CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Jeśli chodzi o cenę to napewno tanio nie będzie. ( Bo to cyc i inflacja). Obstawiam 900 baksów. Fajna sprawa że przednia tarcza będzie mogła mieć nawet 50T. W Stealth mam 38T. Dla mnie to trochę za mało bo wcześniej przed konwersją miałem 42T. Tak czy siak photon zapowiada się na BBSHD killer.
dareksad
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Cena może być podobna do Stealth a nawet niższa, zobaczymy.
Mnie interesuje jego głośność, bo Stealth mnie miło zaskoczył.
Każdy pisze że jest głośny, filmiki to niby potwierdzają a odczucia mam zdecydowanie przeciwne i to tylko na plus.

Moim zestawem przejechałem dopiero 60km i też śmiało mogę stwierdzić, że blat 38T jest trochę mały (większy i tak nie wejdzie w ramę)
Z drugiej strony udało się polecieć 63m/h, z tym że trzeba się mocno na kręcić.
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: rezystor1990 »

W końcu ktoś przełamał stagnacje panującą od wielu lat w midach. Tanio nie będzie ale nawet chińskie protezy już nie są tanie. Jeżeli nie będzie mega drogi tak koło 4k to praktycznie chińskie zamienniki nie mają sensu. Bo nie mają tensometru a jak już mają to trwałość mizerna a do tego offset zębatki który widać że w photonie zniwelowali. Więc drogo pewnie będzie ale jednocześnie zamiata konkurencje. Ciekawe jak się sprawa rozwinie z ceną, faktyczną trwałością i osiągami.
dareksad
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

rezystor1990 pisze:
12 sie 2022, 15:54
...do tego offset zębatki który widać że w photonie zniwelowali
W STEALTH i X1 Pro też tego problemu nie ma, na kasecie 11S łańcuch ma idealnie prostą linię na 6-tej zębatce, czyli środek.
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: rezystor1990 »

No tak ale dla mnie to jest inna półka inna kategoria produktu nie przyrównywał bym tego do bafangów czy tdsz2. Przede wszystkim jest to głośne, moce rzędu kilki kilowatów, napęd o konstrukcji "otwartej". Tutaj mamy małą, zwartą, jedną bryłę napędu o mocy sięgającej koło 1000W. Dla mnie nie są to napędy, które można przyrównywać ze sobą jako bezpośrednią konkurencje.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

O przekos łańcucha bym się nie martwił bo w np. STEALTH jest idealnie. U mnie na 8 rzędowej kasecie linię prosta mam na 5-6.
Z drugiej strony udało się polecieć 63m/h, z tym że trzeba się mocno na kręcić.
Tylko że to było oszukane ;)

Normalnie nie jesteś wstanie rozpędzić się do takiej prędkości pedałujac
Oto dlaczego (kadencja rowerzysty 90 rpm i obwód koła 2m)

2 * (38/11) * (90/60) * 3.6 = ~37 km/h

Przy 50T wygląda to znacznie lepiej

2 * (50/11) * (90/60) * 3.6 = ~49 km/h
dareksad
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Atak_Snajpera pisze:
12 sie 2022, 16:51
O przekos łańcucha bym się nie martwił bo w np. STEALTH jest idealnie. U mnie na 8 rzędowej kasecie linię prosta mam na 5-6.
Z drugiej strony udało się polecieć 63m/h, z tym że trzeba się mocno na kręcić.
Tylko że to było oszukane ;)

Normalnie nie jesteś wstanie rozpędzić się do takiej prędkości pedałujac
Oto dlaczego (kadencja rowerzysty 90 rpm i obwód koła 2m)

2 * (38/11) * (90/60) * 3.6 = ~37 km/h

Przy 50T wygląda to znacznie lepiej

2 * (50/11) * (90/60) * 3.6 = ~49 km/h
Aż taka różnica?
U mnie koło ma obwód 230cm (27,5x2.6)
Zmierzę z ciekawości według GPS bo coś mi się wydaje, że było sporo więcej niż 37km/h.
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: rezystor1990 »

Błędnym założeniem jest to że wartością graniczną kadencji kolarza jest 90. Dla mnie kadencja 90 to taka szybka ale normalna nawet na długi dystans. Bez problemu grubo ponad 100 da się wykręcić zwłaszcza ze wspomaganiem oczywiście chwilowo żeby złapać Vmax.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

rezystor1990 pisze:
12 sie 2022, 17:41
Błędnym założeniem jest to że wartością graniczną kadencji kolarza jest 90. Dla mnie kadencja 90 to taka szybka ale normalna nawet na długi dystans. Bez problemu grubo ponad 100 da się wykręcić zwłaszcza ze wspomaganiem oczywiście chwilowo żeby złapać Vmax.
90 rpm to normalna kadencja przy której da się jechać dłuższy czas. Jak się uprzesz to i 120 rpm zrobisz tylko że po 1 km będziesz miał już dosyć.
Widziałeś aby kolarze w tour de france cisneli non stop powyżej 100 rpm? Nie! W peletonie jadą miedzy 80-90 rpm. Wyższe wartości są nieekonomiczne.

Aby jechać 63 km/h na STEALTH pedałując to byś musiał kręcić 2.5 raza na sekundę. Absurd!
2 * (38/11) * (150/60) * 3.6 = ~62 km/h

Ludzie zapominają że silnik kręci łańcuchem szybciej niż ty pedałami i dlatego można osiągnąć wyższą prędkość. Dlatego napisałem że te 63km/h jest oszukane i nie wynika z prędkości obrotowej na korbie.
Aż taka różnica?
U mnie koło ma obwód 230cm (27,5x2.6)
Ja mam 26x1.75 https://www.centrumrowerowe.pl/opona-co ... _Id=113390
i rzeczywisty obwód to 1,97m
dareksad
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Czyli realnie jest to do uzyskania.
Osiągając prędkość o której pisałem, była to krótka chwila i nie ukrywam że musiałem nieźle kręcić. To też miało negatywny wpływ na stabilność całego roweru.
A tak w ogóle to był tylko test możliwości, bo nie do tego służy rower enduro.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Pytanie do osób co mają cyca.
Jak mocno macie dokręconą lewą korbę? Pytam bo odnoszę wrażenie że mam niedokręconą do końca. Problem jest taki że dalej jakby nie chciało iść. Zdjąłem dzisiaj jeszcze raz korbę i wysmarowałem kwadrat płynem do łańcucha aby zmniejszyć tarcie. Do pewnego momentu idzie , a potem mam stop. Nie dokręcałem "na chama" bo boję się że uszkodzę gwint. Zostało mi jakieś 4-5mm

Obrazek
dareksad
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Atak_Snajpera pisze:
14 sie 2022, 13:45
Pytanie do osób co mają cyca.
Jak mocno macie dokręconą lewą korbę? Pytam bo odnoszę wrażenie że mam niedokręconą do końca. Problem jest taki że dalej jakby nie chciało iść. Zdjąłem dzisiaj jeszcze raz korbę i wysmarowałem kwadrat płynem do łańcucha aby zmniejszyć tarcie. Do pewnego momentu idzie , a potem mam stop. Nie dokręcałem "na chama" bo boję się że uszkodzę gwint. Zostało mi jakieś 4-5mm

Obrazek
Producent zaleca chyba 28-35Nm i co prawda nie mam klucza dynamometrycznego, to dokręciłem na maxa (z czuciem), tak żeby nie urwać śruby. Obowiązkowo użyłem niebieskiego kleju do gwintu.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Acha czyli powinno być dokręcone do samego końca bez żadnej szpary jak u mnie? Coś czuję że będę musiał trochę powiększyć otwór w korbie bo inaczej mi dalej nie wejdzie.
dareksad
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Jutro zrobię zdjęcie jak to u mnie wygląda i podeślę.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Tak na chłopski rozum jak patrzyłem na kwadrat w korbie to widzę że końcówka ma nawet te wcięcia jak na zdjęciu. Zostałem zbity z tropu bo strasznie ciężko szło te dokręcanie więc profilaktycznie odpuściłem. Prawa korba np. weszła mi bez problemu.
dareksad
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Atak_Snajpera pisze:
14 sie 2022, 17:05
Tak to u mnie wygląda, ta szczelina między nakrętką a korbą ma około 3-4mm
Załączniki
IMG_20220815_194833.jpg
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Hmm. Czyli jednak nie idzie do końca. Ale numer. Zastanawia mnie tylko po co są tam te łukowate wcięcia na kwadrancie? Są one zarówno na korbie jak i suporcie.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4747
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
16 sie 2022, 12:08
Hmm. Czyli jednak nie idzie do końca. Ale numer. Zastanawia mnie tylko po co są tam te łukowate wcięcia na kwadrancie? Są one zarówno na korbie jak i suporcie.
kwestia mechanicznej obróbki skrawaniem , detale się wyobla by uniknąć naprężeń i pęknięć , zwłaszcza gdy masz tak nieprecyzyjne połączenie mechaniczne jak kwadrat

zasadniczo producent powinien podać siłę dokręcenia w nm i kluczem dynamometrycznym powinno się dokręcać takie elementy
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Jestem ciekaw czy ten nowy lepiej skrojony wyświetlacz będzie kompatybilny z obecnymi CYC'ami?

Obrazek

Obecnie mam ten bafangowski 750c
Obrazek

Po kilku miesiącach użytkowania go mogę powiedzieć że to badziew!

1) Te pleksi osłanaiające wyświetlacz łapie rysy jak opentany! Nic nie tykam , a codziennie mam nowe rysy i smugi! Mój licznik SIGMA 16.16 po dwóch latach wygląda niemal jak nówka przy tym.

2) Zegarek wyświetla czas wyłacznie w formacie "hamburgerskim" czyli 12h. Najśmieśniesze jest to że godzinę w opcjach ustawiamy w systemie 24h. FACEPALM!

3) Zegarek śpieszy się jak głupi! Tydzień i już jest minuta wajchnięcia. Ponownie! SIGMA 16.16 nie wymaga korygowania czasu nawet po kilku miesiącach!

4) Napięcie akumulatora jest zaniżane o 0.7v-1v względem poprawnej wartości w aplikacji cycowskiej.

5) Po ustawieniu procentowego systemu zamiast napięcia wartości zmieniają się co stałe 20%!?! Czyli tak jak znikają nam te kwadraciki. Nie ma czegoś takiego jak np. 21% masz albo 20% albo 40%. DOUBLE FACEPALM! Dodatkwo te kwadraciki pojawiają się i znikają w zależności od tego czy jest "voltage sag" czy nie. Zamiast tego powinno to być wyliczane na podstawie minimalnego napięcia , a nie bieżącego. Jak nam napięcie podrośnie na postoju to nie dojdzie nam extra kwardacik symbolizujący stan naładowania akumulatora.

6) Wyczerpany akumulator jest sygnalizowany już przy ~42.9v (zaniżone wyświetlaczowe) czyli ~3.3v jeśli chodzi o pojedynczą cele.
Obrazek

Ok. Rozumiem że po ~3.3v mamy nieliniowy spadek no ale bez przesady! Do 2.8V (przy takiej wartości odcina mi BMS) jest jeszcze dużo "soczku". Na takim niby wyczerpanym aku robię jeszcze 15km z intensywnym wspomaganiem.

7) Brak możliwości ustawienia dokładnie rozmiaru koła. Mam niby koła 26'' i niestety preset 26'' mi zawyża dystans o około 6%. Zaś preset 24'' zaniża o około 3%. Jeżdzę od biedy na 24'' bo 25'' oczywiście nie ma w opcjach.

8) Debilnie jest wyliczana prędkość średnia wycieczki bo jest ona wyliczana już od czasu uruchomienia wyświetlacza. W normalnych licznika jak w mojej SIGMA 16.16 prędkość średnia jest liczona wyłącznie w oparciu o czas faktycznego poruszania się! Czyli jak się zatrzymasz to ona nie spada.

9) Związku z tym że to jest bafangowski wyświetlacz to wiele opcji nie ma zastosowania w CYC'u. Np. jakieś tryby ECO,NORMAL,TURBO itd.
Również brak temperatury silnika czy kontrolera. O takich nerdowskich informacjach jak średnie żużycie energi Wh/km to już wogóle można pomażyć.

Jak tylko będzie taka możliwość to wymieniam to gówno na ten nowy z fotki.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

No to dupa z prostej wymiany wyświetlacza
This is the new DS103 display and will be coming with all the new generation kits however, it’s not compatible with ASI controllers.



You will need to upgrade the controller to the new CYC X6 controller in order to be able to change to the new display. We will be announcing the upgrade costs within this month.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Pies im mordę lizał. Chyba wezmę coś takiego.
https://fasterbikes.eu/en/displays/401/ ... ber=1707-C

Ma wszystko co mi potrzebne. Konfiguracja zakresu napięcia akumulatora (można sobie ustawić że 0% będzie np. przy 39v , a nie 43v). Oblicza średnie zużycie energii, oszacowuje pozostały dystans. Generalnie fajny mały wyświetlacz dla nerdów takich jak ja ;) cena równi do przełknięcia.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4747
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
29 sie 2022, 13:29
Pies im mordę lizał. Chyba wezmę coś takiego.
https://fasterbikes.eu/en/displays/401/ ... ber=1707-C

Ma wszystko co mi potrzebne. Konfiguracja zakresu napięcia akumulatora (można sobie ustawić że 0% będzie np. przy 39v , a nie 43v). Oblicza średnie zużycie energii, oszacowuje pozostały dystans. Generalnie fajny mały wyświetlacz dla nerdów takich jak ja ;) cena równi do przełknięcia.
wygląda jak sw102
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

pxl666 pisze:
29 sie 2022, 15:07
Atak_Snajpera pisze:
29 sie 2022, 13:29
Pies im mordę lizał. Chyba wezmę coś takiego.
https://fasterbikes.eu/en/displays/401/ ... ber=1707-C

Ma wszystko co mi potrzebne. Konfiguracja zakresu napięcia akumulatora (można sobie ustawić że 0% będzie np. przy 39v , a nie 43v). Oblicza średnie zużycie energii, oszacowuje pozostały dystans. Generalnie fajny mały wyświetlacz dla nerdów takich jak ja ;) cena równi do przełknięcia.
wygląda jak sw102
Ten nowy z czarnym przyciskiem ma lepsze i dłuższe przyciski plus/minus. Wcześniejszy faktycznie wygląda na klon sw102.

maglo18
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

Zakupiłem wyświetlacz eggrider v2 i w opisie konfiguracji dla kontrolera 855 widnieje wpis:

Kod: Zaznacz cały

Required Asi controller configuration
Flash parameter read access code (address 62) - 0
Display Protocol (address 66) - Disabled
Assist Mode Source (address 210) - Network Gains
Jak to ustawić z poziomu aplikacji?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

A tu nie ma?


Gdzie kupowałeś eggridera dla bac?
Jak ustawisz protocol na auto to też ci nie działa?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Według tego eggrider jest w pełni kompatybilny z cycem
https://manual.eggrider.com/compatibility/#cyc-motor
maglo18
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

Protokół wykrywa automatycznie ale nie odczytuje i nie zapisuje poprawnie wszystkich parametrów. Nie dział również zmiana trybów sport/eco.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Kupowałeś z oficjalnej strony czy z np. fasterbikes.eu?
Ja bym odrazu pisał do eggridera. Jak to skonfigurować.

A co działa? Prędkość działa? Napięcie na akumulatorze wykrywa? Zlicza poprawnie dystans? Poziomy wspomagania działają? Moc silnika i natężenie są poprawnie wyświetlane? Jestem ciekaw bo również przymierzam się to eggridera.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Ok. Już chyba rozkminiłem gdzie się to zmienia. Te zmiany należy wprowadzić w pliku konfiguracyjnym .xml.
Jutro ci napiszę co i jak.
maglo18
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

Temat chyba opanowany. Nie potrzeba nic zmieniać w ustawieniach. Sugerowałem się błędnymi odczytami z aplikacji CYCMOTOR. Zanim podepniemy Eggrider nalży całą konfigurację przerowadzić z aplikacji dostarczonej przez producenta silnika. Po podłączaniu nowego wyświetlacza protokół wykrywany jest automatycznie. Po konfiguracji Eggrider cześć ustawień jest nadpisywana w kontrolerze tymczasowo co wprowadziło mnie w błąd. Jeżeli używamy licznik Eggrider to nie powinniśmy używać do konfiguracji aplikacji CYCMOTOR. Konfigurację parametrów nie dostępnych z Eggrider można wykonać po podłączeniu oryginalnego wyświetlacza lub uruchomieni sterownika przez zworę.
Załączniki
Short Circuit Display Pin JL-F-Z509AG.png
Short Circuit Display Pin JL-F-Z509AG.png (38.74 KiB) Przejrzano 670 razy
Bypass plug.jpeg
eggrider stats.jpg
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

A zrób tak jak oni chcą

1) Domyślny plik konfiguracyjny jaki dostałem od CYC'a (akumulator 48V)
https://www.mediafire.com/file/ebcpv06m ... 2.xml/file

2) Otwórz go w notatniku (polecam notepad++)

3) Zmień te wartości

Obrazek

Obrazek

wartość Network gains wywnioskowałem z tego posta
https://support.accelerated-systems.com/KB/?p=1835

4) Zapisz plik pod nową nazwą i prześlij na telefon

5) Zaimportuj plik za pomocą aplikacji CYCowskiej
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Nowości od cyca
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4747
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

z tych nowosci to wygląda że wcześniejsze wersje to były jakieś bety ...szkoda że nie pokazała jak teraz brzmi bom ciekaw
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

W następnym filmiku będzie demonstracja. Tak na marginesie to mój CYC X1 STEALTH po przejechaniu prawie 1000 km już nie wydaje aż irytujących wysokich tonów. Podobne opinie czytałem u innych użytkowników. Nie jest to dla mnie żaden problem i kompletnie mi to nie przeszkadza że coś tam słychać.

Ps. nie beta ,a normalny postęp. Coś czego raczej nie zobaczysz u Bafanga czy TSDZ2. Ci tam będą klepać ciągle to samo aż do końca świata.
maglo18
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

Atak_Snajpera pisze:
08 wrz 2022, 10:50
A zrób tak jak oni chcą

1) Domyślny plik konfiguracyjny jaki dostałem od CYC'a (akumulator 48V)
https://www.mediafire.com/file/ebcpv06m ... 2.xml/file

2) Otwórz go w notatniku (polecam notepad++)

3) Zmień te wartości

Obrazek

Obrazek

wartość Network gains wywnioskowałem z tego posta
https://support.accelerated-systems.com/KB/?p=1835

4) Zapisz plik pod nową nazwą i prześlij na telefon

5) Zaimportuj plik za pomocą aplikacji CYCowskiej
Zmieniłem ustawienia jak podałeś. Nie widzę żadnej różnicy w działaniu. Wszystko działa poprawianie na standardowych ustawieniach i tych wskazanych powyżej.

PS. Czy jest opis wszystkich parametrów widocznych w pliku xml. Jest tego kilka razy więcej niż w aplikacji?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Skoro wszystko działa to po co oni zawracają tyłek tymi ustawieniami w manualu dla ASI? Dziwne.

Co do ustawień to nie znalazłem. Wiem że jest dedykowana aplikacja BACdoor na Androida ale wymaga ona autoryzacji. Czytaj jest ona przeznaczona dla tzw. OEMowców ,a nie użytkowników końcowych.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Jak ktoś myślał o kupnie np. x1 stealth to teraz jest dobry czas bo mają wyprzedaż. Za 740 USD jest do wyrwania podstawowy zestaw.
maglo18
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

Krótkie podsumowanie walki z ustawieniami. Od nowości miałem wrażenie że za każdym razem moje wspomaganie działa inaczej nie zmieniając ustawień. Następnie nie za każdym razem działało wspomaganie i trzeba było restartować kontroler aż do skutku. Miesiąc temu otrzymałem nowy suport i po wymianie wszystkie moje problemy zniknęły . Włącza się za każdym razem i odczucie wspomagania jest identyczne. Mo obecny .xml i wyświetlacz eggrider v2.
Załączniki
EGGrider_1_bac855_36v_800W_10Nm.zip
(6.33 KiB) Pobrany 5 razy
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Szkopy już mają CYC PHOTON. Premiera gdzieś w październiku.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4747
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

nooo ten talerz to mi się nie podoba ...mam nadzieję że zębatka zbiorcza będzie mniejsza z obudową...bo taki placek to nie robi ...
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Mnie bardziej interesuje jak to wygląda od środka. Bo jeśli władowali tam przekładnie planetarną na plastikowych zębatkach to będzie słabo jeśli chodzi o trwałość.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4747
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

ach ta legenda metalu....śpieszę wyjaśnić że są już tworzywa o lepszych parametrach niż metale w danych zastosowaniach . zwłaszcza gdzie zamiast pozrywanych wałów masz w razie awarii do wymiany jedną zębatke ...żeby nie wspominać o głośności czy mniejszym zapotrzebowaniu na smarowanie
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Mówisz o tej w TSDZ2?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4747
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
16 wrz 2022, 16:20
Mówisz o tej w TSDZ2?
mówię o każdej przekładni gdzie zamiast metalu używa się tworzyw.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Zastanawiam się nad kupnem tzw. Chain guide (prowadnicy do łańcucha) bo coś za często mi spada łańcuch ostatnio. A jak spadnie to potrafi się dosyć mocno zablokować miedzy ramą a obudową silnika.

Na aliexpress jest tego trochę i teraz zastanawiam się co wybrać. To wygląda obiecująco
https://pl.aliexpress.com/item/40000487 ... DstnaZ0Hel

Używa ktoś z was czegoś takiego z CYC'em?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 4747
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

nie masz zębatki nw? jaką masz przerzutkę?
ODPOWIEDZ