tsdz8 / turbo
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
no tak musisz się upewnić że nie ma uszkodzenia żył ani do czujnika nacisku ani innych . możesz te obejrzeć czy nie ma np otarcia czujnika kadencji. z kontrolera wystaje taki czarny kołek (w każdym razie w tsdz2)
-
- Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Dokładnie, muszę miernikiem posprawdzac połączenia i wyeliminować ewentualne przerwy na drodze sygnału.
Czujniki są ok, sprawdzone wizualnie. Silnik ma dopiero trochę ponad tysiąc kilometrów.
Myślę o kostkach połączeniowych, czy aby tam coś nie gra... W silniku oczywiście..
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
-
- Forumowicz
- Posty: 467
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
No to czekamy. Może to być pomocne dla innych użytkowników tego silnika.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
jednemu koledze zdechł chyba czujnik halla w tensometrze i tez były chyba podobne objawy
-
- Forumowicz
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11
Re: tsdz8 / turbo
1200km zrobione na napędzie 11 rzędowym i orginalnej zębatce 44T w Tsdz 8. Świeży łańcuch jest za wąski i robił strzały na zębatce silnika bo łapał się na dole i lekko podciągał na zębach, dopiero po mocnym naoliwieniu i przejechaniu 200-300 km efekt ustał. Przyczyna to dosyć spora szerokość zębów w zębatce silnika, ciut za duża do wąskiego łańcucha 11S. Dalej twierdzę że 9S jest optymalny. Silnik do tej pory nie robi problemów, daje lekki świszczący pomruk w trakcie jazdy i hałas wcale nie rośnie z mocą która jest odczuwalnie większa niż w Tsdz 2b który mam w innym rowerku. Pokazuje linię łańcucha i położenie przerzutki przy skrajnych ustawieniach biegów. Silnik dopasowałem podkładką która jest trochę cieńsza od tej z zestawu żeby przylegał do ramy z prześwitem na żyletę .
Niestety konstrukcja ramy zasłania miejsce gdzie widać jak obudowa łożyska kierunkowego/sprzęgła przylega do osi tylnego wahacza. Prześwit to jakieś 0,3mm. Nie wiem jak wygląda dokładnie adapter markkara i czy zmienia odległość tarczy napędowej od osi ramy ale chcąc zachować linie łańcucha jaką umożliwia przestrzeń przy silniku wydaje mi się że do niego najmniejsza możliwa zębatka to chyba 38-40T.
Mam za sobą jazdę w Bieszczadach i na manetce to jest niebezpieczne monstrum pod górę. Dosłownie "staje dęba" .trzeba na tym silniku dobrze opanować technikę na stromych podjazdach bo czuć większą odczuwalną moc niż w 2b. Fabryczne rowery łykam na podjazdach z średnim nachyleniem . Na ostrych nie mam wystarczająco dobrej techniki , no i lata już nie te , ale frajda jest spora. Znacznie większa niż przy napędach DD czy przekładniówkach które używałem do tej pory. Wydaje mi się że ten silnik jest też wyżej od podłoża zamocowany na tej samej ramie. Miałem na niej wcześniej TSDZ2b i chyba był niżej. .Nie mierzyłem tego więc nie jestem pewien.
Poza tym jak na rower kilkunastoletni -Cycletech Opium z kołami 26 jazda jest bardzo przyjemna . Będę przerabiał Stumpjumpera z kołami 27,5 i jestem ciekaw jak to zadziała bo ten jest na mnie trochę za mały.
Niestety konstrukcja ramy zasłania miejsce gdzie widać jak obudowa łożyska kierunkowego/sprzęgła przylega do osi tylnego wahacza. Prześwit to jakieś 0,3mm. Nie wiem jak wygląda dokładnie adapter markkara i czy zmienia odległość tarczy napędowej od osi ramy ale chcąc zachować linie łańcucha jaką umożliwia przestrzeń przy silniku wydaje mi się że do niego najmniejsza możliwa zębatka to chyba 38-40T.
Mam za sobą jazdę w Bieszczadach i na manetce to jest niebezpieczne monstrum pod górę. Dosłownie "staje dęba" .trzeba na tym silniku dobrze opanować technikę na stromych podjazdach bo czuć większą odczuwalną moc niż w 2b. Fabryczne rowery łykam na podjazdach z średnim nachyleniem . Na ostrych nie mam wystarczająco dobrej techniki , no i lata już nie te , ale frajda jest spora. Znacznie większa niż przy napędach DD czy przekładniówkach które używałem do tej pory. Wydaje mi się że ten silnik jest też wyżej od podłoża zamocowany na tej samej ramie. Miałem na niej wcześniej TSDZ2b i chyba był niżej. .Nie mierzyłem tego więc nie jestem pewien.
Poza tym jak na rower kilkunastoletni -Cycletech Opium z kołami 26 jazda jest bardzo przyjemna . Będę przerabiał Stumpjumpera z kołami 27,5 i jestem ciekaw jak to zadziała bo ten jest na mnie trochę za mały.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2024, 23:18 przez Iras67, łącznie zmieniany 2 razy.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
bardzo dobrze siedzi w tej ramie - prawie nie zmniejsza przeswitu , jabym tylko na tyl wrzucil kasete 50t zeby jak najbardziej poprawic obciazenie napedu
-
- Forumowicz
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11
Re: tsdz8 / turbo
Boję sie że może spadać łańcuch z przodu wtedy. Przy 50T tak miałem i zmieniłem kasetę na 42T .Sa jeszcze mocne kaset XT z linkglide i 45T i chyba spróbuje w kolejnym rowerku . Ale w Bieszcadach na ostrych podjazdach dawał radę bez grzania na przedostatniej zebatce z tyłu. Raz zdarzył mi sie wypadek na największej że łańcuch spadł z przodu przy podskoku na podjeździe...
-
- Forumowicz
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11
Re: tsdz8 / turbo
Zmierzyłem różnicę w prześwicie i wychodzi mi jakieś 3 cm wyżej na tej samej ramie z Tsdz 8 niż w 2B. Dużo... Chyba przez większe odsunięcie silnika napędowego od osi suportu. Będzie to mieć jakieś znaczenie w ramach z prostymi rurami .Pewnie mniejsze w większości nowych ram z wygiętą dolną rurą np takich jak Enduro itp.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53
Re: tsdz8 / turbo
Witam .Wgrałem nowe oprogramowanie do silnika udostępnione na grupie na FB, w końcu jest moc na pierwszy i drugim biegu wspomagania.Tak powinno być od samego początku,teraz jest frajda z jazdy na całym zakresie wspomagania.Polecam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 maja 2024, 17:59
Re: tsdz8 / turbo
O którym modelu sterownika zaktualizowałeś oporogramowanie? EDK01? Jeśli tak to możesz podać jakiś link do softu i ewentualnej instrukcji aktualizacji?krzykork@gmail.com pisze: ↑25 lip 2024, 13:21Witam .Wgrałem nowe oprogramowanie do silnika udostępnione na grupie na FB, w końcu jest moc na pierwszy i drugim biegu wspomagania.Tak powinno być od samego początku,teraz jest frajda z jazdy na całym zakresie wspomagania.Polecam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56
Re: tsdz8 / turbo
ale wyswietlacz nie ma znaczenia przy sofcie dla silnikaEclikris pisze: ↑27 lip 2024, 11:07O którym modelu sterownika zaktualizowałeś oporogramowanie? EDK01? Jeśli tak to możesz podać jakiś link do softu i ewentualnej instrukcji aktualizacji?krzykork@gmail.com pisze: ↑25 lip 2024, 13:21Witam .Wgrałem nowe oprogramowanie do silnika udostępnione na grupie na FB, w końcu jest moc na pierwszy i drugim biegu wspomagania.Tak powinno być od samego początku,teraz jest frajda z jazdy na całym zakresie wspomagania.Polecam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53
Re: tsdz8 / turbo
tego nie wiem.
-
- Forumowicz
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11
Re: tsdz8 / turbo
A jak u Was jest z luzem na osi korb ? U mnie jest praktycznie niewyczuwalny . Duża różnica w porównaniu do 2B
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Co powiecie na taką ramę i TSDZ8, będzie bardzo wisiał w dół ?
ghost kato fs 3
ghost kato fs 3
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
na moje oko dobrze pójdzie do góry
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Znajdzie gdzieś taniej niż na aliexpres ? 1200-1300zł tam widzę zestaw.
I pytanie tsdz8 czy bafang 750W. Mam w drugim rowerze bbshd, ale kusi mnie spróbować czujnika nacisku + będzie lekki projekt.
Sprzęt może pracować na 36V ?
I pytanie tsdz8 czy bafang 750W. Mam w drugim rowerze bbshd, ale kusi mnie spróbować czujnika nacisku + będzie lekki projekt.
Sprzęt może pracować na 36V ?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
1300 to śmiech na sali za taki silnik
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
no mało
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 sie 2024, 12:28
Re: tsdz8 / turbo
Cześć, u mnie również pojawił się problem z trzaskami. Dokładnie tak jak koledzy piszą, podczas jazdy z naciskiem. Macie jakieś rozwiązanie?Eclikris pisze: ↑02 lip 2024, 12:14Cześć, od kilku dni mam ten napęd zamontowany w 2 rowerach. Jeden z PSW i jeden z Alieexpress. W silniku z Ali po kilku kilometrach jazdy pojawiły się trzaski w trakcie pedałowania. Silnik na manetce pracuje prawidłowo, kręcenie pedałami w przód bez obciążenia i w wstecz również bez trzasków, dopiero jazda z naciskiem na pedały powoduje głośnie trzaski. Udało się komuś znaleźć przyczynę problemu ? czujnik nacisku ??krzykork@gmail.com pisze: ↑18 cze 2024, 1:13Mam od dziś ten sam problem coś strzela przy obciążeniu po prawej stronie silnika (korby) .Co to może być,proszę o pomoc.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2227
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Osadz dobrze oś silnika w suporcie. Użyj jakiś podkładek tak by w suporcie nie pracowała oś.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Może puszka od piwa jak w przypadku bafanga się nada
Ostatnio zmieniony 05 sie 2024, 16:40 przez mitusm, łącznie zmieniany 1 raz.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 sie 2024, 14:06
Re: tsdz8 / turbo
Cześć Wszystkim.
Jaką baterie do tego silnika polecacie?Teren kolo siebie mam dość górzysty, sporo podjazdów pod górę, mało też nie ważę nie chce bardzo dużej baterii, 15 -17.5 aha. Mam kilka ofert:
16.5 ah 13s3p na ogniwach lg M58T
17.5 ah 13s5p na ogniwach samsung 35E
15ah 13s3p na ogniwach samsung 50E
Która z tych opcji będzie najlepsza ? Jaki max prąd ciągły realnie można pobierać bezpiecznie z tych baterii?
Pomijam zasięg, chodzi ni w tym momencie bardziej o trwałość baterii.
Jaką baterie do tego silnika polecacie?Teren kolo siebie mam dość górzysty, sporo podjazdów pod górę, mało też nie ważę nie chce bardzo dużej baterii, 15 -17.5 aha. Mam kilka ofert:
16.5 ah 13s3p na ogniwach lg M58T
17.5 ah 13s5p na ogniwach samsung 35E
15ah 13s3p na ogniwach samsung 50E
Która z tych opcji będzie najlepsza ? Jaki max prąd ciągły realnie można pobierać bezpiecznie z tych baterii?
Pomijam zasięg, chodzi ni w tym momencie bardziej o trwałość baterii.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
17.5 bierz . I'm wieksza tym dłużej pozyje
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Jest jakiś 'minimalistyczny' ekran do TSDZ8, coś w stylu KTLCD 4 albo SW102-T Mini ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 lut 2024, 19:46
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
vlcd6?
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56
Re: tsdz8 / turbo
mozesz od razu kabel przedluzke zamowic na ali bo kabel oryginalny do normalnej wielkosci roweru jest dosc krotki
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 sie 2024, 11:18
Re: tsdz8 / turbo
Siemanko, czy ktoś z was użytkujący tsdz8 zauważył powstający luz ośka > korpus od strony zębatki?
Poszerzałem korpus silnika i ośke pod suport fatbike i po stronie zębatki po wyciągnięciu tego dużego sztywnego uszczelniacza ośka ma znaczny luz w otworze tensometru. Generalnie póki uszczelniacz nie jest wybity będzie trochę to tłumił choć pod nogami gdzie korba robi dźwignie to na bank się gnie. Jeszcze nie zaglądałem głębiej ale wydaje mi się że będzie to mocno cisło na tensometr. Przymierzam się żeby zamiast tego uszczelniacza dać łożysko 2rs w jakieś tulejce redukcji i powinno ustywnić konstrukcje. Mam taki mod z dodatkowym łożyskiem i bardziej spasowanej ośce przy starym tsdz2 w fatbike i mimo zapakowanej 3rzędowej zębatce nic się nie rozleciało. A na największej zębatce trochę daleko jest od silnika tworząc niezłą dźwignie.
Przy okazji testowałem ostatnio tsdz8 z jakim wyświetlaczem działa i wychodzi że działa z każdym wyświetlaczem z tsdz2b. Sprawdzalem xh18, vlcd6, vlcd10, vlcd13 i nawet 850c
Poszerzałem korpus silnika i ośke pod suport fatbike i po stronie zębatki po wyciągnięciu tego dużego sztywnego uszczelniacza ośka ma znaczny luz w otworze tensometru. Generalnie póki uszczelniacz nie jest wybity będzie trochę to tłumił choć pod nogami gdzie korba robi dźwignie to na bank się gnie. Jeszcze nie zaglądałem głębiej ale wydaje mi się że będzie to mocno cisło na tensometr. Przymierzam się żeby zamiast tego uszczelniacza dać łożysko 2rs w jakieś tulejce redukcji i powinno ustywnić konstrukcje. Mam taki mod z dodatkowym łożyskiem i bardziej spasowanej ośce przy starym tsdz2 w fatbike i mimo zapakowanej 3rzędowej zębatce nic się nie rozleciało. A na największej zębatce trochę daleko jest od silnika tworząc niezłą dźwignie.
Przy okazji testowałem ostatnio tsdz8 z jakim wyświetlaczem działa i wychodzi że działa z każdym wyświetlaczem z tsdz2b. Sprawdzalem xh18, vlcd6, vlcd10, vlcd13 i nawet 850c
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Z tym samym przychodzę na forum:morcine pisze: ↑08 sie 2024, 11:41Siemanko, czy ktoś z was użytkujący tsdz8 zauważył powstający luz ośka > korpus od strony zębatki?
Poszerzałem korpus silnika i ośke pod suport fatbike i po stronie zębatki po wyciągnięciu tego dużego sztywnego uszczelniacza ośka ma znaczny luz w otworze tensometru. Generalnie póki uszczelniacz nie jest wybity będzie trochę to tłumił choć pod nogami gdzie korba robi dźwignie to na bank się gnie. Jeszcze nie zaglądałem głębiej ale wydaje mi się że będzie to mocno cisło na tensometr. Przymierzam się żeby zamiast tego uszczelniacza dać łożysko 2rs w jakieś tulejce redukcji i powinno ustywnić konstrukcje. Mam taki mod z dodatkowym łożyskiem i bardziej spasowanej ośce przy starym tsdz2 w fatbike i mimo zapakowanej 3rzędowej zębatce nic się nie rozleciało. A na największej zębatce trochę daleko jest od silnika tworząc niezłą dźwignie.
Przy okazji testowałem ostatnio tsdz8 z jakim wyświetlaczem działa i wychodzi że działa z każdym wyświetlaczem z tsdz2b. Sprawdzalem xh18, vlcd6, vlcd10, vlcd13 i nawet 850c
https://sklepebike.pl/pl/p/Wyswietlacz- ... SW102/3629
Jak z tymi przewodami, 5 czy 6 pinów musi być przy ekranie ? Nie mam jeszcze silnika
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6210
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
już w tsdz2 rekomendowane bylo dodanie trzech łożysk zamiast uszczelniaczy więc jak wydłużasz oś to naturalne jest żeby zamiast uszczelniacza nabić łożysko
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 sie 2024, 11:18
Re: tsdz8 / turbo
Zależy jaki przewód zastosujesz. Ja miałem pod ręką przewód 8pin silnik na 6pin wyświetlacz + 3pin manetka.mitusm pisze: ↑08 sie 2024, 12:13Z tym samym przychodzę na forum:morcine pisze: ↑08 sie 2024, 11:41Siemanko, czy ktoś z was użytkujący tsdz8 zauważył powstający luz ośka > korpus od strony zębatki?
Poszerzałem korpus silnika i ośke pod suport fatbike i po stronie zębatki po wyciągnięciu tego dużego sztywnego uszczelniacza ośka ma znaczny luz w otworze tensometru. Generalnie póki uszczelniacz nie jest wybity będzie trochę to tłumił choć pod nogami gdzie korba robi dźwignie to na bank się gnie. Jeszcze nie zaglądałem głębiej ale wydaje mi się że będzie to mocno cisło na tensometr. Przymierzam się żeby zamiast tego uszczelniacza dać łożysko 2rs w jakieś tulejce redukcji i powinno ustywnić konstrukcje. Mam taki mod z dodatkowym łożyskiem i bardziej spasowanej ośce przy starym tsdz2 w fatbike i mimo zapakowanej 3rzędowej zębatce nic się nie rozleciało. A na największej zębatce trochę daleko jest od silnika tworząc niezłą dźwignie.
Przy okazji testowałem ostatnio tsdz8 z jakim wyświetlaczem działa i wychodzi że działa z każdym wyświetlaczem z tsdz2b. Sprawdzalem xh18, vlcd6, vlcd10, vlcd13 i nawet 850c
https://sklepebike.pl/pl/p/Wyswietlacz- ... SW102/3629
Jak z tymi przewodami, 5 czy 6 pinów musi być przy ekranie ? Nie mam jeszcze silnika
Ja robiłem całkiem nowy adapter żeby upchać 42/32/24 na silniku. Oryginalny pozwoli jedynie na 2rz a druga sprawa w moim oryginalnym adapterze otwór był zbyt luźny na dodatkowe łożysko całkiem jak ośki które są niewiem pod jaką normę pasowane pod łożysko
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
3 zębatki na silniku już się można bawić w przełożenia. U siebie dopiero będę ustawiał żeby się dało jechać te 40-45km/h chociaż max.
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
3200 km i wciąż działa.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: tsdz8 / turbo
Jeszcze nic nie grzebałem w nim, przed zimą rozbiorę i ocenię.
Zima jest dla mnie newralgiczna, ponieważ jeżdżę non-stop.
Zima jest dla mnie newralgiczna, ponieważ jeżdżę non-stop.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Przyszedł mi ekran EKD01. Jaki teraz potrzebuję przewód aby podłączyć go z silnikiem + manetka ?
Dzięki.
Dzięki.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2024, 19:04 przez mitusm, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2227
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Jeżeli miałeś manetkę z ekranu to teraz 1T4 higo potrzebujesz, ma wyjście na LCD, 2 klamki hamulcowe i manetkę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2227
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Czujnik zmiany biegów pod drugą wiązkę się podłącza, musisz mieć spliter do czujnika prędkości, korzysta z tego samego wejścia, to wejście/wyjście także służy do programowania silnika.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Cholera, a czujnik zmiany biegów już zamontowany przy manetce przerzutki...
Szukam tego splitera.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2227
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
No to będzie trzeba ciągnąć przewód, ale i odpowiednie wtyczki dorobić pod tą konkretną wiązkę. Sprawa prosta ale łatwo o zwarcie jak tniesz wiązkę i gdzieś popełnisz błąd. Istnieje ryzyko uceglenia sterownika, więc moje instrukcje się tutaj kończą z wiadomych przyczyn
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Jasne rozumiem. Będę chciał szczegóły to napiszę na priv. Chyba że zrobię system mikro krańcówek na manetce i wykorzystam wtyczkę czujnika hamulca.Tooropek pisze: ↑24 sie 2024, 23:45No to będzie trzeba ciągnąć przewód, ale i odpowiednie wtyczki dorobić pod tą konkretną wiązkę. Sprawa prosta ale łatwo o zwarcie jak tniesz wiązkę i gdzieś popełnisz błąd. Istnieje ryzyko uceglenia sterownika, więc moje instrukcje się tutaj kończą z wiadomych przyczyn
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 maja 2017, 13:17
Re: tsdz8 / turbo
Witam ,mam problem z doborem tranzystorów do tsdz8 padła zielona faza , po rozebraniu i wyczysczeniu widnieja takie oznaczenia BLP023N10, czym to można zastąpić, może ktoś miał podobny problem ??
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53
Re: tsdz8 / turbo
morcine pisze: ↑08 sie 2024, 13:02Zależy jaki przewód zastosujesz. Ja miałem pod ręką przewód 8pin silnik na 6pin wyświetlacz + 3pin manetka.mitusm pisze: ↑08 sie 2024, 12:13
Z tym samym przychodzę na forum:
https://sklepebike.pl/pl/p/Wyswietlacz- ... SW102/3629
Jak z tymi przewodami, 5 czy 6 pinów musi być przy ekranie ? Nie mam jeszcze silnika
Ja robiłem całkiem nowy adapter żeby upchać 42/32/24 na silniku. Oryginalny pozwoli jedynie na 2rz a druga sprawa w moim oryginalnym adapterze otwór był zbyt luźny na dodatkowe łożysko całkiem jak ośki które są niewiem pod jaką normę pasowane pod łożysko
Wie ktoś jakie ma oznaczenie to łożysko dodatkowe zamiast uszczelniacza żeby pasowało?