Strona 4 z 7

Re: tsdz8 / turbo

: 07 mar 2024, 11:46
autor: Atak_Snajpera
szkuba pisze:
07 mar 2024, 11:27
Soft - temat rzeka, Toseven robi to samo. Osobiście za to podoba mi się działanie softu w CYC-u choć dźwięk już nie bardzo ;)
Programisty z Toseven to temat rzeka. Na discordzie nawet ludzie z doświaczeniem się dziwią.
Obrazek

Re: tsdz8 / turbo

: 07 mar 2024, 12:51
autor: szkuba
stancecoke znam, ma facet łeb nie od parady ale też chętnie się dzieli i na Github ma full projektów do wglądu przez wspomnianych inżynierów chociażby ;)

Re: tsdz8 / turbo

: 07 mar 2024, 13:29
autor: tkoko
Atak_Snajpera pisze:
07 mar 2024, 11:13
Widać że nigdy niczego nie programowałeś. Zawsze jak się coś pisze to potem się to testuje i debuguje. Choćby z czystej ciekawości! Nie wyobrażam sobie sytuacji , w której coś zmieniam w kodzie a potem "dobra! kompilujemy i fajrant! "
Silnik ma znaleźć "Atak_Snajpera" i się sprzedać, co będzie potem (doświadczenia z CYC), to już mało istotne póki jest sprzedaż. Przykładem BBSxx produkowany i nie zmieniany co najmniej od 10 lat, mimo że ma "przycisk" zamiast PAS. Jest popyt, to znaczy że silnik jest OK, i o dziwo po początkowych "kiepskich" odczuciach aktualnie jest OK (zmieniłbym jedynie ósmy poziom wspomagania).
Co do oprogramowania/nastaw to każdy ma swoje upodobania/oczekiwania. To co dla jednego jest "boskim" ustawieniem, dla drugiego jest "totalną porażką". Sam to ciągle przerabiam/zmieniam w zależności od samopoczucia.

Re: tsdz8 / turbo

: 14 mar 2024, 7:50
autor: pxl666

Re: tsdz8 / turbo

: 14 mar 2024, 8:11
autor: szkuba
:lol: Ale fajna ta zębatka

Re: tsdz8 / turbo

: 20 mar 2024, 20:32
autor: pxl666
położyłem na tym cudzie swe lepkie rączki ...itak ...

jest cichy . na 1 biegu podaje nawet i 300w . display pokazuje napięcie i moc . korba twardsza od tsdz2 tzn sztywniejsza . strasznie krótki kabel wiązki głównej... musiałem go puścić na wprost do kiery po dolnej rurze . ogólnie kable wyłażą na wprost w dół na środku silnika więc jakiekolwiek przytarcie odpada . moc podaje przyjemnie ...ale czujnik reaguje spoko tzn jest dość twardy więc na te 300w trzeba trochę napchac w korbę . pod tym względem jest dobrze . nawet na maks mocy nie szarpie. podaje bardzo płynnie i przyjemnie . display pokazuje moc I napiecie cały czas więc plus

prąd ładowania telefonu umnie (galaxyS22) ok 500mA

niestety na ten moment lipa z zębatkami 34 36t itd . noi ta główna wiązka to jakaś porażka. na większym rowerze ona będzie nawet za krótka żeby iść na wprost . chyba że gdzieś w pudle jest ekstender ale nie znalazłem...display w nocy razi ... normalnie razi w oczy ... noi te kable wychodzące na wprost w dół... eee


https://photos.app.goo.gl/6pSE2V83mmyi5Uo59

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 6:27
autor: xpD2
pxl666, masz silnik po updejcie do najnowszego softu?

p.s. U majfrendów widzę te silniki po około 1500-1700 zł z dostawą z EU. Dobra cena jak na silnik nawet ze starym kulawym softem?
Czy u majfrendów z aliexpress są już silniki z najnowszym softem? Ktoś kupował i może potwierdzić?

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 7:22
autor: pxl666
xpD2 pisze:
21 mar 2024, 6:27
pxl666, masz silnik po updejcie do najnowszego softu?

p.s. U majfrendów widzę te silniki po około 1500-1700 zł z dostawą z EU. Dobra cena jak na silnik nawet ze starym kulawym softem?
Czy u majfrendów z aliexpress są już silniki z najnowszym softem? Ktoś kupował i może potwierdzić?
o ile wiem boto niemoj silnik , źródło aliexpress czyli chiny. czy ma nowy soft niewiem ale działa dobrze

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 9:14
autor: Tooropek
Aktualnie nie ma czegoś takiego jak problem z softem. Był rok temu ale nie teraz. Dwóch największych znanych pośredników ma silniki z najnowszym oprogramowaniem bez żadnych błędów i udziwnień, także śmiało można kupować na Ali tsdz8. Współpraca z tk01 także jest w 100% kompatybilna, Marek nie zaktualizuje swojego bloga z oczywistych względów, ale nie ma co się bać. Mam od 3 użytkowników feedback i póki co od stycznia nikt nie ma żadnych problemów.

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 9:56
autor: xpD2
Dziękuję kolegom za informacje.
Ponieważ ciężko się doczekać działającego Bafanga m435 lub 635, to zaryzykuję tsdz8.
Czy bateria 17-20 Ah wystarczy na wycieczki do 100km? Teren mieszany: asfalt 70%, las, bagno 30%, płasko. Masa 120 kg max.(rower, ja i ekwipunek)
Lubię cisnąć własnymi siłami, więc wspomaganie myślę max, 50% wydajności silnika.

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 10:34
autor: pxl666
update - wspomagania na 1 dochodzi nawet do 600-700 a w terenie przy staniu na korbach pewnie więcej . wiec jest to ciekawe nawet . jakby nie ta krotka wiązka i dodupowa zębatka przednia to super motor

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 10:47
autor: Tooropek
xpD2 pisze:
21 mar 2024, 9:56
Dziękuję kolegom za informacje.
Ponieważ ciężko się doczekać działającego Bafanga m435 lub 635, to zaryzykuję tsdz8.
Czy bateria 17-20 Ah wystarczy na wycieczki do 100km? Teren mieszany: asfalt 70%, las, bagno 30%, płasko. Masa 120 kg max.(rower, ja i ekwipunek)
Lubię cisnąć własnymi siłami, więc wspomaganie myślę max, 50% wydajności silnika.
Spokojnie da radę 100% 20Ah to na pewno jak dużo lubisz wspomagać. Na 13S 14,5Ah niektórzy robią w nizinach powyżej 100km dystansu więc myślę, że terenie osiągalne jak najbardziej.

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 15:10
autor: szkuba
To w sumie jaka jest waga silnika ?

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 16:16
autor: adamtorba
pxl666 pisze:
21 mar 2024, 10:34
update - wspomagania na 1 dochodzi nawet do 600-700 a w terenie przy staniu na korbach pewnie więcej . wiec jest to ciekawe nawet . jakby nie ta krotka wiązka i dodupowa zębatka przednia to super motor
Krótka wiązka to nie dla każdego problem. Mi akurat pasuje bo puściłem wiązkę w ramę a przedłużkę do wyświetlacza sobie sam zrobiłem z kabla Bafang 1T4.
Zębatkę przednią można założyć NW 40T z Bafangów BBS02. Mniejszej raczej nie da rady bez kombinacji.
Mój silnik jest jeszcze na starym sofcie więc ma problem z walk mode oraz dużą różnice w wspomaganiu pomiędzy level assistance 2-3. Mimo wszystko nie spieszy mi się aktualizować bo te bugi nie są dla mnie uciążliwe tym bardziej że głównie jeżdżę na L3.
Na kable wychodzące z dołu silnika najlepiej jest założyć twardą taśmę spiralną 12mm.
https://i.postimg.cc/7LXpKqSs/IMG-20240 ... 7159-2.jpg

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 17:34
autor: pxl666
ta taśma niewiele da jak zwiesisz się na kamieniu . w wypadku mtb to może być częste. z wiązką można sobie poradzić ale fabrycznie ten brak 15cm to imho duzy fakap

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 18:01
autor: Tooropek
Bez adaptera i zębatki sam silnik.

Obrazek

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 19:06
autor: adamtorba
pxl666 pisze:
21 mar 2024, 17:34
ta taśma niewiele da jak zwiesisz się na kamieniu . w wypadku mtb to może być częste. z wiązką można sobie poradzić ale fabrycznie ten brak 15cm to imho duzy fakap
Ta taśma jest z grubego na około 2mm plastiku i na pewno jest lepsza niż nic. Jak się zawiesi na kamolu to duża szansa że obudowa się przy okazji odkształci. Jeden gość z Chorwacji pokazał, że od uderzenia kamienia podczas jazdy zrobiła się wgniotka. Być może jakaś tarcza od dołu to nie głupie rozwiązanie.

Re: tsdz8 / turbo

: 21 mar 2024, 20:57
autor: Cormi
Mam ten silnik z wyświetlaczem EKD01, wiązka okazała się za krótka , ale pasuje wiązka od Bafanga.

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 7:44
autor: adamtorba
To ciekawe. W takim razie musieli zmienić złącze Higo 8pin wychodzące z silnika na żeńskie. W moim silniku jest złącze męskie tak samo jak w TSDZ2. Do tego złącza zwykłej wiązki 1T4 nie podłączysz, trzeba kupić odpowiedni kabel lub przerobić 1T4.

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 8:10
autor: pxl666
cała wiązkę zastępujecie czy tylko odcinek do displaya ? imho dz41 lepszy choć nie pokazuje pewnie mocy i napiecia ..

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 9:47
autor: adamtorba
Ja zrobiłem w tens sposób:
Kupiłem wiązkę 1T4 pod Bafanga oraz adapter-przedłużkę również pod Bafanga.
Obciąłem przedłużkę oraz kabel 1T4. Dzięki temu mogłem zakończyć kabel 1T4 żeńskim złączem Higo.Zlutowałem kabelki zgodnie ze schematem pod Tonghshenga i założyłem rurki termokurczliwe. Od razu mówię że można kupić wiązkę gotową 1T4 w ebikestuff pod Tonghshenga i nie paprać się lutowaniem.
Jako, że poprowadziłem wiązkę w dolnej rurze ramy to i tak musiałem ciąć i lutować bo złącza nie przeszłyby przez otwory. Dla kogoś kto tylko puszcza kable po ramie to korzystniej kupić gotową wiązkę.
Obrazek Obrazek

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 10:54
autor: Tooropek
Cormi pisze:
21 mar 2024, 20:57
Mam ten silnik z wyświetlaczem EKD01, wiązka okazała się za krótka , ale pasuje wiązka od Bafanga.
Założyłeś już? Jakiej długości?

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 15:03
autor: Cormi
Tooropek pisze:
22 mar 2024, 10:54
Cormi pisze:
21 mar 2024, 20:57
Mam ten silnik z wyświetlaczem EKD01, wiązka okazała się za krótka , ale pasuje wiązka od Bafanga.
Założyłeś już? Jakiej długości?
Tak założyłem. Jak pamiętam to 110 cm jakoś.

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 16:08
autor: Tooropek
Podeślij tu linka do wiązki żeby ludziska skorzystali, żeby nie błądzili w internecie.

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 19:16
autor: Cormi
Tooropek pisze:
22 mar 2024, 16:08
Podeślij tu linka do wiązki żeby ludziska skorzystali, żeby nie błądzili w internecie.
Użyłem wiązki 1T4 do midów Bafanga, którą miałem. Podłączyłem wyświetlacz EKD01 który był w zestawie i manetkę też od Bafanga tą z ebikestuff, czujników hamulca nie podłączałem. Taką wiązkę bez problemu można nabyć chociażby na Allegro , czy olx, i oczywiście Ali. Fajne silnik Tongsheng , a kabel Bafang, ale działa. Wiązki od zestawu nie miałem jak przypasować taka krótka.
Ot chociażby tu :
https://allegro.pl/oferta/przewod-kabel ... 2906346201
https://allegro.pl/oferta/kabel-przewod ... 5081082817
Wpiszesz na Ali 1T4 Bafang to wyskoczy tego mnóstwo.

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 20:00
autor: pxl666
aha , ja myślałem że przedłużyłeś wiązkę albo sama czesc do displaya a ta z bafanga pasuje i jest po prostu dłuższa

Re: tsdz8 / turbo

: 22 mar 2024, 21:09
autor: szkuba
Czy przypadkiem to SW 102/860 C pod TSDZ ma pinout jak Bafang 🤔? To by tłumaczyło kompatybilność.

Re: tsdz8 / turbo

: 24 mar 2024, 10:19
autor: markkar
Co do poprawionego firmware'u. Na grupie Facebookowej gdzie udzielają się ludzie z Tongshenga użytkownik zgłosil problem z walk assistem 21 stycznia. Nie był jedynym z tym problemem. Dwa dni później udostępniono pliki do aktualizacji oprogramowania. Pliki wyglądały jakby były z końca grudnia (data w nazwie 26.12).

Obrazek

Oprogramowanie naprawiało problem z walk assistem. Nie naprawiało problemów z trybami wspomagania. Do tej pory Tongsheng oficjalnie nie udostępnił publicznie poprawki.
My nie mamy silników z Aliexpress i nie wiemy jakie jest tam oprogramowanie. Oficjalne oprogramowanie od Tongshenga ma źle wyskalowane tryby wspomagania na dwóch pierwszych poziomach. To się nadal nie zmieniło. Jeżeli ktoś uważa inaczej to proszę o potwierdzenie tych informacji.

Obrazek

Co do silników z Aliexpress, wychodzi na to że mogą mieć jeszcze inne oprogramowanie. Użytkownik zgłaszał problem w takim silniku. Ludzie od Tongshenga mu nie pomogli, bo nie sprzedają silników z tymi wyświetlaczami. To są modyfikacje robione przez dystrybutorów.

Obrazek

Re: tsdz8 / turbo

: 24 mar 2024, 14:45
autor: pxl666
niewiem skąd jest ten silnik co ja mam . chyba z aliego . poza wtopami projektowymi to elektronicznie działa dobrze . nawet bardzo . ta sprawa z wiązką to jest generalnie śmiech na sali . mogliby łaskawie dać opcje czystej wiązki tylko do displaya bo nie każdy porzebuje takiego winogrona na końcu z klamkami ,manetką i światełkiem...a przełożenie tej wiązki w ramie z prowadzeniem wewnątrz może być niemożliwe bez cięcia. brak pająka to kolejne splunięcie w twarz ... jakby silnik był projektowany jedynie do miejskich trekingów

Re: tsdz8 / turbo

: 25 mar 2024, 21:02
autor: TOFT
Mogę zapytać jak jest z oporami kręcenia przy wyłączonym silniku/lub trybie 0 ?

Re: tsdz8 / turbo

: 25 mar 2024, 21:46
autor: szkuba
a tych kabli nie dałoby się (jakimś cudem może) upchnąć po prawej stronie suportu?
Zrzut ekranu 2024-03-25 214040.png

Re: tsdz8 / turbo

: 26 mar 2024, 12:14
autor: pxl666
TOFT pisze:
25 mar 2024, 21:02
Mogę zapytać jak jest z oporami kręcenia przy wyłączonym silniku/lub trybie 0 ?
bardzo niewielki . pomijalny rzekłbym

Re: tsdz8 / turbo

: 26 mar 2024, 12:15
autor: pxl666
szkuba pisze:
25 mar 2024, 21:46
a tych kabli nie dałoby się (jakimś cudem może) upchnąć po prawej stronie suportu?

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 2:10
autor: irrec
Witam. Zakupiłem tsdz8 z Ali i nie wiem jaki jest soft w tym silniku, ale ja osobiście problemu ze wspomaganiem nie mam. Jeździłem dopiero próbnie po złożeniu całości i tylko na 1 biegu, ale dla mnie jest nawet nadto wspomaganie. Nie ukrywam że lubię popedałować, więc może dla mnie te trochę to już dużo.
Z roztargnienia i zauroczenie silniczkiem nie spojrzałem nawet do jakich mocy na pierwszym biegu dochodził.
Będzie więcej czasu to sprawdzę bardziej dokładnie.
Co mnie bardzo zaskoczyło to że silnik bardzo cicho chodzi, w zasadzie słychać tylko cichutki "gwizd".
Kable rzeczywiście krótkie od silnika, no i oczywiście od wyświetlacza. Póki co jakoś założyłem, ale zamawiam z Ali już przedłużkę do Ekd01 bo ten kawałek przewodu który jest....
Panowie polecicie jakąś mniejszą zębatkę na przód, czy jeszcze nic nie ma dostępnego?

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 7:19
autor: pxl666
ktoś pisał i zębatce z bafanga ale chyba i tak 42t bo oryginał wygląda na 44 . istotnie skoro na 1 można wycisnąć 700w to ktoś chcący się zmęczyć i oszczędzić baterię będzie miał problem bo 1 mogła być limitowana do 250w

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 8:26
autor: tkoko
pxl666 pisze:
27 mar 2024, 7:19
.... istotnie skoro na 1 można wycisnąć 700w to ktoś chcący się zmęczyć i oszczędzić baterię będzie miał problem bo 1 mogła być limitowana do 250w
To są zapewne takie same "waty" jak na moim Yochu, max przy 58.5 V, 18 A, 1050 wat
I to jest na "dwójce". na "dziewiątce" strach mierzyć. :D
Skoro niektórzy piszą że jedynka i dwójka są "słabe", to maksymalna moc w mojej ocenie będzie 150 - 200 wat, przy maksymalnym obciążeniu. Gdyby wierzyć wskazaniom, silnik pobiera na "dwójce" 25.5 A (przy max sterownika 18 A!!!)

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 9:13
autor: adamtorba
pxl666 pisze:
27 mar 2024, 7:19
ktoś pisał i zębatce z bafanga ale chyba i tak 42t bo oryginał wygląda na 44 . istotnie skoro na 1 można wycisnąć 700w to ktoś chcący się zmęczyć i oszczędzić baterię będzie miał problem bo 1 mogła być limitowana do 250w
Włosi z powidzeniem używają 40T z tego linku: https://ebikelettrica.com/en/prodotto/c ... icaduta-2/

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 9:46
autor: szkuba
czyli wyglada jakby przeszczepili rozwiazanie z zapadkami zamiat łozyska jednokierunkowego pod korbą od Bafanga ;) przy okazji zupełnie przypadkiem ;) pasują zębatki od tego producenta

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 10:40
autor: pxl666
adamtorba pisze:
27 mar 2024, 9:13
pxl666 pisze:
27 mar 2024, 7:19
ktoś pisał i zębatce z bafanga ale chyba i tak 42t bo oryginał wygląda na 44 . istotnie skoro na 1 można wycisnąć 700w to ktoś chcący się zmęczyć i oszczędzić baterię będzie miał problem bo 1 mogła być limitowana do 250w
Włosi z powidzeniem używają 40T z tego linku: https://ebikelettrica.com/en/prodotto/c ... icaduta-2/
yrzeba mieć srogo z głową żeby do tego kupic zębate za 70eur imho

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 10:44
autor: Tooropek
Skoro bafangowski osprzęt pasuje do tsdz8 to ewidentnie jest kolaboracja dwóch producentów. Wiązki pasują, LCD uart pasują. Może niedługo się okaże, że tsdz8 ma port softa np z bafanga M325 albo M625.

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 10:48
autor: pxl666
tkoko pisze:
27 mar 2024, 8:26
pxl666 pisze:
27 mar 2024, 7:19
.... istotnie skoro na 1 można wycisnąć 700w to ktoś chcący się zmęczyć i oszczędzić baterię będzie miał problem bo 1 mogła być limitowana do 250w
To są zapewne takie same "waty" jak na moim Yochu, max przy 58.5 V, 18 A, 1050 wat
I to jest na "dwójce". na "dziewiątce" strach mierzyć. :D
Skoro niektórzy piszą że jedynka i dwójka są "słabe", to maksymalna moc w mojej ocenie będzie 150 - 200 wat, przy maksymalnym obciążeniu. Gdyby wierzyć wskazaniom, silnik pobiera na "dwójce" 25.5 A (przy max sterownika 18 A!!!)
trudno stwierdzić bez pomiaru ale czuć ze podaje trochę tej mocy i nawet jakby trochę za dużo . tak czy inaczej odczucie jest pozytywne a nie negatywne

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 13:01
autor: irrec
pxl666 pisze:
27 mar 2024, 10:48
tkoko pisze:
27 mar 2024, 8:26


To są zapewne takie same "waty" jak na moim Yochu, max przy 58.5 V, 18 A, 1050 wat
I to jest na "dwójce". na "dziewiątce" strach mierzyć. :D
Skoro niektórzy piszą że jedynka i dwójka są "słabe", to maksymalna moc w mojej ocenie będzie 150 - 200 wat, przy maksymalnym obciążeniu. Gdyby wierzyć wskazaniom, silnik pobiera na "dwójce" 25.5 A (przy max sterownika 18 A!!!)
trudno stwierdzić bez pomiaru ale czuć ze podaje trochę tej mocy i nawet jakby trochę za dużo . tak czy inaczej odczucie jest pozytywne a nie negatywne
Jak najbardziej się z tym zgadzam. Choć szkoda że nie ma możliwości ręcznego ustawienia wspomagania na poszczególnych biegach.

Słyszał ktoś o ukrytym menu w Ekd01? Gdzieś obiło mi się o uszy, ale nie mogę teraz znaleźć tej informacji.. Bo to menu jest bardzo ubogie. Jakichś konkretnych ustawień praktycznie zero..

Czytałem gdzieś że zębatki z bbs można dostosować do tsdz8 rozwiercajac otwory.

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 15:53
autor: adamtorba
No to właśnie te włoskiej produkcji zębatki z BBS01/02 były rozwiercane w punktach przykręcania śrub by pasowały do TSDZ8.
To powinno działać z większością aftermarketowych zębatek NW pod Bafangi BBS. Takie np. Gustavo z Ali itp.

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 18:27
autor: irrec
Macie też tak że cofając rower silnik stawia opór i blokuje skokowo?

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 19:56
autor: Gracy
tak, chyba taki urok łożyska jednokierunkowego

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 22:05
autor: adamtorba
irrec pisze:
27 mar 2024, 18:27
Macie też tak że cofając rower silnik stawia opór i blokuje skokowo?
Tak

Re: tsdz8 / turbo

: 27 mar 2024, 22:47
autor: irrec
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi na moje pytania.

Więc pewnie nie wskazane jest cofać rower...

Mam jeszcze pytanie jak ktoś się orientuje odnośnie wyświetlacza Ekd01.
Czy jest możliwość uzyskać w nim więcej opcji, jak np w bbs?

Re: tsdz8 / turbo

: 28 mar 2024, 20:22
autor: Robi68
Mam pytanie do osób montujących silnik TSDZ8. Czy jest szansa na zmieszczenie linek od hamulca i przerzutki miedzy silnikiem a mufa suportu?.
W Bafangu BBS02 linki się mieszczą w TSDZ2 niestety nie. A jak jest tutaj? Ze zdjęcia na oko wydaje mi się że jest więcej miejsca niż w TSDZ2.

Re: tsdz8 / turbo

: 28 mar 2024, 20:29
autor: pxl666
trudno powiedziec. pewnie zależy od ramy / mufy

Re: tsdz8 / turbo

: 28 mar 2024, 21:10
autor: Robi68
Żeby chociaż ktoś mi potwierdził że w TSDZ8 jest tyle miejsca co w Bafangu. Kupiłem nowy rower i okazało się posiadana TSDZ2 się nie mieści, chyba że wyciągnę linki z ramy i puszczę na zewnątrz, a tego nie chcę robić. Mogę założyć co prawda Bafanga, ale musiał bym przełożyć go z innego roweru.
Poza tym chcę mieć rower z tensometrem, TSDZ2 leży na półce, ale nie pasuje:(