Nowy projekt MID- KONA COILER

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
tkoko
Forumowicz
Posty: 4997
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy projekt MID- KONA COILER

Post autor: tkoko »

pxl666 pisze:
16 wrz 2023, 7:58
nic nie objezdzisz w ciągu kilkunastu minut . jak chcesz tym jeździć w terenie to musisz jechać w teren. tu wygrywa jasiek bo mieszka w szczyrku . prawda jest taka że nie pisałeś gdzie chcesz jeździć.
przecież masz co zamierza przerobić i gdzie tym jeździć.
Bobslej45 pisze:
12 wrz 2023, 23:16
Założenia : Rower Kona Coiler Primo (zdjęcie w załączniku), jazda rekreacyjna, las, wieś, niewielkie wzniesienia ale z opcją na jakieś większe pagórki tudzież górki ( jest opcja bo jestem spod Krakowa)
Kraków jest raczej płaski lecz okolice bardziej górzyste ale nie przekraczające możliwości najsłabszych silników 250 wat.
Co do stwierdzenia "nic nie objezdzisz w ciągu kilkunastu minut ".
Mając do wyboru kilka rowerów ustawionych NA TĄ SAMĄ PRĘDKOŚĆ/MOC testowanych w tym samym, zróżnicowanym terenie, na tej samej trasie, bardzo szybko zobaczy wady/zalety każdego z rowerów, a ponieważ każdy użytkownik na co innego zwraca uwagę wynik porównania może być zaskakujący.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy projekt MID- KONA COILER

Post autor: pxl666 »

okolice górzyste czyli jura czy ...Zakrzówek? z rowerem trzeba spędzić dzień jazdy żeby sobie wyrobić jakąś opinię. stąd właśnie popularność centrów testowych albo wycieczek z trekiem czy tam innym ktmem ...
tkoko
Forumowicz
Posty: 4997
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy projekt MID- KONA COILER

Post autor: tkoko »

Bobslej45 pisze:
15 wrz 2023, 23:28
Chłopaki, jest zaj...ie założyłem temat jako świerzak kompletnie bez żadnej wiedzy w temacie a widzę, rozpętała się dyskusja co najmniej jak na konferencji Jarozbawa .... jest super bo ilość wiedzy, której dzięki Wam zdobyłem jest tak wielka, że będę ją przetwarzał przez cały weekend ........
Dorzucę jeszcze trochę wiedzy do przemyśleń. :D
Posłużę się wykresem TZDS2 "Mappetta", internetowymi danymi BBS02, i symulacją "Grin Technologies"
viewtopic.php?p=57673#p57673
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... bopen=true
zestawiłem w porównywalnych tabelkach, moc/parametry MID'ów.
W symulatorze "Grin" pozwoliłem sobie również na hipotetyczne porównanie TSDZ2 (17 A), z TSDZ8 (20 A).
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... bopen=true
Przy nie zmienionym oprogramowaniu sterownika i porównywalnych parametrach silnika wyraźnie zwiększone byłyby jedynie Nm na kole przy niskiej kadencji/RPM.
Załączniki
MID.jpg
ODPOWIEDZ