Przecież zawodowy kolarz torowy, downhill'owy, czy nawet szosowy, generuje 1.5 kW przy mocnym starcie, i szczególnie na dpwnhill'owych zawodach gdzie są przeszkody, korzenie, kamienie, często widać zerwane łańcuchy na starcie. Skoro ktoś "ciśnie" na pedały 100 kg (max kg) to logicznym jest że silnik powinien dać proporcjonalną moc do nacisku rowerzysty (max mocy).Atak_Snajpera pisze: ↑07 kwie 2024, 23:56Wygląda na to że firmware silnika dozuje moc wyłącznie w oparciu o napięcie na czujniku nacisku. Gdyby było inaczej i moc była dozowana w oparciu o generowaną moc rowerzysty wtedy ciężko byłoby zerwać łańcuch poprzez zwykle depniecie na pedały.
tsdz8 / turbo
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Wuja nigdy nie jeździł na midzie, zero obycia, zazwyczaj jak testował moje rowery były to huby z manetką które wypierniczały z papci, myślał chyba, że i w tym przypadku tak będzie... Nevermind
Mocy tsdz8 nie brakuje, ale dozowanie jest nadto za mocne to fakt, a jak było w przypadku tsdz2? Tak samo na 1 stopniu wspomagania osiągał horendalne wartości?
Mocy tsdz8 nie brakuje, ale dozowanie jest nadto za mocne to fakt, a jak było w przypadku tsdz2? Tak samo na 1 stopniu wspomagania osiągał horendalne wartości?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
fabrycznie nie . ciekawe jak wspomagał ten fw co markkar mówił że za słabe. w sumie edek powinien pokazywać moc wtedy
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
1.5kW wymaga jednak dużej kadencji. Sam nacisk na starcie to będzie za mało.tkoko pisze: ↑08 kwie 2024, 7:44Przecież zawodowy kolarz torowy, downhill'owy, czy nawet szosowy, generuje 1.5 kW przy mocnym starcie, i szczególnie na dpwnhill'owych zawodach gdzie są przeszkody, korzenie, kamienie, często widać zerwane łańcuchy na starcie. Skoro ktoś "ciśnie" na pedały 100 kg (max kg) to logicznym jest że silnik powinien dać proporcjonalną moc do nacisku rowerzysty (max mocy).Atak_Snajpera pisze: ↑07 kwie 2024, 23:56Wygląda na to że firmware silnika dozuje moc wyłącznie w oparciu o napięcie na czujniku nacisku. Gdyby było inaczej i moc była dozowana w oparciu o generowaną moc rowerzysty wtedy ciężko byłoby zerwać łańcuch poprzez zwykle depniecie na pedały.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
To jest informacja podana przez komentatorów mistrzostw świata w kolarstwie torowym, i dotyczyła konkretnego polskiego zawodnika.Atak_Snajpera pisze: ↑08 kwie 2024, 9:501.5kW wymaga jednak dużej kadencji. Sam nacisk na starcie to będzie za mało.
Brzmiała;
Kolarz xxx NA STARCIE generuje 1.5 kW, o jakiej dużej kadencji tu mowa, jak ci kolarze mają przełożenia "kosmiczne" i na dodatek "sztywne".
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Mnie bardziej interesują twarde dane telemetryczne niż jakiś randomowy komentarz. Aby wykręcić 1.5kW to trzeba się rozkulać do ponad 100rpm i deptać jak szalony. Filmik powyżej nie kłamie.tkoko pisze: ↑08 kwie 2024, 10:39To jest informacja podana przez komentatorów mistrzostw świata w kolarstwie torowym, i dotyczyła konkretnego polskiego zawodnika.Atak_Snajpera pisze: ↑08 kwie 2024, 9:501.5kW wymaga jednak dużej kadencji. Sam nacisk na starcie to będzie za mało.
Brzmiała;
Kolarz xxx NA STARCIE generuje 1.5 kW, o jakiej dużej kadencji tu mowa, jak ci kolarze mają przełożenia "kosmiczne" i na dodatek "sztywne".
TSDZ8 powinien dozować moc w oparciu o moc rowerzysty , a nie o wyłącznie czujnik nacisku.
Metoda z wyliczaniem mocy rowerzyty jest lepsza bo zabezpiecza napęd jak i sam silnik przed nadmiernymi nagłymi przeciążeniami gdy użytkownik zacznie pedałować na ciężkim przełożeniu i włączonym jakimś wysokim stopniu wspomagania. OSF dla TSDZ2 tak właśnie robi w trybie POWER. Podobnie robi soft do DM01/DM02. TSDZ8 nadal oldschoolowo podchodzi do tematu.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Masz i "twarde dane".Atak_Snajpera pisze: ↑08 kwie 2024, 11:38Mnie bardziej intersują twarde dane niż jakiś randomowy komentarz. Aby wykręcić 1.5kW to trzeba się rozkulać do 100rpm i deptać jak szalony. Filmik powyżej nie kłamie.
https://natorze.pl/moc-torowego-sprinte ... -o-watach/
Jest mowa o 6-sekundowych testach mocy maksymalnej (startu), i mocy 2250 wat, tak więc 1.5 kW to i tak "marny" wynik.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
No ale nie ze startu. Przecież pisałem że najpierw trzeba się rozkulać aby wykręcić takie kosmiczne moce. Naprawdę chcesz mnie teraz przekonać że ci ludzie wykręcili takie moce przy np. 60rpm?tkoko pisze: ↑08 kwie 2024, 11:58Masz i "twarde dane".Atak_Snajpera pisze: ↑08 kwie 2024, 11:38Mnie bardziej intersują twarde dane niż jakiś randomowy komentarz. Aby wykręcić 1.5kW to trzeba się rozkulać do 100rpm i deptać jak szalony. Filmik powyżej nie kłamie.
https://natorze.pl/moc-torowego-sprinte ... -o-watach/
Jest mowa o 6-sekundowych testach mocy maksymalnej (startu), i mocy 2250 wat, tak więc 1.5 kW to i tak "marny" wynik.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Tu masz zależność mocy, prędkości, i Nm (nacisku na korbę)Atak_Snajpera pisze: ↑08 kwie 2024, 12:42Naprawdę chcesz mnie teraz przekonać że ci ludzie wykręcili takie moce przy np. 60rpm?
https://zaltec.pl/narzedzia/obroty-mome ... kalkulator
Jak widzisz, tą samą moc można osiągnąć "mocno" naciskając korbę przy niskiej prędkości, lub "słabo" naciskając korbę przy wysokiej prędkości. Maksymalna moc wystąpi (chwilowo) "na przejściu" między oboma stanami, stad różnica między "sprinterem" (krótkie obciążenie maksymalne), a "długodystansowcem" (dłuższe obciążenie maksymalne). W "dłuższym" czasie (zapewne powyżej testowych 6 sekund) moc już będzie zawsze mniejsza od maksymalnej.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Ja też zerwałem na początku łańcuch na TSDZ8 a winą jest słaba tarcza od tego silnika nikompatybilna z niektórymi łańcuchami.Tooropek pisze: ↑08 kwie 2024, 8:04Wuja nigdy nie jeździł na midzie, zero obycia, zazwyczaj jak testował moje rowery były to huby z manetką które wypierniczały z papci, myślał chyba, że i w tym przypadku tak będzie... Nevermind
Mocy tsdz8 nie brakuje, ale dozowanie jest nadto za mocne to fakt, a jak było w przypadku tsdz2? Tak samo na 1 stopniu wspomagania osiągał horendalne wartości?
Jaki masz łańcuch i na ile przełożeń? Z tego co pamiętam to producent sam się do tego przyznał że jest problem z tarczami.
Na twoim miejscu sprwadziłbym tarczę od wewnętrznej strony czy się nie narobiły zadziory przy okazji zerwania tego łańcucha.
Jeśli masz zadziory to je usuń bo wkrótce kolejny łańcuch będziesz miał zerwany.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Zadziorów nie ma bo przebieg jest symboliczny, około 50km na chwilę obecną. Łańcuch mam 9 rzędów Shimano hg53 dobrany do osprzętu deore XT.
Tak czy inaczej dzięki, cenna informacja, będę obserwował blat z przodu.
Tak czy inaczej dzięki, cenna informacja, będę obserwował blat z przodu.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
bardzom ciekaw jak sie sprawuje 38t od markkara , z kasetą 50t to juz jakoś można mysleć o górach
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Gdzie tę tarczę można zdobyć? Ja mam w tej chwili oryginał z przodu i 50t kasetę x10, łańcuch do e-bike kmc. Kupiłem 120 oczek, ale musiałem skrucic do 116.
Sprawuje się dobrze, ale na największej z tyłu mam przekoszony łańcuch. Poki co nie używam takich przełożeń.
Panowie co zrobić z tym klekotaniem w silniku, macie jakieś pomysły?
Dołożyłem snaru na zębatkę nylonową i przez chwilę była cisza, ale jak się smar zozszedł to znów mam klekotanie. I ten problem z cofaniem roweru...
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
https://ebikestuff.eu/en/tuning-element ... 30bcd.htmlirrec pisze: ↑09 kwie 2024, 17:19Gdzie tę tarczę można zdobyć? Ja mam w tej chwili oryginał z przodu i 50t kasetę x10, łańcuch do e-bike kmc. Kupiłem 120 oczek, ale musiałem skrucic do 116.
Sprawuje się dobrze, ale na największej z tyłu mam przekoszony łańcuch. Poki co nie używam takich przełożeń.
Panowie co zrobić z tym klekotaniem w silniku, macie jakieś pomysły?
Dołożyłem snaru na zębatkę nylonową i przez chwilę była cisza, ale jak się smar zozszedł to znów mam klekotanie. I ten problem z cofaniem roweru...
poka rower ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
pxl666 pisze: ↑09 kwie 2024, 17:32https://ebikestuff.eu/en/tuning-element ... 30bcd.htmlirrec pisze: ↑09 kwie 2024, 17:19
Gdzie tę tarczę można zdobyć? Ja mam w tej chwili oryginał z przodu i 50t kasetę x10, łańcuch do e-bike kmc. Kupiłem 120 oczek, ale musiałem skrucic do 116.
Sprawuje się dobrze, ale na największej z tyłu mam przekoszony łańcuch. Poki co nie używam takich przełożeń.
Panowie co zrobić z tym klekotaniem w silniku, macie jakieś pomysły?
Dołożyłem snaru na zębatkę nylonową i przez chwilę była cisza, ale jak się smar zozszedł to znów mam klekotanie. I ten problem z cofaniem roweru...
poka rower ?
https://ibb.co/BrXTpcf
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
no spasował nawet nawet . widziales adapter i zebatke 38 ? pokaż przekos na koronce 50t
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Chyba nie skorzystam z zebatki 38t bo jeszcze bardziej będzie kosić łańcuch, więc raczej przy tym zostanę co mam. 50t z tyłu już jest dość sporo, a waga zębatki nie robi mi żadnej różnicy...
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Mam i ja, szukam jeszcze baterii do niego.
Gdzie kupić przewód do przedłużenia dla EKD01?
Gdzie kupić przewód do przedłużenia dla EKD01?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 265
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Zacząłem go montować. W sumie prosta sprawa, kabelków nie ma za dużo ale i tak to czarno widzę.
Od razu zacząłem sobie wyobrażać potencjalne problemy w terenie:
1.Masa
Zjeżdżając z asfaltu często trafiam w miejsca gdzie nie ma żadnych dróg i innych utwardzonych ścieżek. Szarpanie tego kloca po krzakach, trzcinach i trzęsawiskach już mnie przeraża. Jak go przerzucić przez strumień czy tam rów melioracyjny? Zwykłym analogiem brałem zamach i już lądował na drugim brzegu.
2. Kabelki
Najgorszy problem to umiejscowienie ich na spodzie silnika, to się aż prosi się o kłopoty, Trzeba będzie coś pokombinować,
Resztę poowijać najciaśniej jak się da.
3. Prąd+woda
Bardzo często jeżdżę również w mocnym deszczu.
Rozumiem że alumulatory bidonowe nie są jakoś szczególnie uszczelniane. Tuba silikonu i pokrowiec załatwi sprawę?
Wyświetlacze jak np. EKD01, czy są deszczoodporne?
--------------------------------------------------------------------------------
Faktycznie:
1. Pan chińczyk myśli chyba że wszyscy na świecie jeżdżą małymi dziecinnymi rowerkami, to tyczy się długości tego kabelka z kiścią winogron.
2. Silnik wydaje dziwne odgłosy przy cofaniu roweru.
3. Silnik stawia pomijalne opory przy jeździe analogowej bez prądu.
4. Linia łańcucha przy oryginalnym blacie u mnie jest ok. Jakieś 5cm od blatu do środka suportu.
Zdziwienie:
Oryginalny blat 44T przyjął stary zdezelowany łańcuch o przebiegu grubo ponad 2 tyś. km. Działa.
O co chodzi?
Od razu zacząłem sobie wyobrażać potencjalne problemy w terenie:
1.Masa
Zjeżdżając z asfaltu często trafiam w miejsca gdzie nie ma żadnych dróg i innych utwardzonych ścieżek. Szarpanie tego kloca po krzakach, trzcinach i trzęsawiskach już mnie przeraża. Jak go przerzucić przez strumień czy tam rów melioracyjny? Zwykłym analogiem brałem zamach i już lądował na drugim brzegu.
2. Kabelki
Najgorszy problem to umiejscowienie ich na spodzie silnika, to się aż prosi się o kłopoty, Trzeba będzie coś pokombinować,
Resztę poowijać najciaśniej jak się da.
3. Prąd+woda
Bardzo często jeżdżę również w mocnym deszczu.
Rozumiem że alumulatory bidonowe nie są jakoś szczególnie uszczelniane. Tuba silikonu i pokrowiec załatwi sprawę?
Wyświetlacze jak np. EKD01, czy są deszczoodporne?
--------------------------------------------------------------------------------
Faktycznie:
1. Pan chińczyk myśli chyba że wszyscy na świecie jeżdżą małymi dziecinnymi rowerkami, to tyczy się długości tego kabelka z kiścią winogron.
2. Silnik wydaje dziwne odgłosy przy cofaniu roweru.
3. Silnik stawia pomijalne opory przy jeździe analogowej bez prądu.
4. Linia łańcucha przy oryginalnym blacie u mnie jest ok. Jakieś 5cm od blatu do środka suportu.
Zdziwienie:
Oryginalny blat 44T przyjął stary zdezelowany łańcuch o przebiegu grubo ponad 2 tyś. km. Działa.
O co chodzi?
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Wstępnie polepiony.
A teraz niespodzianka... Teoretycznie myślałem że mam najnowszą wersję softu, bo silnik niedawno kupiony i z tym nowym EKD01.
Okazało się że chyba nie, silnik ma ten stary soft, gdzie pierwsze dwa poziomy wspomagania są mizerne. Ciekawe, mnie pasują idealnie.
Jestem przyzwyczajony do ciśnięcia, szczególnie 2 poziom mnie się podoba, fajnie mi się utrzymuje prędkość gdy się rozbujam a i zużycie prądu znikome około max. 200 watów.
Trzeci poziom myślę że mi się przyda jak już zjadę z asfaltu w teren,
Na razie brak błędów z EKD01.
A teraz niespodzianka... Teoretycznie myślałem że mam najnowszą wersję softu, bo silnik niedawno kupiony i z tym nowym EKD01.
Okazało się że chyba nie, silnik ma ten stary soft, gdzie pierwsze dwa poziomy wspomagania są mizerne. Ciekawe, mnie pasują idealnie.
Jestem przyzwyczajony do ciśnięcia, szczególnie 2 poziom mnie się podoba, fajnie mi się utrzymuje prędkość gdy się rozbujam a i zużycie prądu znikome około max. 200 watów.
Trzeci poziom myślę że mi się przyda jak już zjadę z asfaltu w teren,
Na razie brak błędów z EKD01.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
I gitarra. ten bidon wygląda na taki malutki w tej ramie . na 3 asysty ile watów pokazuje display ?
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Na 3 poziomie dużo zależy od tego na jakim przełożeniu i jak bardzo cisnę w korby. Nie zwróciłem zbytnio uwagi, wskazania są różne tak jakby czujnik nacisku był bardziej czuły na tej asyście. Nie jest wykluczone że będzie można pokombinować by jeździć ekonomicznie w przypadku jednostajnych płaskich przelotów. Jutro to zbadam.
Rama pokraczna i wciąż jest dużo miejsca, próbowałem go podnieść i przenieść na ramieniu. Muszę rozkminić jakiś suport dla ramienia pod górną rurą.
Od biedy będzie można go kilka metrów przenieść np. nad zwalonymi konarami drzew itp.
Rama pokraczna i wciąż jest dużo miejsca, próbowałem go podnieść i przenieść na ramieniu. Muszę rozkminić jakiś suport dla ramienia pod górną rurą.
Od biedy będzie można go kilka metrów przenieść np. nad zwalonymi konarami drzew itp.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Jak dużo jeździsz w terenie to ten bidon dobrze zabezpiecz przed wypadnięciem. Ten element który przykręcony jest do ramy i do którego wsuwa się baterię. Ja od spodu dałem bardzo mocny klej polimerowy i trzyma bardzo dobrze. Samą baterię też zabezpiecz jakimś Velcro lub innym paskiem a najlepiej dwoma. Na samym zamku u góry nie da rady przy większych dziurach.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Wczoraj mały strzał wokół komina, około 40km. Zużyłem 30% akumulatora (19,2Ah). Teren mieszany asfalt/wertepy.
Jazda na asyście 2 i 3.
Da się jeździć ekonomicznie na 3, ale trzeba być bardzo ostrożnym w dozowaniu siły nacisku na korby, a to się wiąże z ponadprzeciętnym żongłowaniem biegami na przerzutce.
Zmiana biegów pod obciążeniem to wiadomo - księżycowy pył na kasecie i łańcuchu. Ale...że mam rozklekotaną przerzutkę (potworne luzy na pantografie i wózku ), to paradosalnie pomaga przy zmianie przełożeń minimalizując nieprzyjemne hałasy.
Genialna zabawka, podoba mi się cichy gwizd tego silnika.
Jazda na asyście 2 i 3.
Da się jeździć ekonomicznie na 3, ale trzeba być bardzo ostrożnym w dozowaniu siły nacisku na korby, a to się wiąże z ponadprzeciętnym żongłowaniem biegami na przerzutce.
Zmiana biegów pod obciążeniem to wiadomo - księżycowy pył na kasecie i łańcuchu. Ale...że mam rozklekotaną przerzutkę (potworne luzy na pantografie i wózku ), to paradosalnie pomaga przy zmianie przełożeń minimalizując nieprzyjemne hałasy.
Genialna zabawka, podoba mi się cichy gwizd tego silnika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lut 2024, 19:46
Re: tsdz8 / turbo
czujnik zmiany biegów Bafanga pasuje i działaxpD2 pisze: ↑26 kwie 2024, 6:55Wczoraj mały strzał wokół komina, około 40km. Zużyłem 30% akumulatora (19,2Ah). Teren mieszany asfalt/wertepy.
Jazda na asyście 2 i 3.
Da się jeździć ekonomicznie na 3, ale trzeba być bardzo ostrożnym w dozowaniu siły nacisku na korby, a to się wiąże z ponadprzeciętnym żongłowaniem biegami na przerzutce.
Zmiana biegów pod obciążeniem to wiadomo - księżycowy pył na kasecie i łańcuchu. Ale...że mam rozklekotaną przerzutkę (potworne luzy na pantografie i wózku ), to paradosalnie pomaga przy zmianie przełożeń minimalizując nieprzyjemne hałasy.
Genialna zabawka, podoba mi się cichy gwizd tego silnika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 kwie 2024, 20:28
Re: tsdz8 / turbo
Witam . Jak zmienic ogranicznik predkosci w Ekd01 ?, ustawiony jest na 25 km/h i nie zmiejszy ani nie zwiekszy predkosci, po przekroczeniu 25km /h wylacza sie silnik .
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Dwa razy szybko przycisk zasilania, wchodzisz w ustawienia, podajesz hasło 1212 i zmieniasz.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Czujnik zmiany biegów zrobiłem sobie z czujnika hamulców, po prostu przylepiłem sensor i magnes do manetki przerzutki.
Działa.
Na full baterii wykręciłem 150km i jeszcze sporo miałem zapasu chyba, bo gdy podpiąłem ją do ładowania miała 45-46V, jakoś tak.
Po 250 km na razie nic nie stuka i puka, mordowałem go troche w głębokim piachu, łące z trawą po kolana. Na błoto trzeba poczekać.
Działa.
Na full baterii wykręciłem 150km i jeszcze sporo miałem zapasu chyba, bo gdy podpiąłem ją do ładowania miała 45-46V, jakoś tak.
Po 250 km na razie nic nie stuka i puka, mordowałem go troche w głębokim piachu, łące z trawą po kolana. Na błoto trzeba poczekać.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
unikaj błota i wody tak na wszelki. lepiej nie przekonać się że jest mało szczelny. tzn błoto spoko ale potem nie myj karcherem
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Pxl666, tak z ciekawości, możesz podać jaką wersję softu masz z tymi przegiętymi wartościami wspomagania na 1 i 2 na EKD01?
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Ja póki co dopiero 109km na chwilę obecną i żadnych problemów, a wręcz przeciwnie, jestem mega zadowolony z tsdz8 z EDK01.
Kumpel niestety ma problem z błędem 02 i będzie się kopał z koniem, trafił ewidentnie na wadliwy egzemplarz... Ech, no zdarza się... Przy tsdz2 i wersji b był większy odsetek problemów a ja póki co słyszałem na razie tylko o dwóch przypadkach (z błędem 02) na jakieś około 30 szt. tsdz8.
Kumpel niestety ma problem z błędem 02 i będzie się kopał z koniem, trafił ewidentnie na wadliwy egzemplarz... Ech, no zdarza się... Przy tsdz2 i wersji b był większy odsetek problemów a ja póki co słyszałem na razie tylko o dwóch przypadkach (z błędem 02) na jakieś około 30 szt. tsdz8.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
pytanie do wszystkich - ile max mocy możecie nadeptać na 1 na tych displayach które to pokazują ?
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
No mi dobija gdzieś między 700-800W ale na ogół bez ciśnięcia ostro w okolicy 500W patrzę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Nie wiesz co to obciążenie? Nie wymusisz większej mocy jak mocno nie depniesz - tak właśnie działa czujnik nacisku, więc nie pisz farmazonów.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Bez mocnego ciśniecia masz 500W. Precież to już podchodzi pod "udawane pedałowanie". Ponad 350W mocy mechanicznej przy znikomym twoim wkładzie to jest przesada na poziomie 1. Ghost-pedaling jak nic.ale na ogół bez ciśnięcia ostro w okolicy 500W patrzę.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
nie jest aż tak źle . czuje się obciążenie ale jak właśnie zaczynasz się drapać pod stromszą kiepkę to zaczyna podawać dużo więcej niż by mógł na 1 . generalnie 1 powinna być ograniczona do 250w i byłoby spokoAtak_Snajpera pisze: ↑04 maja 2024, 17:28Bez mocnego ciśniecia masz 500W. Precież to już podchodzi pod "udawane pedałowanie". Ponad 350W mocy mechanicznej przy znikomym twoim wkładzie to jest przesada na poziomie 1. Ghost-pedaling jak nic.ale na ogół bez ciśnięcia ostro w okolicy 500W patrzę.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Kurde, no prościej wytłumaczyć się nie da. Masz podjazd pod górkę i 1 stopień wspomagania a moc dochodzi do 800W jak mega mocno depniesz. Do tej pory wszystko zrozumiałe? W miarę obciążenia moc maksymalna wzrasta. Wszystko jasne?
Nikt nie pisał o znikomym wkładzie, ważę sto kg i nogę mam adekwatnie ciężką do masy ciała a że jeżdżę po lasach, bezdrożach, wciąż górki, podjazdy, szuter gdzie walczysz o utrzymanie się na sprzęcie to wspomaganie jest współmierne z uwarunkowaniem terenu. Na tsdz8 czy tsdz2 nie da się machać nogami i uzyskać moc chwilową maksymalną bo czujnik nacisku jest i sprawnie działa. Jak zdarzy Ci się przypadkiem siąść na tsdz2 czy tsdz8 to dowiesz się o czym pisałem.
Nikt nie pisał o znikomym wkładzie, ważę sto kg i nogę mam adekwatnie ciężką do masy ciała a że jeżdżę po lasach, bezdrożach, wciąż górki, podjazdy, szuter gdzie walczysz o utrzymanie się na sprzęcie to wspomaganie jest współmierne z uwarunkowaniem terenu. Na tsdz8 czy tsdz2 nie da się machać nogami i uzyskać moc chwilową maksymalną bo czujnik nacisku jest i sprawnie działa. Jak zdarzy Ci się przypadkiem siąść na tsdz2 czy tsdz8 to dowiesz się o czym pisałem.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
mnie ciekawi czy np na tym fw co marek miał to moc na 1 jest dużo mniejsza i czy edk to pokazuje
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Wątpię żeby to był jakiś inny soft niż my mamy.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
To jaki tam chińczyki dały ten mnożnik na pierwszym poziomie? 4x - 5X ? Ty dajesz 100W , a silnik 400-500W? A może jest jakieś nieliniowe skalowanie?Tooropek pisze: ↑04 maja 2024, 17:39Kurde, no prościej wytłumaczyć się nie da. Masz podjazd pod górkę i 1 stopień wspomagania a moc dochodzi do 800W jak mega mocno depniesz. Do tej pory wszystko zrozumiałe? W miarę obciążenia moc maksymalna wzrasta. Wszystko jasne?
Nikt nie pisał o znikomym wkładzie, ważę sto kg i nogę mam adekwatnie ciężką do masy ciała a że jeżdżę po lasach, bezdrożach, wciąż górki, podjazdy, szuter gdzie walczysz o utrzymanie się na sprzęcie to wspomaganie jest współmierne z uwarunkowaniem terenu. Na tsdz8 czy tsdz2 nie da się machać nogami i uzyskać moc chwilową maksymalną bo czujnik nacisku jest i sprawnie działa. Jak zdarzy Ci się przypadkiem siąść na tsdz2 czy tsdz8 to dowiesz się o czym pisałem.
Np. Ty 50W , a slilnik 100W. Ty 100W , a silnik 400W. Ty 150W , a silnik 800W.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
No jest coś na zasadzie 1:2 pewnie, ciężko określić ile mocy cisnę z nóg jak nie mam czym zmierzyć, ale tak jest. Jakoś nieliniowo wrasta moc powyżej tych 100/150W ale płynność wspomagania jest zachowana jak najbardziej.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Pxl666, jaki masz nr softu w EKD01?
p.s. Dziś wyczaiłem skrót klawiaturowy. Naciśnięcie "+" i "Power/OK" jednocześnie włącza speed limit do 25km/h
p.s. Dziś wyczaiłem skrót klawiaturowy. Naciśnięcie "+" i "Power/OK" jednocześnie włącza speed limit do 25km/h