MID-DRIVE TSDZ2 750W

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
HSMax
Posty: 11
Rejestracja: 06 maja 2019, 23:52

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: HSMax » 07 maja 2019, 0:58

Jak ktoś ma pytania, spokojnie odpowiem i może sam się coś dowiem? Ja byłem zszokowany, że silnik nie wchodzi w suport...Ale spoko, da się to rozwiązać...Bo wszędzie w necie po demontażu starego suportu, silnik wchodzi na luziku, a tu zonk...Ale, że My jesteśmy pomysłowi, dało radę.
Tylko poradźcie...jaką 8 rzędową manetkę, która ma krótkie przełączniki ( chodzi mi o same manetki ) zastosować? Obrotową?
Jestem początkujący, wybaczcie jeśli piszę głupoty....

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 07 maja 2019, 4:53

HSMax pisze:
07 maja 2019, 0:58
Jak ktoś ma pytania, spokojnie odpowiem i może sam się coś dowiem? Ja byłem zszokowany, że silnik nie wchodzi w suport...Ale spoko, da się to rozwiązać...Bo wszędzie w necie po demontażu starego suportu, silnik wchodzi na luziku, a tu zonk...Ale, że My jesteśmy pomysłowi, dało radę.
Tylko poradźcie...jaką 8 rzędową manetkę, która ma krótkie przełączniki ( chodzi mi o same manetki ) zastosować? Obrotową?
Jestem początkujący, wybaczcie jeśli piszę głupoty....
Mocowanie silinika zalezy od ramy, trafiłeś akurat na problematyczny typ ramy, u mnie weszło z drobną przeróbką (podszlifowaniem dosłownie 2mm pod spodem ceownika który pokrywa prowadzenie wewnętrzne linek hamulców i przerzutki). Także przewód od hydrauliki musiałem inaczej poprowadzić niż w standardzie. A co do przerzutki, zastosowałem poraz kolejny w rowerze elektrycznym taki typ na 7 przełożeń
IMG_20190507_044750.jpg
idealnie pasuje z manetką na prawą stronę i zrzuca kilka na raz przelożeń za jednym pociągnięciem wajchy - polecam. Po pracy mogę Ci wrzucić zdjęcie jak chcesz zobaczyć jak to wygląda na gotowo.

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 07 maja 2019, 4:57

leszcz pisze:
07 maja 2019, 0:27
Polecam Strava do śledzenia wzniesien. Super opcje w przeglądarce do analizy trasy
Okej, zainstaluje strave, zaloguje się i ogarnę temat, ogólnie kiedyś miałem tą apkę, ale z tego co pamiętam nie była jak dla mnie za bardzo użyteczna, bo mało jezdziłem. Dzięki leszczu :)

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 07 maja 2019, 4:58

HSMax pisze:
07 maja 2019, 0:30
I poszukuję ustawień dla VLCD5 dla TSDZ2 750W koło 26' takie na start, żeby wiedzieć, co ustawiam. Nie mam nic na ten temat. Ktoś pomoże?
Ja ustawiałem po swojemu z instrukcją na YT.

HSMax
Posty: 11
Rejestracja: 06 maja 2019, 23:52

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: HSMax » 07 maja 2019, 12:25

Tooropek pisze:
07 maja 2019, 4:53
HSMax pisze:
07 maja 2019, 0:58
Jak ktoś ma pytania, spokojnie odpowiem i może sam się coś dowiem? Ja byłem zszokowany, że silnik nie wchodzi w suport...Ale spoko, da się to rozwiązać...Bo wszędzie w necie po demontażu starego suportu, silnik wchodzi na luziku, a tu zonk...Ale, że My jesteśmy pomysłowi, dało radę.
Tylko poradźcie...jaką 8 rzędową manetkę, która ma krótkie przełączniki ( chodzi mi o same manetki ) zastosować? Obrotową?
Jestem początkujący, wybaczcie jeśli piszę głupoty....
Mocowanie silinika zalezy od ramy, trafiłeś akurat na problematyczny typ ramy, u mnie weszło z drobną przeróbką (podszlifowaniem dosłownie 2mm pod spodem ceownika który pokrywa prowadzenie wewnętrzne linek hamulców i przerzutki). Także przewód od hydrauliki musiałem inaczej poprowadzić niż w standardzie. A co do przerzutki, zastosowałem poraz kolejny w rowerze elektrycznym taki typ na 7 przełożeń IMG_20190507_044750.jpg idealnie pasuje z manetką na prawą stronę i zrzuca kilka na raz przelożeń za jednym pociągnięciem wajchy - polecam. Po pracy mogę Ci wrzucić zdjęcie jak chcesz zobaczyć jak to wygląda na gotowo.
Spoko, wszystko ogarnięte, ale ta manetka fajna, jak możesz daj link do czegoś takiego. Może być 7-ka, najwyżej zmienię później kasetę na 7-rzędową. Nie zależy mi na nie wiem jakiej prędkości, więc mogę teraz z 8-mej zrezygnować. A zdjęcia jak manetka wygląda u Ciebie z chęcią zobaczę, bo u mnie trochę słabo z obciętą "wajchą" i od góry nie zrzucę przełożenia, bo nie sięgnę...Taka prowizorka troszkę.

HSMax
Posty: 11
Rejestracja: 06 maja 2019, 23:52

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: HSMax » 07 maja 2019, 12:42

A z ustawieniami VLCD5 dla TSDZ2 750W rzeczywiście pobawię się, jak zamontuje baterie od Glebora 48V 17.5Ah (bidon), która wygląda bardzo dobrze. I ta cena...Jak bym miał wątpliwości odezwę się do Ciebie Tooropek, OK? Dzięki wielkie za wszelkie sugestie. Później oczywiście dam znać, jak to wszystko mi wyszło oraz trochę MOICH subiektywnych wrażeń. Zaznaczam, że jestem "zielony" w tym temacie i wszystko robię sam. TZN. montaż oczywiście;-)

markkar
Posty: 148
Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
Lokalizacja: Białystok

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: markkar » 07 maja 2019, 20:59

Dołączam do grupy szczęśliwych posiadaczy tongshenga, a raczej córka, bo dla niej pokleiłem rowerek na bazie merida matts 6. Moje spostrzeżenia to napęd jest bardzo intuicyjny, dobrze dobrane parametry i nie czuć że to w ogóle wspomaga a na górkę wciąga lekko. Już 10 latka nie ma tego grymasu na twarzy jak trzeba pod długą górę się wtoczyć. Za ciężko to przestawia profil i lżej. Dobra sprawa to ukryte menu i możliwość ustawienia i mocy i prędkości, ograniczyłem do 10A i 18km/h, na początek tyle wystarczy. Silnik słychać tylko przy wyższych ustawieniach ale to taki przyjemny szmerek. Ogromny plus to mała waga i gabaryt zestawu. Bateria waży więcej i te kilka kilo już dzieciak czuje, że łatwiej było prowadzić bez napędu. Montaż to pestka, w tym przypadku, wszystko pasowało i nic nie trzeba piłować. Solidnie się to trzyma. Z testów porównywałem (oczywiście ja byłem oblatywaczem) ustawienie na 16A i na max czyli 32A, różnica była ale nie te 16A. 32A jakby początek dołu miał lepszy. Prędkość max przy dodatkowym sporym wysiłku 35km/h czy to na 16A czy 32A. Przy większym przełożeniu pewnie do 40 bym docisną. W porównaniu do bafanga (kilka razy miałem okazję jeździć) to w mocy nie ma porównania, tu zębatki nie trzeszczą i nie demoluje tak napędu. Do bafanga się trzeba przyzwyczaić i nauczyć płynnie jeździć. Tu jest lekko łatwo i przyjemnie. Ogólnie polecam ten napęd jako zestaw do szybkiego, łatwego montażu i do jazdy po mniej wymagających drogach.
Obrazek

markkar
Posty: 148
Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
Lokalizacja: Białystok

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: markkar » 07 maja 2019, 21:15

A i co do manetki gazu to jest rozwiązanie na jaką zamienić oryginał ;)
proszę bardzo: https://www.pojazdyelektryczne.org/view ... =22&t=2679

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 07 maja 2019, 22:23

markkar pisze:
07 maja 2019, 20:59
Dołączam do grupy szczęśliwych posiadaczy tongshenga, a raczej córka, bo dla niej pokleiłem rowerek na bazie merida matts 6. Moje spostrzeżenia to napęd jest bardzo intuicyjny, dobrze dobrane parametry i nie czuć że to w ogóle wspomaga a na górkę wciąga lekko. Już 10 latka nie ma tego grymasu na twarzy jak trzeba pod długą górę się wtoczyć. Za ciężko to przestawia profil i lżej. Dobra sprawa to ukryte menu i możliwość ustawienia i mocy i prędkości, ograniczyłem do 10A i 18km/h, na początek tyle wystarczy. Silnik słychać tylko przy wyższych ustawieniach ale to taki przyjemny szmerek. Ogromny plus to mała waga i gabaryt zestawu. Bateria waży więcej i te kilka kilo już dzieciak czuje, że łatwiej było prowadzić bez napędu. Montaż to pestka, w tym przypadku, wszystko pasowało i nic nie trzeba piłować. Solidnie się to trzyma. Z testów porównywałem (oczywiście ja byłem oblatywaczem) ustawienie na 16A i na max czyli 32A, różnica była ale nie te 16A. 32A jakby początek dołu miał lepszy. Prędkość max przy dodatkowym sporym wysiłku 35km/h czy to na 16A czy 32A. Przy większym przełożeniu pewnie do 40 bym docisną. W porównaniu do bafanga (kilka razy miałem okazję jeździć) to w mocy nie ma porównania, tu zębatki nie trzeszczą i nie demoluje tak napędu. Do bafanga się trzeba przyzwyczaić i nauczyć płynnie jeździć. Tu jest lekko łatwo i przyjemnie. Ogólnie polecam ten napęd jako zestaw do szybkiego, łatwego montażu i do jazdy po mniej wymagających drogach.
Obrazek

Jednak "wyszło na moje" bo ktoś mi zarzucał, że nie ma opcji podkręcić sterownika na standardowym sofcie, opcja ta widnieje nawet na filmie na YT u jednego z posiadaczy tsdz2. Ja mam na 25A ustawione i elegancko się przyśpiesza nawet na przełozeniu na predkość, czyli na 1 x 1. Ja ustawiłem na maxa prdekość, no bo wiadomo dlaczego... prędkości nigdy dość w ebajku. Wstawiam dalej zdjęcia z mojego "setup-u" na kierownicy na kolegi wyżej i osób, które mają problemy z klamkomanetkami itd itp... A co do prędkości na moim 29" kole 2.1" szerokości lecę 42-43km/h na samej manetce, a przykręceniu korbą przy delikatnym wysiłku osiągam 45km/h i silnik odcina bo jest tak zablokowany seryjnie.

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 07 maja 2019, 22:27

Obrazek

Przerzutka shimano 7x na systemie sis, stara ale jara jak to się mówi, bardzo ładnie zmienia przełożenia w górę (można i 7 za jednym pociągnięciem dzwigni - bardzo przydatna rzecz przy ruszaniu ze skrzyżowania).

Edit: Jak widać na załączonym zdjęciu dzwoneczek nawet idealnie pasuje pod tą przerzutkę :)

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 07 maja 2019, 22:33

HSMax pisze:
07 maja 2019, 12:42
A z ustawieniami VLCD5 dla TSDZ2 750W rzeczywiście pobawię się, jak zamontuje baterie od Glebora 48V 17.5Ah (bidon), która wygląda bardzo dobrze. I ta cena...Jak bym miał wątpliwości odezwę się do Ciebie Tooropek, OK? Dzięki wielkie za wszelkie sugestie. Później oczywiście dam znać, jak to wszystko mi wyszło oraz trochę MOICH subiektywnych wrażeń. Zaznaczam, że jestem "zielony" w tym temacie i wszystko robię sam. TZN. montaż oczywiście;-)
Smiało wal, mam bidon 14,5ah nówka (nigdy nie uzywany) na sprzedaż zgrzany i złożony 1.05.2019 jak coś pisz priv, link allegro podam, najtajniej w necie, tyle ode mnie :) gwarancja oczywiście na rok czasu na ogniwa i cały pakiet. Proszę link do przerzutki, która posiadam. https://allegro.pl/oferta/manetka-shima ... witemShare

scuda
Posty: 410
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda » 07 maja 2019, 23:35

A nie lepiej dac manetkę na lewa strone kierownicy tam gdzie nie ma przerzutki ? Pozatym, ja tez zamowilem tsdz2 48v 750w :) juz mialem w koszyku bbs02 i nie wiem jak to sie stalo ze kupilem tongshenga he he, chyba skusil mnie torque sensor. A ile wogole wazy ten silnik ?

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 08 maja 2019, 5:14

Ja mam we krwi motocykle, bo pare lat temu miałem 3 skutery, cztke 250 i w koncu yamahe fazera 750 i właśnie to przyzwyczaiło mnie do manetki na prawą stronę :) Silnik waży z osprzętem 4,8kg bodajże, nie pamiętam dokładnie, ale nie wiecej jak 5kg.

scuda
Posty: 410
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda » 08 maja 2019, 19:20

Tooropek pisze:
08 maja 2019, 5:14
Ja mam we krwi motocykle, bo pare lat temu miałem 3 skutery, cztke 250 i w koncu yamahe fazera 750 i właśnie to przyzwyczaiło mnie do manetki na prawą stronę :) Silnik waży z osprzętem 4,8kg bodajże, nie pamiętam dokładnie, ale nie wiecej jak 5kg.
Ważyłeś silnik ? Bo gdzieś pisało, że waży 3,6kg.

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 08 maja 2019, 20:23

Powiem szczerze, że nie ważyłem, strzeliłem z pamięci, ale mogę się mylić... Trzeba by doczytać na stronie producenta, badz dystrybutora. Ja już nie chcę go odkręcać i ważyć bo jak wiadomo gwinty się zużywają w ramie alu, więc szkoda zachodu. Mój cały rower z bidonem 13s5p waży 22 kg.

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 08 maja 2019, 20:26

Obrazek

Aktualny wygląd mojego śliczniocha :D

Edit: kliknij w zdjęcie by powiększyć do oryginalnego rozmiaru i jakości.

Awatar użytkownika
Wojtas
Moderator
Posty: 599
Rejestracja: 24 lut 2018, 19:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Wojtas » 08 maja 2019, 20:31

Ciekawe jak wyglądałby ten bidon w kolorze bajka? 😀
Kands Maestro 29er
Mxus XF40C Barmal X2 2.2 kW 13S8P LGMJ1 54.6V
Suntour NVX, NCX,Avid SD7
Marathon MTB Plus

Mapa szlaków OSM
http://www.mapaszlakow.eu
Facebook
https://www.facebook.com/MapaSzlakow/

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 08 maja 2019, 20:47

Wiesz, że myślałem nad tym by w lakierni dorobić lakier blękit i pomarańcz i dać do graficiarza by aerografem pięknie go ozdobił... Ale czar prysł jak przypomniałem sobie o realiach, kamieniach na drogach, piachu itp itd, ogólnie o tym co może go spotkać po malowaniu :D Teraz to już nawet nie muszę go malować bo ładnie jest przytarty od asfaltu :D nadaje mu to uroku i oryginalności

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 08 maja 2019, 20:49

Na dobrą sprawę ta torba jest dość pojemna i w nią można by pakiet 13s4/5p zgrzać, usztywnić zywicą bezbarwną i gitara siema :D

Awatar użytkownika
Wojtas
Moderator
Posty: 599
Rejestracja: 24 lut 2018, 19:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Wojtas » 08 maja 2019, 20:50

Kurde muszę się nim karnąć bo się napaliłem jak szczerbaty na suchary 😀 do zobaczenia w sobotę.
Kands Maestro 29er
Mxus XF40C Barmal X2 2.2 kW 13S8P LGMJ1 54.6V
Suntour NVX, NCX,Avid SD7
Marathon MTB Plus

Mapa szlaków OSM
http://www.mapaszlakow.eu
Facebook
https://www.facebook.com/MapaSzlakow/

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 08 maja 2019, 20:58

Karniesz się to masz zapewnione, tylko pamiętaj, że jak mocno Ci się spodoba to około 5k pln to kosztuje :D haha

Awatar użytkownika
Wojtas
Moderator
Posty: 599
Rejestracja: 24 lut 2018, 19:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Wojtas » 08 maja 2019, 21:02

Ja to bym takiego fulla chciał 😉
Kands Maestro 29er
Mxus XF40C Barmal X2 2.2 kW 13S8P LGMJ1 54.6V
Suntour NVX, NCX,Avid SD7
Marathon MTB Plus

Mapa szlaków OSM
http://www.mapaszlakow.eu
Facebook
https://www.facebook.com/MapaSzlakow/

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 08 maja 2019, 21:17

W fullu łańuch wyciągnie Ci się po 1k km i jak wpadniesz gdzies w las to chwila moment i urwiesz łańcuch, moim zdaniem bez sensu ładować fajnego mida do fulla.

Paff
Posty: 103
Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
Lokalizacja: Poznań

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Paff » 08 maja 2019, 21:26

Wojtas nie słuchaj go ;). Przejechałem fullem ponad 2000 km a w lesie to pourywałem szprychy a nie łańcuch. Fakt, że korzystam zamiennie z dwóch łańcuchów ale daleko im do dyskwalifikującego wyciągnięcia.

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 08 maja 2019, 22:27

Paff pisze:
08 maja 2019, 21:26
Wojtas nie słuchaj go ;). Przejechałem fullem ponad 2000 km a w lesie to pourywałem szprychy a nie łańcuch. Fakt, że korzystam zamiennie z dwóch łańcuchów ale daleko im do dyskwalifikującego wyciągnięcia.
Ja jestem przezorny dlatego tak napisałem, doświadczenie w ramach full mam malutkie, bo zamiłowanie mam do hardtaila, ale może i masz racje, solidny łańcuch wytrzyma ciężkie warunki. Tak czy inaczej wstrzymuje głos w sprawie łańcucha z braku laku :)

Edit: Paff midem na fullu latałeś te 2k km?

Paff
Posty: 103
Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
Lokalizacja: Poznań

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Paff » 09 maja 2019, 8:03

Tooropek pisze:
08 maja 2019, 22:27
...
Edit: Paff midem na fullu latałeś te 2k km?
Tak, tyle aktualnie ma mój tsdz2. Rower opisywałem gdzieś w dziale "własne konstrukcje".

MarcinW
Posty: 26
Rejestracja: 21 kwie 2018, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: MarcinW » 11 maja 2019, 20:12

Tooropek fajny ten rowerek, widziałem i przetestowałem, lekka i przyjemna konstrukcja.

Awatar użytkownika
Wojtas
Moderator
Posty: 599
Rejestracja: 24 lut 2018, 19:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Wojtas » 11 maja 2019, 20:21

Potwierdzam. Wygląd super ale ciutke za słaby dla mnie. Pozdro!
Kands Maestro 29er
Mxus XF40C Barmal X2 2.2 kW 13S8P LGMJ1 54.6V
Suntour NVX, NCX,Avid SD7
Marathon MTB Plus

Mapa szlaków OSM
http://www.mapaszlakow.eu
Facebook
https://www.facebook.com/MapaSzlakow/

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 11 maja 2019, 21:34

Się wie, że fajny, ale mocy mało w porównaniu do huba. Miło było Was poznać Pany, zwinąłem się przed 19, jiż w domu jestem od 21. Kto został na torze do jutra temu życzę dobrej zabawy i mega bólu głowy na niedziele rano :D Pozdro!

bombel150
Posty: 6
Rejestracja: 29 lip 2018, 9:40
Lokalizacja: Lublin

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: bombel150 » 12 maja 2019, 15:09

Cześć
Właśnie zamówiłem ten zestaw jak dojedzie zrobię małe porównanie z moim DD (MXUS 7x9, 45A), jeżeli znajdę czas zrobię mały eksperyment założę oba napędy naraz :twisted: . Zobaczymy jak się będą uzupełniały chodzi głównie o strome podjazdy.

Pozdrawiam
Mariusz

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 12 maja 2019, 16:27

Jakby był ktoś zainteresowany sprzedam tonshenga 2 750W 48V. 250km przelatane, drobne ryski jak nowy. 1250zł wysyłka gratis.

Awatar użytkownika
Wojtas
Moderator
Posty: 599
Rejestracja: 24 lut 2018, 19:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Wojtas » 12 maja 2019, 17:10

A zadziała on z hamulcem torpedo (nożny)?
Kands Maestro 29er
Mxus XF40C Barmal X2 2.2 kW 13S8P LGMJ1 54.6V
Suntour NVX, NCX,Avid SD7
Marathon MTB Plus

Mapa szlaków OSM
http://www.mapaszlakow.eu
Facebook
https://www.facebook.com/MapaSzlakow/

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 12 maja 2019, 17:13

Wojtas pisze:
12 maja 2019, 17:10
A zadziała on z hamulcem torpedo (nożny)?
Myślę, że tak bo wolnobieg jest z przodu na zębatce, tylko przez to hamulec nie bedzie spełniał swojej funkcji, bo korbą do tyłu zakręcisz to wolnobieg zadziała w przedniej zębatce

Awatar użytkownika
Wojtas
Moderator
Posty: 599
Rejestracja: 24 lut 2018, 19:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Wojtas » 12 maja 2019, 17:20

Cholera bo mam fajną oldschoolową bazę i teraz nie wiem co z tylnym hamulcem. Z tyłu brak piwotow na vbrake, o tarczach nie wspomnę. Z przodu hamulec bębnowy a z tyłu 4 biegi w piaście.... Wziąłbym od razu ale nie wiem co z tymi heblami.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2019, 13:15 przez Wojtas, łącznie zmieniany 1 raz.
Kands Maestro 29er
Mxus XF40C Barmal X2 2.2 kW 13S8P LGMJ1 54.6V
Suntour NVX, NCX,Avid SD7
Marathon MTB Plus

Mapa szlaków OSM
http://www.mapaszlakow.eu
Facebook
https://www.facebook.com/MapaSzlakow/

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 12 maja 2019, 17:25

No to ciężki temat, jak rama stalowa to piwoty można ogarnąć moment by zamocować v break, ale to jednak troche roboty by przy tym było, równie dobrze można mocowanie do zacisku tarczówki przyspawać, ale też wiąze się to ze zmianą całego koła na wolnobieg 1T i napinacz w hak ramy. Nie martw się Wojtas zestaw się nie zmarnuje :D

lobo0
Posty: 39
Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: lobo0 » 13 maja 2019, 8:38

Tooropek pisze:
12 maja 2019, 16:27
Jakby był ktoś zainteresowany sprzedam tonshenga 2 750W 48V. 250km przelatane, drobne ryski jak nowy. 1250zł wysyłka gratis.
Dlaczego sprzedajesz? Nowy projekt czy koniec z ebike?

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 13 maja 2019, 8:47

lobo0 pisze:
13 maja 2019, 8:38
Tooropek pisze:
12 maja 2019, 16:27
Jakby był ktoś zainteresowany sprzedam tonshenga 2 750W 48V. 250km przelatane, drobne ryski jak nowy. 1250zł wysyłka gratis.
Dlaczego sprzedajesz? Nowy projekt czy koniec z ebike?
Koniec? Co to to NIE! :D Weszło mi to w krew tak bardzo, że ebajk to taki "must have". Będzie coś nowego na qs205 i sterowniku blokowym, narazie nic wiecej nie dodam bo muszę sprzedać zestaw, nówkę baterie i zaczynam budowę.

lobo0
Posty: 39
Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: lobo0 » 13 maja 2019, 10:59

No to kolejny który przechodzi na HUBa i to z "grubej rury". Powodzenia ze sprzedażą i nowym projektem

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 13 maja 2019, 11:07

Ja już miałem huba i wracam ze względu na to, że nie potrzebuję przy nim używać przerzutek (takie przyzwyczajenie i lenistwo), a także ze względu, na prędkość. Czy Qs205 35h to jakis mocarz to nie wiem. Przekonam się w wakacje albo po wakacjach. Dzięki, pozdro :)

szkuba
Posty: 125
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: szkuba » 14 maja 2019, 22:04

Wojtas pisze:
12 maja 2019, 17:10
A zadziała on z hamulcem torpedo (nożny)?
Potrzebujesz specjalnej wersji Tongshenga który nie ma wolnobiegu w zębatce. Na Ali mają takie wersje "coaster brake" https://pl.aliexpress.com/item/32921277988.html https://pl.aliexpress.com/item/32843275 ... 2e0e7Zo7J2choć ten jest na 36v. Ewentualnie na własny rachunek wymiana wolnego koła na stałe połączenie :?

Thorn
Posty: 36
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn » 14 maja 2019, 22:58

Witam, należy się sprostowanie, dysponując fabrycznym oprogramowaniem, wyświetlaczem vlcd5 w wersji 48V 15A, ustawianie prądu na wyświetlaczu nic nie daje. Przestawianie wartości w vlcd5 jest możliwe, ale programowo jest ustawione 15A, inaczej nie będzie.

Awatar użytkownika
grafffik
Posty: 813
Rejestracja: 05 lis 2018, 21:31
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: grafffik » 14 maja 2019, 23:09

zaprazamy jednak do działu przywitaj się ;)
⚡️ ⚡️ TO CO NAJLEPSZE ⚡️ ⚡️
Budowa sprawdzonych E-Bike
Gotowe bajki w ciągłej sprzedaży
Warszawa i okolice + Europa w wysyłce. (PL, UK, IRL 3x w tygodniu)
tel. 536 230 997
Obrazek
---
Pozdrawiam
Wasz Kaskader. 8-)

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 15 maja 2019, 0:01

Thorn pisze:
14 maja 2019, 22:58
Witam, należy się sprostowanie, dysponując fabrycznym oprogramowaniem, wyświetlaczem vlcd5 w wersji 48V 15A, ustawianie prądu na wyświetlaczu nic nie daje. Przestawianie wartości w vlcd5 jest możliwe, ale programowo jest ustawione 15A, inaczej nie będzie.
Ja zauważyłem, że ma większego kopa na starcie i szybciej osiągam pełną prędkość a jak to się ma do maxymalnego poboru prądu to nie wiem, bo nie podłączałem do tej pory watomierza, więc się więcej nie wypowiem w tym temacie czy zwiększa się tym faktyczną moc czy nie.

Awatar użytkownika
Wojtas
Moderator
Posty: 599
Rejestracja: 24 lut 2018, 19:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Wojtas » 15 maja 2019, 6:31

grafffik pisze:
14 maja 2019, 23:09
zaprazamy jednak do działu przywitaj się ;)
???
Kands Maestro 29er
Mxus XF40C Barmal X2 2.2 kW 13S8P LGMJ1 54.6V
Suntour NVX, NCX,Avid SD7
Marathon MTB Plus

Mapa szlaków OSM
http://www.mapaszlakow.eu
Facebook
https://www.facebook.com/MapaSzlakow/

Thorn
Posty: 36
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn » 15 maja 2019, 6:40

Ja zauważyłem, że ma większego kopa na starcie i szybciej osiągam pełną prędkość a jak to się ma do maxymalnego poboru prądu to nie wiem, bo nie podłączałem do tej pory watomierza, więc się więcej nie wypowiem w tym temacie czy zwiększa się tym faktyczną moc czy nie.
Obawiam się, że dajesz się zwieść podświadomości. Musisz dokonać ślepej próby najlepiej na kimś kto nie ma pojęcia, że przestawiasz jakiś parametr. Sterownik silnika ma naklejkę, kod kreskowy pod którym jest napisane 48V 15A i tak jest zaprogramowany.

scuda
Posty: 410
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda » 15 maja 2019, 20:35

I takie sprostowanie, że ten silnik to nie jest 750w tylko 350w nominalnie, producent podaje maksymalną moc. Więc nie ma sensu nawet porównywać do bafanga bbs02 750w, który podaję w szczycie prawie 1300w.
Dziś dotarła do mnie paczka z tongshengiem, chce to podłączyć pod 14s ale pewnie nie pójdzie, więc będę przerabiał na open source i zobaczymy wtedy co tam można pokombinować.

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 15 maja 2019, 21:08

scuda pisze:
15 maja 2019, 20:35
I takie sprostowanie, że ten silnik to nie jest 750w tylko 350w nominalnie, producent podaje maksymalną moc. Więc nie ma sensu nawet porównywać do bafanga bbs02 750w, który podaję w szczycie prawie 1300w.
Dziś dotarła do mnie paczka z tongshengiem, chce to podłączyć pod 14s ale pewnie nie pójdzie, więc będę przerabiał na open source i zobaczymy wtedy co tam można pokombinować.
Z tego co soę orientuje to normalnie wersja 13s podchodzo do napięcia 52V

scuda
Posty: 410
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda » 15 maja 2019, 22:13

No wlasnie nie bardzo, podobno do 56v dziala powyzej error.
W sobote bede podlaczal po 58v to sie okaze.

Thorn
Posty: 36
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn » 15 maja 2019, 23:13

I takie sprostowanie, że ten silnik to nie jest 750w tylko 350w nominalnie, producent podaje maksymalną moc. Więc nie ma sensu nawet porównywać do bafanga bbs02 750w, który podaję w szczycie prawie 1300w.
Z czego wychodzi te 350W nominalnie?

Awatar użytkownika
Tooropek
Posty: 272
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek » 15 maja 2019, 23:31

Moim zdaniem najlepiej by podłączyć watomierz i wtedy na podstawie faktów wnioskować ile W i jaka moc jest pobierana podczas startu i jazdy ciągłej przy uwzględnieniu ustawień na lcd. Pogoda mi nie pozwala na takie testy, bo zestaw wystawiony jest na sprzedaż i nie chce go moczyć, ale myślę, ze któryś z posiadaczy odważy się porobic pomiary. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ