tsdz8 / turbo

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
medyk81
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
Lokalizacja: Łódź

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: medyk81 »

6902RS simmer 15x28x6/7
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Mogę odciąć ten uchwyt od silnika bo przeszkadza ? Na filmie z instrukcją też do niczego nie był chyba potrzebny.
Załączniki
tsdz.png
Gracy
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 18 lut 2024, 19:46

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Gracy »

mitusm pisze:
28 sie 2024, 10:06
Mogę odciąć ten uchwyt od silnika bo przeszkadza ? Na filmie z instrukcją też do niczego nie był chyba potrzebny.
ja go akurat wykorzystałem do wkręcenia śrubki pod ramę żeby zablokować obracanie silnika w suporcie

Obrazek
krisbike
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 02 sie 2023, 11:06

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: krisbike »

Przy montażu Bafanga 750W musiałem dołożyć do suportu dystans o grubości 3mm, żeby silnik nie zahaczał o tylne widełki. Czy montując do tej samej ramy TSDZ8, będzie mi go łatwiej zmieścić, czy też będzie z tym jeszcze większy problem?
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

krisbike pisze:
28 sie 2024, 14:33
Przy montażu Bafanga 750W musiałem dołożyć do suportu dystans o grubości 3mm, żeby silnik nie zahaczał o tylne widełki. Czy montując do tej samej ramy TSDZ8, będzie mi go łatwiej zmieścić, czy też będzie z tym jeszcze większy problem?
W zestawie tsdz8 są dwie podkładki właśnie w tym celu. Dołożyć dystans nie jest to jakiś duży problem.
krisbike
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 02 sie 2023, 11:06

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: krisbike »

mitusm pisze:
28 sie 2024, 14:42
krisbike pisze:
28 sie 2024, 14:33
Przy montażu Bafanga 750W musiałem dołożyć do suportu dystans o grubości 3mm, żeby silnik nie zahaczał o tylne widełki. Czy montując do tej samej ramy TSDZ8, będzie mi go łatwiej zmieścić, czy też będzie z tym jeszcze większy problem?
W zestawie tsdz8 są dwie podkładki właśnie w tym celu. Dołożyć dystans nie jest to jakiś duży problem.
Należy pochwalić producenta za dołączenie tych podkładek.
Natomiast mnie bardziej chodziło o praktyczną informację, czy TSDZ8 wymaga podczas montażu mniej, czy też więcej miejsca w ramie w stosunku do silnika BBS02?
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

krisbike pisze:
28 sie 2024, 14:55
mitusm pisze:
28 sie 2024, 14:42


W zestawie tsdz8 są dwie podkładki właśnie w tym celu. Dołożyć dystans nie jest to jakiś duży problem.
Należy pochwalić producenta za dołączenie tych podkładek.
Natomiast mnie bardziej chodziło o praktyczną informację, czy TSDZ8 wymaga podczas montażu mniej, czy też więcej miejsca w ramie w stosunku do silnika BBS02?
Mam porównanie do bbshd i BBS01 (350w), im nowszy rower z bardziej 'wymyślną' ramą w okolicy korby tym bardziej silnik będzie szedł w dół. Tak to żadna różnica do bafanga jak chodzi o sam montaż. Blaszka z puszki po napoju w każdym przypadku wskazana aby owinąć 'korbę' przed włożeniem w suport :)

Edit. Klucz od bafanga do przykręcania nakrętki pasował lepiej niż ten w komplecie tsdz8 ;)
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Przy czujniku prędkości jest 3-nik. Z ciekawości po co jest ten przewód, do świateł ? I jak do tego wszystkiego podłączyć czujnik zmiany biegów...
Załączniki
PXL_20240829_143320918.MP_copy_1783x1342.jpg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

tak do świateł
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

pxl666 pisze:
29 sie 2024, 21:01
tak do świateł
A co z czujnikiem zmiany biegów bo już się pogubiłem, też pod to wejście ?
krzykork@gmail.com
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: krzykork@gmail.com »

mitusm pisze:
29 sie 2024, 20:28
Przy czujniku prędkości jest 3-nik. Z ciekawości po co jest ten przewód, do świateł ? I jak do tego wszystkiego podłączyć czujnik zmiany biegów...
Czujnik zmiany biegów możesz również podłączyć pod przewody z przodu te od czujników magnetycznych hamulca. Tak samo będzie działać.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2224
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

Jednak czujnik idzie pod klamkę hamulcową z tym, że trzeba podać do czujnika zmiany biegów napięcie 5V z tej wiązki z trójnika lub jakiekolwiek 5V nawet od LCD. Takie mam informacje od mądrej głowy. Nie wiem jak on to zrobił bo robi tajemnice...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

mitusm pisze:
29 sie 2024, 21:48
pxl666 pisze:
29 sie 2024, 21:01
tak do świateł
A co z czujnikiem zmiany biegów bo już się pogubiłem, też pod to wejście ?
niewiem bo zbędne mi to jest . żaden silnik z czujnikiem nacisku tego nie potrzebuje bo poco ?
jak dobrze działa to nie będzie szarpać a ten tsdz8 który deptałem działał bardzo dobrze
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Z troski o przekładnię alfine, ale możesz mieć rację że z czujnikiem nacisku będzie się dało jeździć bez niego.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

z jakiegoś powodu fabryki tego nie potrzebują
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

250-500W vs 1500W+
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

a skąd 1500 ? zmieniasz kontroler ? on normalnie w max daje 1000w ale nadal płynnie podaje moc bez walenia po korbie
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Dałem przykład akurat z bbshd w drugim rowerze...
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

noto ci mowie ze z tego tsdz8 co ja miałem to te 1000w było podawane BARDZO przyjemnie , żadnego szarpania . od biedy chyba czujniki klamek były w komplecie ale tego nie pamiętam już .
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Ok. Zawsze to trochę lżej (żart) , uparłem się że zmieszczę się w 25kg, ale już wiem że będzie problem. Z ciekawości jakie macie wagi rowerów na tsdz8 ?
Awatar użytkownika
grubol
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 21 gru 2020, 12:24

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: grubol »

Czy do starego kettlera pendo będzie się dało upchnąć tsdz8? Nie wiem jaki tam jest support, a zakup w ciemno odpada.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

grubol pisze:
02 wrz 2024, 8:12
Czy do starego kettlera pendo będzie się dało upchnąć tsdz8? Nie wiem jaki tam jest support, a zakup w ciemno odpada.
oczywiście że będzie dało. nawet dwa . zajrzałem we flaki kurczaka i tam zobaczyłem te prawdę
pepeEL
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pepeEL »

pxl666 pisze:
07 kwie 2024, 19:15
mam złe wieści

https://photos.app.goo.gl/m6S5cmnmW14PfKLs6
W jaki sposób zrobiłeś że na EKD01 pokazuje Ci napięcie baterii ? Procentowo też Ci pokazuje ?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

pepeEL pisze:
05 wrz 2024, 11:17
pxl666 pisze:
07 kwie 2024, 19:15
mam złe wieści

https://photos.app.goo.gl/m6S5cmnmW14PfKLs6
W jaki sposób zrobiłeś że na EKD01 pokazuje Ci napięcie baterii ? Procentowo też Ci pokazuje ?
to było dawno temu. pewnie w opcjach . teraz już nie mam tego jak sprawdzić
pepeEL
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pepeEL »

Bo u mnie na TSDZ8 i tym ekranie pokazuje procenty....
A zmieniałeś oprogramowanie albo coś ?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2224
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

Na LCD normalnie przestawia się na wskazanie napięcia, tyle, że działa to tak, że przy każdym włączeniu dopiero wskazanie się resetuje, nie wiem co źle zrobili ale tak to po prostu jest, że nie ma wskazania dynamicznego...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
pepeEL
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pepeEL »

No ale właśnie jak przestawić widok z % na V ?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2224
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

Bardzo prosto. Wejdź w ustawienia, jak masz po polsku to zajmie Ci to 10 sekund.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
pepeEL
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pepeEL »

pxl666 pisze:
29 sie 2024, 21:01
tak do świateł
A macie namiary na lapmki jakie można stosować ? Chyba tylko te na 6V ?

I o jakim czujniku zmiany biegów jest mowa ?
pepeEL
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pepeEL »

Atak_Snajpera pisze:
25 lis 2023, 11:55
100 USD za wysyłkę to standard. Cyc też tyle sobie liczy za transport do PL. Nowy firmware od toseven ponoć daje robotę. Wygląda że wreszcie wychodzą z fazy alfa testów i wchodzą w etap beta. To ci mi nie pasuje w tym turbo to że to jest takie zamknięte czarne pudełko. Na cyca moża słusznie narzekać (wiem bo sam mam stealth gen1) ale to co mi bardzo się podoba że za pomocą aplikacji można dokładnie ustawić sobie poziomy wspomagania pod siebie. To samo z czułością czujnika nacisku i prędkością narastania mocy wspomagania. W toseven masz całkiem rozbudowane menu konfiguracyjne. Dzień i noc to co oferuje tsdz.
Skąd wziąć nowy firmware do TSDZ8 ?
Gracy
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 18 lut 2024, 19:46

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Gracy »

pepeEL pisze:
05 wrz 2024, 13:19
No ale właśnie jak przestawić widok z % na V ?
irrec pisze:
20 cze 2024, 22:46
Gracy pisze:
20 cze 2024, 10:53
czy komukolwiek udało się przełączyć wyświetlanie baterii w EKD01 z % -> v ???
Daj w menu informacje - procent - ustawienie fabryczne, będzie wyświetlał pod słupkiem V
krzykork@gmail.com
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: krzykork@gmail.com »

pepeEL pisze:
05 wrz 2024, 14:05
Atak_Snajpera pisze:
25 lis 2023, 11:55
100 USD za wysyłkę to standard. Cyc też tyle sobie liczy za transport do PL. Nowy firmware od toseven ponoć daje robotę. Wygląda że wreszcie wychodzą z fazy alfa testów i wchodzą w etap beta. To ci mi nie pasuje w tym turbo to że to jest takie zamknięte czarne pudełko. Na cyca moża słusznie narzekać (wiem bo sam mam stealth gen1) ale to co mi bardzo się podoba że za pomocą aplikacji można dokładnie ustawić sobie poziomy wspomagania pod siebie. To samo z czułością czujnika nacisku i prędkością narastania mocy wspomagania. W toseven masz całkiem rozbudowane menu konfiguracyjne. Dzień i noc to co oferuje tsdz.
Skąd wziąć nowy firmware do TSDZ8 ?

Proszę bardzo.
https://www.facebook.com/share/p/TDyB8d9H8DTzFGYn/
terragady
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: terragady »

na anglojezycznych grupach juz pierwsze awarie tsdz8 :) I o dziwo nie nylonowa zebatka
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

na endlessie ?
terragady
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: terragady »

yes ale widzialem tez cos podobnego chyba na facebooku czy na jakiejs innej grupie, mam wszedzie obserwowanie wiec teraz ciezko powiedziec :)
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 466
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

My Tsdz8 has failed at around the 2000miles/3000km mark.
Lasted about 10 weeks.
It's my first experience with an E-bike of any sort
DIY build. 52volt battery on a road bike, cycling 50miles/80km per day 3-5 days a week. initially used the stock 44T but switched to 52T front chainring narrow wide after about 2 weeks. Speeds on open road of 57-59kmph, computer reading 1500-1700W continuous output.

Symptoms developed straight away in the 44x11 and 12 ratios, with sound similar to a pneumatic impact wrench at a garage coming from the drive chain. Brand new 11 speed chain, cassette and chainring, chain as short as possible.

Over the next few weeks the ratchet sound became more and more frequent at lower and lower torque to a point where I had to set off from stop in assistance level 1 then slowly go up to 3. but if I pushed hard on the pedals it would make the pneumatic drill sound , and lose all power.

Initially I thought it was the chain being pulled over the cassette without engaging, changes cassette chainring and chain 3 times, with some marginal improvement.

in last few weeks motor started to run on after stopping pedalling, and the ratchet sound getting more frequent.

opened it up nylon gear is pristine, so it's either the torque sensor or the clutch or a combination.

there are no spare parts anywhere, So yeah it's for the bin.

would I be mad to buy another one ?
To i tak długo wytrzymał przy takim użytkowaniu.
medyk81
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
Lokalizacja: Łódź

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: medyk81 »

Chińskie łożysko kierunkowe - dobry wynik.
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
terragady
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: terragady »

stress test :D no ale to predkosc przeciez nie byla pewnie przyczyna, obciazenie moze troche
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 6199
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: pxl666 »

gość pisze czy to po płaskim czy w pagorkowatym terenie? a to robi 100% różnicę. noi na takie użytkowanie to lepiej huba w tylnym kole on tym chyba jak skuterem jeździ
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 466
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Atak_Snajpera »

A te 1700W w ogóle jest łatwe do osiągniecia na tym silniku?

52V * 22A = ~1.1kWh

Obrazek
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2224
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Tooropek »

Okolice 1200W jest możliwe przez sekundę...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
tkoko
Forumowicz
Posty: 5393
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: tkoko »

Atak_Snajpera pisze:
06 wrz 2024, 14:20
Speeds on open road of 57-59kmph, computer reading 1500-1700W continuous output.
Jak ja lubię wskazania mocy rowerowych komputerków. :D
58V x 20A = max 1160 WAT, pod koniec jazdy 42V x 20A = max 840 WAT
Tak "rodzą się" 2 kW silniki przy sterowniku 20A.
Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1365
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Yasiu77 »

Bms max wskazywał z pedała max 25A ( Bms raczej dobrze wskazuje, porównywałem z porządną rozładowywarką o do 0,1A jest ok ) a manetka działa zawsze na 16A niezależnie od poziomu na lcd. Czyli maksymalne teoretyczne z nogi bez sagu z 14s to ok 1470W a z manety 940W.
tkoko
Forumowicz
Posty: 5393
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: tkoko »

Yasiu77 pisze:
06 wrz 2024, 18:23
Bms max wskazywał z pedała max 25A ( Bms raczej dobrze wskazuje, porównywałem z porządną rozładowywarką o do 0,1A jest ok ) a manetka działa zawsze na 16A niezależnie od poziomu na lcd. Czyli maksymalne teoretyczne z nogi bez sagu z 14s to ok 1470W a z manety 940W.
To nadal do 30A CIĄGŁEGO PRĄDU daleko
tkoko pisze:
06 wrz 2024, 15:31
1500-1700W continuous output.
Tobie wskazuje 25 A zapewne chwilę "w piku", a nie przy "ciągłym obciążeniu". Ponadto przy takiej różnicy między manetką a tensometrem, myślę że Twój BMS pokazuje "maksymalne piki" mocy/prądu z baterii, a nie średni prąd DC baterii.
Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1365
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: Yasiu77 »

tkoko pisze:
07 wrz 2024, 6:46
Yasiu77 pisze:
06 wrz 2024, 18:23
...sagu z 14s to ok 1470W a z manety 940W.
To nadal do 30A CIĄGŁEGO PRĄDU daleko
tkoko pisze:
06 wrz 2024, 15:31
1500-1700W continuous output.
Tobie wskazuje 25 A zapewne chwilę "w piku", a nie przy "ciągłym obciążeniu". Ponadto przy takiej różnicy między manetką a tensometrem, myślę że Twój BMS pokazuje "maksymalne piki" mocy/prądu z baterii, a nie średni prąd DC baterii.
Zgadza się, do 30A daleko i albo ma coś zmodzone w sterowniku albo źle wskazuje z tym że raczej zmodzone bo przy takiej chorej prędkości zużycie W by pasowało. Napisałem max czyli w piku, nigdy nie przekroczyło 25.0A, bms pokazuje tylko aktualną moc. Według mnie dobry wynik jak na ten napęd. Wiadomo że hub bezprzekładniowy by miał chłop lepszy, od razu iść w 3k turbo z szybkim nawojem ;) Ciekawe jaką ma bateryjkę do tych 1500-1700 W ciągłego
tkoko
Forumowicz
Posty: 5393
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: tkoko »

Yasiu77 pisze:
07 wrz 2024, 9:33
Zgadza się, do 30A daleko i albo ma coś zmodzone w sterowniku albo źle wskazuje z tym że raczej zmodzone bo przy takiej chorej prędkości zużycie W by pasowało.
Jeżeli nie ma zwiększonych obrotów korby powyżej 120 RPM, to nie uzyska takiej mocy przy tej prędkości, bo silnik powyżej 70 RPM korby zacznie pobierać coraz mniejszy prąd (jak w TSDZ2).
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... e&blue=Lbs
W szybkiej kolarzówce te 80 kilometrowe przebiegi z prędkością około 55 km/godz są jak najbardziej możliwe, i jak widać z symulacji wymagają mniejszego prądu.
luxtorpedo
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 26 lip 2024, 15:19

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: luxtorpedo »

mitusm pisze:
30 sie 2024, 20:59
Ok. Zawsze to trochę lżej (żart) , uparłem się że zmieszczę się w 25kg, ale już wiem że będzie problem. Z ciekawości jakie macie wagi rowerów na tsdz8 ?
mój z baterią 17,5Ah waży około 23 kg
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

luxtorpedo pisze:
15 wrz 2024, 19:15
mitusm pisze:
30 sie 2024, 20:59
Ok. Zawsze to trochę lżej (żart) , uparłem się że zmieszczę się w 25kg, ale już wiem że będzie problem. Z ciekawości jakie macie wagi rowerów na tsdz8 ?
mój z baterią 17,5Ah waży około 23 kg
Jaka baza ?
luxtorpedo
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 26 lip 2024, 15:19

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: luxtorpedo »

Nietypowo bo to składak koła 20 cali
Załączniki
IMG-20240910-WA0004.jpg
IMG-20240910-WA0006.jpg
IMG-20240910-WA0003.jpg
Awatar użytkownika
mitusm
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20

Re: tsdz8 / turbo

Post autor: mitusm »

Ok. Już rozumiem z tą wagą. U mnie baza 14kg, bateria 25Ah i raczej na pewno dobiję do 27.
ps. silnik siedzi marzenie :)
ODPOWIEDZ