tsdz8 / turbo
-
- Forumowicz
- Posty: 70
- Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
- Lokalizacja: Łódź
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Mogę odciąć ten uchwyt od silnika bo przeszkadza ? Na filmie z instrukcją też do niczego nie był chyba potrzebny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 lut 2024, 19:46
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 sie 2023, 11:06
Re: tsdz8 / turbo
Przy montażu Bafanga 750W musiałem dołożyć do suportu dystans o grubości 3mm, żeby silnik nie zahaczał o tylne widełki. Czy montując do tej samej ramy TSDZ8, będzie mi go łatwiej zmieścić, czy też będzie z tym jeszcze większy problem?
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
W zestawie tsdz8 są dwie podkładki właśnie w tym celu. Dołożyć dystans nie jest to jakiś duży problem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 sie 2023, 11:06
Re: tsdz8 / turbo
Należy pochwalić producenta za dołączenie tych podkładek.
Natomiast mnie bardziej chodziło o praktyczną informację, czy TSDZ8 wymaga podczas montażu mniej, czy też więcej miejsca w ramie w stosunku do silnika BBS02?
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Mam porównanie do bbshd i BBS01 (350w), im nowszy rower z bardziej 'wymyślną' ramą w okolicy korby tym bardziej silnik będzie szedł w dół. Tak to żadna różnica do bafanga jak chodzi o sam montaż. Blaszka z puszki po napoju w każdym przypadku wskazana aby owinąć 'korbę' przed włożeniem w suport
Edit. Klucz od bafanga do przykręcania nakrętki pasował lepiej niż ten w komplecie tsdz8
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Przy czujniku prędkości jest 3-nik. Z ciekawości po co jest ten przewód, do świateł ? I jak do tego wszystkiego podłączyć czujnik zmiany biegów...
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
tak do świateł
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53
Re: tsdz8 / turbo
Czujnik zmiany biegów możesz również podłączyć pod przewody z przodu te od czujników magnetycznych hamulca. Tak samo będzie działać.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Jednak czujnik idzie pod klamkę hamulcową z tym, że trzeba podać do czujnika zmiany biegów napięcie 5V z tej wiązki z trójnika lub jakiekolwiek 5V nawet od LCD. Takie mam informacje od mądrej głowy. Nie wiem jak on to zrobił bo robi tajemnice...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
niewiem bo zbędne mi to jest . żaden silnik z czujnikiem nacisku tego nie potrzebuje bo poco ?
jak dobrze działa to nie będzie szarpać a ten tsdz8 który deptałem działał bardzo dobrze
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Z troski o przekładnię alfine, ale możesz mieć rację że z czujnikiem nacisku będzie się dało jeździć bez niego.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
z jakiegoś powodu fabryki tego nie potrzebują
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
250-500W vs 1500W+
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
a skąd 1500 ? zmieniasz kontroler ? on normalnie w max daje 1000w ale nadal płynnie podaje moc bez walenia po korbie
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Dałem przykład akurat z bbshd w drugim rowerze...
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
noto ci mowie ze z tego tsdz8 co ja miałem to te 1000w było podawane BARDZO przyjemnie , żadnego szarpania . od biedy chyba czujniki klamek były w komplecie ale tego nie pamiętam już .
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Ok. Zawsze to trochę lżej (żart) , uparłem się że zmieszczę się w 25kg, ale już wiem że będzie problem. Z ciekawości jakie macie wagi rowerów na tsdz8 ?
- grubol
- Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 gru 2020, 12:24
Re: tsdz8 / turbo
Czy do starego kettlera pendo będzie się dało upchnąć tsdz8? Nie wiem jaki tam jest support, a zakup w ciemno odpada.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15
Re: tsdz8 / turbo
W jaki sposób zrobiłeś że na EKD01 pokazuje Ci napięcie baterii ? Procentowo też Ci pokazuje ?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15
Re: tsdz8 / turbo
Bo u mnie na TSDZ8 i tym ekranie pokazuje procenty....
A zmieniałeś oprogramowanie albo coś ?
A zmieniałeś oprogramowanie albo coś ?
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Na LCD normalnie przestawia się na wskazanie napięcia, tyle, że działa to tak, że przy każdym włączeniu dopiero wskazanie się resetuje, nie wiem co źle zrobili ale tak to po prostu jest, że nie ma wskazania dynamicznego...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15
Re: tsdz8 / turbo
No ale właśnie jak przestawić widok z % na V ?
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Bardzo prosto. Wejdź w ustawienia, jak masz po polsku to zajmie Ci to 10 sekund.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 wrz 2024, 11:15
Re: tsdz8 / turbo
Skąd wziąć nowy firmware do TSDZ8 ?Atak_Snajpera pisze: ↑25 lis 2023, 11:55100 USD za wysyłkę to standard. Cyc też tyle sobie liczy za transport do PL. Nowy firmware od toseven ponoć daje robotę. Wygląda że wreszcie wychodzą z fazy alfa testów i wchodzą w etap beta. To ci mi nie pasuje w tym turbo to że to jest takie zamknięte czarne pudełko. Na cyca moża słusznie narzekać (wiem bo sam mam stealth gen1) ale to co mi bardzo się podoba że za pomocą aplikacji można dokładnie ustawić sobie poziomy wspomagania pod siebie. To samo z czułością czujnika nacisku i prędkością narastania mocy wspomagania. W toseven masz całkiem rozbudowane menu konfiguracyjne. Dzień i noc to co oferuje tsdz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 lut 2024, 19:46
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 maja 2024, 19:53
Re: tsdz8 / turbo
pepeEL pisze: ↑05 wrz 2024, 14:05Skąd wziąć nowy firmware do TSDZ8 ?Atak_Snajpera pisze: ↑25 lis 2023, 11:55100 USD za wysyłkę to standard. Cyc też tyle sobie liczy za transport do PL. Nowy firmware od toseven ponoć daje robotę. Wygląda że wreszcie wychodzą z fazy alfa testów i wchodzą w etap beta. To ci mi nie pasuje w tym turbo to że to jest takie zamknięte czarne pudełko. Na cyca moża słusznie narzekać (wiem bo sam mam stealth gen1) ale to co mi bardzo się podoba że za pomocą aplikacji można dokładnie ustawić sobie poziomy wspomagania pod siebie. To samo z czułością czujnika nacisku i prędkością narastania mocy wspomagania. W toseven masz całkiem rozbudowane menu konfiguracyjne. Dzień i noc to co oferuje tsdz.
Proszę bardzo.
https://www.facebook.com/share/p/TDyB8d9H8DTzFGYn/
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56
Re: tsdz8 / turbo
na anglojezycznych grupach juz pierwsze awarie tsdz8 I o dziwo nie nylonowa zebatka
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
na endlessie ?
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56
Re: tsdz8 / turbo
yes ale widzialem tez cos podobnego chyba na facebooku czy na jakiejs innej grupie, mam wszedzie obserwowanie wiec teraz ciezko powiedziec
-
- Forumowicz
- Posty: 466
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
To i tak długo wytrzymał przy takim użytkowaniu.My Tsdz8 has failed at around the 2000miles/3000km mark.
Lasted about 10 weeks.
It's my first experience with an E-bike of any sort
DIY build. 52volt battery on a road bike, cycling 50miles/80km per day 3-5 days a week. initially used the stock 44T but switched to 52T front chainring narrow wide after about 2 weeks. Speeds on open road of 57-59kmph, computer reading 1500-1700W continuous output.
Symptoms developed straight away in the 44x11 and 12 ratios, with sound similar to a pneumatic impact wrench at a garage coming from the drive chain. Brand new 11 speed chain, cassette and chainring, chain as short as possible.
Over the next few weeks the ratchet sound became more and more frequent at lower and lower torque to a point where I had to set off from stop in assistance level 1 then slowly go up to 3. but if I pushed hard on the pedals it would make the pneumatic drill sound , and lose all power.
Initially I thought it was the chain being pulled over the cassette without engaging, changes cassette chainring and chain 3 times, with some marginal improvement.
in last few weeks motor started to run on after stopping pedalling, and the ratchet sound getting more frequent.
opened it up nylon gear is pristine, so it's either the torque sensor or the clutch or a combination.
there are no spare parts anywhere, So yeah it's for the bin.
would I be mad to buy another one ?
-
- Forumowicz
- Posty: 70
- Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
- Lokalizacja: Łódź
Re: tsdz8 / turbo
Chińskie łożysko kierunkowe - dobry wynik.
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
Wgrywam osf
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 lip 2022, 17:56
Re: tsdz8 / turbo
stress test no ale to predkosc przeciez nie byla pewnie przyczyna, obciazenie moze troche
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6199
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
gość pisze czy to po płaskim czy w pagorkowatym terenie? a to robi 100% różnicę. noi na takie użytkowanie to lepiej huba w tylnym kole on tym chyba jak skuterem jeździ
-
- Forumowicz
- Posty: 466
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
A te 1700W w ogóle jest łatwe do osiągniecia na tym silniku?
52V * 22A = ~1.1kWh
52V * 22A = ~1.1kWh
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Okolice 1200W jest możliwe przez sekundę...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 5393
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Jak ja lubię wskazania mocy rowerowych komputerków.Atak_Snajpera pisze: ↑06 wrz 2024, 14:20Speeds on open road of 57-59kmph, computer reading 1500-1700W continuous output.
58V x 20A = max 1160 WAT, pod koniec jazdy 42V x 20A = max 840 WAT
Tak "rodzą się" 2 kW silniki przy sterowniku 20A.
- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 1365
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk
Re: tsdz8 / turbo
Bms max wskazywał z pedała max 25A ( Bms raczej dobrze wskazuje, porównywałem z porządną rozładowywarką o do 0,1A jest ok ) a manetka działa zawsze na 16A niezależnie od poziomu na lcd. Czyli maksymalne teoretyczne z nogi bez sagu z 14s to ok 1470W a z manety 940W.
-
- Forumowicz
- Posty: 5393
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
To nadal do 30A CIĄGŁEGO PRĄDU dalekoYasiu77 pisze: ↑06 wrz 2024, 18:23Bms max wskazywał z pedała max 25A ( Bms raczej dobrze wskazuje, porównywałem z porządną rozładowywarką o do 0,1A jest ok ) a manetka działa zawsze na 16A niezależnie od poziomu na lcd. Czyli maksymalne teoretyczne z nogi bez sagu z 14s to ok 1470W a z manety 940W.
Tobie wskazuje 25 A zapewne chwilę "w piku", a nie przy "ciągłym obciążeniu". Ponadto przy takiej różnicy między manetką a tensometrem, myślę że Twój BMS pokazuje "maksymalne piki" mocy/prądu z baterii, a nie średni prąd DC baterii.
- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 1365
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk
Re: tsdz8 / turbo
Zgadza się, do 30A daleko i albo ma coś zmodzone w sterowniku albo źle wskazuje z tym że raczej zmodzone bo przy takiej chorej prędkości zużycie W by pasowało. Napisałem max czyli w piku, nigdy nie przekroczyło 25.0A, bms pokazuje tylko aktualną moc. Według mnie dobry wynik jak na ten napęd. Wiadomo że hub bezprzekładniowy by miał chłop lepszy, od razu iść w 3k turbo z szybkim nawojem Ciekawe jaką ma bateryjkę do tych 1500-1700 W ciągłegotkoko pisze: ↑07 wrz 2024, 6:46To nadal do 30A CIĄGŁEGO PRĄDU daleko
Tobie wskazuje 25 A zapewne chwilę "w piku", a nie przy "ciągłym obciążeniu". Ponadto przy takiej różnicy między manetką a tensometrem, myślę że Twój BMS pokazuje "maksymalne piki" mocy/prądu z baterii, a nie średni prąd DC baterii.
-
- Forumowicz
- Posty: 5393
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Jeżeli nie ma zwiększonych obrotów korby powyżej 120 RPM, to nie uzyska takiej mocy przy tej prędkości, bo silnik powyżej 70 RPM korby zacznie pobierać coraz mniejszy prąd (jak w TSDZ2).
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... e&blue=Lbs
W szybkiej kolarzówce te 80 kilometrowe przebiegi z prędkością około 55 km/godz są jak najbardziej możliwe, i jak widać z symulacji wymagają mniejszego prądu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lip 2024, 15:19
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Jaka baza ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lip 2024, 15:19
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Ok. Już rozumiem z tą wagą. U mnie baza 14kg, bateria 25Ah i raczej na pewno dobiję do 27.
ps. silnik siedzi marzenie
ps. silnik siedzi marzenie