Nowy projekt MID- KONA COILER

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
Bobslej45
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 12 wrz 2023, 17:55
Lokalizacja: Kraków

Nowy projekt MID- KONA COILER

Post autor: Bobslej45 »

Witam
Jestem początkujący w temacie, więc proszę bardziej doświadczonych kolegów o opinie i podpowiedzi.
Mam takie coś jak KONA COILER PRIMO i chce to sobie zelektryfikować. Po kilkudniowym studiowaniu tematu zdecydowałem na rozwiązania z MID a po kolejnych chciałbym wsadzić tam BBSHD. Problem pierwszy jest taki, że nie wiem jak w tym silniku wygląda blokowanie osi obrotu w stosunku do specyficznej konstrukcji tylnego wahacza w tym rowerze. Od tego trzeba zacząć .... i potem od ogółu do szczegółu .... co i będzie potrzebne ... konfiguracja zestawu, sprawdzone źródła dostaw... i być może koś z Was ma zaufanych i sprawdzonych składaczy w Krakowie lu okolicach. Być może lepszym rozwiązaniem będzie, za odpowiednim honorarium zlecić to komuś kto się zna ... jednak wolałbym dokonać zakupów we własnym zakresie.
Oczywiście jak chcecie mnie przekonywać co o podjętej błędnej decyzji i n namówić mnie na HUB to jestem otwarty na argumenty.
Załączniki
20230912_170807 (Średni).jpg
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: Nowy projekt MID- KONA COILER

Post autor: Atak_Snajpera »

Lepiej skup się na ramie gdzie spokojnie wsadzisz jakiś akumulator bidonowy. Najlepiej pod tym względem wypadają rowery typu hardtail.
Bobslej45
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 12 wrz 2023, 17:55
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowy projekt MID- KONA COILER

Post autor: Bobslej45 »

No ale akurat mam taki rower, więc to jest pacjent do operacji
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: Nowy projekt MID- KONA COILER

Post autor: Atak_Snajpera »

Jesteś w 100% pewny że w 2023 roku chcesz zainstalować prymitywny silnik centralny bez czujnika nacisku?