Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Do projektowanego cargobike'a - będę potrzebował do tylnych kół (rowerowe 20"), silników w piastach, mocowanych jednostronnie (plus sterownik, akumulatory itd). Ktoś, coś zna, wie?
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Do tej pory znalazłem te: https://www.ebikes.ca/product-info/all- ... motor.html, jeszcze nie wnikałem co z nimi, jak sterować itd.
Czy ktoś jeszcze zna jakieś silnik, które można zapleść na rowerowej obręczy i zamontować jednostronnie?
Czy ktoś jeszcze zna jakieś silnik, które można zapleść na rowerowej obręczy i zamontować jednostronnie?
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Tylko, że ja potrzebuje rozwiązania "profesjonalnego" a nie DIY, poza tym, jaka jest moc tych silniczków? W teorii do tego cargobike'a potrzebuję 250W (2x125W) bo musi być oficjalnie "street legal". Zdrowy rozsądek zaś podpowiada, że przydałoby się tak z 2x500W bo to będzie z 60kg roweru, 80kg rowerzysty i do 250kg ładunku czyli cirka 400kg w drodze..
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Tego nikt nie sprawdza Musisz do takiej masy mieć zapas termiczny bo silniczki pod 400kg obciążenia wydymi na pierwszej małej górce. Nie łatwiej dać jakiś konkretniejszy silnik do tylnego koła?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2021, 19:49 przez Yin, łącznie zmieniany 1 raz.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Yin: będą 2 koła więc i 2 silniki.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
myślę ze sporo zależy jak i po czym to się ma toczyć , oryginalnie takie kolo z hoverboarda 10" ludki używają do hulajnóg i pakują w to 60v . temat przekładniowych jednostronnych jest dość mało poruszany i na forum wcześniej nie widziałem tematu
tu masz przyczepkę pchającą i kolega rusza pod stromszą górkę bez pedałowania
tu masz przyczepkę pchającą i kolega rusza pod stromszą górkę bez pedałowania
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Najprościej to by było zmienić trochę budowę przyczepki aby można było zamontować silnik z mocowaniem dwustronnym.
KRAKÓW
-
- Forumowicz
- Posty: 534
- Rejestracja: 16 mar 2018, 14:41
- Lokalizacja: podkarpackie
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Silniki z filmu to silniki od hoverboarda 6,5cala. Katowaliśmy takie w pojazdach ze sterownikiem 500W. Po 30min były mocno gorące przy bardzo ostrej jeździe. 250W podejrzewam że bezproblemowo dadzą radę. Tylko nie wiadomo jak z ich sprawnością po zaszprychowaniu na znacznie większe koło. możliwe że przy znacznie niższych obrotach szybko pójdą z dymem.
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
W dalszym ciągu szukam rozwiązań profesjonalnych a nie przeróbek i radosnej twórczości. Poza tym pragnę zauważyć, że nie tylko moc silniczka się liczy, ale też jego mechaniczna wytrzymałość: w rowerze, który będzie ważył cirka 400kg a nawet więcej 10mm ośka koła choćby nie wiem jak dobrej stali się ją zrobi to nie wytrzyma. Muszą być dużo grubsze - 15, 20mm.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 80
- Rejestracja: 20 cze 2020, 13:46
- Lokalizacja: Poznań
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
A jak chciałbyś rozwiązać kwestię mechanizmu różnicowego, wiem że moc mała ale zastanawia mnie jak to się będzie prowadzić przy dość znacznym obciążeniu o jakim piszesz. Przy jeździe na luzie nie będzie problemu, pytanie jak się zachowa pojazd przy podaniu napięcia na silniki w czasie jazdy po łuku. Macie podobne doświadczenia?
Chodzi o uniknięcie tego typu przygód np przy zjeździe z górki :
Chodzi o uniknięcie tego typu przygód np przy zjeździe z górki :
Pozdrawiam,
Michał
Michał
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Przy 2 silnikach to będzie [skreślone]trochę[/skreślone] zupełnie inaczej działać niż sztywna oś, sterowanie silników może wygenerować elektroniczny mechanizm różnicowy (wide pojazd elektryczny Elipsa), [skreślone]poza tym rozstaw kół (~840mm) będzie trochę większy niż możliwy do ogarnięcia bez mechanizmu różnicowego (600~650mm - stare badania, między innymi na podstawie BMW Isetta)[/skreślone, bo sprawdziłem - maksymalny rozstaw kół bez mechanizmu różnicowego to 400~450mm].
Dodano:
Oczywiście mechanizm różnicowy będzie na przedniej, skrętnej osi, przy napędzie na pedały, tu za bardzo nie da się nic innego wymyślić.
Dodano:
Oczywiście mechanizm różnicowy będzie na przedniej, skrętnej osi, przy napędzie na pedały, tu za bardzo nie da się nic innego wymyślić.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 433
- Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Nie sądzę że znajdzie się dedykowane rozwiązanie.
Może warto rozważyć silnik z hulajnogi/hoverboarda jako rolka napędzają?
Może warto rozważyć silnik z hulajnogi/hoverboarda jako rolka napędzają?
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Napęd z rolki ma za duże straty.
Silnik Grin All Axle Hub Motor do którego linkuje na górze ma wersję z mocowaniem jednostronnym - oś 20mm, kolega zastosował 2 w przednich kołach swojej Leiba X-Stream XXL, pedałuje na tylne koło przez rohloffa.
https://biketothefuture.ch/
https://biketothefuture.ch/realisations ... xl-allrad/
Silnik Grin All Axle Hub Motor do którego linkuje na górze ma wersję z mocowaniem jednostronnym - oś 20mm, kolega zastosował 2 w przednich kołach swojej Leiba X-Stream XXL, pedałuje na tylne koło przez rohloffa.
https://biketothefuture.ch/
https://biketothefuture.ch/realisations ... xl-allrad/
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Przy 400 kg jedyne co zrobi rolka do dziurę w oponie
Czekaj ale jaki konkretnie układ tego cargo bike planujesz? Założyłem tadpole z dwoma kołami z przodu i jednym z tyłu? Jeśli tak to naprawdę nie upieraj się w tych silnikach z przodu - pod 400 kg gotowych rozwiązań huba na przód na 99% nie znajdziesz, na tył jak najbardziej. Chyba ze zrezygnujesz z mocowania jednostronnego i zrobisz cargo - rikszę gdzie cały przedni wózek będzie skręcał.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
4 koła: 2 przednie skrętne, mocowane jednostronnie, na poprzecznych podwójnych whaczach, napędzane pedałami i 2 tylne koła na wahaczach wleczonych, mocowane również jednostronnie z silnikami w piastach.
Coś jak Amadrillo, ale z mniej skomplikowanym napędem mięśniowym oraz możliwością mocowania ładunku nisko pomiędzy tylnymi kołami.
Coś jak Amadrillo, ale z mniej skomplikowanym napędem mięśniowym oraz możliwością mocowania ładunku nisko pomiędzy tylnymi kołami.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2020, 7:47 przez Umbur, łącznie zmieniany 1 raz.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 534
- Rejestracja: 16 mar 2018, 14:41
- Lokalizacja: podkarpackie
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
But why?
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Dlatego że ma to co chcesz mocne koło, przystosowane do dużych obciążeń, fabryczne wzmocnione montowanie do jednej strony, i silniki w kole (możesz nawet dać na wszystkie koła).
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
To co projektuję, to będzie legalny rower docelowo z pełną homologacją a nie jednorazowa popierdułka, tu trzeba koła "rowerowe" (oczywiście poza piastami), silniki kastrowane do 250W, komplet oczujnikowania, szerokość 900mm i takie tam.
Im koła są szersze, tym mam mniej miejsca na ładunek pomiędzy nimi. Im koła mają szersze opony, tym mają większe opory toczenia.
Im koła są szersze, tym mam mniej miejsca na ładunek pomiędzy nimi. Im koła mają szersze opony, tym mają większe opory toczenia.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
A co ma koło do legalności roweru. To czy będzie legalny zależy tylko od Ciebie, i parametrów które zapodasz. 100 kg na zwykłą obręcz rowerową, gdzie po wpadnięciu w dziurę będzie zapewne z pół tony i więcej, to też żadne rozwiązanie, a jak zastosujesz motocyklowe obręcze, to będziesz miał to samo co przy tych kołach. Co do powierzchni ładunkowej, to ile Ci się zmniejszy w stosunku do dużego koła rowerowego. Moim zdaniem nieznacznie, bo zyskujesz na małej średnicy koła.Franc pisze: ↑10 wrz 2020, 8:50To co projektuję, to będzie legalny rower docelowo z pełną homologacją a nie jednorazowa popierdułka, tu trzeba koła "rowerowe" (oczywiście poza piastami), silniki kastrowane do 250W, komplet oczujnikowania, szerokość 900mm i takie tam.
Im koła są szersze, tym mam mniej miejsca na ładunek pomiędzy nimi. Im koła mają szersze opony, tym mają większe opory toczenia.
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Wracając do rozważań, czy ktoś zna jakiś producentów silników w piastach, co mają modele z osią 20mm? Ostatecznie 17mm. Bo jakby w takim silniku kable wychodziły po stronie mocowania tarczy, to można by go po niewielkich przeróbkach zamontować jednostronnie.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 19 lut 2018, 21:52
- Lokalizacja: Zamość
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Franc znamy się ze zlotu w Ogrodzieńcu. Miałem tam quada "Kropkę" z napędem 250 W ale silnik zamontowany jako midrive przez pośrednią przekładnię na tylne półośki z mechanizmem różnicowym dla ubogich z dwóch wolno biegów. Zrobiłem tak dlatego, że nie mogłem znaleźć silników jednostronnych o odpowiednich parametrach. Rower ten zrobiłem w 2013 r, od tamtej pory takich silników nie znalazłem by były fabrycznie w kole stricte rowerowym. W tej chwili moim zdaniem pozostaje Ci dwa rozwiązania: jedno - odstąpić od założenia silników rowerowych nie patrząc na ich moc i zastosować klasy samochodowo - motocyklowej, lub dać tak jak proponujesz silniki rowerowe ale od hoverboarda 10" zaplecione w koła najwyżej 24" (moim zdaniem silniki te jako, że mają maksymalne obroty 209 r/min i i patrząc na cel delikatnej budowy nie nadają Ci się); drugie rozwiązanie to, to jakie mam w "Kropce", dać z tyłu silnik 250 W jako midrive - silnik poza kołem z typowym mechanizmem różnicowym. Ze względów wytrzymałościowych optowałbym za tym drugim rozwiązaniem. W "Kropce" dałem półośki o średnicy 20 mm. Mocowanie kół typu wózka inwalidzkiego. Przód Tak jak założyłeś. Patrząc na planowane obciążenia i przepisy szybkości nie będziesz rozwijał ponad 25 km/h.
Leopold
Leopold
Leopold
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Czy znacie firmę Heinzmann: https://www.heinzmann-electric-motors.com/en/?
Produkują silniki z mocowaniem jednostronnym, ale one mają nośność max 100kg na koło w takim układzie. Czy ktoś tego używał? Jak z ich jakością i wytrzymałością?
Produkują silniki z mocowaniem jednostronnym, ale one mają nośność max 100kg na koło w takim układzie. Czy ktoś tego używał? Jak z ich jakością i wytrzymałością?
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Przeglądałem stronę ev4 i mają pojazd na hubach mocowanych jednostronnie:
https://www.ev4.pl/mountain-cart-4x4.html
Trzeba by napisać do nich maila czy sprzedają silniki osobno. Btw firma z Warszawy więc Franc ma blisko
https://www.ev4.pl/mountain-cart-4x4.html
Trzeba by napisać do nich maila czy sprzedają silniki osobno. Btw firma z Warszawy więc Franc ma blisko
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 244
- Rejestracja: 26 mar 2020, 13:02
- Lokalizacja: Kutno, Łódzkie
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
A może jeden silnik napędzający tylną oś bez dyfra aby w razie czego nie odcinało jak ktoś pojedzie w teren.
Maciej
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Nie może być jeden silnik napędzający oś, bo nie będzie osi łączącej koła. On będą na wleczonych wahaczach, po bokach przestrzeni ładunkowej.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
4 silniki Heinzmann do 2 prototypów rowerów już dotarły, teraz finalizuję jeszcze zakup 2szt Grin All-Axle do trzeciego prototypu. Przy okazji naszła mnie taka myśl, czy warto zamocować dodatkową manetkę do sterowania hamulcem silnikowym (poziomem regeneracji), bo Grin ma taką opcję. I Heinzmann w sumie też.
Na lewej sterownicy by była manetka hamowania regeneracyjnego i przełącznik świateł a na prawej manetka gazu, przyciski zmiany biegów wraz z wyświetlaczem oraz przyciski sterowania funkcjami silników.
Na lewej sterownicy by była manetka hamowania regeneracyjnego i przełącznik świateł a na prawej manetka gazu, przyciski zmiany biegów wraz z wyświetlaczem oraz przyciski sterowania funkcjami silników.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 21:13
- Lokalizacja: prawie Warszawa
Re: Silniki w kole z mocowaniem jednostronnym
Stworzyłem potwora. Pusty, na lodzie zajebiście jeździ bokami, na suchym błyskawicznie dociąga do kagańca na 45km/h nawet załadowany na ~180kg + 60kg rowerzysty. Co prawda, nie jest jeszcze wszystko dobrze ustawione w programie sterującym, ale powolutku się dopracowują szczegóły.
Wzmocnić muszę jeszcze zawieszenie i dorobić mechanizm spinający ramę z tyłu, po załadowaniu kontenera.
Wzmocnić muszę jeszcze zawieszenie i dorobić mechanizm spinający ramę z tyłu, po załadowaniu kontenera.
Franc "Rowery Poziome Rule"
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F
- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 1327
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk