MID-DRIVE TSDZ2 750W

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Thorn pisze:
08 wrz 2021, 14:04
Gregory pisze:
08 wrz 2021, 13:19
@Thorn ale mi nie chodzi o to, że metalowa zębatka zniszczy inne z samego użytkowania :P jest ona swego rodzaju zabezpieczeniem gdy na przykład łapiesz kij w szprychy cisnąc na pełnej mocy na pewno mniejsze straty będą przy niebieskiej zębatce z tworzywa niż przy metalowej ;)
Dlatego to napisałem, że te 3 nie były przez długą eksploatację, tylko zużyte były też podczas zdarzeń losowych. Tak samo zerwało zęby jak w tych z tworzywa.
No widzisz, a wydawałoby się inaczej, dobrze wiedzieć. Ja jednak wolę cichszy napęd :)
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Azmadan
Forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 21 wrz 2019, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Azmadan »

To jak ktoś nie chce mieć dzwonka... to mi gdzieś metalowa leży - mogę się podzielić ;) - bez VAT z Chin ;P (teraz już wszystko dostaje VAT :-/)
2019 - Merida Dakar 24"- HUB przód (dla dziecka)
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Azmadan pisze:
08 wrz 2021, 17:14
To jak ktoś nie chce mieć dzwonka... to mi gdzieś metalowa leży - mogę się podzielić ;) - bez VAT z Chin ;P (teraz już wszystko dostaje VAT :-/)
Po cenie przed vat pewnie przygarnę, bo już jedyna, która była na zapasie, jest zamontowana. ;) Nie ma dramatu, a jakoś spokojniej śpię ;)
Przy okazji, niebieska z zepsutym jednokierunkowym to śmietnik czy można to jakoś jeszcze naprawić?
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2021, 20:28 przez Kajman, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Gdzieś chyba mam zepsutą z dobrym jednokierunkowym :P
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

To moge Ci wysłać z zepsutym i może ożywisz ;)
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2021, 20:34 przez Kajman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Może uda się zrobić z dwóch zepsutych jedno sprawne :P muszę sprawdzić w szpargałach czy jeszcze to mam.
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Chcesz to rzuć adres i możesz ćwiczyć, 160km przebiegu, jak nowe ;)
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Jak znajdę to spikniemy się na pw ;)
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Noi proszę jaka zgoda. Btw ktoś kiedyś pisał o wymianie łożysk na lepsze ? Coś mi się zdaje?
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Ja wymieniałem, bo od nowego miało luzy któreś ;) Przy okazji wymiany w/w zębatki :)
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kajman pisze:
08 wrz 2021, 21:29
Ja wymieniałem, bo od nowego miało luzy któreś ;) Przy okazji wymiany w/w zębatki :)
Mnie się wydaje że ktoś wymieniał wszystkie. Rozebrał silnik i po kolei . Ale nie pamiętam czy to nie na endlessie to czytałem...
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

na endless na bank byłi tacy. I tam też byli tacy o raportowali, że metalowa zębatka dłużej żyje.
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

pxl666 pisze:
08 wrz 2021, 21:37
Kajman pisze:
08 wrz 2021, 21:29
Ja wymieniałem, bo od nowego miało luzy któreś ;) Przy okazji wymiany w/w zębatki :)
Mnie się wydaje że ktoś wymieniał wszystkie. Rozebrał silnik i po kolei . Ale nie pamiętam czy to nie na endlessie to czytałem...
Ja wiem ale nie powiem dopóki się sam nie ujawni :P
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

Przy okazji, niebieska z zepsutym jednokierunkowym to śmietnik czy można to jakoś jeszcze naprawić?
Raz próbowałem z dwóch zrobić jedną i mnie się to nie udało. Wybić jednokierunkowe jest łatwo, ale włożyć....:-)
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Torebka z pakietem 500Wh założona, od prawej strony to panie, to żaden elektryk nie jest ;)
Obrazek

Od lewej nie da się już ukryć ;) Ale chyba całkiem cywilnie i na pewno bardzo lekko wyszło. Jedynie co to torebka mogłaby być niższa i mieć jakieś dodatkowe uszka do zabezpieczenia do siodła, na razie dałem tradycyjną, staropolską trytytę ;) Może żonę zagonię i uszyje coś dedykowanego, tylko ten materiał muszę skądś wyhaczyć. Tak czy tak, jak na razie pomysł i realizację uważam za udane :) Aha, na 11T prędkość ponad 50km/h wyszła bez obciążenia, lol. ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Na upartego otwór w ramie i internal routing. Jak żona się wspina gdzieś tam to stalowa zębatka 34t na przód duuużo daje .ewentualnie aluminiowa narrow wide ale wtedy musisz dokupić pająka.
Niestety nie dziwię się że masz wujowe doświadczenia z ts bo widzę z tyłu max koronka 36 a z przodu 44t to niewiele trzeba żeby napęd zmielić
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2021, 15:20 przez pxl666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Ale my się nie wspinamy, nasze trasy to ścieżki rowerowe, równiny, polne drogi, lasy, pagórki z piachem max, u nas nie ma gór i w góry nie jeździmy. Nazywam to turystyka wyprawowo leśna. Dlatego mi hub lepiej leży i świetnie się sprawdza. A dla żony chciałem coś z tenso, kiedy jej to budowałem to jeszcze nie było MPE i Eridera więc wybór był jeden. PAS ma w innym rowerze z przekładniówką, co ciekawe nie narzeka na niego i mówi, że mocniej wspomaga :) No ale 1000W na PAS a tu ledwie 500-600. W TSDZ2 w czasie jazdy jak podglądam jej lcd to tam max 200-300W wykorzystuje. 300W jak jedzie pod górkę.
A dziur w ramie nie będę robił, bez przesady, tak jak jest wystarcza :) To ma jeździć głównie :)
elzimny
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 12 wrz 2021, 21:38

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: elzimny »

Jakie parametry ustawić w OSF aby były jak najbardziej zbliżone do fabrycznego? Chodzi głównie o moc i ostatnią zakładkę w kompilatorze.
Fabryczny prócz limitu kadencji mi w miarę pasuje (1500 km zrobione). Czy tryb torque to taki jak jest fabrycznie? (to multum trybów wspomagania jest dezorientujące, ja po prostu chce jeździć rowerem zachowującym się podobnie do yamahy albo shimano).
Mam wersję 750W z baterią 48v 14,5 Ah i VLCD5. Płaskie wyprawy + sporadyczne dość strome podjazdy w górach Wałbrzyskich (np. Trójgarb). Brak czujnika temperatury, (nie jestem wstanie rozstać się z manetką z racji charakteru wyjazdów rodzinnych z dziećmi na holach z sakwami. Manetka ułatwia życie na piachu i przy ruszaniu)
Dzięki za ewentualną pomoc.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2021, 21:56 przez elzimny, łącznie zmieniany 2 razy.
Kiwago
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 22 gru 2019, 13:19

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kiwago »

Gregory pisze:
02 wrz 2021, 22:52
Niestety na tym świecie nie ma nic za darmo i w najlepszym razie dostajesz towar wart tyle ile za niego zapłaciłeś ;) dla tego jak patrzę na wynalazki typu CYC za ponad 5k zł to dostaję białej gorączki i żal mi ludzi którzy dali się nabrać.
Mam i TSDZ 2 i CYC (z BAC) praktycznie w takiej samej ramie więc mam pewne porównanie. Nie za bardzo wiem co masz na myśli pisząc o tym nabieraniu. CYC mi się nie gotuje a w TSDZ2 trzeba by robić mod z temopadami, wjeżdża pod każdą górkę nawet w kopnym piachu. Jest głośny w porównaniu do TSDZ2 to fakt, ale to jedyne co mi przeszkadza. Ja wolę CYC pomimo tego, że jest znacznie droższy, ale tutaj chyba dyskutujemy o rowerach elektrycznych a nie o tym jak utylizujemy własną kasę :-)
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Wyrwałeś to z większej dyskusji której jakaś część została usunięta.
Oczywiście że każdy wydaje ile chce i na co chce, z nabieraniem to była moja opinia ta temat tego silnika i wg mnie cyc nie ma sensu z tym hałasem który emituje i za takie pieniądze ale to tylko moja opinia i Ty możesz mieć inną ;)
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

Panowie. Wczesniej pisałem że rozwaliłem niebieską zębatkę, 2 nową po 10km też rozwaliłem, szczerze nie wiem w czym problem, ale zauważyłem, że jednak nie rozwaliła sie od hamowania bez czujnikow. Wjeżdżałem pod kawalek górki na osiedlu i znów po zębatce. Na sofcie 0.8 nic mi sie nigdy takie cos nie wydarzyło. Za 1 razem co rozwaliłem też to było w trakcie podjazdu lecz zwykłym szlakiem na Szyndzielnię. Łożyska sprawdzałem wydają się być dobre wszystkie, nie wiem nie widzę żadnych krzywizn itp wewnątrz. Jedynie co mi do głowy przychodzi, że przy gwałtownym depnieciu na pedał silnik dostaje gwałtownego kopa i zrywa. Zamowilem 3 zebatke , komplet nowych lozysk skf, i wgrywam z powrotem 0.8. cos niehalo z tym 20.1C3...
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2021, 23:11 przez hetm4n, łącznie zmieniany 1 raz.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Hmm, może faktycznie coś w sofcie? Ja i wszyscy którym przerobiłem rowery na Tsdz2 jeżdżą na 0.19 z Kt-lcd3 i jednemu Azmadanowi się udało uwalić niebieską zębatkę (ale tu akurat nastąpił zbieg kilku czynników) a zaręczam że moja i kumpla lekko nie ma i mają się dobrze.
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Czy komuś się zdarzyła degradacja przegrzaniem? Bo mam podejrzenie że po Chorwacji mój silnik jest słabszy ale trudno to jakoś jednoznacznie stwierdzić bo głównie mam tylko takie wrażenie i nie wiem czy to silnik, sterownik czy może tensometr ...
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Jeśli magnesy są mocno przegrzane, to delikatnie zwiększa się kV silnika, można więc sprawdzić bez obciążenia, czy vmax masz taki jak miałeś, czy też jest odrobinę wyższy.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kajman pisze:
21 wrz 2021, 10:13
Jeśli magnesy są mocno przegrzane, to delikatnie zwiększa się kV silnika, można więc sprawdzić bez obciążenia, czy vmax masz taki jak miałeś, czy też jest odrobinę wyższy.
Rozumiem ze na manetce? Ale jej nie mam to trudno o obiektywny pomiar
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tkoko »

pxl666 pisze:
21 wrz 2021, 10:06
Czy komuś się zdarzyła degradacja przegrzaniem? Bo mam podejrzenie że po Chorwacji mój silnik jest słabszy ale trudno to jakoś jednoznacznie stwierdzić bo głównie mam tylko takie wrażenie i nie wiem czy to silnik, sterownik czy może tensometr ...
Pewnie sadełko wzrosło a kondycja spadła :D
Też mam takie odczucia za każdym razem jak ruszam spod domu. Albo zaraz bez problemu osiągam 30 km/godz, albo meczę się 25 i mniej km/godz z braku kondycji/niewydolności serca. :D
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

tkoko pisze:
21 wrz 2021, 13:05
pxl666 pisze:
21 wrz 2021, 10:06
Czy komuś się zdarzyła degradacja przegrzaniem? Bo mam podejrzenie że po Chorwacji mój silnik jest słabszy ale trudno to jakoś jednoznacznie stwierdzić bo głównie mam tylko takie wrażenie i nie wiem czy to silnik, sterownik czy może tensometr ...
Pewnie sadełko wzrosło a kondycja spadła :D
Też mam takie odczucia za każdym razem jak ruszam spod domu. Albo zaraz bez problemu osiągam 30 km/godz, albo meczę się 25 i mniej km/godz z braku kondycji/niewydolności serca. :D
no wlasnie nie , odczucie mocy jest takie właśnie jakby coś było nie halo z silnikiem ale trudno to obiektywnie określić bez manetki, natomiast niedawno podjeżdżałem dużą stromiznę i wrażenie miałem na 4 stopniu jakbym jechał na drugim ... a żona w tym samym momencie nie narzekała na brak mocy
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tkoko »

pxl666 pisze:
21 wrz 2021, 17:19
.......
no wlasnie nie , odczucie mocy jest takie właśnie jakby coś było nie halo z silnikiem ale trudno to obiektywnie określić bez manetki, natomiast niedawno podjeżdżałem dużą stromiznę i wrażenie miałem na 4 stopniu jakbym jechał na drugim ... a żona w tym samym momencie nie narzekała na brak mocy
To weź oba rowery na przejazd przez Białą, ustaw te same przełożenia i poziom wspomagania na obu rowerach, wyjedź na górę/drogę przy lotnisku i porównaj odczucia oraz prędkość końcową podjazdu a zapewne dostaniesz odpowiedź czy jest różnica w pracy silnika.
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2021, 17:29 przez tkoko, łącznie zmieniany 1 raz.
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Kto wie gdzie kupić teraz w dobrej cenie zestaw tsdz2 48v ?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

scuda pisze:
27 wrz 2021, 22:47
Kto wie gdzie kupić teraz w dobrej cenie zestaw tsdz2 48v ?
Jaka to dobra cena ?
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

1500-1600 ? Nie orientuje się teraz w cenach po tym jak VAT zaczęli doliczac. Na ta chwilę nie mogę ani jednego zestawu na Ali znaleźć wogole.
JarekS
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 19 lut 2018, 9:05

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: JarekS »

Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Z vatem to ci powiem że jest różnie, zamawiałem znajomej przekładniówkę, wyszło oczywiście ponad 150Eur, więc ali już nie nalicza automatycznie VAT, tylko dostałem info że naliczony będzie w kraju docelowym. Zmniejszyło cenę o VAT a 3 tygodnie później kurier dostarczył paczkę bez dodatkowych opłat :D Ale sprzedawca miał napisane, że wysyłki niby tax free, nie wierzyłem,ale się udało :)
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

A z tego psw power bezpośrednio to nie ma lipy? Bo wiadomo przez Ali jest bezpiecznie. Z Banggood nigdy nie zamawiałem także też nie wiem
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Banggood wielokrotnie kupowałem, bez problemów.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

scuda pisze:
28 wrz 2021, 17:14
A z tego psw power bezpośrednio to nie ma lipy? Bo wiadomo przez Ali jest bezpiecznie. Z Banggood nigdy nie zamawiałem także też nie wiem
wszystkie silniki kupuje w pswpower
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

A jakieś cło czy VAT odliczają do tej ceny jak jest wysyłka z Germany?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

scuda pisze:
28 wrz 2021, 20:29
A jakieś cło czy VAT odliczają do tej ceny jak jest wysyłka z Germany?
z pswpower z czech silnik kosztował ok 1500 zł , zadnego cła , wysyłka w cenie . ale to było kiedyś , teraz niewiem
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1264
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Kurde, niecały rok temu za ostatnią sztukę płaciłem 1209zł
EDIT a teraz mi na aliexpress nie znajduje w ogóle tsdz2 kpl...
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2021, 8:41 przez Kajman, łącznie zmieniany 2 razy.
lobo0
Forumowicz
Posty: 79
Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: lobo0 »

Po 01.07.2021 brałem już 3 silniki bezpośrednio z PSWPower i idzie w kilka dni bez żadnych dodatkowych opłat.
Cena 305$ z przesyłką DHLem to przecież 1209 zł w Revolut.
Początkiem lipca mieli problem z dostępnością silników, ale z tego co widzę to aktualnie na stanie mają.
Ja kupuję te:
https://www.pswpower.com/products/europ ... e-lever-88
Kula
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 02 wrz 2021, 8:00

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kula »

Cześć,

Powoli zaczynam zabawę z TSDZ2 i Open FW. Czytam forum i staram się sam ogarnąć programowanie.

Jaką wersję firmwaru polecacie? Czytałem, że niektóre wersje miały jakieś problemy i potrafiły zrywać niebieskie kółko.

Z góry dzięki za wszelkie opinie.
Pozdrawiam
Krzysiek
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kula pisze:
29 wrz 2021, 17:50
Cześć,

Powoli zaczynam zabawę z TSDZ2 i Open FW. Czytam forum i staram się sam ogarnąć programowanie.

Jaką wersję firmwaru polecacie? Czytałem, że niektóre wersje miały jakieś problemy i potrafiły zrywać niebieskie kółko.

Z góry dzięki za wszelkie opinie.
Pozdrawiam
Krzysiek
masz wątek do przeczytania bo raczej nikomu sie nie bedzie chciało powtarzać
mariusz61
Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
Lokalizacja: Siemianowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: mariusz61 »

Wgrywasz najnowszy i wszystko śmiga.
Tom.Asz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 26 sty 2021, 15:38
Lokalizacja: Wrocław

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tom.Asz »

Witam wszystkich zgoromadzonych!

Od roku sobie grzebię przy rowerze elektrycznym i tylko kombinuję co by tam jeszcze do niego przyczepić. No i ostatnio tak sobie pomyślałem - po co wybierać między silnikiem Hub i Mid skoro można mieć oba na raz. No i tak zrobiłem. Mam teraz TSDZ2 i AKM Q128H na jednej ramie. Wszystko śmiga, tylko jeszcze czujniki hamowania chcę podłączyć do TSDZ. Mam już czujniki do Huba i nie chcę dodawać kolejnych, więc zastanawiałem się jak by się sprawdziło wypuszczenie przewodu z obecnego czujnika dodatkowo to TSDZ. Tak żeby jeden zestaw czujników obsługiwał od razu oba silniki. Największa moja zagwozdka to czy napięcie będzie odpowiednie, czy nie spalę czegoś w którymś kontrolerze. Czy ktoś byłby w stanie podpowiedzieć? :) z góry dziękuję za pomoc!
szkuba
Forumowicz
Posty: 438
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: szkuba »

zależy jaka jest zasada działania czujników w obu kontrolerach, jeśli obydwa działają na stan niski (najprościej) to badasz czy jest przejście między masami na wtyczkach od hamulców jeśli jest i hamulec aktywowany stanem niskim to powinno zadziałać (oczywiście ) warto sprawdzić na stojaku z kołem w górze.
Przy okazji co daje takie kombo z dwoma silnikami?
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
Tom.Asz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 26 sty 2021, 15:38
Lokalizacja: Wrocław

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tom.Asz »

Wydaje mi się że tak samo działa u nich sposób aktywacji ponieważ oba kontrolery normalnie działają bez podłączonych czujników hamowania. Czyli na mój rozum kontroler czeka na pojawienie się impulsu z zamkniętego obwodu czujnika.

Na hubie zrobiłem już 3tys kilometrów i świetnie sprawdzał mi się po mieście, w lasach. Problem w tym że w górach już sobie nie radził. Tym rozwiązaniem mogę przy bardzo niskim obciążeniu na obu silnikach jeździć w terenie, w górach łatwo zrobić podjazdy na tsdz, a jak już pod górkę podjadę i się przegrzeje to kontynuować na samym hubie. Inna sprawa to że często robię sobie wycieczki ponad 100 km i wtedy gdyby któryś silnik miał problem to mam drugi. Tak przynajmniej sobie wmawiam :D nie wiem czy to ma sens, ale eksperyment jest dla mnie ciekawy
szkuba
Forumowicz
Posty: 438
Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: szkuba »

;) Okay tylko warto sprawdzić jaki jest sygnał który zamyka klamka jeśli się jasno wyrażam. Jeśli masa to fajnie tylko musisz sprawdzić oba kontrolery podłączone jednocześnie czy między masami sygnalu "zasilającego" jest przejście najlepiej miernikiem z pikaczem. Inaczej możesz się spodziewać że połączenie będzie żyć własnym życiem.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
dronedaron
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: dronedaron »

cześć!
proszę o podpowiedź, jaki blat polecacie w miejsce 42T. Z przody mam 32T, z tyłu 11-50, łańcuch jest aktualnie nieco za krótki, przekos też mógłby być mniejszy. Może ktoś ma rozwiązanie na 2 blaty z przodu do ręcznego przestawienia.
Awatar użytkownika
khuuhkrr
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 05 wrz 2019, 11:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: khuuhkrr »

Trochę zbyt ogólne pytanie. Ja mam obecnie 38t, wcześniej miałem 32t, a jeszcze wcześniej 36t. Z tyłu siedziało 32t, 36t, 46t i teraz coś w okolicach 28t. Na każdej konfiguracji jeździło się inaczej (bo w sumie też gdzie indziej). Wszystkie były spoczko 👌
ODPOWIEDZ