Strona 1 z 1

Silnik do skutera elektrycznego E Flux Vision V2

: 31 mar 2021, 13:07
autor: Kumas
Witam. Mam pytanie ostatnio podjeżdża,alem pod górkę i nagle moj elektryczny skuter zgasł. Nic się nie swieci po przekrecenih kluczyka.

Posiadam 5 baterii 12V 12Ah to jest 66V na wyjściu i napiecie tyle pokazuje.

Moje pytanie co może być przyczyną silnik padl czy regulator.
Moj silnik to BLDC DC 60 V 2000W Chd05-B a regulator ch15k03-A outpu 51V

Mam mozliwosc kupienia silnika 48V 2000W DC DLBC My1020 i regulator 48V 2000W 15WF01-A rated current 33A.

Czy mając na 5 akumulator wyjściowy prad 60 V podlacze silnik i regulator 48 V czy to ma wyglądać na wydajnosc silnika i jazdę czy muszę jeden akumulator odpiąć i zostawic 4 akumulatory 12V 12Ah.

Czy zostawiając 60v na wyjściu przy silniku i sterowniku 48V może się spalić ?

Proszę o poradę bo nie znam się tak dokladnie   

Re: Silnik do skutera elektrycznego E Flux Vision V2

: 31 mar 2021, 14:03
autor: lukk
Kumas pisze:
31 mar 2021, 13:07
Moje pytanie co może być przyczyną silnik padl czy regulator.
Moj silnik to BLDC DC 60 V 2000W Chd05-B a regulator ch15k03-A outpu 51V
Skoro wszystko zgasło to pewnie padł sterownik, zakładając że dochodzi do niego napięcie. Albo wywalił jakiś bezpiecznik na baterii, jeśli jest.
Kumas pisze:
31 mar 2021, 13:07

Czy zostawiając 60v na wyjściu przy silniku i sterowniku 48V może się spalić ?
Sterownik może się spalić, silnik raczej uszkadza się od zbyt wysokiej mocy, którą się w niego pakuje i temperatury ale sama praca z odrobinkę wyższym napięciem nie jest groźna.

Re: Silnik do skutera elektrycznego E Flux Vision V2

: 11 kwie 2021, 16:09
autor: Kumas
A gdzie mógłbym kupic cały komplet bo znalazlem takie oznaczenia na internecie jak moj motor BLDC CHD05-B i sterownik to CH15K03-A i zawsze te wtyczki się różnią zeby dobrać i dopasować a nie pozniej sie zastanawiać nad zmianą wtyczek.