MID-DRIVE TSDZ2 750W

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
Bolej1
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Bolej1 »

Przy tensometrze czarny i czerwony. Nie ze skrobałem dokładnie kleju lub może źle wyregulowałem tensometr musi być odstęp między magnesami?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

no jak masz otwory na śruby to powinno pasować. potem regulacja jest na części mm
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Bolej1
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Bolej1 »

Czy ten odstęp czujnik - magnes można ustawić szczelinomierzem? Na stronie piszą że można zmierzyć ADC co to za wartość omy? Spro roboty żeby tam się dostać i chciałbym rozebrać raz i ustawić odrazu dobrze.

delikatnie przesuń czujnik (od prawej do lewej i trzymaj go z dala od małych magnesów), aż odczytasz wartość ADC od 100 do 120 (zauważ, że wartość poniżej 100 oznacza, że ​​prawdopodobnie czujnik nie wykrywa małych magnesów, a następnie musisz go przenieść na lewą stronęMoja żona TSDZ2t)

Przy okazji. Potrzebuję taki adapter 130mm pod tsdz2 może ktoś się orieruje gdzie szybko kupić? A może ktoś ma do sprzedania, chętnie odkupię.
Załączniki
Screenshot_20230604_115633.jpg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

a coto za adapter , wygląda jak oryginalny pająk
Bolej1
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Bolej1 »

Orginalny jest 105 czy a ten jest 130 ale już kupiłem więc pytanie nie aktualne. Będę robił rower na pasku Gatesa.
Rozebrałem tensometr ma ktoś foto żeby spr czy ja w dobrym miejscu przylutowałem czarny czerwony?
Pilnie potrzbuje rower z powrotem.
Załączniki
IMG_20230606_142815.jpg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

czerwony lewo czarny prawo - jest ok
Bolej1
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Bolej1 »

Źle przylutowałem czarny przewód. Szkoda że wcześniej nie znalazłem tego zdjęcia.
Jak się wchodzi do ukrytego menu żeby ustawić tensometr? Nie mam Opensoftu jest to możliwe na oryginalnym sofcie?
Załączniki
Screenshot_20230606_232324.jpg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

wiem że na vlcd5 jest możliwe ale musisz poszukać jak . na vlcd6 działa ale z osf
Conan-mw
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2023, 13:02

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Conan-mw »

Witam. Jestem totalny świeżak i póki co testuje dziś pierwszy raz tsdz2b 750. Rower rockrider st530s przerobiłem sam. Wyświetlacz kupiłem vlcd6 (żałuję mogłem wziąść inny), ciężko o instrukcje do niego itp.
Mam pytanie odnośnie wspomagania, przy prędkości 25km/h silnik już nie wapomaga. Czy można to jakoś wyłączyć?
Czy przy tym wyświetlaczu jest możliwość przeprogramowania siły wspomagania? Bo jeden to generalnie mógł by nie istnieć, na 4 stopniu jest już fajnie. Ale nie wydaje mi się że to pełna moc, jeździłem fabrycznym rockriderem est900 i to był dzik
medyk81
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
Lokalizacja: Łódź

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: medyk81 »

Conan-mw pisze:
07 cze 2023, 12:03
Mam pytanie odnośnie wspomagania, przy prędkości 25km/h silnik już nie wapomaga. Czy można to jakoś wyłączyć?
+ i power razem trzymać przez 10s
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
Conan-mw
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2023, 13:02

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Conan-mw »

Dzięki już to zrobiłem i teraz nie ogranicza. Ale nadal wydaje mi się że coś jest nie tak. Niby 750w ale chyba jakieś takie chinskie, chyba że to kwestia wgrania innego softu. I wyświetlacz vlcd6 pokazuje mi ciągle full bateri a na bateri mam dwie kreski z 4.
mariusz61
Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
Lokalizacja: Siemianowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: mariusz61 »

Żaden TSDZ2 nie jest przystosowany do oddawania 750 W to jest tylko marketing, jeżeli ustawisz na maxa to spalisz silnik. Realnie to moc to 300 W i to tylko wtedy gdy masz czujnik temperatury.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

mariusz61 pisze:
08 cze 2023, 9:43
Żaden TSDZ2 nie jest przystosowany do oddawania 750 W to jest tylko marketing, jeżeli ustawisz na maxa to spalisz silnik. Realnie to moc to 300 W i to tylko wtedy gdy masz czujnik temperatury.
zależy od trybu pracy . wiadomo że pracując z max mocą zgrzeje się i spali ale spokojnie można się wspinać pod kiepe 15 minut z srednia moca 500w (700 w peaku) i nic sie nie pali , oczywiście że czujnik pomaga w kontroli natomiast przed osf przejeździłem intensywnie sezon katując silnik na max mocach i nic nie spaliłem
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 388
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Atak_Snajpera »

Wydaje mi się że TSDZ2 to już przeszłość. Osoby z ograniczonym budżetem powinny zainteresować się ToSeven DM02. Te silniki przynajmniej mają czujnik temperatury.
Awatar użytkownika
Eryk
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Eryk »

ToSeven to wielka niewiadoma, wygląda jak klon tsdz2. Części zamiennych też nie ma. Cena wyższa niż tsdz2. Ciekawe jak z termika ?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 388
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Atak_Snajpera »

Przynajmniej nie dostajesz tego krapowatego segmentowego wyświetlacza LCD rodem z lat 80. Na PSWPower DM02 jest za 300-400 baksów więc tragedii nie ma.

Druga bardzo użyteczna rzecz jest taka że wiele zaawansowanych opcji jest dostępne z poziomu wyświetlacza! Masz coś takiego w TSDZ2 czy musisz ciągle tachać ze sobą laptopa?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
08 cze 2023, 14:02
Przynajmniej nie dostajesz tego krapowatego segmentowego wyświetlacza LCD rodem z lat 80. Na PSWPower DM02 jest za 300-400 baksów więc tragedii nie ma.

Druga bardzo użyteczna rzecz jest taka że wiele zaawansowanych opcji jest dostępne z poziomu wyświetlacza! Masz coś takiego w TSDZ2 czy musisz ciągle tachać ze sobą laptopa?
robisz flasza raz i po temacie - skończ już bredzić , a jak chcesz to innymi displayami zmieniasz ustawienia w locie
szkuba
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: szkuba »

Panowie co do mocy to warto rozgraniczac o jakiej mocy rozmawiamy. O mocy znamionowej czy o mocy maksymalnej?, to z reguły dwie różne wartości. Po modach temperatury od Markara jest realna szansa że moc nominalna - czyli stabilna moc utrzymywana przez 1h będzie około 350W a maksymalna chwilowa rzędu 700W. Ale poczekajmy na wyniki testów..
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
szkuba
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: szkuba »

Na papierze DM02 wygląda dobrze. Poczekajmy na więcej opinii użytkowników. Software ma w setupie parametry rodem z Bafanga Ultra.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 388
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Atak_Snajpera »

pxl666 pisze:
08 cze 2023, 15:27
Atak_Snajpera pisze:
08 cze 2023, 14:02
Przynajmniej nie dostajesz tego krapowatego segmentowego wyświetlacza LCD rodem z lat 80. Na PSWPower DM02 jest za 300-400 baksów więc tragedii nie ma.

Druga bardzo użyteczna rzecz jest taka że wiele zaawansowanych opcji jest dostępne z poziomu wyświetlacza! Masz coś takiego w TSDZ2 czy musisz ciągle tachać ze sobą laptopa?
robisz flasza raz i po temacie - skończ już bredzić , a jak chcesz to innymi displayami zmieniasz ustawienia w locie
Taaa jasne... Misiu. Większość użytkowników nie ma ochoty na babranie się ze świeżo zakupionym sprzętem i tracenie czasu na wertowanie pierdyliarda stron w internecie jak jakiś NO-LIFE. Nowy wyświetlacz to również dodatkowe koszta. Parę postów wyżej już było kręcenie nosem że ToSeven jest droższy. To tyle w tameacie twojego mędrkowania.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
08 cze 2023, 16:19
pxl666 pisze:
08 cze 2023, 15:27


robisz flasza raz i po temacie - skończ już bredzić , a jak chcesz to innymi displayami zmieniasz ustawienia w locie
Taaa jasne... Misiu. Większość użytkowników nie ma ochoty na babranie się ze świeżo zakupionym sprzętem i tracenie czasu na wertowanie pierdyliarda stron w internecie jak jakiś NO-LIFE. Nowy wyświetlacz to również dodatkowe koszta. Parę postów wyżej już było kręcenie nosem że ToSeven jest droższy. To tyle w tameacie twojego mędrkowania.
Noi predolisz bo poza mną swego czasu wszyscy wrzucali flasza i jakoś nikt nie marudził. jednym wystarczał vlcd3 inni bawili się z sw102 i gitara gra . ja jeździłem na stocku i spoko , pasowało mi bardzo. na to jak ten silnik traktuję to uważam że bardzo spoko jest . wiadomix że mógłby być lepszy ale WSZYSTKO może być lepiej wykonane . nawet cyc . więc wykruwiaj z tego wątku jak chcesz to tylko siać smród trola.
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: rezystor1990 »

Wydaje mi się że TSDZ2 to już przeszłość. Osoby z ograniczonym budżetem powinny zainteresować się ToSeven DM02. Te silniki przynajmniej mają czujnik temperatury.
Ten dalej prorokuje na podstawie danych z dupy... przy photonie już Ci pisałem żeś jakiś odklejony no i dalej to samo..
Ten silnik to jedna wielka niewiadoma. Więc jeżeli ktoś zamierza kupić to tylko w roli testera, na pewno w tym momencie nie namawiał bym nikogo na zakup tego silnika tylko dlatego że ma kolorowy wyświetlacz i czujnik temperatury...
Druga bardzo użyteczna rzecz jest taka że wiele zaawansowanych opcji jest dostępne z poziomu wyświetlacza!
Jest trochę ustawień z poziomu wyświetlacza ale bez przesady to nie są zaawansowane ustawienia. To co najważniejsze czyli reakcja silnika na naciski jest tak skąpa że bez OSF i tak nic nie zmienimy. Czy soft będzie dostępny też trudno powiedzieć niby chińczyk mówi że udostępni ale ciągle tego nie zrobił...
Taaa jasne... Misiu. Większość użytkowników nie ma ochoty na babranie się ze świeżo zakupionym sprzętem i tracenie czasu na wertowanie pierdyliarda stron
Powtarzam to od zawsze jeżeli nie masz zdolności manualnych, wiedzy elektryczno/elektronicznej nie bierz się za konwersje roweru! Prędzej czy później będzie coś trzeba grzebnąć, naprawić, nasmarować a budowa baterii to nie zabawa i można puścić sobie dom z dymem. Z pchaniem się w chińskie wynalazki jest jak z Media Markt "Nie dla idiotów"
Robi68
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Robi68 »

Przy przekładce silnika zauważyłem dwa potencjalnie niebezpieczne miejsca do przeniku wody do silnika.
Szczególnie wyprowadzenie kabli wydaje się być nieszczelne. Czy uszczelniacie to miejsce, czy tak ma właśnie być dla odpływu, odpowietrzania?
Może ono jest szczelne tylko tak wygląda?
Obrazek
Załączniki
TSDZ2B dziury.jpg
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek »

Rzekomo tak właśnie ma to być. Nic z tym nie trzeba robić.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

uszczelnienie jest dalej
medyk81
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
Lokalizacja: Łódź

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: medyk81 »

Robi68 pisze:
11 cze 2023, 13:36
Przy przekładce silnika zauważyłem dwa potencjalnie niebezpieczne miejsca do przeniku wody do silnika.
Szczególnie wyprowadzenie kabli wydaje się być nieszczelne. Czy uszczelniacie to miejsce, czy tak ma właśnie być dla odpływu, odpowietrzania?
Może ono jest szczelne tylko tak wygląda?
Obrazek
W weekend rozbierałem silnik po niewielkim przebiegu (ok 150km), trochę piachu tam się zebrało. Myślałem o czarnym silikonie od strony przewodów ale finalnie nic nie dałem. Na pewno nie wolno zakleić otworu po prawej na foto - jest na dole silnika. W razie dostania się wody np po kablach tym właśnie otworem woda powinna odpłynąć.
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
Robi68
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Robi68 »

Dzieki, zostawiam jak jest:)
Seeper
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 23 lis 2020, 9:35

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Seeper »

Bolej1 pisze:
29 maja 2023, 1:06
Witam. Mam też mam problem z silnikiem bardzo głośno pracuje a dźwięk przypomina silnik F1. Silnik ma około 2tys przebiegu rozebrałem i smarowałem niebieski nylon oryginalnym smarem nic to nie pomogło. Od strony metalowych zębatek też był smarowany nic to nie dało.
Następnie zdecydowałem się na wymianę nylonowej zębatki na nową, dźwięk F1 pozostał. Już brakuje już mi pomysłów co to może tak hałasować. Dźwięk jest gosniejszy jak bardziej nacisnę na pedały i głośniejszy na wyższym stopniu wspomagania. Nagrałem film.

U mnie to samo. Silnik przejechał 500km i zaczął tak głośno chodzić
patschau
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2023, 15:03

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: patschau »

Dostałem właśnie swój TSDZ2B i chciałem sprawdzić czy działa zanim zamontuję w rowerze. Podłączyłem baterię, vlcd5, manetkę, nie podłączyłem czujnika prędkości. Jak naciskam manetkę to silnik kręci się ale jak kręcę korbą, czy z podłączonym czujnikiem prędkości czy bez to nic się nie dzieje, cisza. Coś robię źle?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

patschau pisze:
13 cze 2023, 19:48
Dostałem właśnie swój TSDZ2B i chciałem sprawdzić czy działa zanim zamontuję w rowerze. Podłączyłem baterię, vlcd5, manetkę, nie podłączyłem czujnika prędkości. Jak naciskam manetkę to silnik kręci się ale jak kręcę korbą, czy z podłączonym czujnikiem prędkości czy bez to nic się nie dzieje, cisza. Coś robię źle?
musisz nacisnąć. nie wystarczy kręcić na luzie
MarcinW
Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2018, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: MarcinW »

MarcinW pisze:
24 maja 2023, 21:07
Mam u znajomego podobną awarie

Piszę po czasie ,ale w skrócie. Parę dni się zeszło z pisaniem z Chińczykami i wysyłaniem filmików i zdjęć. Jak juz wiedzieli ze awaria silnika to wysłali nowy, czekałem jakieś 10dni na paczkę , przyjechał nowy silnik (bez obudowy) plus dali trochę smaru , podłączyłem i działa. Więc wsparcie na plus.
terragady
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: terragady »

insaimz pisze:
20 maja 2023, 20:22
A jak Panowie z częściami do Bafanga m 510? O ile dobrze model pamiętam, ten co w Tosie jest. Może to najrozsądniejsza opcja na rynku na ten moment?
ale przeciez m510 jest silnikiem do detykowanych ram a wtedy w 10k zl z budowa sie na pewno nie zamkniesz a tsdz2 to raczej budzetowe rozwiazanie aby miec prawdziwego elektryka (z czujnikiem nacisku).
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

terragady pisze:
15 cze 2023, 0:05
insaimz pisze:
20 maja 2023, 20:22
A jak Panowie z częściami do Bafanga m 510? O ile dobrze model pamiętam, ten co w Tosie jest. Może to najrozsądniejsza opcja na rynku na ten moment?
ale przeciez m510 jest silnikiem do detykowanych ram a wtedy w 10k zl z budowa sie na pewno nie zamkniesz a tsdz2 to raczej budzetowe rozwiazanie aby miec prawdziwego elektryka (z czujnikiem nacisku).
części są tylko sam motor waży ponad 6kg ...rama ok 8tys taka lepsza
ap0f1s
Forumowicz
Posty: 555
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: ap0f1s »

Na alibabie z silnikiem bafangu ultra z zębatka np 40t stalową kupisz ramę z opłatami za 8k np. Seroxat . Przy zakupie większej ilości rzeczy ponad 6k z opłatami idzie wyjść. Tylko to praktycznie rama i silnik, jeszcze reszta.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: rezystor1990 »

części są tylko sam motor waży ponad 6kg ...rama ok 8tys taka lepsza
Tu mowa o M510 nie G510.
ale przeciez m510 jest silnikiem do detykowanych ram a wtedy w 10k zl z budowa sie na pewno nie zamkniesz a tsdz2 to raczej budzetowe rozwiazanie aby miec prawdziwego elektryka (z czujnikiem nacisku).
No to nie jest takie niemożliwe Silnik M560 (120Nm, 750W)+ rama carbon + bateria+przesyłka=670+678+389+249=1987$*4,1=8150PLN
Teraz jeżeli masz już swój rower w miarę świeży który chciałeś przeznaczyć na konwersje to z niego przekładasz graty pewnie będzie trzeba kupić dumper bo będzie innego rozmiaru więc można się zmieścić w 8-9tys.zł a jeszcze można swoją starą ramę sprzedać więc 8 tys. jest realne.

Jeżeli chodzi o G510/M620 do kupienia z chin teraz przy tanim dolarze za mniej niż 6tys na ramie seroxat(na OLX za 7tys.). Baterie kupujesz na depakiecie za koło 1,5tys i zostaje 2,5tys. na tani, używany osprzęt z OLX. Jeżeli masz już rower to przekładasz graty kupujesz dumper baterię i za 6-7,5tys. masz kocura na G510.

Więc się da tylko trzeba być w tym zawziętym i kombinować.
Załączniki
346033617_669351751688117_4569820159960318621_n.jpg
terragady
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: terragady »

no do tego trzeba się jeszcze trochę mocniej znać i kombinować. Tak czy siak jak ktoś ma nawet spoko rower i chce dołożyć tsdz2 to dochodzi tylko 2-3k zł i jeździsz. Tak czy siak z twoich obliczeń i tak wychodzi około 10k, nawet jak sciągniesz silnik i ramę z chin za 6k, dochodzi bateria i cała reszta. Jakby ktoś mi do 10 złożył takiego bajka to biorę 2 ;)
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: rezystor1990 »

Jak już masz rower i tylko ekonomicznie chcesz zrobić konwersje to tak TSDZ jest dobrym rozwiązaniem ale jak czytam że ludzie kupują rower specjalnie pod konwersje a czasami nawet nowy to już dla mnie traci sens. Po za tym w nowych ramach coraz rzadziej się da zamontować mida czy huba.

10tys dużo siana ale jak się przejdziesz do salonu i zobaczysz jaki paździerz za 10 tys. stoi w sklepie to nagle się okazuje że to jednak nie dużo.
Jakby ktoś mi do 10 złożył takiego bajka to biorę 2
To jest bez problemu do zrobienia ale nikt prezentów za darmo na tym świecie nie robi więc żeby było tanio trzeba swoimi rękami ulepić.
terragady
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: terragady »

nie no sklepowe konstrukcje komercyjne to straszne są w tych pieniądzach, a takie semi komercyjne to trzeba 20k dać za coś już bardziej porządnego choć w sumie znam tylko Tosę ale też nie interesowałem się aż tak.

Za 10k myślę że na nowych częściach wszystkich by było ciężko, jakbym dostał gotową paczkę ze wszystkimi częściami to bym sobie poskładał ale tak to pewnie bez doświadczenia bym się z budową bujał pół roku bo a to tu czegoś brakuje, a to tu nie pasuje itd.

Ja mam np dość spoko rower 26" na xt i slx hardtaila ale z niego to tylko chyba hamulce mógłbym przełożyć, więc taki pod konwersję z tsdz2 idealnie pasuje.
terragady
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: terragady »

a te gotowe rowery od chinczykow z alibaby? Wychodzą jakbym brał 2 poniżej 10k, mają m620 i nie najgorsze podzespoły. Czy lepiej już faktycznie samemu? Nie zajmuje się tym może ktoś w Polsce, takim złożeniem za jakąś dodatkową opłatą?
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: rezystor1990 »

Zakup z alibaby się opłaca ale za 10k nikt nie sprzeda nowego roweru na nowych częściach łącznie z przesyłką. W takiej cenie uda się zamawiając silnik+rama ewentualnie + bateria a części trzeba kompletować z OLX bo tam naprawdę można tanio wyrwać praktycznie nowe części. Ja 90% części kupiłem z drugiej ręki a były praktycznie to nowe części.

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 1fadZH2I7D

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 7b65WbVEq1

Przesyłkę trzeba liczyć w okolicach 650$
terragady
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: terragady »

no to tu już ponad 16k wychodzi, mówię o tym drugim. No nic dzięki za sugestie :)
Robi68
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Robi68 »

Jestem po przekładce silnika i nie do końca wszystko jest ok.
Mam pytania. Jak mocujecie zębatkę do adapterta 104bcd?
U mnie gdy zamontuję na zewnątrz to wychodzi słaba linia łańcucha, z kolei gdy pod pająka to śruby od zębatki ocierają o kołnierz na silniku.
Brakuje dosłownie 2-3mm. Zebatka Deckas 38T. Może jakaś inna węższa, inne śruby, podkładka pod pająka żeby odsunąć go od silnika?
Czy mieliście podobne problemy i jak sobie poradziliście?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Robi68 pisze:
16 cze 2023, 11:15
Jestem po przekładce silnika i nie do końca wszystko jest ok.
Mam pytania. Jak mocujecie zębatkę do adapterta 104bcd?
U mnie gdy zamontuję na zewnątrz to wychodzi słaba linia łańcucha, z kolei gdy pod pająka to śruby od zębatki ocierają o kołnierz na silniku.
Brakuje dosłownie 2-3mm. Zebatka Deckas 38T. Może jakaś inna węższa, inne śruby, podkładka pod pająka żeby odsunąć go od silnika?
Czy mieliście podobne problemy i jak sobie poradziliście?
śruby czy zębatka ? w nowej wersji silnika ramiona zębatki ocierają o kołnierz i trzeba szlifnacc ramiona zębatki , chyba ze za grube podkładki dałeś
Robi68
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Robi68 »

Nowa wersja B. Mi to wygląda że śruby od mocowania ocierają dałem te co były oryginalne w TSDZ2B.
A jakby dać takie małe podkładki sprężynujące pod 5 śrub mocujących pająka o odsunąć go trochę od silnika? O jakie podkładki pytasz?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Robi68 pisze:
16 cze 2023, 16:41
Nowa wersja B. Mi to wygląda że śruby od mocowania ocierają dałem te co były oryginalne w TSDZ2B.
A jakby dać takie małe podkładki sprężynujące pod 5 śrub mocujących pająka o odsunąć go trochę od silnika? O jakie podkładki pytasz?
ja dystansuje zebatke do srodka na podkladkach pod kominami
Robi68
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Robi68 »

Muszę się przyjrzeć w takim razie dokładnie co tam ociera.
Robi68
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Robi68 »

Tak to wygląda. Ociera samym rantem śruby o kołnierz plastikowej osłony łożyska.
Sama tarcza ma luz 1-2mm tylko te śruby zawadzają.
Pomysł mam taki to albo dać metalową cieńszą tarczę, albo wyfrezować wpusty pod kominy śruby?
Teraz to chyba spróbuję znaleźć pasującą tarczę 38T na oryginalny pająk, A 104BCD z zębatką np. 32T przyda mi się jak wybiorę się w góry.
A może taka zębatka będzie dobra?
https://www.rowertour.com/p/261855/tarc ... ozmiar-38T
Znacie jakieś sprawdzone tarcze 38T pasujące do oryginalnego pająka (chyba 110 BCD). Znalazłem SRAMy X-synki ale drogie, chyba że warto?
Popularne Deckasy są za grube:(
Załączniki
20230617_110537.jpg
20230617_111816.jpg
sajny
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 02 maja 2023, 12:00

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: sajny »

Jakby się ktoś zastanawiał silnik z pswpower kupiony 3 dni temu przeprogramowałem na OSF. Trochę się wystraszyłem, że go ucegliłem bo za pierwszym razem się nie udało i silnik przestał reagować. Jednak komunikował się z ST Visual Programmer. Po skróceniu kabelka między ST-Link a silnikiem udało się przywrócić oprogramowanie fabryczne a później bez problemu OSF. Jednak kluczowe jest żeby kabelek między komputerem o silnikiem był jak najkrótszy.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

o tak . chyba wiertlem stopniowym zrobiłem wpusty na kominy
ODPOWIEDZ