.

Re: Co to za silnik

: 12 kwie 2019, 18:19
autor: shadow
Nie będzie to proste,bo wygląda tak:

Obrazek