SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół.
piwko7
Forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: piwko7 »

Odnosnie zakupu, szukałem na alibabie, i tutaj Pan zapropował od jendej sztuki:
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 3e5fhlHVbe

Cena 220 USD za 8T na kasete, plus 60 USD wysyłka. I plus ewentualne opłaty celne
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Wychodzi ok 1300zł. z cłem/orientacyjnie/,to za MAC-a w sumie dobra cena.Bafang 750W w sklepie naszego forumowego kolegi kosztował 1500zł,więc to jakieś porównanie.MAC zawsze był drogi,ale płaci się w tym przypadku chyba za jakość,za drogiego producenta i za dobre opinie na rynku.Po przeanalizowaniu tak ofert jak i opinii forumowych,wybrałem jednak Bafanga. Problemem jednak modelu 750W jest to,że występuje w wersji fatbikowej/rozstaw 165 min./ i nie do wszystkich ram się mieści ;)
riki_2
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 17 mar 2018, 22:32

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: riki_2 »

Dziękuję
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

riki_2 pisze:
27 gru 2018, 16:15
Dziękuję
Nie ma za co :D .Fajnie ,że czytasz ze zrozumieniem i wyciągasz z tego wnioski :)
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

witam. stoje przed dylematem co do wyboru silnika do trekkinga koło 28". brac 7x9 bezprzekłądniowy czy jakiś silnik przekłądniowy?
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

jawor4x4 pisze:
28 gru 2018, 18:03
witam. stoje przed dylematem co do wyboru silnika do trekkinga koło 28". brac 7x9 bezprzekłądniowy czy jakiś silnik przekłądniowy?
Dużo zależy gdzie/ po jakich drogach/ jeżdzisz i jak jeżdzisz :)
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

normalna spojna jazda. w Ełku nie ma zbyt wielu górek zeby po nich latac, moze jakas lesna sciezka. ogolnie sciezki rowerowe asfalt.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

jawor4x4 pisze:
28 gru 2018, 18:19
normalna spojna jazda. w Ełku nie ma zbyt wielu górek zeby po nich latac, moze jakas lesna sciezka. ogolnie sciezki rowerowe asfalt.
W kole 28'' lepiej sprawował by się przekładniowy,Ruszanie,górki i ogólnie mniejsze zużycie prądu.Polecał bym coś ok 500W.Mxus 01C jest głośny,ale pogadaj z gleborem,albo rozejrzyj się za Bafangiem/8-fun/ ;)
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

glebor własnie mnie namawia na jakiś przekłądniowy zmiast 7x9. welofast? coś chyba takiego.
mr_x
Forumowicz
Posty: 515
Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: mr_x »

Na moim MX01C jest napis Velofast.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

I dobrze namawia glebor.Duże koło przekłada się na mniejszy moment przy 7x9.Po prostu przekladniówka lepiej sobie z nim radzi/z racji przekładni w silniku/Więcej kilometrów zrobisz na baterii .Jeżeli kupisz ten 01C,ciszej będzie trochę na sinusie.
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Jednak zostanę przy silniku 7x9. Gadałem z gleborem. Ja wsze ponad 100kg + waga roweru i może być problem przy przekladniowym.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Do silnika przekładniowego trzeba się przekonać samemu.W zasdzie każdy z nas waży ok 100kg.plus rower.i waga aż tak bardzo nie jest istotna.Wiele osób jeżdzi nie mając pojęcia jaki silnik ma zamontowany,ale tu jest forum jest możliwość poczytać opinie o rodzajach silników.Miarodajnym osądem była by jedynie jazda na jednym i na drugim w podobnych konfiguracjach/bateria,sterownik/ ;)
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Niestety nie znam nikogo w okolicy zebym mógł się przejechać.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Jeżeli nie jest to nic pilnego,można zająć innymi elementami ebika/akumulator,sterownik itp/a silnik zostawić na koniec.Trzeba tylko przyjąć ogólne założenia o prądzie sterownika i pojemności baterii.Wiem,że jeżdzić by się już chciało,ale trochę rozwagi było by wskazane.Po co póżniej żałować. ;)
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Założenia są. Bateria bidon, 13s5p na Sanyo GA, bms 35A. Sterownik 20-30A.
Awatar użytkownika
verre
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
Lokalizacja: Śląskie

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: verre »

jawor4x4 pisze:
29 gru 2018, 23:30
Założenia są. Bateria bidon, 13s5p na Sanyo GA, bms 35A. Sterownik 20-30A.
a ja tylko chciałem zapytać, to Twój pierwszy ebajk?
😁😁😁😁😁...😁😁😁
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

jawor4x4 pisze:
29 gru 2018, 23:30
Założenia są. Bateria bidon, 13s5p na Sanyo GA, bms 35A. Sterownik 20-30A.
Z takimi założeniami,przekładniowy spokojnie da sobie radę,pod warunkiem,że min.500W,ale prąd ograniczył bym do 20-25A :)
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

verre pisze:
29 gru 2018, 23:39
jawor4x4 pisze:
29 gru 2018, 23:30
Założenia są. Bateria bidon, 13s5p na Sanyo GA, bms 35A. Sterownik 20-30A.
a ja tylko chciałem zapytać, to Twój pierwszy ebajk?
Tak pierwszy.
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Z takimi założeniami,przekładniowy spokojnie da sobie radę,pod warunkiem,że min.500W,ale prąd ograniczył bym do 20-25A :)

Mówisz o prądzie sterownika chyba, dobrze myślę? Pewnie się dogadamy z gleborem on ma cały zestaw i chyba tam jest sterownik 22A. Tak że myślę będzie dobrze. Czy lcd-kt1 jest znamienny z kt3?
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

jawor4x4 pisze:
30 gru 2018, 0:20
Z takimi założeniami,przekładniowy spokojnie da sobie radę,pod warunkiem,że min.500W,ale prąd ograniczył bym do 20-25A :)

Mówisz o prądzie sterownika chyba, dobrze myślę? Pewnie się dogadamy z gleborem on ma cały zestaw i chyba tam jest sterownik 22A. Tak że myślę będzie dobrze. Czy lcd-kt1 jest znamienny z kt3?
Tak,prąd sterownika.Obgadaj z gleborem,wszystko Ci wyjaśni,bo On konfiguruje te zestawy
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Chciałem 9c 7x9 w 28cali koło Ale wydaje mi się że podobnie to bedzie jeździć jak przekladniowka 500W z tym że będzie przekladniowka mniej prądu pobierać.
grafffik

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: grafffik »

przyjedz w który weekend do warszawy, zrobimy godzinny zlot. przejedziesz się na różnych przekładniówkach i bezprzekładniowych i wyciągniesz wnioski. grupa warszawska jeździ cały rok
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Mariusz_p »

1. Przekładnia jest na pewno bardziej ekonomiczna pod względem prądożerności
2. Przekładnia na starcie potrafi nawet zaorać po piachu, przy około 1kW mocy chwilowej, czego nie zrobisz na bezprzekładniowym tej mocy
3. Przekładnia ma fajny start ale potem ciąg silnika maleje szybciej niż bezprzekładniowy - silnik bez przekładni idzie lepiej przy wyższych prędkościach
4. Przekładnią przejedziesz po dość sypkim piachu (około 1kW mocy chwilowej), bezprzekładniowym wątpię
5. Przekładnia jest lżejsza
6. Przekładnie słychać - i dla mnie ten parametr dyskwalifikuje wszystkie plusy przekładni

MX01C po 2kk robi się bardzo głośny. Mnie to osobiście bardzo denerwowało.

Wszystko ma swoje plusy i minusy. Ja bym wziął silnik bez przekładni, ale samą przekładnie dość dobrze wspominam pomimo tego uciążliwego dźwięku.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Opisujesz swoje wrażenia odnośnie Mxusa 01C,ale ja w Bafangu/8FUN/ nie słyszę pracy przekładni.To samo dotyczy MAC-a -- też cichutki.Podobno kolejny model Mxusa również jest cichy/nie pamiętam który/,więc znając opinie innych,może warto poszukać silnika ,który uciążliwego dżwięku nie generuje ;)
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 930
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: TomaS »

Te Mac-i to chyba trwałe konstrukcje co ? Który z tych Maców jest najlepszy i ile one kosztują ?
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Jedne z najlepszych konstrukcji tego typu.Warto poszukać na Aliexpress.Tu przykład zastawu. https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-s ... isrefine=y
Ostatnio zmieniony 30 gru 2018, 20:25 przez tatar, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Mariusz_p »

Opisuje, bo kolega się interesuje chyba MX01C. Syn ma nie tak wysilony chinol 250W i jest w miarę cicho :)
Ten MXUS to dramat po jakiś 2kk. Świszcze jak parówóz ;) nie potrzeba klaksonu

Pomimo tego dźwięku miło go wspominam. Vmax tylko trochę biedna była, bo około 40km/h, no i gwizd ;) reszta ok.

Do lekkiego rowerka zasilanego z bidonu jak ulał.

Tak dla porównanie przekładnia / bez przekładnia. Taki 10x6 zaczyna iść podobnie jak przekładnia na 25A, dopiero około 35-40A. Oczywiście do pewnego momentu. Później już bezprzekładniowy bije go na głowę.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Najlepiej zastosować sterownik sinus i bezprzekładniowy dużo zyskuje nie mówiąc już o sabvotonie czy Kelly. :)
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 930
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: TomaS »

tatar link pokazuję części do spalinowek 😉

Ja używam bezprzekładniowca 9C RH154 o wadze przekładniowca (3,8kg) w rowerze żony. Nie ma takiego momentu ale jak się rozbuja to moją masę 95kg ciągnie a żonę 55kg to prawię na koło stawia 😉 Przekładnia daję właśnie moment przy mniejszym prądzie oraz brak oporów przy jeździe bez prądu i to jest fajne.
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Mariusz_p »

Teraz mam dłubniętego na 42A sinusa 30A od TASA z 10x6 i całkiem nieźle jeździ na 14S. Aczkolwiek mam taką górkę w mieście - naśnieżają ją zimą i jest to górka saneczkarska. Z przekładnią wdrapywałem się z na górę bez spinki, a z 10x6 na sinusie i tych amperach muszę mocno deptać. Ale też daje radę.
Każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy.
Na pewno widzę dokładnie, że przy agresywnym stylu jazdy przekładnia konsumuje mniej watogodzin ;) tak na oko ze 30%
Co do żony - jak kiedyś moja nacisnęła manetkę w starym rowerze z przekładnią, to leżała pół sekundy później nakryta rowerem tak ją pociągnęło

Ale co by nie pisać następy składam taki z 6kW na 3k albo podobnym ustrojstwie. Ramę już spawają w Słoweni ;)
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

No wiec zamówiłem od glebora przekłądniówkę. zobaczymy co to potrafi w kole 28". jak przyjdzie przesyłka to zrobie fotki i wstawię na forum. wiem napewno ze nie bedzie to mx01c tylko jakis inny.
Awatar użytkownika
verre
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
Lokalizacja: Śląskie

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: verre »

jawor4x4 pisze:
30 gru 2018, 22:49
No wiec zamówiłem od glebora przekłądniówkę. zobaczymy co to potrafi w kole 28". jak przyjdzie przesyłka to zrobie fotki i wstawię na forum. wiem napewno ze nie bedzie to mx01c tylko jakis inny.
Będziesz pan zadowolony 👍😃
😁😁😁😁😁...😁😁😁
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Mały ten silnik wygląda. ale verre jeśli masz taki i mówisz ze jest git to pozostaje mi uwierzyć na słowo. :)
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Silniki przekładniowe są i małe i lekkie.Nie przejmuj się gabarytami.Dobrze,że nie kupiłeś Mxusa 01C,bo głośny jest od cholery. :D
Awatar użytkownika
Zxc843
Forumowicz
Posty: 665
Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
Lokalizacja: Kraków

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Zxc843 »

Ja właśnie buduję na przekładniowcu , sądzę że trzeba w nich podłubać co jakiś czas (te zębatki) ale widziałem że je można dokupić nowe
KRAKÓW
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

tatar pisze:
31 gru 2018, 9:00
Silniki przekładniowe są i małe i lekkie.Nie przejmuj się gabarytami.Dobrze,że nie kupiłeś Mxusa 01C,bo głośny jest od cholery. :D
Tak to nie 01c. To chyba silnik sofo.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Silnik Sofo to nic innego jak Velofast.Tu masz na przyszłość http://epojazdy.blogspot.com/p/silnik-p ... niowy.html
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Czy te silniki przekladniowe to też silniki z halotronami czy bez?
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Tak.Z hallami. :)
fugu
Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 14 lip 2018, 15:08

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: fugu »

Tatar. O zdjęciach delikatnie przypominam
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

fugu pisze:
31 gru 2018, 15:25
Tatar. O zdjęciach delikatnie przypominam
Nie zapomniałem.Silnik włożyłem do Giant revive,delikatnie rozginając wahacz,więc obyło się bez przeróbek osi,Temat zloty,spotkania,mazowieckie Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 03 sty 2019, 11:59 przez tatar, łącznie zmieniany 1 raz.
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

I ten cudaczny rower jeździ?😁😁😁
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

@ jawo4x4 gwarantuje Ci ,że nawet 1sekundy byś na nim nie usiedział! Uciekł by Ci spod tyłka,pomimo oparcia,w momencie dodania gazu.Zrobiłem tzw.miękki start,bo nie dało się normalnie jeżdzić.Lubię wyzwania,ale to było za duże na lekki rower. :lol:
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Eee nie masz mi czego gratulowac. 😁😁😁😁😁 Poprostu rower jest śmieszny i tyle. Jezdze na wszystkim co ma dwa koła , głównie motocykle, ale czasami chcę pojeździć spokojnie i mega rekreacyjnie, np. Ścieżkami po lesie A u mnie w regionie lasów i jezior jest od ciula. Masz tam mx1c? Koło 20"?
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

Przestań z tym Mxusem.Ogólna specyfikacja: sterownik GT1500 ograniczony do 30A,Bafang 750W przekładniowy,bateria 84V,koło 20''.Tak naprawdę jeżdżę tym Obrazek albo tObrazekym
Ostatnio zmieniony 31 gru 2018, 16:55 przez tatar, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Zxc843
Forumowicz
Posty: 665
Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
Lokalizacja: Kraków

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: Zxc843 »

@tatar a nie lepiej by było gdyby silnik był z przodu stosując taki rower jako bazę? A ten zielony to 20/10 cudo!
KRAKÓW
Awatar użytkownika
verre
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
Lokalizacja: Śląskie

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: verre »

jawor4x4 pisze:
31 gru 2018, 16:18
I ten cudaczny rower jeździ?😁😁😁
źle patrzysz panie kolego, to nie jest cudaczny rower tylko świetnie amortyzowana rama i cały pojazd....
😁😁😁😁😁...😁😁😁
jawor4x4
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 lis 2018, 12:52
Lokalizacja: Ełk

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: jawor4x4 »

Pany nie spinajcie sie tak,😁😁😁😁😁. Wygląd mi sie nie podoba i wcale nie musi.Cudaczny z wyglądu, nie powiedzialem że zle jezdzi. Ja tu pisze w dobrej wierzę a nie złośliwie 👍
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: SILNIK PRZEKŁADNIOWY

Post autor: tatar »

jawor,na tym forum nikt się nie spina.Jest tylko wymiana doświadczeń,poglądów i wiadomości,bo o to głównie chodzi :D
ODPOWIEDZ