MID-DRIVE TSDZ2 750W

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
Dave99
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 07 kwie 2022, 15:11

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Dave99 »

Kajman pisze:
27 kwie 2022, 8:04
Synowi nie musisz bazować na MPE (które obecnie jest niedostępne), są sterowniki do 25A dedykowane do suportów tensometrycznych, bardzo małe i zgrabne, fajnie to chodzi. Feeling pedałowania jak w fabrycznym rowerze lub tsdz2 z OF. Jest też opcja przeprogramowania KT, ale to już trochę droga przez mękę ;) A cycki Ci się nie grzeją?
Jak będziesz ciągle cisnął 1.2kW na manetce to każdy silnik centralny ci się zagrzeje. Taką mamy fizykę panie.
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Ludzie w rowerach bez manety je przegrzewają ;) Ale grzecznie dostają nowe na gwarancji.
Dave99
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 07 kwie 2022, 15:11

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Dave99 »

Jeden pies. 1.2kW robi swoje.
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

tam więcej idzie w CYC GEN1 na BAC. Tyle że chwilowo.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kajman pisze:
27 kwie 2022, 15:36
Ludzie w rowerach bez manety je przegrzewają ;) Ale grzecznie dostają nowe na gwarancji.
ile takich przypadków było ? i nadal nie wsadzili żadnego termika ? przecież to bez sensu , zwłaszcza w tak drogim silniku
Dave99
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 07 kwie 2022, 15:11

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Dave99 »

pxl666 pisze:
27 kwie 2022, 16:29
Kajman pisze:
27 kwie 2022, 15:36
Ludzie w rowerach bez manety je przegrzewają ;) Ale grzecznie dostają nowe na gwarancji.
ile takich przypadków było ? i nadal nie wsadzili żadnego termika ? przecież to bez sensu , zwłaszcza w tak drogim silniku
Zapewne dużo mniej niż przypadków zmielenia plastikowej zębatki w chińskim TSDZ2.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Dave99 pisze:
27 kwie 2022, 16:58
pxl666 pisze:
27 kwie 2022, 16:29


ile takich przypadków było ? i nadal nie wsadzili żadnego termika ? przecież to bez sensu , zwłaszcza w tak drogim silniku
Zapewne dużo mniej niż przypadków zmielenia plastikowej zębatki w chińskim TSDZ2.
to nie jest odpowiedź na pytanie . ani pierwsze ani drugie . chciałeś porównać ts do cyc ?? i jakimś cudem nie znalazłeś ?

jest sens porównywać ?
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

A dlaczego nie? Oczywiście że jest, większość nie ma pojęcia o różnicach. Są osoby które uważająz że nie warto przepłacać ;)
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

pxl666 pisze:
27 kwie 2022, 16:29
Kajman pisze:
27 kwie 2022, 15:36
Ludzie w rowerach bez manety je przegrzewają ;) Ale grzecznie dostają nowe na gwarancji.
ile takich przypadków było ? i nadal nie wsadzili żadnego termika ? przecież to bez sensu , zwłaszcza w tak drogim silniku
Niemało ;) Poszukaj w necie, po co termik, to jest prosta kalkulacja, musi nie być warto. Drogim? Toć za max turbo levo sworks o gorszych osiągach płacisz 50kzl+, jakim drogim?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kajman pisze:
27 kwie 2022, 20:38
pxl666 pisze:
27 kwie 2022, 16:29


ile takich przypadków było ? i nadal nie wsadzili żadnego termika ? przecież to bez sensu , zwłaszcza w tak drogim silniku
Niemało ;) Poszukaj w necie, po co termik, to jest prosta kalkulacja, musi nie być warto. Drogim? Toć za max turbo levo sworks o gorszych osiągach płacisz 50kzl+, jakim drogim?
jezu kajman zlituj się , nie wierzę że chcesz walczyć tak idiotycznym argumentami . jeśli jest to produkt premium a przy cenie silników dużych marek to jest , to jako producent nie widzę hajsu w wymianach reklamacyjnych spalonych silników , plus słabo w marketing...

secundo - za co płacisz 50k? za rower , kompletny, na topowych komponentach , ładny, zwarty , zamknięty ... kur...nie dziwie się ze ludzie których znam osobiście nie piszą na forum , ba , nawet nie zaglądają ...
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

te napędy które tam są montowane nazywasz topowymi, w fabrycznych ebike? Przecież to jest żart. Widziałeś je w środku? Ich pakiety? Ja ci mówię jak jest, w cyc silniki są wymieniane, bez ziewania. Rozumiem, że po tsdz2 jest to niezrozumiałe, ale tak jest, po prostu.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kajman pisze:
27 kwie 2022, 20:36
A dlaczego nie? Oczywiście że jest, większość nie ma pojęcia o różnicach. Są osoby które uważająz że nie warto przepłacać ;)
moc , wykonanie , możliwości i przede wszystkim cena , pomijam ze jednak chińczyk wygląda jak produkt z fabryki a cyc jak zacna ale jednak samojebka z manufaktury ...nie wyobrażam sobie ze można by być takim laikiem żeby po cenie nie podrapać się w głowę czym się różnią te dwa przedmioty...trzeba być skończonym kretynem żeby na poważnie stawiać obok siebie poloneza i nowego passata w full opcji
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kajman pisze:
27 kwie 2022, 21:20
te napędy które tam są montowane nazywasz topowymi, w fabrycznych ebike? Przecież to jest żart. Widziałeś je w środku? Ich pakiety? Ja ci mówię jak jest, w cyc silniki są wymieniane, bez ziewania. Rozumiem, że po tsdz2 jest to niezrozumiałe, ale tak jest, po prostu.
ty to robisz specjalnie ? NAPĘDY ? czytałeś co napisałem ? NAPĘDY ? czy widziałem w środku yamahe ? shimano ?
pakiety ??
co masz do ich pakietów ? zapalają się jak samojebki ?
potrafisz przeczytać co napisałem i odnieść się do treści bez zbaczania w jakieś dziwne rejony ? skoro już siedzisz w tym wątku to staraj się być merytoryczny
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Tak, widziałem i pakiety i napędy, nawet miałem niektóre :) Co do ich pakietów? Używają słabszych niż można ogniw (RW 22-25mOhm), o krótkiej żywotności (400 zamiast 1000-2000 cykli), za ogromne pieniądze. 10s4p na słabych ogniwach nie powinno kosztować 3500zł. A tak kosztuje np Brose Supercore na dupowatych ogniwach.

Co do przegrzewania cyca, masz kiedy to następuje np, chciałbym tam zobaczyć tsdz2 czy fabrykę (bawią mnie zeznania użytkowników shimano czy brose jak im się silniki wyłączają przy podjazdach), specjalnie dla ciebie odszukałem wątek ;) : "waga (roweru) około 26-27kg, Cyc ma tensometr, który działa bdb. A co do awaryjności, to już się nauczyłem, jak używać tego silnika, żeby się nie psuł. Po prostu nie można ciągnąć narciarza że stałą prędkością 35km/h pod górę 700 m przewyższenia, przez 7km i tak 30 razy z rzędu " ;) Rower tego ratownika górskiego to moim zdaniem jedna z fajniejszych konwersji w naszym kraju, nie do końca wpasowująca się w twoje definicję poloneza pxl, z resztą fajna jak każda tego użytkownika, bo ma już ich kilka.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2022, 22:24 przez Kajman, łącznie zmieniany 5 razy.
Bartq89
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 03 kwie 2021, 15:24
Lokalizacja: Częstochowa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Bartq89 »

Widział ktoś z Was jak wygląda główne koło zębate w wersji z hamulcem nożnym? Zastanawia mnie co potrzeba by przerobić na zwykłą wersję. Pewnie całe koło z łożyskiem jednokierunkowym + klin + seger...
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Bartq89 pisze:
27 kwie 2022, 22:06
Widział ktoś z Was jak wygląda główne koło zębate w wersji z hamulcem nożnym? Zastanawia mnie co potrzeba by przerobić na zwykłą wersję. Pewnie całe koło z łożyskiem jednokierunkowym + klin + seger...
A masz ? To przecież możesz zobaczyć. Jeśli nie ma tam łożyska jednokierunkowego to pewnie można kupić i raczej będzie pasować do osi.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kajman pisze:
27 kwie 2022, 22:00
Tak, widziałem i pakiety i napędy, nawet miałem niektóre :) Co do ich pakietów? Używają słabszych niż można ogniw (RW 22-25mOhm), o krótkiej żywotności (400 zamiast 1000-2000 cykli), za ogromne pieniądze. 10s4p na słabych ogniwach nie powinno kosztować 3500zł. A tak kosztuje np Brose Supercore na dupowatych ogniwach.

Co do przegrzewania cyca, masz kiedy to następuje np, chciałbym tam zobaczyć tsdz2 czy fabrykę (bawią mnie zeznania użytkowników shimano czy brose jak im się silniki wyłączają przy podjazdach)
Noi co ? Tak ma ta dyskusja wyglądać? Wcześniej porównales sam silnik za 5k do całego roweru za 50k myląc komponenty (czyli np sram eagle 12rz i topowe foxy) z napędem czyli samym silnikiem ...teraz piszesz coś z dupy o jakimś gościu? Ilu ludzi kupuje rower żeby kogoś wciągać pod górę? Kogo takie argumenty obchodzą? Podajesz wyjątek jako regułę? Ponownie porównując nieporównywalne silniki i po co? To nie jest wątek o cycu. Załóż osobny . Kup sobie go itd ...amatorzy tsdz2 chcą mieć rower a nie motorower i większość jest tego świadoma...
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Większość użytkowników tsdz2, łącznie z tobą, chce mieć taniego ebike co coś potrafi i jest trochę DIY, cyc jest lepszy pod każdym poza finansowym względem, nie ma to nic do motoroweru, gdybyś miał jakąkolwiek historię z innymi napędami jak cyc, cyclone, lightinin rods czy nawet fabrycznymi, to byłbym skłonny wierzyć w twoje wymysły, ale ty nawet OF nie wgrałeś nigdy do swojego tsdz2, co sugeruje, że raczej niewiele do szczęścia ci potrzeba.
Bartq89
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 03 kwie 2021, 15:24
Lokalizacja: Częstochowa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Bartq89 »

A masz ? To przecież możesz zobaczyć. Jeśli nie ma tam łożyska jednokierunkowego to pewnie można kupić i raczej będzie pasować do osi.
Mam ale wolałem pierw spytać bo może ktoś już widział tę wersję od środka i oszczędziłby mi dodatkowej roboty. Jeśli budowa koła jest inna i nie ma w nim miejsca na łożysko to temat odpuszczam bo koszty wysokie.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Bartq89 pisze:
27 kwie 2022, 22:34
A masz ? To przecież możesz zobaczyć. Jeśli nie ma tam łożyska jednokierunkowego to pewnie można kupić i raczej będzie pasować do osi.
Mam ale wolałem pierw spytać bo może ktoś już widział tę wersję od środka i oszczędziłby mi dodatkowej roboty. Jeśli budowa koła jest inna i nie ma w nim miejsca na łożysko to temat odpuszczam bo koszty wysokie.
Zobaczyć nie zaszkodzi . Koszt czy będzie wysoki to się okaże. Szukałeś tematu na yt czy endlessie?
Dave99
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 07 kwie 2022, 15:11

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Dave99 »

pxl666 pisze:
27 kwie 2022, 17:25
Dave99 pisze:
27 kwie 2022, 16:58


Zapewne dużo mniej niż przypadków zmielenia plastikowej zębatki w chińskim TSDZ2.
to nie jest odpowiedź na pytanie . ani pierwsze ani drugie . chciałeś porównać ts do cyc ?? i jakimś cudem nie znalazłeś ?

jest sens porównywać ?
Raz że wklejasz filmik z 2019 roku to na materiale jest jeszcze X1 PRO gen1 zamiast X1 STEALTH 2021. Kompletnie nie ogarniasz tematu cyców. Dla ciebie wszystko to jeden pies.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Dave99 pisze:
28 kwie 2022, 15:07
pxl666 pisze:
27 kwie 2022, 17:25


to nie jest odpowiedź na pytanie . ani pierwsze ani drugie . chciałeś porównać ts do cyc ?? i jakimś cudem nie znalazłeś ?

jest sens porównywać ?
Raz że wklejasz filmik z 2019 roku to na materiale jest jeszcze X1 PRO gen1 zamiast X1 STEALTH 2021. Kompletnie nie ogarniasz tematu cyców. Dla ciebie wszystko to jeden pies.
noi ? masz porównanie co ci więcej potrzeba ? po wuj mam to "ogarniać" jak mi to koło chwosta lata ? to ty i tobie podobni o cycu tu piszą nie wiadomo w jakim celu , osobny watek załóż i idź trolować tam ,przeczytaj tytuł wątku albo poproś kogoś kto umie czytać
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kajman pisze:
27 kwie 2022, 22:29
Większość użytkowników tsdz2, łącznie z tobą, chce mieć taniego ebike co coś potrafi i jest trochę DIY, cyc jest lepszy pod każdym poza finansowym względem, nie ma to nic do motoroweru, gdybyś miał jakąkolwiek historię z innymi napędami jak cyc, cyclone, lightinin rods czy nawet fabrycznymi, to byłbym skłonny wierzyć w twoje wymysły, ale ty nawet OF nie wgrałeś nigdy do swojego tsdz2, co sugeruje, że raczej niewiele do szczęścia ci potrzeba.
jakie wymysły ? ponownie coś sobie dopowiadasz na mój temat , błędnie oczywiście, wuja wiesz na czym jeździłem ale macasz szklaną kulę . po wuj piszesz o mnie ? ja nikogo nie obchodzę , pisz na temat albo pisz gdzie indziej
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2377
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tas »

prosze o spokoj, wiekszosc osob chwali to na czym jezdzi i nie jest to oznaka zspatrzenia tylko po prostu wystarcza taki naped do potrzeb jakie sie posiada, miejcie to na uwadze :)
mamy subiektywne opinie w koncu :)
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: 792-304-416
Tanie akumulatory i ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

tas pisze:
28 kwie 2022, 17:50
prosze o spokoj, wiekszosc osob chwali to na czym jezdzi i nie jest to oznaka zspatrzenia tylko po prostu wystarcza taki naped do potrzeb jakie sie posiada, miejcie to na uwadze :)
mamy subiektywne opinie w koncu :)
Tas ale to nawet nie oto chodzi . Po co wspominać w tym wątku o zasadniczo innym silniku? I bronić tego jak niepodległości? Dodatkowo dowiaduje się o sobie rzeczy o których niewiem bo mamy na forum zdalnych psychologów i oni lepiej wiedzą co jest dla mnie dobre ... ręce opadają...potem w realu gadam z ludźmi którzy nawet nie wchodzą na forum bo poco się denerwować?
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Fanatyzm tak działa, system zamknięty. Czymś normanym jest porównywanie róznych napędów, zwłaszcza jeśli ktoś je ma. A porównanie użytkownika co ma CYC jest w ogołe super. Ten temat nie nazywa się Tylko i wyłącznie TSDZ. Więc jak go porównujesz z innym napędem, to wciąż jest w temacie. Wiem, że niektórych może takie myślenie przerastać, ale postarajmy się ;)
scuda
Forumowicz
Posty: 719
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Faktycznie pxl666 broni tsdz2 jak niepodległości hehe ;) ale dziwie się, że jeszcze nie jezdzi na Open Source, bo oryginał naprawdę słabo działa w porównaniu do OS.
Kiwago
Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 22 gru 2019, 13:19

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kiwago »

Kajman pisze:
27 kwie 2022, 8:04
Synowi nie musisz bazować na MPE (które obecnie jest niedostępne), są sterowniki do 25A dedykowane do suportów tensometrycznych, bardzo małe i zgrabne, fajnie to chodzi. Feeling pedałowania jak w fabrycznym rowerze lub tsdz2 z OF. Jest też opcja przeprogramowania KT, ale to już trochę droga przez mękę ;) A cycki Ci się nie grzeją?
MPe mam już w Falconie na Mxusie 3 Turbo, teraz tylko dokładam suport tensometryczny. Co do grzania "cycków" przy moim jeżdżeniu nie bardzo się grzeją - to jest w miarę spokojne jeżdżenie po lesie. Ubiegłego lata jeździliśmy w dwa rowery TSDZ2 z OSF i Cyc x1 Gen2 po Kaszubach i wrażenia były podobne. Na TSDZ2 jechała żona na Cycu ja. Przy zakładanej trasie 40km TSDZ2 potrafił się zagrzać i w zabezpieczenie go odcinało, CYC był ciepły. Bateria po takiej trasie TSDZ2 ok 50% (połowa kresek) na CYC zjadało około 25%. Ale CYC ma bidon o nieco większej pojemności 13s7p. TSDZ2 ma 13s5p. Ale jedna ważna uwaga - moje użytkowanie to jest spokojna turystyczna jazda bez używania manetki. Z problemów z CYCem to miałem tylko jeden - źle zamontowałem dodatkową prowadnicę łańcucha i ją przemieliło. W obydwu rowerach jest odcięcie silnika przy naciśnięciu hamulca i przy zmianie biegu. Obydwa rowery mają praktycznie identyczne ramy (TSDZ2 Koba Santiero a CYC Stockli Racing DS 6.3). W mojej opinii TSDZ2 jest bardziej delikatny i dla bardziej zaawansowanego majsterkowicza.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

scuda pisze:
28 kwie 2022, 21:25
Faktycznie pxl666 broni tsdz2 jak niepodległości hehe ;) ale dziwie się, że jeszcze nie jezdzi na Open Source, bo oryginał naprawdę słabo działa w porównaniu do OS.
spoko ale co słabo działa ? narastanie wspomagania? start wspomagania ? moc wspomagania ?? skoro mam porównanie do np yamahy pwmx albo tej słabszej albo bosza i uważam ze jest nieźle? no sorry takie mam osobiste odczucia , kupę robię na odczucia majtana czy innego typa . jedynie co mnie skłania do osf to lepsze wykorzystanie baterii i czujnik temperatury , JEDYNIE. nie potrzebuje pierdyliarda trybów jakie osf oferuje... i absolutnie nie jestem żadnym wyznawcą ts . widzę że w tej cenie i swojej klasie nie ma nic innego. niby silnik jest z gówna i rozpada się w rękach ale w chorwacji przy 30st upale robiłem na nim 600m przewyższenia i jakoś się nie stopił, to na zjeździe spaliłem klocki ...jak tylko będzie możliwość przesiadam się na bafanga z tensometrem albo yamaszke i wsio . ale póki co czekam aż ktoś rozpracuje batke , jak się nie uda to trudno . i naprawdę mieszkam w miejscu gdzie blisko w srogie górki , trochę już szlaków zjeździłem i w ts dobre jest to ze idzie się zajechać, po prostu jak na analogu tylko dystans większy ,wspinam się z kolegami na analogach i nie pyrkam obok udając że pedałuje. na bafangu to wyglądało bardzo słabo a na napędzie z mocą cyca to już wogóle uważam że motor się robi. tyle w temacie . nie zmieliłem nylona ani ja ani moja żona ani nikt komu ts założyłem . kto zmielił ten pizda , sorry ...
scuda
Forumowicz
Posty: 719
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

A jeździłeś wogóle na ts z osf ? Razi przedewszystkim brak wspomagania proporcjonalnie do użytej siły nóg na wyższej kadencji, czuć poprostu jakby na początku rozpędzania było całkiem przyjemnie a przy wyższej kadencji robi się ściana. Pozatym brak wspomagania powyżej 90 obr jest dokuczliwy na podjazdach, gdzie jest młynek.
insaimz
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: insaimz »

Też w Chorwacji jeździłem. Obudowa silnika była gorąca na maksa kiedy ja dotykałem na podjeździe, przewyższenia było sporo. Sprawdzę ile. Silnik zaliczył też w zeszłym roku 900metrow przewyższenia w około godzinę ale to już w Polsce i żona jechała. Nic się nie stało. Nam poki co działa, poza tym, że raz wyświetlacz padł lcdv5 i przycisk "i" zawieszał wszystko w pisdu. Od razu mogę sprostować to co 5mcy temu pisałem, że to był kontroler. Taką informację dostałem, jak odesłałem silnik do osoby, od której kupiłem. Chłop twierdził, że zmienił kontroler, na nowy przysłany od producenta. Dziwiło mnie, że producent, który jest w Chinach, jak wszyscy wiemy, tak szybko przysłał kontroler , jakby był w Europie. Kiedy silnik do mnie wrócił, rozebrałem go i zobaczyłem, że kable są tak samo przez obudowę przeciągnięte i zalane uszczelniaczem z lekkim jego naderwaniem w jednym miejscu, tak jak było wcześniej. Więc chłop mi ściemnił, że wymienił kontroler. Co dziwne, przed samą wysyłka jeszcze poinformował, że podmienia mi wyświetlacz, bo z moim jest jakiś problem i mógłby uszkodzić kontroler. Domyśleć się można, że od początku był problem tylko z wyświetlaczem. Można było go wymienić po szybkich testach w minutę, odesłać w ciągu kilku dni i po sprawie. Tymczasem chłop trzymał mój silnik ponad miesiąc.
Generalnie elektryka zbudowałem po to, żeby czasem samemu wyjść się szybciej bujnac, zajechać dalej niż zwykle, wyeksplorowac okolice. Jak pierwszego dnia zajechałem niebieska zębatkę, to dokupiłem czujniki hamowania. Wymieniałem też łożysko, które obraca się tylko w jedną stronę, bo poprzednie złapało luz i żeby zębatek nachodziły na siebie nieodpowiednio i był halas oraz ryzyko ich uszkodzenia. Chodzi o łożysko wciśnięte w dużą zębatkę w mechanizmie. Od tamtego czasu jest spokój. Silnik ma kilka tys km przejechane, może wiecej? Wyświetlacz, który się zepsuł nie był resetowany i się zamknął. Wyświetlił maksymalna wartość przebiegu dziennego. Może to spowodowało awarie? Nie szło skasować przebiegu, ponieważ przycisk "i" zawieszał system. A tak to rowerem w dużej mierze jeździ żona. Może za mną nadążyć a nawet wyprzedzić. Pod górki nie mam szans. Na płaskim jak lecę interwał 40km/h, to żona jedzie sobie za mną. Rower spełnia swoje zadanie. Jak idziemy na 2 h jeździć, to żona zużyje 1/6 baterii. W Górach na ponad 1500metrow przewyższenia zużyła żona połowe lub 4/6 baterii, nie pamiętam dokładnie. Jeździliśmy wtedy z 4h. Jestsmy zadowoleni. Jakieś 3tys zł, może z lekkim hakiem i udało się ze zwykłego rowera zrobić ebika o duzy zasięgu. W porównaniu do fabrycznych rowerów to jak za darmo.
insaimz
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: insaimz »

Obrazek
Załączniki
Screenshot_2022-04-29-20-36-51-820_com.strava.jpg
insaimz
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: insaimz »

Tu też silnik wytrzymał. Jazda jest na zwykłym rowerze i żona za mną na tong sheng.
Załączniki
Screenshot_2022-04-29-20-38-54-347_com.strava.jpg
scuda
Forumowicz
Posty: 719
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Mój tsdz2 ma okolo 8 tys km i narazie wymienilem to większe łożysko jednokierunkowe i raz niebieska zębatke z winy kija co wszedł w szprychy i zablokował silnik i wyrwał 3 szprychy. U kolegi zamontowałem teraz nówkę tsdz2 i słychać, że jest dużo cichszy niż mój. Tylko ze moj ma wgrany OSF a kolegi oryginał. Mój silnik jest świeżo po wymianie łożyska jednokierunkowego dużego i nylonu prewencyjnie i nasmarowane wszystko i mimo to jest głośny. Nie przeszkadzało mi to jak jeżdziłem sam ale jak kolega zmontował nowy to dopiero zauwazyłem jak duża jest różnica. Co mogę jeszcze wymienić, żeby wyciszyć silnik ? Łożyska w silniku ?
insaimz
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: insaimz »

Może rodzaj smaru ma znaczenie? Ja wszystko wysmarowalem czerwonym smarem rowerowym w tubie z Decathlonu. Jak sam jadę na ebiku to słyszę silnik. Nie przeszkadza mi natężenie dźwięku, jakie generuje. Jeśli jednak jadę zwykłym szosowym rowerem obok żony po asfalcie, więc sam nie hałasuje, to nie słyszę jak jej silnik pracuje.
To oryginalne jednokierunkowe łożysko jest chyba słabej jakości. U mnie przetrwało dużo mniej niż 10% tego, co obecne łożysko, które notabene też jest chińskie, kupione w pierwszym lepszym sklepie stacjonarnym z łożyskami.

Czy macie lekki luzik na korbie w swoich sprzętach? Nie pamiętam, czy tak było od nowości, czy może czas zająć się innymi łożyskami.
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Żona i córka dostały tsdz2 w odstępie miesiąca. Od początku do dziś brzmią inaczej :) Nawet rozważałem, czy to nie kwestia też ramy i jak rezonuje (?) ;) Tak, luzik na korbie od nowego. Zlikwidowany w jednym przy okazji wymiany zębatki w której siadło łożysko jednkokierunkowe.
Awatar użytkownika
cyklista
Forumowicz
Posty: 200
Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: cyklista »

Powiedzcie co źle zrobiłem. Wymieniłem zębatkę niebieską z łożyskiem jednokierunkowe

Ale teraz nie ciągnie łańcucha, daje moc 400 W i po 2 sekundach 0,

Moc na silnik idzie bo jest ciepły

Odwrotnie dałem łożysko ?

Bez prądu lekko bez oporów chodzi

I nie słychać nic nawet jak prąd daje, jakby wcale nie ruszał
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

cyklista pisze:
04 maja 2022, 8:20
Powiedzcie co źle zrobiłem. Wymieniłem zębatkę niebieską z łożyskiem jednokierunkowe

Ale teraz nie ciągnie łańcucha, daje moc 400 W i po 2 sekundach 0,

Moc na silnik idzie bo jest ciepły

Odwrotnie dałem łożysko ?

Bez prądu lekko bez oporów chodzi

I nie słychać nic nawet jak prąd daje, jakby wcale nie ruszał
opis na łożysku ma być na zewnątrz , koła inaczej nie wsadzisz bo zęby ma skośne , musisz rozebrać i zobaczyć co jest niehalo
Awatar użytkownika
cyklista
Forumowicz
Posty: 200
Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: cyklista »

Rozebrane, i jak się łożyska jednokierunkowego nie wyciągało z zębatki to się inaczej nie da włożyć bo i oska jest grubsza na dole i musi tam być to szersze jednokierunkowe. Prawdopodobnym winowajcą okazał się ten co składał i kable od hali nie ułożył dobrze i były ściśnięte przez pokrywę.
Jeden był w połowie przecięty i pewnie dawał zwarcie do obudowy więc hal nie działał i silnik nie ruszał (ale jednak próbował i się grzał).
Jak felerny kabel porządnie zaizolowałem to silnik kręci się i kołem też rusza.
nono
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 12 kwie 2020, 18:53

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: nono »

Do osób które mają silnik w "nowej" wersji ( chyba od 2020 r ) - czy pomiędzy łożyskiem jednokierunkowy głównej zębatki a metalowa tarczą czujnika nacisku macie podkładkę ? Taką cienka w kolorze miedzianym. Na jakichś starszych zdjęciach widziałem i zastanawiam się czy zgubiłem przy jakimś demontażu czy wogole jej tam nie było. Może ktoś wie jakie powinna mieć wymiary ?
Bolej1
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Bolej1 »

Witam. Zawiesił się wyświetlacz w nowym silniku 200km przelotu. Można jedynie wybrać tryb turbo ale juz nie można powrócić do eco. Nie nabija kilometrów jedynie pokazuje 9999mile. Przycisk menu (i) nie działa.
Rozebrałem wyświetlacz myślałem że może jest jakis reset, zworka ale nie bylo. Problem napewno jest z wyświetlaczem bo podmieniłem na mój sprawny i wszystko działa. Ktoś ma jakiś pomysł? Czy tylko zakup nowego wyświetlacz 250zl.
Załączniki
IMG_20220512_201119.jpg
IMG_20220512_201029.jpg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

nie ma śladu wilgoci ? ludki które podmieniły vlcd5 na lcd3 albo inny pewnie sprzedadzą taniej
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 970
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Mam gdzieś nowe lcd jak ci to nie ruszy. Tylko pewnie przewód ucięty ;)
Tomeq
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 10 maja 2022, 9:01

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tomeq »

Małe pytanie. Strava pokazuje 44.5km, a vlcd5 58km, rozmiar koła ustawiony na 26 cali. Też tak macie?
Awatar użytkownika
cyklista
Forumowicz
Posty: 200
Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: cyklista »

zależy w jakim terenie, jak asfaltem to się powinno zgadzać, daj inny rozmiar koła, a jak w terenie to normalne
greorg
Forumowicz
Posty: 112
Rejestracja: 28 lut 2018, 11:31

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: greorg »

Mam wgrane OSF w TSDZ2 i dołożony czujnik temepratury, na dość niskim wspomaganiu osiąga mi szybko 85 stopni i oprogramowanie odłącza silnik, po około 2 min temperatura spada do 82 stopni znów mogę chwilę (2-3 min) pocisnąć aby znów osiągnąć 85 i znów odcięcie, jeżdżę na tym zestawie dopiero od około tygodnia i są to spostrzeżenia z jednej wycieczki około 40km po płaskim w silnym wietrze, wycieczka około 6 rano w dość chłody poranek, średnia prędkość około 25, pierwsza część trasy szybciej, końcówka wolniej bo przypomniałem sobie co to jest bół 4 liter :D jak u Was temeperatury?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

greorg pisze:
18 maja 2022, 9:54
Mam wgrane OSF w TSDZ2 i dołożony czujnik temepratury, na dość niskim wspomaganiu osiąga mi szybko 85 stopni i oprogramowanie odłącza silnik, po około 2 min temperatura spada do 82 stopni znów mogę chwilę (2-3 min) pocisnąć aby znów osiągnąć 85 i znów odcięcie, jeżdżę na tym zestawie dopiero od około tygodnia i są to spostrzeżenia z jednej wycieczki około 40km po płaskim w silnym wietrze, wycieczka około 6 rano w dość chłody poranek, średnia prędkość około 25, pierwsza część trasy szybciej, końcówka wolniej bo przypomniałem sobie co to jest bół 4 liter :D jak u Was temeperatury?
na ilu watach ci tak szybko rośnie ? i co znaczy szybko ? bo szybko dla muchy to inne szybko niż dla kamienia .
faust
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 02 lut 2021, 13:29

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: faust »

greorg pisze:
18 maja 2022, 9:54
Mam wgrane OSF w TSDZ2 i dołożony czujnik temepratury, na dość niskim wspomaganiu osiąga mi szybko 85 stopni i oprogramowanie odłącza silnik, po około 2 min temperatura spada do 82 stopni znów mogę chwilę (2-3 min) pocisnąć aby znów osiągnąć 85 i znów odcięcie, jeżdżę na tym zestawie dopiero od około tygodnia i są to spostrzeżenia z jednej wycieczki około 40km po płaskim w silnym wietrze, wycieczka około 6 rano w dość chłody poranek, średnia prędkość około 25, pierwsza część trasy szybciej, końcówka wolniej bo przypomniałem sobie co to jest bół 4 liter :D jak u Was temeperatury?
Przy nieudolnie założonych termopdach i mocy max 350w (srednio 300 wat) po 8 km w mieście mam 65 stopni. Ale bardzo szybko stygnie - 5 minut i spada nawet o 10 stopni.
greorg
Forumowicz
Posty: 112
Rejestracja: 28 lut 2018, 11:31

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: greorg »

pierwsze 85 stopni osiągnąłem po około 5 min jazdy, początek jechałem mocno bo miałem pomysł zrobić nowy rekord trasy którą kiedyś jeździłem często na analogu i znałem możliwe do zrobienia czasy, rekordu nie było z powodu temperatury silnika, i faktu, że ostatnio tak długą trasę jechałem 2 lata temu :)
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4359
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

ta temperatura to chyba taki Kot Schrödingera . jeździłem na tym silniku takie rzeczy w takich czasach ze powinien stopić się i odpaść od ramy . ale nie mam czujnika i niewiem ze się grzeje więc się nie grzeje...ok mój wspomaga nieco słabiej niż żony więc może , MOŻE go nieco zasmażyłem na chorwacji na ostatnim wypadzie gdzie spaliłem klocki zjeżdżając ... ale to zweryfikuje jak podmienię silnik który idzie i idzie ...
ODPOWIEDZ