tsdz8 / turbo

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

ziomek już poskładał i z tego co pisze jest bardzo dobrze , z mocą , grzaniem i podawaniem mocy

http://www.jobike.it/forum/topic.asp?TO ... hichpage=2

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2227
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

Kurde, ale rower dopasiony. Te koła ultralekkie... ciekawy temat
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

No przydałoby się więcej testów i materiałów odnośnie tego TSDZ8. Sam się zastanawiam czy iść w tą nowość TongShenga z czujnikiem nacisku...
Z jednej strony kusi mnie to kupić z drugiej zdrowy rozsądek podpowiada by poczekać i zobaczyć czy to nie ma chorób wieku dziecięcego jak poprzednia iteracja silników z TongShenga. Inna sprawa to jego 'dostępność' i ogólne podejście producenta do marketingu. Praktycznie nie ma informacji o nim, żadnych testów czy reviews. Producent nie daje żadnych informacji o produkcie, nie przekazuje sprzętu do dystrybutorów nawet do testów. Słabo to wygląda.
ToSeven z ich nowymi DM01 i DM02 jest już o wiele bardziej transparentny i responsywny. Gość reprezentujący To7 na Discordzie odpowiada na pytania, silniki zostały wysłane do dystrybutorów, jest już jakieś większe grono beta testerów...
Pewnie skończy się na tym, że kupię BBS02B lub BBSHD 😊
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Nie wiem jaki jest sens kupowania bbshd skoro masz toseven dm01 , który mechanicznie jest bardzo podobny do bbshd ale ma jeszcze czujnik nacisku.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Choćby dlatego, że to produkt zupełnie nowy i niesprawdzony. Już teraz wiadomo, że wyjście wiązki przewodów z silnika jest w bardzo niefortunnym miejscu i producent wymyśla na szybko jakiś kanał plastikowy...
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

No to poczekaj rok i będzie sprawdzony. Po co się pchać w silnik bez czujnika nacisku? No kurcze mamy zaraz 2024 rok , a wy dalej wybieracie te prymitywne siliniczki działające na zasadzie on/off.
tkoko
Forumowicz
Posty: 5414
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: tkoko »

Atak_Snajpera pisze:
29 wrz 2023, 19:09
No to poczekaj rok i będzie sprawdzony. Po co się pchać w silnik bez czujnika nacisku? No kurcze mamy zaraz 2024 rok , a wy dalej wybieracie te prymitywne siliniczki działające na zasadzie on/off.
Bo rower z silnikiem BBSxx jeździ/może jeździć tak jak chce kierujący i mniej awaryjnie (ma większe zębatki) :D
Przy wspólnym przejeździe W ZRÓŻNICOWANYM TERENIE, nie widziałem ŻADNEJ WIĘKSZEJ różnicy między BBS02 500 wat, a TSDZ2 650 wat.
viewtopic.php?p=68090#p68090
Proponowałem i nadal proponuję prosty test z jazdy "MOCNEGO TSDZ2 750 wat", ze "SŁABYM BBS02 500 wat" w tym samym terenie, tych samych warunkach na porównywalnej mocy całkowitej. Z symulatora wychodzi to całkiem ciekawie, :D
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... b=mountain
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Atak_Snajpera pisze:
29 wrz 2023, 19:09
No to poczekaj rok i będzie sprawdzony. Po co się pchać w silnik bez czujnika nacisku? No kurcze mamy zaraz 2024 rok , a wy dalej wybieracie te prymitywne siliniczki działające na zasadzie on/off.
Po prostu nie ma póki co żadnych wiarygodnych testów czy recenzji DM01 czy DM02. To co jest na YT to testy High Voltage który dostał te motorki do testów od dystrybutora a docelowo będzie je sprzedawał. Mam ograniczone zaufanie do tego co tam pokazują choć dobre i to. Za naszą zachodnią granicą niektórzy już je zakładają i raportują że nie wszystkie bolączki z TSDZ2 zostały wyeliminowane. Sami mówią że to produkt jeszcze nie gotowy. Konstrukcyjnie DM02 to kopia TSDZ2 z poprawkami. Pierwszy batch tych silników który był na PSW miał uwalony czujnik nacisku. Teraz jak się zamówi z Chin przez niejakiego Oleka to podobno wysyłają poprawione. Zasadniczo wszystko wygląda jak beta testy póki co. A odnośnie TSDZ8 to jeszcze większa zagadka. Gość z Włoch go ma. Może jest jeszcze kilka osób a poza tym cisza...
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

To bierz cyc photon. Wiara na endless sphere jest generalnie zadowolona. Ktoś tam już nabił kilka tysięcy km i jest ok. Ewidentnie jest mniej problematyczny niż mój cyc stealth gen1.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

tkoko pisze:
29 wrz 2023, 19:30
Atak_Snajpera pisze:
29 wrz 2023, 19:09
No to poczekaj rok i będzie sprawdzony. Po co się pchać w silnik bez czujnika nacisku? No kurcze mamy zaraz 2024 rok , a wy dalej wybieracie te prymitywne siliniczki działające na zasadzie on/off.
Bo rower z silnikiem BBSxx jeździ/może jeździć tak jak chce kierujący i mniej awaryjnie (ma większe zębatki) :D
Przy wspólnym przejeździe W ZRÓŻNICOWANYM TERENIE, nie widziałem ŻADNEJ WIĘKSZEJ różnicy między BBS02 500 wat, a TSDZ2 650 wat.
viewtopic.php?p=68090#p68090
Proponowałem i nadal proponuję prosty test z jazdy "MOCNEGO TSDZ2 750 wat", ze "SŁABYM BBS02 500 wat" w tym samym terenie, tych samych warunkach na porównywalnej mocy całkowitej. Z symulatora wychodzi to całkiem ciekawie, :D
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... b=mountain
Toseven dm01 tak samo ładnie ciągnie jak bbshd. Jak ci nie pasi czujnik nacisku to go poprostu możesz wyłączyć w opcjach. Problem? Bbshd ratuje tylko jego pancerność. Wrażenia z jazdy na pasie są beznadziejne. Zero synchronizacji z wkładem rowerzysty.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Jasne, że torque sensing ma sens i jazda rowerem z silnikiem wyposażonym w ten czujnik jest zdecydowanie przyjemniejsza. Poczekam na wiosnę i pewnie kupię DM01. Na cyce szkoda mi kasy :) Fajnie by było mieć możliwość kupienia TSDZ8 z magazynu w Europie ale na to raczej nie ma co liczyć w najbliższej przyszłości.
Awatar użytkownika
zyggi
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 11 sie 2022, 6:42

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: zyggi »

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 1239awmfUK

wyglada na tsdz8 - 280$ przy 20 szt to niezla cena
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

zyggi pisze:
04 paź 2023, 19:07
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 1239awmfUK

wyglada na tsdz8 - 280$ przy 20 szt to niezla cena
no ale 25k musisz wyłożyć. plus ship i opłaty...
Awatar użytkownika
zyggi
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 11 sie 2022, 6:42

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: zyggi »

napisalem to w kontekscie ewentualnej forumowej zbiorowki, 20 osob moze by sie uzbieralo ;) jesli silnik jest tak ciekawy jak pisze wloch to...w ogloszeniu jest wzmianka ze wysylaja probki dystrybutorom czy producentom - moze ktos z firma rozezna temat?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

zyggi pisze:
05 paź 2023, 4:36
napisalem to w kontekscie ewentualnej forumowej zbiorowki, 20 osob moze by sie uzbieralo ;) jesli silnik jest tak ciekawy jak pisze wloch to...w ogloszeniu jest wzmianka ze wysylaja probki dystrybutorom czy producentom - moze ktos z firma rozezna temat?
widzisz ile osób tu pisze ile cos buduje ... uzbierać 20 w jeden temat to marne widoki . na pswpower był i pewnie jeszcze będzie ...
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Właśnie go założyłem.
Bateria 52V
Wyświetlacz DZ41
Za wcześnie na jakieś konstruktywne recenzje ale pierwsze wrażenia baaaaaaardzo pozytywne.
Płynna praca bez żadnych zacięc czy skoków. Bardzo przyjemny dźwięk tego silniczka.
Torque sensor robi niesamowitą robotę. Narazie kilka km ale w porównaniu do innych które miałem okazję używać to ten TZDZ8 jest zdecydowanie najlepszy jeśli chodzi o odczucia.
Czas pokaże jak z niezawodnością.
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 lis 2023, 12:27 przez adamtorba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

gdzie kupiłeś? psw ? ile wyszlo finalnie ? wygląda solidnie ale jest strasznie wielki
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

PSW. Wyszło tyle ile mają na stronie plus VAT od kwoty zadeklarowanej. Wielki bo rama 24" XXL.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Czyli ile finalnie? Szkoda że wyświetlacz taki budżetowy. Pokazuje to coś chociaż napięcie i moc chwilową silnika? Osobiście wolałbym jakieś SW102. Ciekawe czy eggrider by z tym silniczkiem działał. Jak tam linia łańcucha? Chyba jest ok co?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
22 lis 2023, 8:41
Czyli ile finalnie? Szkoda że wyświetlacz taki budżetowy. Pokazuje to coś chociaż napięcie i moc chwilową silnika? Osobiście wolałbym jakieś SW102. Ciekawe czy eggrider by z tym silniczkiem działał. Jak tam linia łańcucha? Chyba jest ok co?
dz41 jest super . większość nie potrzebuje tych informacji ajak potrzebuje to kombinuje
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Chciałem prosty wyświetlacz. DZ41 nie pokazuje napięcia tak samo jak SW102 w stocku. Póki nie ma OSF pod ten silniczek to będzie bez napięcia na małym wyświetlaczu.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Atak_Snajpera pisze:
22 lis 2023, 8:41
Czyli ile finalnie? Szkoda że wyświetlacz taki budżetowy. Pokazuje to coś chociaż napięcie i moc chwilową silnika? Osobiście wolałbym jakieś SW102. Ciekawe czy eggrider by z tym silniczkiem działał. Jak tam linia łańcucha? Chyba jest ok co?
Linia łańcucha jest OK. Leciutko odbiega od ideału ale nie w takim stopniu bym się tym przejmował.
Blat 44T jest bardzo blisko chain staya ale nie dotyka.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

pxl666 pisze:
22 lis 2023, 8:44
Atak_Snajpera pisze:
22 lis 2023, 8:41
Czyli ile finalnie? Szkoda że wyświetlacz taki budżetowy. Pokazuje to coś chociaż napięcie i moc chwilową silnika? Osobiście wolałbym jakieś SW102. Ciekawe czy eggrider by z tym silniczkiem działał. Jak tam linia łańcucha? Chyba jest ok co?
dz41 jest super . większość nie potrzebuje tych informacji ajak potrzebuje to kombinuje
Tylko po co znowu kombinować? Jakoś wyświetlacze do Toseven mają ten ficzer w stocku. Ja lubię wiedzieć jak mocno w danym momencie silnik wspomaga. To samo z napięciem. Dobrze wiedzieć czy już jesteś przy punkcie odciencia np. 37V czy masz jeszcze troche zapasu i jest np 42V.
Wasil
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 13 lis 2023, 4:06

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Wasil »

Niby 3 szt dostępne, ale wysyłka z Chin
1700zl
Załączniki
Screenshot_2023-11-22-11-34-22-210-edit_com.android.chrome.jpg
Wasil
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 13 lis 2023, 4:06

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Wasil »

Na Ali już z doliczonymi podatkami ale out od stock
https://pl.aliexpress.com/i/10050059660 ... pt=glo2pol
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Tyle jest miejsca pomiędzy blatem z przodu a ramą przy standardowym wyposażeniu i 73mm bb.

Obrazek
Obrazek
medyk81
Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
Lokalizacja: Łódź

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: medyk81 »

adamtorba pisze:
22 lis 2023, 0:03
Torque sensor robi niesamowitą robotę. Narazie kilka km ale w porównaniu do innych które miałem okazję używać to ten TZDZ8 jest zdecydowanie najlepszy jeśli chodzi o odczucia.
Czas pokaże jak z niezawodnością.
Jesteś w stanie porównać go do tsdz2? Miałeś wcześniej?
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Z cztery lata temu jeździłem TSDZ2 ale to nie był mój rower więc ciężko powrównywać bo nie pamiętam wszystkiego.
Na pewno TSDZ8 jest mocniejszy. Jak jest ktoś z Krakowa i ma TSDZ2(B) to możemy się umówić na jakiś test porównawczy.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

adamtorba pisze:
22 lis 2023, 12:03
Tyle jest miejsca pomiędzy blatem z przodu a ramą przy standardowym wyposażeniu i 73mm bb.

Obrazek
Obrazek
orientujesz sie moze jak wyglada mozliwosc zalozenia mniejszej zębatki ? np 36/34t ? tak samo jak w starym ? porób zdjęcia
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Nie wiem czy jest taka zębatka na rynku. Gość z Włoch założył chyba 40T pod Bafanga rozwiercając nieco otwory pod śrubki by pasowało.
Mi standardowa 44T pasuje bo jeżdżę głównie po płaskim. Wydaje mi się że 36 powinno wejść. Nie wiem jak 34T. Założyłem już osłonę i nie będę póki co zdejmował.
Obrazek
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Co przeważyło że zdecydowałeś się na tego turbo zamiast toseven dm01? Cena?
Toseven daje ci lepszy wyświetlacz z napięciem i mocą silnika. Pracę silnika i jego tryby wspomagania można dostosować z poziomu wyświetlacza. W tym tsdzb turbo nic nie możesz zrobić pod siebie. Widziałem że nie pasuje ci zbyt duży skok wspomagania między poziomem 2 i 3. Jeden i drugi to niewiadoma więc nie lepiej było brać coś bardziej dopasionego?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

ale toseven trzeba ustawiac bo fabrycznie dziwnym trafem wspomaganie jest nie halo . obstawiam że tsdz goni spoko z fabryki.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Pisałem do ToSeven prosząc o wycenę na DM01 gdzie jasno określiłem rozmiar bottom bracketu i moc silnika. Wysłali na inny rozmiar i inną moc. Poprosiłem ponownie i znowu zrobili błędy w ofercie. Dodatkowo chcieli 100 USD za wysyłkę do Polski.
Poza tym DM01 jest zdecydowanie większy od TSDZ8.
Ja jestem bardzo zadowolony z tego Tongshenga. Te niedociągnięcia być może kiedyś uda się ogarnąć.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

100 USD za wysyłkę to standard. Cyc też tyle sobie liczy za transport do PL. Nowy firmware od toseven ponoć daje robotę. Wygląda że wreszcie wychodzą z fazy alfa testów i wchodzą w etap beta. To ci mi nie pasuje w tym turbo to że to jest takie zamknięte czarne pudełko. Na cyca moża słusznie narzekać (wiem bo sam mam stealth gen1) ale to co mi bardzo się podoba że za pomocą aplikacji można dokładnie ustawić sobie poziomy wspomagania pod siebie. To samo z czułością czujnika nacisku i prędkością narastania mocy wspomagania. W toseven masz całkiem rozbudowane menu konfiguracyjne. Dzień i noc to co oferuje tsdz.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

No ale mi się nie chce tak z tym grzebać. Mi jest dobrze jak jest z małym mankamentem w postaci zbyt dużej różnicy między 2 a 3. Cała reszta bardziej mi pasuje niż DM01 z To7 czyli duży wyświetlacz, większy form factor I wyższa cena. Nawet DM01 wersja 750W jest większa gabarytowo od TSDZ8.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

5 stopni wspomagania ? dz41 w zestawie czy oddzielnie ?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

adamtorba pisze:
22 lis 2023, 7:30
PSW. Wyszło tyle ile mają na stronie plus VAT od kwoty zadeklarowanej. Wielki bo rama 24" XXL.
czyli szlo z Chin ale nie ddp ?
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

DZ41 oddzielnie. Przy uruchomieniu jest ustawiony na 0 i max jest 5.
Nie wiem czy to ddp czy ex works. VAT był do zapłaty.
jaxkubqq
Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 22 maja 2023, 12:37

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: jaxkubqq »

W jaki sposób rozwiązana konstrukcyjnie problem z grzaniem się w porównaniu z tsdz2. Testowałeś ten silnik na długich podjazdach w górach?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Będzie numer jak znowu nie zainstalowali czujnika temperatury ;)
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2227
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

pxl666 pisze:
26 lis 2023, 21:18
adamtorba pisze:
22 lis 2023, 7:30
PSW. Wyszło tyle ile mają na stronie plus VAT od kwoty zadeklarowanej. Wielki bo rama 24" XXL.
czyli szlo z Chin ale nie ddp ?
EXW czyli cło na miejscu płacisz.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
28 lis 2023, 15:39
Będzie numer jak znowu nie zainstalowali czujnika temperatury ;)
jakaś fabryka ma ? jak silnik nie ma problemu z grzaniem to po wuj czujnik ?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Ano po to aby ci się automatycznie power throttling załączył. Wszystko się w końcu może przegrzać. Sorry ale taką mamy fizykę! Fabryczne tylko w bardzo krótkich pikach ciągną dużo ponad 250W. Dwa. Fabryczne silniki mają kaganiec na 25km/h co dodatkowo działa korzystnie na odprowadzanie ciepła. Trzy. Fabryczne bardzo często siedzą ciasno w ramie i tym samym transfer ciepła będzie lepszy. Cztery. A skąd taka pewność że Bosch/Brose/Shimano nie ma czujnika temperatury ukrytej na płytce sterownika?

https://www.emtbforums.com/threads/bosc ... out.35562/

I co? Ździwko co? Monitoring w fabrycznych istnieje.
molpiku
Forumowicz
Posty: 244
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:02
Lokalizacja: Kutno, Łódzkie

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: molpiku »

Atak_Snajpera pisze:
28 lis 2023, 21:29
Ano po to aby ci się automatycznie power throttling załączył. Wszystko się w końcu może przegrzać. Sorry ale taką mamy fizykę! Fabryczne tylko w bardzo krótkich pikach ciągną dużo ponad 250W. Dwa. Fabryczne silniki mają kaganiec na 25km/h co dodatkowo działa korzystnie na odprowadzanie ciepła. Trzy. Fabryczne bardzo często siedzą ciasno w ramie i tym samym transfer ciepła będzie lepszy. Cztery. A skąd taka pewność że Bosch/Brose/Shimano nie ma czujnika temperatury ukrytej na płytce sterownika?

https://www.emtbforums.com/threads/bosc ... out.35562/

I co? Ździwko co? Monitoring w fabrycznych istnieje.
Shmiano steps e8000 na płytce czujników halla najprawdopodobniej ma czujnik temp - jest jeden przewód nie od czujników halla.
Maciej
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Póki co nie miałem okazji sprawdzić na długim i stromym podjedzie. Robiłem strome podjazdy ale nie dłuższe jak 300m. Pękła pierwsza setka i wciąż za wcześnie na jakieś podsumowania. Po pierwszym tysiącu będzie można coś powiedzieć. Organoleptycznie to obudowa nie jest nawet nagrzana ale też aura jest specyficzna i mam minusowe temperatury...
jaxkubqq
Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 22 maja 2023, 12:37

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: jaxkubqq »

adamtorba pisze:
28 lis 2023, 23:32
Póki co nie miałem okazji sprawdzić na długim i stromym podjedzie. Robiłem strome podjazdy ale nie dłuższe jak 300m. Pękła pierwsza setka i wciąż za wcześnie na jakieś podsumowania. Po pierwszym tysiącu będzie można coś powiedzieć. Organoleptycznie to obudowa nie jest nawet nagrzana ale też aura jest specyficzna i mam minusowe temperatury...
To dawaj znać co i jak z czasem. Mógłbyś się też pokusić o ściągnięcie obudowy i zrobienie zdjęć, jak zostało rozwiązane chłodzenie i czy różni się sporo konstrukcją od słabszych wersji.
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

Nie będę ściągał obudowy tylko do zrobienia zdjęć.
Zależy mi by woda się tam nie dostała. Aktualnie jeżdżę po śniegu i mokrym więc wykorzystałem patent z butelką pet. Dobrze go chroni od syfu. Temperatura się nie przejmuje bo jest wystarczająco niska.

Obrazek
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

mysle ze jak nie będziesz mył karcherem to problemu nie bedzie z wodą
adamtorba
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: adamtorba »

No nie zamierzam myć myjką ciśnieniowa.
Po prostu cały syf lądował pomiędzy rurą dolną ramy a silnikiem i się topiło.
Póki jest taka pogoda to będą z tym jeździł.
Obrazek
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

Zbyteczny patent. Co to za różnica czy będziesz mieć syf na MCGyverowej osłońce czy na samym silniku? Tak czy siak będziesz mieć bajoro w mieszkaniu.
Silnik ma uszczelki więc od śniegu nie padnie więc luz.
ODPOWIEDZ