Silnik T250-1 ile magnesów?
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 sie 2019, 20:30
- Lokalizacja: Świdnica 58-100
Silnik T250-1 ile magnesów?
Witam. Mam rower z silnikiem w tylnym kole. Według naklejki jest to silnik o mocy 250W, napięcie 36V, model T250-1. Czy miał ktoś może coś do czynienia z tym silnikiem i wie ile ma magnesów? Chcę wymienić sterownik na KT36/48SVPRCL, aby trochę zwiększyć prędkość maksymalną. Dziękuję z góry za wszelkie informację i pozdrawiam Maciek
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2052
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik T250-1 ile magnesów?
Co do magnesów to nie wiem, ale jak zmienisz blokowca na sinusa o tym samym napieciu to nie zwiększysz prędkości maksymalnej, wręcz odwrotnie. Musisz zmienić baterię na 48V jak chcesz ten sterownik 48V by miało to większą prędkość. Idzie za tym zmiana bmsa, ogniw, ładowarki i sterownika. Zostaje Ci sam silnik i rower. Czy warto dla 10km/h zmieniać całą instalację? Odpowiedz sobie sam i weź pod uwagę ile kosztował ten rower.maciesz pisze: ↑14 wrz 2019, 10:35Witam. Mam rower z silnikiem w tylnym kole. Według naklejki jest to silnik o mocy 250W, napięcie 36V, model T250-1. Czy miał ktoś może coś do czynienia z tym silnikiem i wie ile ma magnesów? Chcę wymienić sterownik na KT36/48SVPRCL, aby trochę zwiększyć prędkość maksymalną. Dziękuję z góry za wszelkie informację i pozdrawiam Maciek
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 sie 2019, 20:30
- Lokalizacja: Świdnica 58-100
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2052
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik T250-1 ile magnesów?
Zdejmij koło z roweru i odkreć jedną pokrywę silnika. Bez problemu zajrzysz do środka i policzysz magnesy, skoro nikt w temacie nie odpowiada. Tylko uważaj przy wkładaniu pokrywy bo magnesy mocno napierają i mogą Ci paluszki przyszczypnąć.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 sie 2019, 20:30
- Lokalizacja: Świdnica 58-100
Re: Silnik T250-1 ile magnesów?
Skoro nikt się nie spotkał z takim silnikiem i nie może podpowiedzieć to muszę tak zrobić.
P.S.
Zmieniłem sterownik i rower z baterią naładowaną do pełna (41,7V) ze wspomaganiem jedzie z prędkością 28-30 km/h (po płaskim, lekko pod wiatr - sprawdzone na gps'ie). Z baterią prawie rozładowaną ze wspomaganiem jakieś 25-27 km/h.
P.S.
Zmieniłem sterownik i rower z baterią naładowaną do pełna (41,7V) ze wspomaganiem jedzie z prędkością 28-30 km/h (po płaskim, lekko pod wiatr - sprawdzone na gps'ie). Z baterią prawie rozładowaną ze wspomaganiem jakieś 25-27 km/h.