Strona 1 z 1

Silnik 9continent

: 21 paź 2019, 21:21
autor: kriskov
Chcę zmienić sterownik do tego silnika obecnie mam GT1500W, 48-84V, 45A ale że składam ten zestaw da mojego młodego to chce żeby miał czujnik pas. Więc moje pytanie brzmi czy mogę zamienić na sterownik KT60SVPRCK-JLS02, 60V, 45A?

Re: Silnik 9continent

: 21 paź 2019, 21:25
autor: Mariusz_p
Możesz spokojnie zmieniać. Będzie tylko szybszy na 16s. Weź to pod uwagę...

Re: Silnik 9continent

: 21 paź 2019, 22:05
autor: Yasiu77
Raczej będzie wolniejszy jak jest taki sam pakiet 16s. Ten sterownik nie działa na innych napięciach prawidłowo. Sterowniki sinus są wolniejsze w stosunku do blokowców jak gt1500 o ok 8% ale mają o tyle wyższy moment obrotowy i łagodny start. Mam nadzieje ze masz zabezpieczenie termiczne w tym silniku bo 45A to dla niego dużo i w końcu się upiecze ;) Ja niewielkiej wagi na 16s 45A sinus i 26" miałem najwięcej 60km/h

Re: Silnik 9continent

: 21 paź 2019, 23:26
autor: kriskov
Dzięki, zabezpieczenie termiczne mam w silniku, nie miałem z tym zestawem najmniejszych problemów. Zmieniam teraz też koła z 26 na 24 będą na 3.00 zabaczymy jak będzie się to wszystko razem sprawować.

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 7:46
autor: tas
KT nie umi stetowac niektorymi modelami tego silnika

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 12:49
autor: Mariusz_p
Yasiu77 pisze:
21 paź 2019, 22:05
Raczej będzie wolniejszy jak jest taki sam pakiet 16s. Ten sterownik nie działa na innych napięciach prawidłowo. Sterowniki sinus są wolniejsze w stosunku do blokowców jak gt1500 o ok 8% ale mają o tyle wyższy moment obrotowy i łagodny start. Mam nadzieje ze masz zabezpieczenie termiczne w tym silniku bo 45A to dla niego dużo i w końcu się upiecze ;) Ja niewielkiej wagi na 16s 45A sinus i 26" miałem najwięcej 60km/h
eee, nie dopatrzyłem że to zmiana bez zmiany akumulatora :) zboczenie zawodowe

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 13:21
autor: kriskov
tas pisze:
22 paź 2019, 7:46
KT nie umi stetowac niektorymi modelami tego silnika
No to kiepsko no jak mam wybebeszyć wszystko i dowiedzieć się na koniec że nie działa to mi się słabo uśmiecha taka zmiana.
:?

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 13:54
autor: tas
Bez eksperymentu się nie dowiesz niestety, 8/10 działa bez problemu. Pozostałe mają taki efekt, że będą cicho stukać raz na obrót koła

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 17:14
autor: Inc0
mam g1500 z nc i z działajacym passem wiec po co to zmieniac na kt ?

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 17:58
autor: krzychu666
:D bo w kt pas działa o niebo lepiej mażna się rozpisywać jak płynnie wspomaga można zmieniać stopnie wspomagania i najważniejsze przestajesz pedałować przestaje wspomagać a w gt ciągnie jeszcze chwile musisz poprostu się przejechać z kt :D

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 18:24
autor: Inc0
tak znam ten ból ale nie jest on na tyle dotkliwie ułomny by wywalic 300pln na 20% szansy że bedzie lepiej aby dostac finalnie -8% predkosci i 80% szansy że pass bedzie taki jakby go nie było :P

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 20:39
autor: kriskov
Jak wspomniałem ten projekt robię dla Syna, chce przerobić rower który zbudowałem który super sobie radził i byłem z niego mega zadowolony, ale przesiadam się na coś innego :) a ten chce do młodego dostosować i żeby nie jeździł na samej manetce. A sam rower jest bardzo fajny i przy 112 ogniwach nie jest jakoś mega ciężki i będzie na nim jeszcze sporo zabawy.

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 20:48
autor: Goliath
Może do tego istniejącego zestawu /9C 10x6 + GT1500/ dołóż MPe od Marka :mrgreen: nawet w okrojonej wersji viewtopic.php?f=22&t=2521 i wtedy będziesz miał bardzo szerokie pole manewru.
PAS + ograniczenia mocy i prędkości ;)
Wszystko w jednym :mrgreen:

Re: Silnik 9continent

: 22 paź 2019, 21:57
autor: Inc0
najtaniej i najprościej wywal manetkę i tylko na pass będzie młodzian pomykać :P

Re: Silnik 9continent

: 23 paź 2019, 7:22
autor: kriskov
Goliath pisze:
22 paź 2019, 20:48
Może do tego istniejącego zestawu /9C 10x6 + GT1500/ dołóż MPe od Marka :mrgreen: nawet w okrojonej wersji viewtopic.php?f=22&t=2521 i wtedy będziesz miał bardzo szerokie pole manewru.
PAS + ograniczenia mocy i prędkości ;)
Wszystko w jednym :mrgreen:
Okrojona wersja to ta?
https://shop.bikel.pl/pl/p/MPeV5-60A-XT ... NI-OLED/54
Jeśli rzeczywiście Mpe spowoduje mi prawidłowe działanie PAS i stopnie wspomagania to jest to dla mnie bardzo dobre rozwiązania.