tsdz8 / turbo

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

no tak musisz się upewnić że nie ma uszkodzenia żył ani do czujnika nacisku ani innych . możesz te obejrzeć czy nie ma np otarcia czujnika kadencji. z kontrolera wystaje taki czarny kołek (w każdym razie w tsdz2)
irrec
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: irrec »

pxl666 pisze:
16 lip 2024, 16:26
no tak musisz się upewnić że nie ma uszkodzenia żył ani do czujnika nacisku ani innych . możesz te obejrzeć czy nie ma np otarcia czujnika kadencji. z kontrolera wystaje taki czarny kołek (w każdym razie w tsdz2)
Dokładnie, muszę miernikiem posprawdzac połączenia i wyeliminować ewentualne przerwy na drodze sygnału.
Czujniki są ok, sprawdzone wizualnie. Silnik ma dopiero trochę ponad tysiąc kilometrów.
Myślę o kostkach połączeniowych, czy aby tam coś nie gra... W silniku oczywiście..
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

No to czekamy. Może to być pomocne dla innych użytkowników tego silnika.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

jednemu koledze zdechł chyba czujnik halla w tensometrze i tez były chyba podobne objawy
Iras67
Forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Iras67 »

1200km zrobione na napędzie 11 rzędowym i orginalnej zębatce 44T w Tsdz 8. Świeży łańcuch jest za wąski i robił strzały na zębatce silnika bo łapał się na dole i lekko podciągał na zębach, dopiero po mocnym naoliwieniu i przejechaniu 200-300 km efekt ustał. Przyczyna to dosyć spora szerokość zębów w zębatce silnika, ciut za duża do wąskiego łańcucha 11S. Dalej twierdzę że 9S jest optymalny. Silnik do tej pory nie robi problemów, daje lekki świszczący pomruk w trakcie jazdy i hałas wcale nie rośnie z mocą która jest odczuwalnie większa niż w Tsdz 2b który mam w innym rowerku. Pokazuje linię łańcucha i położenie przerzutki przy skrajnych ustawieniach biegów. Silnik dopasowałem podkładką która jest trochę cieńsza od tej z zestawu żeby przylegał do ramy z prześwitem na żyletę ;) .
Obrazek
Niestety konstrukcja ramy zasłania miejsce gdzie widać jak obudowa łożyska kierunkowego/sprzęgła przylega do osi tylnego wahacza. Prześwit to jakieś 0,3mm. Nie wiem jak wygląda dokładnie adapter markkara i czy zmienia odległość tarczy napędowej od osi ramy ale chcąc zachować linie łańcucha jaką umożliwia przestrzeń przy silniku wydaje mi się że do niego najmniejsza możliwa zębatka to chyba 38-40T.
Obrazek
Mam za sobą jazdę w Bieszczadach i na manetce to jest niebezpieczne monstrum pod górę. Dosłownie "staje dęba" .trzeba na tym silniku dobrze opanować technikę na stromych podjazdach bo czuć większą odczuwalną moc niż w 2b. Fabryczne rowery łykam na podjazdach z średnim nachyleniem . Na ostrych nie mam wystarczająco dobrej techniki , no i lata już nie te , ale frajda jest spora. Znacznie większa niż przy napędach DD czy przekładniówkach które używałem do tej pory. Wydaje mi się że ten silnik jest też wyżej od podłoża zamocowany na tej samej ramie. Miałem na niej wcześniej TSDZ2b i chyba był niżej. .Nie mierzyłem tego więc nie jestem pewien.
Obrazek
Poza tym jak na rower kilkunastoletni -Cycletech Opium z kołami 26 jazda jest bardzo przyjemna . Będę przerabiał Stumpjumpera z kołami 27,5 i jestem ciekaw jak to zadziała bo ten jest na mnie trochę za mały.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2024, 23:18 przez Iras67, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

bardzo dobrze siedzi w tej ramie - prawie nie zmniejsza przeswitu , jabym tylko na tyl wrzucil kasete 50t zeby jak najbardziej poprawic obciazenie napedu
Iras67
Forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Iras67 »

pxl666 pisze:
20 lip 2024, 15:21
bardzo dobrze siedzi w tej ramie - prawie nie zmniejsza przeswitu , jabym tylko na tyl wrzucil kasete 50t zeby jak najbardziej poprawic obciazenie napedu
Boję sie że może spadać łańcuch z przodu wtedy. Przy 50T tak miałem i zmieniłem kasetę na 42T .Sa jeszcze mocne kaset XT z linkglide i 45T i chyba spróbuje w kolejnym rowerku . Ale w Bieszcadach na ostrych podjazdach dawał radę bez grzania na przedostatniej zebatce z tyłu. Raz zdarzył mi sie wypadek na największej że łańcuch spadł z przodu przy podskoku na podjeździe...
Iras67
Forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Iras67 »

Zmierzyłem różnicę w prześwicie i wychodzi mi jakieś 3 cm wyżej na tej samej ramie z Tsdz 8 niż w 2B. Dużo... Chyba przez większe odsunięcie silnika napędowego od osi suportu. Będzie to mieć jakieś znaczenie w ramach z prostymi rurami .Pewnie mniejsze w większości nowych ram z wygiętą dolną rurą np takich jak Enduro itp.
krzykork@gmail.com
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: krzykork@gmail.com »

Witam .Wgrałem nowe oprogramowanie do silnika udostępnione na grupie na FB, w końcu jest moc na pierwszy i drugim biegu wspomagania.Tak powinno być od samego początku,teraz jest frajda z jazdy na całym zakresie wspomagania.Polecam.
Eclikris
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 28 maja 2024, 17:59

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Eclikris »

krzykork@gmail.com pisze:
25 lip 2024, 13:21
Witam .Wgrałem nowe oprogramowanie do silnika udostępnione na grupie na FB, w końcu jest moc na pierwszy i drugim biegu wspomagania.Tak powinno być od samego początku,teraz jest frajda z jazdy na całym zakresie wspomagania.Polecam.
O którym modelu sterownika zaktualizowałeś oporogramowanie? EDK01? Jeśli tak to możesz podać jakiś link do softu i ewentualnej instrukcji aktualizacji?
krzykork@gmail.com
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: krzykork@gmail.com »

Załączniki
Messenger_creation_61896390-5908-47f8-8de8-717e4b441743.jpeg
schemat
schemat
programator
programator
terragady
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: terragady »

Eclikris pisze:
27 lip 2024, 11:07
krzykork@gmail.com pisze:
25 lip 2024, 13:21
Witam .Wgrałem nowe oprogramowanie do silnika udostępnione na grupie na FB, w końcu jest moc na pierwszy i drugim biegu wspomagania.Tak powinno być od samego początku,teraz jest frajda z jazdy na całym zakresie wspomagania.Polecam.
O którym modelu sterownika zaktualizowałeś oporogramowanie? EDK01? Jeśli tak to możesz podać jakiś link do softu i ewentualnej instrukcji aktualizacji?
ale wyswietlacz nie ma znaczenia przy sofcie dla silnika
krzykork@gmail.com
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: krzykork@gmail.com »

tego nie wiem.
Iras67
Forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Iras67 »

A jak u Was jest z luzem na osi korb ? U mnie jest praktycznie niewyczuwalny . Duża różnica w porównaniu do 2B
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Co powiecie na taką ramę i TSDZ8, będzie bardzo wisiał w dół ?
ghost kato fs 3
Załączniki
Screenshot_20240802-132359_copy_561x681.png
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

na moje oko dobrze pójdzie do góry
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Znajdzie gdzieś taniej niż na aliexpres ? 1200-1300zł tam widzę zestaw.
I pytanie tsdz8 czy bafang 750W. Mam w drugim rowerze bbshd, ale kusi mnie spróbować czujnika nacisku + będzie lekki projekt.
Sprzęt może pracować na 36V ?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

1300 to śmiech na sali za taki silnik
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

pxl666 pisze:
04 sie 2024, 0:47
1300 to śmiech na sali za taki silnik
To dużo czy mało ? ;)
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

no mało
geepard
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 05 sie 2024, 12:28

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: geepard »

Eclikris pisze:
02 lip 2024, 12:14
krzykork@gmail.com pisze:
18 cze 2024, 1:13
Mam od dziś ten sam problem coś strzela przy obciążeniu po prawej stronie silnika (korby) .Co to może być,proszę o pomoc.
Cześć, od kilku dni mam ten napęd zamontowany w 2 rowerach. Jeden z PSW i jeden z Alieexpress. W silniku z Ali po kilku kilometrach jazdy pojawiły się trzaski w trakcie pedałowania. Silnik na manetce pracuje prawidłowo, kręcenie pedałami w przód bez obciążenia i w wstecz również bez trzasków, dopiero jazda z naciskiem na pedały powoduje głośnie trzaski. Udało się komuś znaleźć przyczynę problemu ? czujnik nacisku ??
Cześć, u mnie również pojawił się problem z trzaskami. Dokładnie tak jak koledzy piszą, podczas jazdy z naciskiem. Macie jakieś rozwiązanie?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2227
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

Osadz dobrze oś silnika w suporcie. Użyj jakiś podkładek tak by w suporcie nie pracowała oś.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Tooropek pisze:
05 sie 2024, 13:21
Osadz dobrze oś silnika w suporcie. Użyj jakiś podkładek tak by w suporcie nie pracowała oś.
Może puszka od piwa jak w przypadku bafanga się nada :)
Ostatnio zmieniony 05 sie 2024, 16:40 przez mitusm, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

pxl666 pisze:
04 sie 2024, 9:31
no mało
Zamówiony. Teraz coś można więcej poczytać o tym silniku. W tej chwili ujeżdżam w ciężkiej maszynie bbshd + alfine 8. Myślę że w lekkim rowerze te 1000W w piku wystarczy.
Micp88
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 04 sie 2024, 14:06

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Micp88 »

Cześć Wszystkim.

Jaką baterie do tego silnika polecacie?Teren kolo siebie mam dość górzysty, sporo podjazdów pod górę, mało też nie ważę😁 nie chce bardzo dużej baterii, 15 -17.5 aha. Mam kilka ofert:
16.5 ah 13s3p na ogniwach lg M58T
17.5 ah 13s5p na ogniwach samsung 35E
15ah 13s3p na ogniwach samsung 50E

Która z tych opcji będzie najlepsza ? Jaki max prąd ciągły realnie można pobierać bezpiecznie z tych baterii?
Pomijam zasięg, chodzi ni w tym momencie bardziej o trwałość baterii.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

17.5 bierz . I'm wieksza tym dłużej pozyje
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Jest jakiś 'minimalistyczny' ekran do TSDZ8, coś w stylu KTLCD 4 albo SW102-T Mini ?
Załączniki
LCD.jpg
Gracy
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 18 lut 2024, 19:46

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Gracy »

mitusm pisze:
06 sie 2024, 6:11
Jest jakiś 'minimalistyczny' ekran do TSDZ8, coś w stylu KTLCD 4 albo SW102-T Mini ?
na razie to EKD01 najmniejszy z działających
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

vlcd6?
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

pxl666 pisze:
06 sie 2024, 8:27
vlcd6?
Też trochę wygląd retro, ale już tak nie straszy jak LCD5
terragady
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: terragady »

mitusm pisze:
05 sie 2024, 16:29
pxl666 pisze:
04 sie 2024, 9:31
no mało
Zamówiony. Teraz coś można więcej poczytać o tym silniku. W tej chwili ujeżdżam w ciężkiej maszynie bbshd + alfine 8. Myślę że w lekkim rowerze te 1000W w piku wystarczy.
mozesz od razu kabel przedluzke zamowic na ali bo kabel oryginalny do normalnej wielkosci roweru jest dosc krotki
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

terragady pisze:
06 sie 2024, 10:45
mitusm pisze:
05 sie 2024, 16:29


Zamówiony. Teraz coś można więcej poczytać o tym silniku. W tej chwili ujeżdżam w ciężkiej maszynie bbshd + alfine 8. Myślę że w lekkim rowerze te 1000W w piku wystarczy.
mozesz od razu kabel przedluzke zamowic na ali bo kabel oryginalny do normalnej wielkosci roweru jest dosc krotki
Do ekranu ? Jakiego szukać.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

mitusm pisze:
06 sie 2024, 8:59
pxl666 pisze:
06 sie 2024, 8:27
vlcd6?
Też trochę wygląd retro, ale już tak nie straszy jak LCD5
ale jest malutki i poza tym ze na przebieg ma 000 wiec nie zliczy powyżej kkm to jest idealny bo czytelny w dzień i w nocy i nie zajmuje miejsca na kierze...
morcine
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 08 sie 2024, 11:18

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: morcine »

Siemanko, czy ktoś z was użytkujący tsdz8 zauważył powstający luz ośka > korpus od strony zębatki?
Poszerzałem korpus silnika i ośke pod suport fatbike i po stronie zębatki po wyciągnięciu tego dużego sztywnego uszczelniacza ośka ma znaczny luz w otworze tensometru. Generalnie póki uszczelniacz nie jest wybity będzie trochę to tłumił choć pod nogami gdzie korba robi dźwignie to na bank się gnie. Jeszcze nie zaglądałem głębiej ale wydaje mi się że będzie to mocno cisło na tensometr. Przymierzam się żeby zamiast tego uszczelniacza dać łożysko 2rs w jakieś tulejce redukcji i powinno ustywnić konstrukcje. Mam taki mod z dodatkowym łożyskiem i bardziej spasowanej ośce przy starym tsdz2 w fatbike i mimo zapakowanej 3rzędowej zębatce nic się nie rozleciało. A na największej zębatce trochę daleko jest od silnika tworząc niezłą dźwignie.

Przy okazji testowałem ostatnio tsdz8 z jakim wyświetlaczem działa i wychodzi że działa z każdym wyświetlaczem z tsdz2b. Sprawdzalem xh18, vlcd6, vlcd10, vlcd13 i nawet 850c :D
Załączniki
20240808_114401.jpg
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

morcine pisze:
08 sie 2024, 11:41
Siemanko, czy ktoś z was użytkujący tsdz8 zauważył powstający luz ośka > korpus od strony zębatki?
Poszerzałem korpus silnika i ośke pod suport fatbike i po stronie zębatki po wyciągnięciu tego dużego sztywnego uszczelniacza ośka ma znaczny luz w otworze tensometru. Generalnie póki uszczelniacz nie jest wybity będzie trochę to tłumił choć pod nogami gdzie korba robi dźwignie to na bank się gnie. Jeszcze nie zaglądałem głębiej ale wydaje mi się że będzie to mocno cisło na tensometr. Przymierzam się żeby zamiast tego uszczelniacza dać łożysko 2rs w jakieś tulejce redukcji i powinno ustywnić konstrukcje. Mam taki mod z dodatkowym łożyskiem i bardziej spasowanej ośce przy starym tsdz2 w fatbike i mimo zapakowanej 3rzędowej zębatce nic się nie rozleciało. A na największej zębatce trochę daleko jest od silnika tworząc niezłą dźwignie.

Przy okazji testowałem ostatnio tsdz8 z jakim wyświetlaczem działa i wychodzi że działa z każdym wyświetlaczem z tsdz2b. Sprawdzalem xh18, vlcd6, vlcd10, vlcd13 i nawet 850c :D
Z tym samym przychodzę na forum:

https://sklepebike.pl/pl/p/Wyswietlacz- ... SW102/3629

Jak z tymi przewodami, 5 czy 6 pinów musi być przy ekranie ? Nie mam jeszcze silnika
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6210
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

już w tsdz2 rekomendowane bylo dodanie trzech łożysk zamiast uszczelniaczy więc jak wydłużasz oś to naturalne jest żeby zamiast uszczelniacza nabić łożysko
morcine
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 08 sie 2024, 11:18

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: morcine »

mitusm pisze:
08 sie 2024, 12:13
morcine pisze:
08 sie 2024, 11:41
Siemanko, czy ktoś z was użytkujący tsdz8 zauważył powstający luz ośka > korpus od strony zębatki?
Poszerzałem korpus silnika i ośke pod suport fatbike i po stronie zębatki po wyciągnięciu tego dużego sztywnego uszczelniacza ośka ma znaczny luz w otworze tensometru. Generalnie póki uszczelniacz nie jest wybity będzie trochę to tłumił choć pod nogami gdzie korba robi dźwignie to na bank się gnie. Jeszcze nie zaglądałem głębiej ale wydaje mi się że będzie to mocno cisło na tensometr. Przymierzam się żeby zamiast tego uszczelniacza dać łożysko 2rs w jakieś tulejce redukcji i powinno ustywnić konstrukcje. Mam taki mod z dodatkowym łożyskiem i bardziej spasowanej ośce przy starym tsdz2 w fatbike i mimo zapakowanej 3rzędowej zębatce nic się nie rozleciało. A na największej zębatce trochę daleko jest od silnika tworząc niezłą dźwignie.

Przy okazji testowałem ostatnio tsdz8 z jakim wyświetlaczem działa i wychodzi że działa z każdym wyświetlaczem z tsdz2b. Sprawdzalem xh18, vlcd6, vlcd10, vlcd13 i nawet 850c :D
Z tym samym przychodzę na forum:

https://sklepebike.pl/pl/p/Wyswietlacz- ... SW102/3629

Jak z tymi przewodami, 5 czy 6 pinów musi być przy ekranie ? Nie mam jeszcze silnika
Zależy jaki przewód zastosujesz. Ja miałem pod ręką przewód 8pin silnik na 6pin wyświetlacz + 3pin manetka.
pxl666 pisze:
08 sie 2024, 12:51
już w tsdz2 rekomendowane bylo dodanie trzech łożysk zamiast uszczelniaczy więc jak wydłużasz oś to naturalne jest żeby zamiast uszczelniacza nabić łożysko
Ja robiłem całkiem nowy adapter żeby upchać 42/32/24 na silniku. Oryginalny pozwoli jedynie na 2rz a druga sprawa w moim oryginalnym adapterze otwór był zbyt luźny na dodatkowe łożysko :( całkiem jak ośki które są niewiem pod jaką normę pasowane pod łożysko :lol:
Załączniki
20240808_125554.jpg
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

3 zębatki na silniku już się można bawić w przełożenia. U siebie dopiero będę ustawiał żeby się dało jechać te 40-45km/h chociaż max.
xpD2
Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: xpD2 »

3200 km i wciąż działa.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

xpD2 pisze:
15 sie 2024, 9:08
3200 km i wciąż działa.
Już ładnie zrobione, serwis jakiś robiony ?
xpD2
Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: xpD2 »

Jeszcze nic nie grzebałem w nim, przed zimą rozbiorę i ocenię.
Zima jest dla mnie newralgiczna, ponieważ jeżdżę non-stop.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Przyszedł mi ekran EKD01. Jaki teraz potrzebuję przewód aby podłączyć go z silnikiem + manetka ?
Dzięki.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2024, 19:04 przez mitusm, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2227
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

Jeżeli miałeś manetkę z ekranu to teraz 1T4 higo potrzebujesz, ma wyjście na LCD, 2 klamki hamulcowe i manetkę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Tooropek pisze:
24 sie 2024, 18:37
Jeżeli miałeś manetkę z ekranu to teraz 1T4 higo potrzebujesz, ma wyjście na LCD, 2 klamki hamulcowe i manetkę.
Ok, znalazłem i zamówiłem. A z ciekawości gdzie podłączyć czujnik zmiany biegów, pod przewód od hamulców ?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2227
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

Czujnik zmiany biegów pod drugą wiązkę się podłącza, musisz mieć spliter do czujnika prędkości, korzysta z tego samego wejścia, to wejście/wyjście także służy do programowania silnika.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Tooropek pisze:
24 sie 2024, 23:03
Czujnik zmiany biegów pod drugą wiązkę się podłącza, musisz mieć spliter do czujnika prędkości, korzysta z tego samego wejścia, to wejście/wyjście także służy do programowania silnika.
Cholera, a czujnik zmiany biegów już zamontowany przy manetce przerzutki...
Szukam tego splitera.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2227
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

No to będzie trzeba ciągnąć przewód, ale i odpowiednie wtyczki dorobić pod tą konkretną wiązkę. Sprawa prosta ale łatwo o zwarcie jak tniesz wiązkę i gdzieś popełnisz błąd. Istnieje ryzyko uceglenia sterownika, więc moje instrukcje się tutaj kończą z wiadomych przyczyn :D
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 484
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Tooropek pisze:
24 sie 2024, 23:45
No to będzie trzeba ciągnąć przewód, ale i odpowiednie wtyczki dorobić pod tą konkretną wiązkę. Sprawa prosta ale łatwo o zwarcie jak tniesz wiązkę i gdzieś popełnisz błąd. Istnieje ryzyko uceglenia sterownika, więc moje instrukcje się tutaj kończą z wiadomych przyczyn :D
Jasne rozumiem. Będę chciał szczegóły to napiszę na priv. Chyba że zrobię system mikro krańcówek na manetce i wykorzystam wtyczkę czujnika hamulca.
Przemek393
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2017, 13:17

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Przemek393 »

Witam ,mam problem z doborem tranzystorów do tsdz8 padła zielona faza , po rozebraniu i wyczysczeniu widnieja takie oznaczenia BLP023N10, czym to można zastąpić, może ktoś miał podobny problem ??
krzykork@gmail.com
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: krzykork@gmail.com »

morcine pisze:
08 sie 2024, 13:02
mitusm pisze:
08 sie 2024, 12:13


Z tym samym przychodzę na forum:

https://sklepebike.pl/pl/p/Wyswietlacz- ... SW102/3629

Jak z tymi przewodami, 5 czy 6 pinów musi być przy ekranie ? Nie mam jeszcze silnika
Zależy jaki przewód zastosujesz. Ja miałem pod ręką przewód 8pin silnik na 6pin wyświetlacz + 3pin manetka.
pxl666 pisze:
08 sie 2024, 12:51
już w tsdz2 rekomendowane bylo dodanie trzech łożysk zamiast uszczelniaczy więc jak wydłużasz oś to naturalne jest żeby zamiast uszczelniacza nabić łożysko
Ja robiłem całkiem nowy adapter żeby upchać 42/32/24 na silniku. Oryginalny pozwoli jedynie na 2rz a druga sprawa w moim oryginalnym adapterze otwór był zbyt luźny na dodatkowe łożysko :( całkiem jak ośki które są niewiem pod jaką normę pasowane pod łożysko :lol:


Wie ktoś jakie ma oznaczenie to łożysko dodatkowe zamiast uszczelniacza żeby pasowało?
ODPOWIEDZ