Silnik od batavusa jest bezprzekaldniowy?
-
- Forumowicz
- Posty: 446
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Silnik od batavusa jest bezprzekaldniowy?
Czesc Koledzy, mam pytanie co sądzicie na temat silników od batavusa , albo Sparty ion ? One są bezprzedkladniowe? Czy mają sterownik w środku? Jeden gosciu przerabia te rowery i pisal ze te silniki wytrzymują do 1200w. Chodzi mi o ten silnik z takim nadbudowaniem po lewej stronie . Czy zeby sobie zregenerować baterie do tego trzeba jakichś specjalnych programów zeby posiadać baterie z bmsem? Czy lepiej dać sterownik osobno i baterie w ramie zrobić ze zwykłym bmsem. Czy opłaca się kupować takie rowerki w cenie 1000-1200zl dobrze to wspomaga? To chyba 36v ?
-
- Forumowicz
- Posty: 1343
- Rejestracja: 21 kwie 2021, 5:22
- Lokalizacja: Kielce
Re: Silnik od batavusa jest bezprzekaldniowy?
Tak, one są bezprzekladniowe i mają w środku sterownik.
Te 1200 W to raczej chwilowo (przez 3 sekundy ).
Tak normalnie to podobno z 500 W znoszą.
Bateria jest sparowana elektronicznie z licznikiem i za wiele nie można zdziałać. Zresztą to jest stara technologia ni-mh, ciężka i niezbyt pojemna. Większość przerabia na zewnętrzny sterownik i daje nową baterię LI-ON.
Te 1200 W to raczej chwilowo (przez 3 sekundy ).
Tak normalnie to podobno z 500 W znoszą.
Bateria jest sparowana elektronicznie z licznikiem i za wiele nie można zdziałać. Zresztą to jest stara technologia ni-mh, ciężka i niezbyt pojemna. Większość przerabia na zewnętrzny sterownik i daje nową baterię LI-ON.
Potrzebujesz huba w dobrej cenie: viewtopic.php?t=10489 lub napisz.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik od batavusa jest bezprzekaldniowy?
Ja robiłem baterie bagaznikową do batavusa i połączenie między aku a sterownikiem to tylko + i - ale dalej wszystko ze sobą jest zespolone, czyli jak padnie LCD to wymiana na ory tylko wchodzi w grę. Rowery są fajne, wygodne ale brać jako baza pod dalsze modyfikacje to raczej średnio opłacalne bo jak coś padnie to później trzeba grzebać w silniku, zmieniać bms, robić nowy pakiet i kupować drugi kontroler + manetka. Robiłem aku koledze to jest zadowolony bo jeździ nim po drobne zakupy, żona do pracy dojeżdża, ja jednak sam bym nie interesował się tym rowerem bo jednak jest duży a moc ma przeciętną bez przeróbek i ściana przy 25km/h + brak manetki.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.