Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół.
ODPOWIEDZ
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

W dziale dla początkujących nikt nie pomógł to moze tu się uda:
od niedawna jeżdżę na zelektryfikowanym przez siebie rowerze 700c z silnikiem jak w tytule z baterią 14A 48V czyli silnik na niecałe 350W. Sterownik teoretycznie powinien być do niego ok. 15A ja kupiłem 20A i parametrem C5 na 05 obniżyłem do ok. 14.5A (chyba). Kilka pytań:
1 - czy dobrze rozumuje że jak nie mam amperomierza to mogę się zorientować na ile mam obcięty sterownik w ten sposób że: mierze napięcie aku i jest np 50V na manetce na maxa wyświetlacz pokazuje mi poboru ok. 720W czyli 720/50 czyli sterownik mam obcięty do 14,4A? (oczywiście wszystko w przybliżeniu) - tak to jest?
2 - jaka temperatura silnika jest bezpieczna dla takiej przekładniówki - gdzieś tu czytałem że do 120 st ale to mi się wydaje dość dużo - możecie coś podpowiedzieć?
3 - na ile mogę sobie pozwolić na takim małym silniku z prądem. Gdzieś tu czytałem że prąd silnika nie zabije tylko temperatura. W takim razie czy np ustawiając mój sterownik na 100% czyli 20A i ładując w silnik ok 1KW (20x50V) teoretycznie mogę jechać cały czas dopóki temperatura silnika nie osiągnie granicznych bezpiecznych wartości np 100st.C a pózniej odpuszczam i jade spokojnie albo nawet wyłączam wspomaganie ? Czy to tak nie działa i taki przewymiarowany prąd (20 zamiast 14-15) zabije silnik nawet jeśli nie będę go przegrzewał?
slow
Forumowicz
Posty: 525
Rejestracja: 16 mar 2018, 14:41
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: slow »

Ja mam sterownik 9/17A (chyba jakoś tak). Na lcd3 szczytowo pokazuje mi ok 750W. Ale bałbym się dłużej z taką mocą jechać. On jest naprawdę mały i do tego nie jest chłodzony jak silniki bezpośrednie w których magnesy są wklejone w piastę.
Ja bym rozebrał i wstawił jakiś bezp termiczny np 100°C NC w szereg z hallem prędkosci. jak na lcd zniknie ci predkość znaczy że osiągnął 100stopni (pytanie czy to zauważysz).
tkoko
Forumowicz
Posty: 4996
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: tkoko »

jgx pisze:
14 cze 2023, 19:18
W dziale dla początkujących nikt nie pomógł to moze tu się uda:

1 - czy dobrze rozumuje że jak nie mam amperomierza to mogę się zorientować na ile mam obcięty sterownik w ten sposób że: mierze napięcie aku i jest np 50V na manetce na maxa wyświetlacz pokazuje mi poboru ok. 720W czyli 720/50 czyli sterownik mam obcięty do 14,4A? (oczywiście wszystko w przybliżeniu) - tak to jest?
Silnik jest nominalnie na 250 wat, czyli max 550 - 600 wat.
sterownik dla 36 V to ~15 A (max ~600 wat dla napięcia 40 V), dla 48 V to 12 - 13 A.
Masz watomierz, jeżeli jego wskazania są prawidłowe to masz jaką moc ma układ. Przykład obliczeń również jest prawidłowy.
jgx pisze:
14 cze 2023, 19:18
3 - na ile mogę sobie pozwolić na takim małym silniku z prądem. Gdzieś tu czytałem że prąd silnika nie zabije tylko temperatura. W takim razie czy np ustawiając mój sterownik na 100% czyli 20A i ładując w silnik ok 1KW (20x50V) teoretycznie mogę jechać cały czas dopóki temperatura silnika nie osiągnie granicznych bezpiecznych wartości np 100st.C a pózniej odpuszczam i jade spokojnie albo nawet wyłączam wspomaganie ? Czy to tak nie działa i taki przewymiarowany prąd (20 zamiast 14-15) zabije silnik nawet jeśli nie będę go przegrzewał?
Jak dasz 1 kW w taki silnik,to w trudniejszym terenie (góry, piach) zapewne nawet nie zdążysz zareagować na wzrost temperatury.
Załączniki
Mxus XF07.JPG
zielony71
Forumowicz
Posty: 1335
Rejestracja: 21 kwie 2021, 5:22
Lokalizacja: Kielce

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: zielony71 »

Temperatura to nie jedyne zagrożenie. Masz tam też plastikową przekładnię, sprzęgło jednokierunkowe, a także wydrążoną jedną oś silnika (na kabel). To są kolejne punkty, w których coś może nie wytrzymać.
Potrzebujesz huba w dobrej cenie: viewtopic.php?t=10489 lub napisz.
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

dzięki za pomoc - w takim razie obcinam sterownik na wyświetlaczu do ok.13A (obecnie mam ok14,5A) - tak przy okazji to będzie 04 dla C5? Jaki to będzie dzielnik - 1.5? Czyli dla 20a/1.5 da mi 13A z hakiem - dobrze to liczę?
tkoko
Forumowicz
Posty: 4996
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: tkoko »

jgx pisze:
14 cze 2023, 23:53
dzięki za pomoc - w takim razie obcinam sterownik na wyświetlaczu do ok.13A (obecnie mam ok14,5A) - tak przy okazji to będzie 04 dla C5? Jaki to będzie dzielnik - 1.5? Czyli dla 20a/1.5 da mi 13A z hakiem - dobrze to liczę?
Nie napisałeś w jakim terenie zamierzasz używać silnika/roweru, ciężki - góry/piach, lekki - asfalt, jaką wagę z rowerem masz, zamierzasz używać manetkę czy PAS. W zależności od tego, w ciężkim terenie 10 A może już być dużo, a 15 a w lekkim może być OK.
"C5 - 4" to 67 % nominalnego prądu/mocy sterownika czyli przy 20 A masz 13.3 A.
Sterowniki mają "rozrzut" nominalnej mocy +/- 1A więc sterownik o mocy 20 A może mieć realnie od 19 do 21 A.
Watomierze w wyświetlaczach/sterownikach również często "przekłamują",

viewtopic.php?p=118897#p118897
viewtopic.php?p=63087#p63087

dlatego najbardziej "wiarygodnym" pomiarem jest pomiar amperomierzem maksymalnego prądu pobieranego z baterii przy stromym podjeździe 15 - 25% na manetce, a i w tym przypadku ja używam kamerki bo po ruszeniu maksymalny prąd szybko "spada".
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

tkoko dzieki jak zwykle wiele mi wyjaśniłeś i pomogłeś - co do wagi to nie za wiele mam :) 71-72kg teren lekki - płaski rczej asfalt (wiadomo zdarzają się podjazdy jak wszędzie i cięższy teren ale to max 5-%), raczej pas manetka bardzo sporadyczne raczej przy ruszaniu tylko. Po Twoim wpisie już wiem jak mniej więcej eksploatować rower/silnik - po prostu na codzień na łatwe warunki ustawie sobie ok 15A (oczywiście z kontrola tego jak jeżdżę i temperatury) na cięższe wycieczki szybka zmiana ustawień C5 na 11-12A.
Co do przekłamań watomierza w KT3 który mam (w ogóle w tych wyświetlaczach i sterownikach) to domyślam się że w tej klasie błąd musi być. Strasznie lubie wiedzieć "co w trawie...." i uwielbiam organoleptycznie sprawdzać co i jak (aż tak jak Ty oczywiście nie ale jednak:). więc muszę pomierzyć sobie te prądy - rozumiem że muszę wpiąc się miernikiem miedzy złącza kostki sterownik-silnik wtedy będzie widać bez domysłów jaki faktycznie prąd idzie. Pomysł z kamerka super bo faktycznie jadąc z przyspieszeniem na maxa ciężko gapić się cały czas w ekran a prąd rzeczywiście szybko się zmienia w dół w mare osiągania zadanych parametrów
tkoko
Forumowicz
Posty: 4996
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: tkoko »

jgx pisze:
15 cze 2023, 10:01
.... muszę pomierzyć sobie te prądy - rozumiem że muszę wpiąc się miernikiem miedzy złącza kostki sterownik-silnik wtedy będzie widać bez domysłów jaki faktycznie prąd idzie.
Ciebie interesuje maksymalny prąd z baterii. Wpinasz się do kostki BATERIA <> STEROWNIK i tam mierzysz ile prądu pobiera układ przy ruszaniu z obciążeniem. Bezpośrednio w silniku masz już prądy "międzyfazowe" i one są/będą większe, a dodatkowo wiarygodny/realny pomiar tylko oscyloskopem.
Zielona linia - prąd "baterii/kondensatora"
Żółta linia - prąd faz silnika.
Załączniki
2a2b.jpg
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

dzięki - wszystko jasne - przy okazji szacun za wiedzę i zapał w badaniach :)
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

Kolejny problem - do tej pory jeździłem z ograniczeniem predk do 25km/h dzis chciałem pojeździć szybciej odrobinę ustawiłem większa prędkość max w KT LCD3 rozwarłem zwarte przewody ze sterownika - ostatnia pozycja biały przewód i lipa - cały czas odcina silnik przy 25 zarówno na pasie jak i manetce - co mogę zrobić?
Załączniki
ogra.jpg
tkoko
Forumowicz
Posty: 4996
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: tkoko »

jgx pisze:
15 cze 2023, 20:27
Kolejny problem - do tej pory jeździłem z ograniczeniem predk do 25km/h dzis chciałem pojeździć szybciej odrobinę ustawiłem większa prędkość max w KT LCD3 rozwarłem zwarte przewody ze sterownika - ostatnia pozycja biały przewód i lipa - cały czas odcina silnik przy 25 zarówno na pasie jak i manetce - co mogę zrobić?
Patrząc na specyfikację silnika zapewne niewiele, niemniej jednak możesz sprawdzić do ilu km/godz wspomaga faktycznie silnik.
1. zewrzyj białe przewody ograniczające prędkość do 25 km/godz. Manetką na luzie (koło w powietrzu) sprawdź jaką prędkość osiąga silnik z ograniczeniem.
2. rozłącz białe przewody, ustaw w wyświetlaczu maksymalną prędkość, i ponownie na luzie sprawdź jaką maksymalną prędkość osiąga silnik. Prędkość powinna wzrosnąć. Będzie to maksymalna prędkość wspomagania silnika. Realna/użytkowa prędkość wspomagania z obciążeniem będzie o 2 - 5 km/godz niższa.
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

zrobię te testy dopiero pojutrze ale ewidentnie wygląda to tak że programowo jest to obcięte tzn. nie że silnik już nie wydala ale bez względu na obciążenie silnika dokładnie przy 25km/h odcina silnik np. jade manetka na max jak osiągnie 25 silnik przestaje pracować jadę z górki szybciej silnik nie pracuje, zwalniam np do 22 silnik się załącza i odcina przy 25 i tak w kółko tak jakby na wyświetlaczu było ustawione max 25 a jest 35.

Do czego jest ta niebieska zworka ze zdjęcia? (druga pozycja od góry)
tkoko
Forumowicz
Posty: 4996
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: tkoko »

jgx pisze:
15 cze 2023, 21:34
Do czego jest ta niebieska zworka ze zdjęcia? (druga pozycja od góry)
Zapewne stacyjka, rozłącz i sprawdź czy silnik/wyświetlacz działa.
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

Wiec sprawa wygląda tak - test z ze zwartym i rozwartym białym kablem (silnik w górze) nic nie dał - odcinało przy 25 coś mnie tknęło i zmieniłem ustawienie max prędk w LCD z 50 na 60 - prędkość podskoczyła, jak ustawiłem maksymalną na 72 (to max co dało się ustawić) prędkość mi skoczyła do 35 "na sucho" pewnie w jeździe będzie trochę mniej. Dlaczego tak jest - nie wiem, dlaczego mogę ustawić maksymalną max na 72km/h w wyświetlaczu? Też nie wiem, moze ktoś coś podpowie choć te 35 przelotowej na takim silniku to jest chyba max co można osiągnąć przy 28" - przy okazji tkoko kiedyś trafiłem na Twój post gdzie dawałeś screna z takiego fajnego kalkulatora prędkości max w zależności jaki silnik i koło ale nie ten z Nexuna tylko inny chyba był - możesz zapodać?
tkoko
Forumowicz
Posty: 4996
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: tkoko »

jgx pisze:
16 cze 2023, 21:42
.......... jak ustawiłem maksymalną na 72 (to max co dało się ustawić) prędkość mi skoczyła do 35 "na sucho" pewnie w jeździe będzie trochę mniej. Dlaczego tak jest - nie wiem, dlaczego mogę ustawić maksymalną max na 72km/h w wyświetlaczu? Też nie wiem,
Tak jest i tego nie zmienisz, dlatego wyżej pisałem;
" ustaw w wyświetlaczu maksymalną prędkość,"
te 35 km/godz musiałbyś jeszcze sprawdzić/porównać ze wskazaniami licznika rowerowego lub GPS'a, bo jeżeli "P1" ma złe dane, to prędkość wskazywana na wyświetlaczu również będzie niezgodna z rzeczywistością.
Niemniej jednak; jeżeli wskazania są prawidłowe, rower wspomaga do 35 km/godz, a w realu do 30 -33 km/godz w zależności od własnego maksymalnego wspomagania.
jgx pisze:
16 cze 2023, 21:42
.......... kiedyś trafiłem na Twój post gdzie dawałeś screna z takiego fajnego kalkulatora prędkości max w zależności jaki silnik i koło.
Wg kalkulatora Mxus07 "na luzie" (bez obciążenia), z kołem 28", powinien wspomagać do 42 km/godz.
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... =0&grade=0
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: mitusm »

zielony71 pisze:
14 cze 2023, 21:00
Temperatura to nie jedyne zagrożenie. Masz tam też plastikową przekładnię, sprzęgło jednokierunkowe, a także wydrążoną jedną oś silnika (na kabel). To są kolejne punkty, w których coś może nie wytrzymać.
Jak z odpornością na wodę tego silnika, warto go jakoś zabezpieczyć dodatkowo ?
SzczepanW2
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: SzczepanW2 »

mitusm pisze:
24 lis 2023, 20:28
zielony71 pisze:
14 cze 2023, 21:00
Temperatura to nie jedyne zagrożenie. Masz tam też plastikową przekładnię, sprzęgło jednokierunkowe, a także wydrążoną jedną oś silnika (na kabel). To są kolejne punkty, w których coś może nie wytrzymać.
Jak z odpornością na wodę tego silnika, warto go jakoś zabezpieczyć dodatkowo ?
Szczelny tak jak XF15. Ze swoimi nie robiłem nic, zima, deszcze, większość roku pod chmurką, a w środku zero wilgoci. Na upartego można posmarować dekiel sylikonem, to 15min roboty.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: mitusm »

SzczepanW2 pisze:
27 lis 2023, 12:12
mitusm pisze:
24 lis 2023, 20:28


Jak z odpornością na wodę tego silnika, warto go jakoś zabezpieczyć dodatkowo ?
Szczelny tak jak XF15. Ze swoimi nie robiłem nic, zima, deszcze, większość roku pod chmurką, a w środku zero wilgoci. Na upartego można posmarować dekiel sylikonem, to 15min roboty.
Wsadziłem XF07 w 29", nie powiem spodziewałem się że będzie trochę lepiej ciągnął...duża będzie różnica wrzucę go do 27.5. Nie zależy mi na prędkości, w tej chwili rozkręca się do ponad 50km/h, 40 by wystarczyło.
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

mitusm pisze:
14 gru 2023, 17:23
Wsadziłem XF07 w 29", nie powiem spodziewałem się że będzie trochę lepiej ciągnął...duża będzie różnica wrzucę go do 27.5. Nie zależy mi na prędkości, w tej chwili rozkręca się do ponad 50km/h, 40 by wystarczyło.
50/h??? Z tego silnika? Mówisz o manetce czy 50 ze wspomaganiem na maksa ze swojej strony?
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: mitusm »

jgx pisze:
14 gru 2023, 22:19
mitusm pisze:
14 gru 2023, 17:23
Wsadziłem XF07 w 29", nie powiem spodziewałem się że będzie trochę lepiej ciągnął...duża będzie różnica wrzucę go do 27.5. Nie zależy mi na prędkości, w tej chwili rozkręca się do ponad 50km/h, 40 by wystarczyło.
50/h??? Z tego silnika? Mówisz o manetce czy 50 ze wspomaganiem na maksa ze swojej strony?
Rower AWD, XF07 wspomagający + sprawdzałem na manetce z kołem w powietrzu.
jgx
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 10 mar 2023, 20:34

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: jgx »

mitusm pisze:
15 gru 2023, 6:53

Rower AWD, XF07 wspomagający + sprawdzałem na manetce z kołem w powietrzu.
W powietrzu? :D Jaki masz sterownik, jaki prąd ustawiony - zamontuj jakiś licznik najlepiej zwykły przewodowy do porównania i podaj prędkość z manetki po płaskim. Ile ważysz? Ja przy wadze ok 70kg jade max ok. 32/h koła 29". Nie pamiętam ile obecnie mam prąd czy 13 czy 15A musze sprawdzić w każdym razie po płaskim jak jade na max z lekkim wspomaganiem, sporo tylko na manetce, po kilkunastu kilometrach silnik całkowicie chłodny przy dotknięciu
SzczepanW2
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: SzczepanW2 »

mitusm pisze:
14 gru 2023, 17:23
SzczepanW2 pisze:
27 lis 2023, 12:12


Szczelny tak jak XF15. Ze swoimi nie robiłem nic, zima, deszcze, większość roku pod chmurką, a w środku zero wilgoci. Na upartego można posmarować dekiel sylikonem, to 15min roboty.
Wsadziłem XF07 w 29", nie powiem spodziewałem się że będzie trochę lepiej ciągnął...duża będzie różnica wrzucę go do 27.5. Nie zależy mi na prędkości, w tej chwili rozkręca się do ponad 50km/h, 40 by wystarczyło.
Nie będzie dużej różnicy, to słaby silnik i tyle ;)
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: mitusm »

jgx pisze:
15 gru 2023, 9:08
mitusm pisze:
15 gru 2023, 6:53

Rower AWD, XF07 wspomagający + sprawdzałem na manetce z kołem w powietrzu.
W powietrzu? :D Jaki masz sterownik, jaki prąd ustawiony - zamontuj jakiś licznik najlepiej zwykły przewodowy do porównania i podaj prędkość z manetki po płaskim. Ile ważysz? Ja przy wadze ok 70kg jade max ok. 32/h koła 29". Nie pamiętam ile obecnie mam prąd czy 13 czy 15A musze sprawdzić w każdym razie po płaskim jak jade na max z lekkim wspomaganiem, sporo tylko na manetce, po kilkunastu kilometrach silnik całkowicie chłodny przy dotknięciu
14-15A jest, silnik w rowerze z 2 silnikami, XF07 służy jako dodatkowy z przodu. Prędkość pokazuje dobrze, sprawdzałem z GPS.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2023, 11:31 przez mitusm, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: mitusm »

Był sobie długi podjazd i 14A :)
Załączniki
422115743_1500544157469917_6873600172225845082_n.jpg
zielony71
Forumowicz
Posty: 1335
Rejestracja: 21 kwie 2021, 5:22
Lokalizacja: Kielce

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: zielony71 »

Jak długi i jak stromy? Możesz wrzucić lokalizację trasy w mapach Google?
Tak w ogóle to współczuję :-(
Potrzebujesz huba w dobrej cenie: viewtopic.php?t=10489 lub napisz.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: mitusm »

zielony71 pisze:
07 lut 2024, 16:17
Jak długi i jak stromy? Możesz wrzucić lokalizację trasy w mapach Google?
Tak w ogóle to współczuję :-(
Ogólnie oberwał przez cały wyjazd. Będzie okazja wkleić termik :)
Silnik jako dodatkowy z przodu, z tyłu XF19.
Badlook
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 cze 2023, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: Badlook »

Teraz na przód xf15 i będzie gitara :D
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: mitusm »

Badlook pisze:
07 lut 2024, 19:30
Teraz na przód xf15 i będzie gitara :D
Może kiedyś, nie chcę puki co dokładać masy. Już po xf07 amor nie pracuje jak dawniej.
Badlook
Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 05 cze 2023, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: Badlook »

Czyli będzie tylko tył?
Swoją drogą między 07 a 15 jest 900g różnicy tylko :D
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2999
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: tas »

Pewnie się nie da ale czasem się da zrobić taką barbarzyńską "naprawę" :D

Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: Mxus XF07 - kilka pytań o eksploatacje

Post autor: mitusm »

Badlook pisze:
07 lut 2024, 21:53
Czyli będzie tylko tył?
Swoją drogą między 07 a 15 jest 900g różnicy tylko :D
I tak się pogoda popsuła. Dam do naprawy stary silnik, albo zamówię nowy i wymienię sam środek. 305zł z wysyłką z Francji.
Chodzi o masę nieresorowaną, każdy kg jest zabójczy dla pracy amortyzatora.

edit: koszt przewinięcia przekroczy niestety wartość zakupu nowego, jedzie nowy...
ODPOWIEDZ