Blokowanie osi przy zbyt mocnym dokręceniu QS205
: 17 maja 2020, 11:33
Cześć!
Piszę ten post, ponieważ mam problem, którego jeszcze nie widziałem na tym forum:
Rama Falcon V2, silnik QS205. Wyczuwam delikatny luz na osi (góra-dół), po mocniejszym dokręceniu śrub M24, luz znika, jednak blokuje to także ruch obrotowy koła. Problem jest tylko z prawej strony - wolnobiegu, jak za mocno dokręcę prawą śrubę, coś ociera do tego stopnia, że blokuje koło. Sposób montażu po prawej stronie to: silnik - wolnobieg - blokada momentu (blaszka ze zdjęcia) - ramie ramy - nakrętka M24. Nie mogę zlokalizować co tak blokuje, a ślady otarć widoczne na blaszce wynikają z luzu (ruch góra dół) a nie z ocierania obrotowego. Czy jest możliwe, że zbyt mocne dokręcenie nakrętek M24 powoduje jakiś ścisk w silniku i ocieranie czegoś wewnątrz? Co mogę zrobić? Co jeszcze sprawdzić?
Piszę ten post, ponieważ mam problem, którego jeszcze nie widziałem na tym forum:
Rama Falcon V2, silnik QS205. Wyczuwam delikatny luz na osi (góra-dół), po mocniejszym dokręceniu śrub M24, luz znika, jednak blokuje to także ruch obrotowy koła. Problem jest tylko z prawej strony - wolnobiegu, jak za mocno dokręcę prawą śrubę, coś ociera do tego stopnia, że blokuje koło. Sposób montażu po prawej stronie to: silnik - wolnobieg - blokada momentu (blaszka ze zdjęcia) - ramie ramy - nakrętka M24. Nie mogę zlokalizować co tak blokuje, a ślady otarć widoczne na blaszce wynikają z luzu (ruch góra dół) a nie z ocierania obrotowego. Czy jest możliwe, że zbyt mocne dokręcenie nakrętek M24 powoduje jakiś ścisk w silniku i ocieranie czegoś wewnątrz? Co mogę zrobić? Co jeszcze sprawdzić?