TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
cityboy
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2019, 15:21
Lokalizacja: Pabianice

TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: cityboy »

Witam.
Mam od kilku lat TSDZ2 nakręciłem 20k na tym silniczku (bez wymiany czegokolwiek jedynie czujnik temp padł).
Teraz sobie tak siedzę i zastanawiam się czy nie czas na zmiany...
Czy zmiana TSDZ8 da mi coś więcej co by usprawiedliwiało wydanie ~300$. Czy może zupełnie zmienić na jakiś tylny napęd?
Przez ten czas jeździłem bez manetki i myślę że może bym sobie coś w tym kierunku zmienił. Co będzie waszym zdaniem lepsze?
Dokupić manetkę do TSDZ2 i dolutować kabelki (najtańsza modyfikacja) resztę kasy przeznaczyć na coś innego.
Kupić TSDZ8 z manetką.... :?:
Czy może jakiś XMUS na tył ... :?:
Co byście poradzili? Z dnia na dzień człowiek staje się coraz starszy i bardziej wygodny/leniwy.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: mitusm »

BBSHD, 3kTurbo, żeby poczuć trochę mocy...
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2281
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Tooropek »

Gdzie jeździsz rowerem? Jaki teren? Góry, płaskie?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
cityboy
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2019, 15:21
Lokalizacja: Pabianice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: cityboy »

Głownie płaski teren
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2281
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Tooropek »

Więc zdecydowanie z tanich napędów xf15c lub xf19c lub r z przekładniowych, a jeżeli ma być regen i bezawaryjność do xf40 30h lub 45h w zależności od wymagań mocowych.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
cityboy
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2019, 15:21
Lokalizacja: Pabianice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: cityboy »

A z midów ? Trochę się zastanawiałem nad TSDZ8 z racji całego osprzętu po TSDZ2 jaki mam.
tkoko
Forumowicz
Posty: 5622
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: tkoko »

Zamiana TSDZ2 na TSDZ8 w płaskim terenie jest trochę bez sensu. Zyskasz 10 - 15% na prędkości, stracisz 20 - 30% na zasięgu. Reszta problemów pozostanie bez zmian.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: mitusm »

Bardziej ewolucja niż rewolucja, przesiadka na tsdz8. Chyba że masz tsdz2 bez żadnych modów to będzie spora różnica zwłaszcza w cieplejszy dzień.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2281
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Tooropek »

Osprzęt po tsdz2 zostaw sobie na tsdz2, moim zdaniem na płaskim potrzebujesz zasilania 13-14S i prądu 30-35A pod mxusa xf40 30h lub xf19c/r. Tsdz8 jest co najmniej połowę mocniejszy jeśli chodzi o wrażenia laika podczas pierwszego kontaktu z tsdz8. Chcesz poczuć naprawdę swobodę, niezależność i względną bezawaryjność to wybierz silnik w kole. Sam obecnie jeszcze jeżdżę na tsdz8 i bidon 13s 20Ah w fullu i jest to w zupełności wystarczające na objazd nie jednej puszczy czy krajobrazu nizinnego, ale zawsze mam ze sobą spinki do łańcucha, ciągle myślę czy dojadę czy coś mi nie strzeli w napędzie itd itp. Ja kilka rowerów rocznie objeżdżam i testuje i naprawdę najbardziej w Twoje wymagnia i doświadczenie z tsdz2 wpisuje się lekka mocna przekładniówka. Miałem także 750W przekładnie na 48V i miałem prędkość ponad 50km/h i moc taka, że nie jeden samochód się zdziwił na światłach. To tyle moich doświadczeń w skrócie.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: mitusm »

Poszukaj kogoś z okolicy i po prostu się przejdź na innej konfiguracji.
cityboy
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2019, 15:21
Lokalizacja: Pabianice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: cityboy »

Oj ... liczyłem że wszyscy zgodnie krzykniecie " tak masz rację wybierz TSDZ8 to jest świetny wybór ". A tu zimny prysznic ;) ....
Dobra chyba zdecyduję się na przekładniowca tylko patrzę na oferty od naszych mainfrendów i tam najczęściej znajduję MXUS GDC-19/R.
1. Jak ma się to do XF19C/R?
2. Jaka jest różnica między C 750W a R 1000W.? W tabelkach nie ma różnicy oprócz mocy silnika. Moment jest taki sam :/ i wszystko inne. Wolałbym C ze względu na cały osprzęt jaki mam ale jeśli będzie jakaś różnica na + dla R to będzie R.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2281
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Tooropek »

R to wersja mocniejsza i na wolnobieg a C to kaseta i wtyczka okrągła przez którą nie przechodzą nawet fabryczne podkładki, to jedyna rzecz do zmiany w instalacji pomiędzy silnikiem a sterownikiem. Wersja C jak i R są spoko - mocowo zadowolą Cię obie wersje. Xf19 to mocna przekładnia - taki kilowat nie robi na niej wrażenia a odczucia z jazdy już są fajne naprawdę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
cityboy
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2019, 15:21
Lokalizacja: Pabianice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: cityboy »

Czy GDC-19/R a XF19C/R to te same konstrukcje? Tylko inna nazwa dla lepszej sprzedaży
SzczepanW2
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: SzczepanW2 »

cityboy pisze:
30 gru 2024, 11:49
Czy GDC-19/R a XF19C/R to te same konstrukcje? Tylko inna nazwa dla lepszej sprzedaży
To te same silniki, natomiast rozważ XP04 z Nexuna - sporo tańszy od XF19, a po płaskim równie mocny. XF19 są aktualnie zaporowo drogie i trudno dostępne. XF19 w wersji na kasetę to troche pomyłka bo jest odczuwalnie słabszy i ma głupią wersję wtyczki, którą i tak trzeba lutować na sztywno. Wersja na wolnobieg jest fajna, ale własnie ten wolnobieg... Sensowne wolnobiegi z zębatką 11t i większe jak 9 rzędów są drogie i zawodne.
cityboy
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2019, 15:21
Lokalizacja: Pabianice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: cityboy »

No i teraz osiołkowi w żłobie dano :shock: :?: :?: :?:
Awatar użytkownika
PITer4x4
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 02 wrz 2024, 11:04

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: PITer4x4 »

Jeżeli nie jeździłeś na HUBie bez czujnika nacisku to proponował bym najpierw nawet pożyczyć taki rower i zrobić kilka kilometrów aby ocenić czy Ci to odpowiada. Ja zrobiłem na HUBie 7000km w ostatnim roku, obecnie od 2 miesięcy ponad 1300 na MID z czujnikiem nacisku, jak ze względu na obecną pogodę muszę czasem pojechać na HUBie to dla mnie kara i jak bym jechał na skuterze elektrycznym, ale co kto lubi oczywiście. Bezpośrednio na tylnym kole dochodzi ci kilka kilogramów co daje się wyraźnie we znaki na nierównościach.
tkoko
Forumowicz
Posty: 5622
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: tkoko »

PITer4x4 pisze:
30 gru 2024, 17:42
jak ze względu na obecną pogodę muszę czasem pojechać na HUBie to dla mnie kara i jak bym jechał na skuterze elektrycznym,
cityboy pisze:
18 gru 2024, 8:24
Co byście poradzili? Z dnia na dzień człowiek staje się coraz starszy i bardziej wygodny/leniwy.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: mitusm »

Dlatego mam 3 rowery... lekkiego fulla na tsdz8, sztywaniaka (2200W) z hubem na asfalt i potworka 2x2 na bbshd + xf15 (3200W) z baterią bez limitu :)
sky
Forumowicz
Posty: 255
Rejestracja: 19 lut 2018, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: sky »

Jest jakaś nowoczesna rama enduro alu full pod tsdz8?
cityboy
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 10 gru 2019, 15:21
Lokalizacja: Pabianice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: cityboy »

PITer4x4 pisze:
30 gru 2024, 17:42
Jeżeli nie jeździłeś na HUBie bez czujnika nacisku to proponował bym najpierw nawet pożyczyć taki rower i zrobić kilka kilometrów aby ocenić czy Ci to odpowiada.
Żona ma w przednim kole i jest to specyficzne odczucie kręcenia pedałami bez wysiłku i rower ucieka do przodu. Na swoim TSDZ2 zrobiłem 20k i jak przesiadałem się to.... było to nawet fajne.... takie leniwe ;).

Dobra Panowie (Panie) czas na decyzję. Wczoraj wieczorkiem rozebrałem pierwszy raz od około 15K km silnik i zobaczyłem dlaczego nie działał mi czujnik temp. Dostała się woda do środka zeżarło połączenia lutowane. Myślałem że dobrze było zabezpieczone i obudowa szczelna a tu niespodzianka.
Poskładam go nasmaruje i pewnie trafi do innego roweru.
Co do nowego silniczka to u majfrendów jest mxus GDR-19 za ~200$, w ostatnich postach pojawiła się propozycja XP04 co daje 800-900PLN czyli porównywalnie. Na forum o HUBach Admin pisze "manetka nie dla przekładniowców". Kolejny kij w szprychy. :?
Czy te przekładnie są tak liche że mówimy stanowcze NIE..... używać/kupować dla manetki. Na swoim przykładzie 20k i na jednym niebieskim kółeczku zębatym. Nie jeżdżę na jednym kole ... serce i metryka 5 z przodu chyba nie pozwala.

Muszę coś wybrać... między -19 i XP04... czy naprawdę z manetką do 30-35km/h po równym będzie problemem dla silnika?
Szkoda że ankiety nie mogę zrobić .. takie "Pytanie do publiczności". Mając np 1000-1500pln, leniucha i 50+ na karku co byście wybrali/zaproponowali? Aaaa jeszcze codzienna wyprawa do i z roboty ;) jakieś 17km
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: mitusm »

Jest jeszcze dużo tańszy, lżejszy i lepiej dostępny XF15, można mu śmiało w piku podawać 20-25A.
tkoko
Forumowicz
Posty: 5622
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: tkoko »

cityboy pisze:
31 gru 2024, 13:58
Muszę coś wybrać... między -19 i XP04... czy naprawdę z manetką do 30-35km/h po równym będzie problemem dla silnika?
Nie ma problemu "z manetką", chyba że kierujący, przy mocy silnika 2 kW, na manetce będzie miał tylko dwa stany. ZERO i MAX :D
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2281
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Tooropek »

Przekładnia wpisuje się w Twoje wymagania doskonale, można używać manetki, ale robić to z głową, czyli wspomagać na starcie a później delikatnie sobie pomagać i jechać na pas albo na manetce czy tam tempomacie. Dla mnie wybór byłby prosty, xf19 i żadnych półśrodków + sinus 30/35A z najprostszym malutkim LCD do tego bidon 17Ah z bmsem bluetooth dla podglądu parametrów i w tym ostatnim chętnie pomogę ;)
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Badlook
Forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 05 cze 2023, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Badlook »

cityboy pisze:
31 gru 2024, 13:58
PITer4x4 pisze:
30 gru 2024, 17:42
Jeżeli nie jeździłeś na HUBie bez czujnika nacisku to proponował bym najpierw nawet pożyczyć taki rower i zrobić kilka kilometrów aby ocenić czy Ci to odpowiada.
Żona ma w przednim kole i jest to specyficzne odczucie kręcenia pedałami bez wysiłku i rower ucieka do przodu. Na swoim TSDZ2 zrobiłem 20k i jak przesiadałem się to.... było to nawet fajne.... takie leniwe ;).

Dobra Panowie (Panie) czas na decyzję. Wczoraj wieczorkiem rozebrałem pierwszy raz od około 15K km silnik i zobaczyłem dlaczego nie działał mi czujnik temp. Dostała się woda do środka zeżarło połączenia lutowane. Myślałem że dobrze było zabezpieczone i obudowa szczelna a tu niespodzianka.
Poskładam go nasmaruje i pewnie trafi do innego roweru.
Co do nowego silniczka to u majfrendów jest mxus GDR-19 za ~200$, w ostatnich postach pojawiła się propozycja XP04 co daje 800-900PLN czyli porównywalnie. Na forum o HUBach Admin pisze "manetka nie dla przekładniowców". Kolejny kij w szprychy. :?
Czy te przekładnie są tak liche że mówimy stanowcze NIE..... używać/kupować dla manetki. Na swoim przykładzie 20k i na jednym niebieskim kółeczku zębatym. Nie jeżdżę na jednym kole ... serce i metryka 5 z przodu chyba nie pozwala.

Muszę coś wybrać... między -19 i XP04... czy naprawdę z manetką do 30-35km/h po równym będzie problemem dla silnika?
Szkoda że ankiety nie mogę zrobić .. takie "Pytanie do publiczności". Mając np 1000-1500pln, leniucha i 50+ na karku co byście wybrali/zaproponowali? Aaaa jeszcze codzienna wyprawa do i z roboty ;) jakieś 17km
Nie wiem gdzie wyczytałes że stanowcze nie dla manetki u przekładniowca ale u siebie w drugim już rowerze na xf19r cisnę napięcie 16s i 25a. Nie raz używałem manetki od startu do oporu ciągnąć za sobą córkę w przyczepce. Może miałem szczęście ale nie napotkałem żadnych awarii. Czujnik temp i obserwować czy się nie gotuje. Żona z xf15 jeździ na 14s 35a.
SzczepanW2
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: SzczepanW2 »

Badlook pisze:
01 sty 2025, 11:02
cityboy pisze:
31 gru 2024, 13:58


Żona ma w przednim kole i jest to specyficzne odczucie kręcenia pedałami bez wysiłku i rower ucieka do przodu. Na swoim TSDZ2 zrobiłem 20k i jak przesiadałem się to.... było to nawet fajne.... takie leniwe ;).

Dobra Panowie (Panie) czas na decyzję. Wczoraj wieczorkiem rozebrałem pierwszy raz od około 15K km silnik i zobaczyłem dlaczego nie działał mi czujnik temp. Dostała się woda do środka zeżarło połączenia lutowane. Myślałem że dobrze było zabezpieczone i obudowa szczelna a tu niespodzianka.
Poskładam go nasmaruje i pewnie trafi do innego roweru.
Co do nowego silniczka to u majfrendów jest mxus GDR-19 za ~200$, w ostatnich postach pojawiła się propozycja XP04 co daje 800-900PLN czyli porównywalnie. Na forum o HUBach Admin pisze "manetka nie dla przekładniowców". Kolejny kij w szprychy. :?
Czy te przekładnie są tak liche że mówimy stanowcze NIE..... używać/kupować dla manetki. Na swoim przykładzie 20k i na jednym niebieskim kółeczku zębatym. Nie jeżdżę na jednym kole ... serce i metryka 5 z przodu chyba nie pozwala.

Muszę coś wybrać... między -19 i XP04... czy naprawdę z manetką do 30-35km/h po równym będzie problemem dla silnika?
Szkoda że ankiety nie mogę zrobić .. takie "Pytanie do publiczności". Mając np 1000-1500pln, leniucha i 50+ na karku co byście wybrali/zaproponowali? Aaaa jeszcze codzienna wyprawa do i z roboty ;) jakieś 17km
Nie wiem gdzie wyczytałes że stanowcze nie dla manetki u przekładniowca ale u siebie w drugim już rowerze na xf19r cisnę napięcie 16s i 25a. Nie raz używałem manetki od startu do oporu ciągnąć za sobą córkę w przyczepce. Może miałem szczęście ale nie napotkałem żadnych awarii. Czujnik temp i obserwować czy się nie gotuje. Żona z xf15 jeździ na 14s 35a.
Jest taki jeden sklep, który tak straszy na przekładniowce i lobbuje jak sie da bezpośrednie. :mrgreen: :mrgreen: i później biorą się takie bzdurne opinie. Od siebie dodam również, że gówno prawda. Mam za sobą już kilkanaście przekładniówek i jeśli nie jesteś idiotą to nic się nie stanie. Przekładnie morduje jedynie danie maks mocy ze startu pod np. stromą górę. Po względnie płaskim bez szans na zmielenie. W pytaniu ankietowym kolegi dałbym odpowiedź XP04 lub XF15. XF19 jest na pewno mocniejsze ale starsze wersje miały również swoje wady, nie wiem jak z aktualnymi.
Badlook
Forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 05 cze 2023, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Badlook »

Najgorsze dla przekładniówki jest moment gdy dajemy jej w palnik i zjedziemy/skoczymy z krawężnika czy coś i koło na moment się oderwie od podłoża, napędzi bo trzymiemy manetkę i złapie kontakt z podłożem. Wtedy upada sprzęgło w większości przypadków.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2281
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Tooropek »

Świadomy użytkownik nie popełni takich błędów jak Badlook napisałeś, a słowa Szczepana potwierdzam w 100% że jak ktoś nie jest ograniczony umysłowo to przekładniówka posłuży długo długo.

Cityboy spróbuj xf15 może na początek, jest to tani silnik, a sterownik 22/25A możesz spokojnie dać jak nie będziesz robił ogromnych podjazdów (długich) i jeżeli nie będziesz cisnął cały czas pełną prędkością przez trasę kilkanaście/dziesiąt kilometrów... Xf19 jest trudno dostępny i aktualnie drogi bo jest na niego popyt cały czas, a o xf15 ludzie trochę zapominają albo się nie przekonali do jego możliwości.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Badlook
Forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 05 cze 2023, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Badlook »

Ja osobiście teraz trochę żałuję że poszedłem w xf19 a nie w dwa xf15 ale cóż, może następny projekt
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: mitusm »

Moim zdaniem XF15 jest bardziej niedocenionym silnikiem. Tani w zakupie i serwisowaniu, jedynie na upale nie przyjmie dużo bo fizycznie nie ma co zrobić z ciepłem.
Synowi (9lat) właśnie składam rower na nim.
Badlook
Forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 05 cze 2023, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Badlook »

Jeden xf15 dla mnie za słaby ale na dwie sztuki było by super albo xf15 fat, jeszcze mocniejszy ale trzeba cudować z tylnym wahaczem i przedni amor trzeba z fata
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: mitusm »

Badlook pisze:
04 sty 2025, 18:28
Jeden xf15 dla mnie za słaby ale na dwie sztuki było by super albo xf15 fat, jeszcze mocniejszy ale trzeba cudować z tylnym wahaczem i przedni amor trzeba z fata
Silnik w przednim kole totalnie zabija amortyzację + nie ma opcji aby podrzucić przednie koło nad przeszkodą przy szybszej jeździe.
Mam u siebie właśnie xf15 z przodu w jednym rowerze.

https://www.youtube.com/shorts/IOfCYgjx3Cg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6369
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: pxl666 »

w tylnym też upośledza
Badlook
Forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 05 cze 2023, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Badlook »

Ja nie potrzebuje podnosić przedniego koła :) ja mam krążownik do długich dystansów z załadunkiem z przodu i z tyłu. Nie latam po lesie, chyba że jakaś trasa przelotowa/widokowa przez las po szuterku. Do dh i tym podobnie (amatorskim) źle mi się jeździ na elektryku jakimkolwiek. Dlatego właśnie dwa xf15 były by spoko ale już i tak po ptokach. Jak upale 19 to tak zrobię
Awatar użytkownika
PITer4x4
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 02 wrz 2024, 11:04

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: PITer4x4 »

A da się datkiego HUBa XF spiąć z czujnikiem nacisku?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2281
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: TSDZ2 - TSDZ8 - Czy ?

Post autor: Tooropek »

Są kontrolery od razu z czujnikiem nacisku, są przystosowane pod huby.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
ODPOWIEDZ