Mierzył ktoś lub wie do jakiej maksymalnie kadencji wspomaga tsdz8? Lub da się to jakoś ustawić w opcjach?
Mądre instrukcje wspominają o 120rpm.
Re: tsdz8 / turbo
: 27 wrz 2024, 1:06
autor: Bubbels
Szybkie pytanie Panowie (i być może Panie?)
Instalacja TSDZ8 w poniższym sprzęcie raczej będzie drogą przez mękę (dospawane wzmocnienie + pancerze)? Docelowo miał być TSDZ2b ze względu na mniejszą masę ale ten to już chyba w ogóle nie podejdzie przez mocowanie z tym całym kowadełkiem? w tylnim widelcu (w rowerze szosowym nie ma tam za dużo miejsca ).
Instalacja TSDZ8 w poniższym sprzęcie raczej będzie drogą przez mękę (dospawane wzmocnienie + pancerze)? Docelowo miał być TSDZ2b ze względu na mniejszą masę ale ten to już chyba w ogóle nie podejdzie przez mocowanie z tym całym kowadełkiem? w tylnim widelcu (w rowerze szosowym nie ma tam za dużo miejsca ).
Dobry kąt ramy, jak dla mnie ta osłona będzie na plus. Nie będzie trzeba kombinować z linkami. Daj foto roweru z boku, albo napisz model.
Re: tsdz8 / turbo
: 27 wrz 2024, 9:01
autor: Bubbels
Romet Huragan 1 2023, niestety ze względów zdrowotnych nie bardzo służy mi jazda rowerem przy dość dużym obciążeniu stąd narodził się tak zwariowany plan aby przerobić szosę na której jak się okazało śmiga mi się całkiem przyjemnie
Mam już trekkinga z BBS02b i sobie chwalę, jeżdżę najczęściej ze wspomaganiem do ~200-300W (czasami pod większe wzniesienia nieco więcej) jeśli wierzyć wyświetlaczowi, więc tutaj nawet TSDZ2B myślę że by wystarczył, ale czy jest sens pakowania się w tego staruszka (TSDZ2b) z bardziej problematycznym mocowaniem skoro mamy dużo lepszego tsdz8? Chyba nie bardzo, jednak dużą zaletą dwójki jest jej masa co przy szosie zawsze mile widziane, nawet takiej oszukanej elektrycznie
Kolejny powód przeróbki szosy na ebike to najzwyczajniej w świecie chciałem spróbować jazdy z silnikiem wyposażonym w tensometr, wręcz muszę sprawdzić o co tyle szumu a tak się złożyło że na tę chwilę mam takiego sprzęta w zanadrzu
Re: tsdz8 / turbo
: 27 wrz 2024, 9:16
autor: mitusm
Sam musisz czujnika spróbować, ja byłem sceptycznie do nich nastawiony jak jeździłem na kilku fabrycznych sprzętach, ale głównie z powodu małej mocy. Pierwszy efekt 'wow' dopiero miałem na tsdz8..
Re: tsdz8 / turbo
: 27 wrz 2024, 9:40
autor: Bubbels
Tak właśnie myślę że nie pozostaje nic innego jak próba na samym sobie, gdzie dostanę TSDZ8 z aktualnym softem? PSWPower wciąż wysyła niestety tylko z telewizorem (VLCD5) ale podobno już chociaż z aktualnym softem z tego co się dowiedziałem u nich przez Ali, natomiast Greenergy Global Store twierdzi że mają najnowsze wersje TSDZ8 po czym dodają że silnik nie może być zaprogramowany chyba w sensie że nie robią tego przed wysyłką ponieważ zadałem pytanie czy aktualizują soft przed nadaniem do klienta
Tak właśnie myślę że nie pozostaje nic innego jak próba na samym sobie, gdzie dostanę TSDZ8 z aktualnym softem? PSWPower wciąż wysyła niestety tylko z telewizorem (VLCD5) ale podobno już chociaż z aktualnym softem z tego co się dowiedziałem u nich przez Ali, natomiast Greenergy Global Store twierdzi że mają najnowsze wersje TSDZ8 po czym dodają że silnik nie może być zaprogramowany chyba w sensie że nie robią tego przed wysyłką ponieważ zadałem pytanie czy aktualizują soft przed nadaniem do klienta
Jest jeszcze Toseven DM02. Dostajesz silnik ,który jest normalnie konfigurowalny z poziomu wyświelacza.
Tu kolega bardzo ładnie skonwertował swój rowerek
Re: tsdz8 / turbo
: 27 wrz 2024, 9:52
autor: Bubbels
@Atak_Snajpera
Oj ładnie to wyszło , myślałem również nad DM02 ale oficjalny sklep na Ali ToSeven póki co nie ma nic w sprzedaży, gdzie te cudeńka można jeszcze dostać? Duża różnica jest na plus dla DM02 względem BBS02B? Ktoś może testował oba te silniki?
Edycja: O proszę, opcja konfiguracji z poziomu wyświetlacza super sprawa, a do tego sam wyświetlacz nie przypomina tablicy szkolnej jak nieszczęsny VLCD5
Oj ładnie to wyszło , myślałem również nad DM02 ale oficjalny sklep na Ali ToSeven póki co nie ma nic w sprzedaży, gdzie te cudeńka można jeszcze dostać? Duża różnica jest na plus dla DM02 względem BBS02B? Ktoś może testował oba te silniki?
Edycja: O proszę, opcja konfiguracji z poziomu wyświetlacza super sprawa, a do tego sam wyświetlacz nie przypomina tablicy szkolnej jak nieszczęsny VLCD5
Dzięki za namiar, faktycznie całkiem świeży ten sklep i póki co za dużo opinii nie mają Przemyślę jeszcze sprawę, a jak się sprawuję Twój DM02 350W? Pozwala na wyraźnie lżejsze kręcenie i się nie przegrzewa gdy ma trochę więcej do roboty?
Przy aktualnym BBS02b 750W mam na tyle duży zapas że silnik po normalnej jeździe jest co najwyżej letni, a jak nim trochę mocniej poszalałem poza drogami utwardzonymi w lesie na podjazdach to był mocno ciepły i tyle, może BBS02b to troglodyta przy tych wyrafinowanych silnikach z tensometrem, ale miana "pancerności" nie można mu odmówić
PS: Przy wpakowaniu DM02/TSDZ2b plus takie cudeńko (zamiast mojej aktualnej bidonówki Chamrider HL2 48V 20Ah o masie ~5KG) https://pl.aliexpress.com/item/10050063 ... pt=glo2pol (obiecujące opinie, jest nawet jedna z PL od użytkownika TSDZ8)
Myślę że waga całości zamknęłaby się w okolicy ~16-17KG co jak na Ebike byłoby extra wynikiem
Rower 10kg, silnik ~4-4,5kg? Akumulator ~2KG plus okablowanie etc, zasięg na tego typu sprzęcie myślę że mógłby dobijać w okolice 80-100km przy rozsądnym wspomaganiu oraz zakładając że majfrend nie kłamie z pojemnością tegoż podsiodłowego smyka.
Re: tsdz8 / turbo
: 27 wrz 2024, 11:01
autor: maglo18
Czekam z niecierpliwością na twoja opinie i mam nadzieję reckę jak działa ten silnik DM02. W kilku rowerach zainstalowałem TSDZ2B z OSF i zastanawiam się dlaczego ktoś idzie w silnik który jest nowością. Jak się okazuje marka prawie nie ma części są już pierwsze usterki a możliwości konfiguracji do OSF są raczej marne. Cena również jest wyższa.
Oj ładnie to wyszło , myślałem również nad DM02 ale oficjalny sklep na Ali ToSeven póki co nie ma nic w sprzedaży, gdzie te cudeńka można jeszcze dostać? Duża różnica jest na plus dla DM02 względem BBS02B? Ktoś może testował oba te silniki?
Edycja: O proszę, opcja konfiguracji z poziomu wyświetlacza super sprawa, a do tego sam wyświetlacz nie przypomina tablicy szkolnej jak nieszczęsny VLCD5
Czekam z niecierpliwością na twoja opinie i mam nadzieję reckę jak działa ten silnik DM02. W kilku rowerach zainstalowałem TSDZ2B z OSF i zastanawiam się dlaczego ktoś idzie w silnik który jest nowością. Jak się okazuje marka prawie nie ma części są już pierwsze usterki a możliwości konfiguracji do OSF są raczej marne. Cena również jest wyższa.
Ktoś musi być tym pionierem. Gdyby nie my to byście nadal uja wiedzieli o nowych sprzętach. DM02 jest mechanicznie trwalszy od TSDZ2. Np. Nylonowa zębatka wytrzymała 600km męczona mocą 2.5kW (customowy kontroler + jazda na manecie)
Ps. Jaka nowość? Przecież ten silnik jest sprzedawany od około 1.5 roku. Ile lat chcecie czekać? 5?
Dzięki za namiar, faktycznie całkiem świeży ten sklep i póki co za dużo opinii nie mają Przemyślę jeszcze sprawę, a jak się sprawuję Twój DM02 350W? Pozwala na wyraźnie lżejsze kręcenie i się nie przegrzewa gdy ma trochę więcej do roboty?
Przy aktualnym BBS02b 750W mam na tyle duży zapas że silnik po normalnej jeździe jest co najwyżej letni, a jak nim trochę mocniej poszalałem poza drogami utwardzonymi w lesie na podjazdach to był mocno ciepły i tyle, może BBS02b to troglodyta przy tych wyrafinowanych silnikach z tensometrem, ale miana "pancerności" nie można mu odmówić
PS: Przy wpakowaniu DM02/TSDZ2b plus takie cudeńko (zamiast mojej aktualnej bidonówki Chamrider HL2 48V 20Ah o masie ~5KG) https://pl.aliexpress.com/item/10050063 ... pt=glo2pol (obiecujące opinie, jest nawet jedna z PL od użytkownika TSDZ8)
Myślę że waga całości zamknęłaby się w okolicy ~16-17KG co jak na Ebike byłoby extra wynikiem
Rower 10kg, silnik ~4-4,5kg? Akumulator ~2KG plus okablowanie etc, zasięg na tego typu sprzęcie myślę że mógłby dobijać w okolice 80-100km przy rozsądnym wspomaganiu oraz zakładając że majfrend nie kłamie z pojemnością tegoż podsiodłowego smyka.
80-100km na 480Wh? Jeśli chcesz jeździć na "prawie żadnym" (~5wh/km) wspomaganiu to może tyle wyciśniesz. Wagą tak się nie przejmuj. Nie ma sensu ograniczać sobie znacząco zasięgu dla paru kg. Ile to procentowo wyjdzie jak policzysz swoją wagę+rower? Tyle co kot napłakał...
Czekam z niecierpliwością na twoja opinie i mam nadzieję reckę jak działa ten silnik DM02. W kilku rowerach zainstalowałem TSDZ2B z OSF i zastanawiam się dlaczego ktoś idzie w silnik który jest nowością. Jak się okazuje marka prawie nie ma części są już pierwsze usterki a możliwości konfiguracji do OSF są raczej marne. Cena również jest wyższa.
Ktoś musi być tym pionierem. Gdyby nie my to byście nadal uja wiedzieli o nowych sprzętach. DM02 jest mechanicznie trwalszy od TSDZ2. Np. Nylonowa zębatka wytrzymała 600km męczona mocą 2.5kW (customowy kontroler + jazda na manecie)
Ps. Jaka nowość? Przecież ten silnik jest sprzedawany od około 1.5 roku. Ile lat chcecie czekać? 5?
Dziękuje już CYCmotor za bycie pionierem jak dobrze pamiętam to razem z tobą. Gdyby nie ograniczenia mechaniczne mojej ramy to już dawno jeździłbym na TSDZ2. Moje silniki są ustawiane na max 600W i służą do wspomagania i EMTB a nie do jazdy z manetką po szosie. Uderzam delikatnie polemikę bo ja też wybrałem Stealth z cycmotor bo ktoś go polecał za cud techniki. Z perspektywy czasu to nie był dobry wybór choć nadal jeździ.
Ktoś musi być tym pionierem. Gdyby nie my to byście nadal uja wiedzieli o nowych sprzętach. DM02 jest mechanicznie trwalszy od TSDZ2. Np. Nylonowa zębatka wytrzymała 600km męczona mocą 2.5kW (customowy kontroler + jazda na manecie)
Ps. Jaka nowość? Przecież ten silnik jest sprzedawany od około 1.5 roku. Ile lat chcecie czekać? 5?
Dziękuje już CYCmotor za bycie pionierem jak dobrze pamiętam to razem z tobą. Gdyby nie ograniczenia mechaniczne mojej ramy to już dawno jeździłbym na TSDZ2. Moje silniki są ustawiane na max 600W i służą do wspomagania i EMTB a nie do jazdy z manetką po szosie. Uderzam delikatnie polemikę bo ja też wybrałem Stealth z cycmotor bo ktoś go polecał za cud techniki. Z perspektywy czasu to nie był dobry wybór choć nadal jeździ.
Tak to już jest w życiu... Ja celowo wziąłem najtańszy wariant 350W i jeszcze z kodem rabatowym na 160zł żeby właśnie w razie czego mniej dupsko bolało.
80-100km na 480Wh? Jeśli chcesz jeździć na "prawie żadnym" (~5wh/km) wspomaganiu to może tyle wyciśniesz. Wagą tak się nie przejmuj. Nie ma sensu ograniczać sobie znacząco zasięgu dla paru kg. Ile to procentowo wyjdzie jak policzysz swoją wagę+rower? Tyle co kot napłakał...
Aktualnie na ciężkim trekkingu/krosówce z aku ~960Wh, masie ~26-28kg, oponach 40C, sakwach i aerodynamice cegły (sakwy i dość wygodna pozycja) jestem w stanie przejechać ~140-160km zanim aku zacznie wskazywać okolice ~40V pod obciążeniem (zależy od wielu czynników), jeżdżę głównie po gładkim i dość płaskim stąd też zakładam że na o 10kg lżejszej szosie, oponach slick 25C oraz zdecydowanie bardziej aerodynamicznej pozycji zrobię te ~80 do nawet 100 kilometrów przy wspomaganiu a NIE "wyręczaniu" mnie za silnik, ponadto z tego co słyszałem to na tensometrze można jeszcze więcej wydusić z aku jako że mamy precyzyjnie dozowane wspomagania w czasie rzeczywistym
Na BBS02b skonfigurowałem poziomy wspomagania tak, aby silnik pomagał osiągać mi założone prędkości/kadencje dla danego poziomu PAS i po jej osiągnięciu moc spadała, podczas jazdy najczęściej widzę zużycie na poziomie od ~4A do ~6A, przy czym nie brakuje chwil kiedy wskazania są tej niższej wartości, nawet potrafi spaść do ~0,5A jak jest ciut z górki lub z wiatrem w plecy
Aktualny wehikuł w którym dość mocno poniosła mnie fantazja jeśli chodzi o osprzęt i dodatki, ale gwarantuje że każdy gadżet jest przydatny i używany (lubię wycieczki po zmroku tam gdzie psy wiadomo czym szczekają Klimat over 999)
Szosę chciałbym zachować w minimalistycznym stylu, dwie małe sakiewki slim, światło przód (ta środkowa EVO 1300) z licznikiem na jednym uchwycie, tył radar z lampką, i na kierownicy jakiś minimalistyczny wyświetlacz od wspomagania, nawet DZ40 byłby OK, a nawet idealny
...... ponadto z tego co słyszałem to na tensometrze można jeszcze więcej wydusić z aku jako że mamy precyzyjnie dozowane wspomagania w czasie rzeczywistym
Nie sądzę że przy Twoim stylu jazdy zauważysz różnicę w zasięgu. Wbrew pozorom przypuszczam że zasięg nawet spadnie, ale ciekawy będę porównania.
...... ponadto z tego co słyszałem to na tensometrze można jeszcze więcej wydusić z aku jako że mamy precyzyjnie dozowane wspomagania w czasie rzeczywistym
Nie sądzę że przy Twoim stylu jazdy zauważysz różnicę w zasięgu. Wbrew pozorom przypuszczam że zasięg nawet spadnie, ale ciekawy będę porównania.
W sumie mam mocno doszlifowane te moje poziomy PAS w Bafangu i faktycznie poza mniejszymi oporami wynikającymi z super wąskich opon, mniejszej masy i lepszej aerodynamice to sam silnik może wiele nie zmienić, to fakt, gdybym był już po konwersji to pewnikiem złoże na tym forum raport co i jak
Re: tsdz8 / turbo
: 27 wrz 2024, 19:06
autor: pxl666
skoro są rowery za 45k z bateriami 400wh to jest na to rynek i są klienci. zasięg nie zależy głównie od baterii a od nóg...
W sumie mam mocno doszlifowane te moje poziomy PAS w Bafangu i faktycznie poza mniejszymi oporami wynikającymi z super wąskich opon, mniejszej masy i lepszej aerodynamice to sam silnik może wiele nie zmienić,
Różnica między dotychczasowym rowerem a planowanym rowerem zapewne będzie istotna, wystarczy porównać obie konstrukcje w kalkulatorze; https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... heel_b=28i
Miałem co innego na myśli. BBS02 ma stałe maksymalne wspomaganie zależne od ustawionych poziomów wspomagania. Bateria jest obciążona "stałym" prądem. Przy tensometrze, prąd zależy od nacisku (i ustawień), tak wiec przy pionowym położeniu korby jest minimalny, przy poziomym położeniu korby jest "maksymalny. Teoretycznie to sprawia że bateria jest obciążana impulsowym prądem większym niż w BBS02. Im większy prąd tym większy spadek napięcia/watogodzin, więc na logikę i spadek zasięgu. Ideałem na porównanie zasięgu byłby test obu silników w jednym rowerze. Kiedyś proponowałem taki test lecz nie było odzewu/chęci.
W sumie mam mocno doszlifowane te moje poziomy PAS w Bafangu i faktycznie poza mniejszymi oporami wynikającymi z super wąskich opon, mniejszej masy i lepszej aerodynamice to sam silnik może wiele nie zmienić,
Różnica między dotychczasowym rowerem a planowanym rowerem zapewne będzie istotna, wystarczy porównać obie konstrukcje w kalkulatorze; https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... heel_b=28i
Miałem co innego na myśli. BBS02 ma stałe maksymalne wspomaganie zależne od ustawionych poziomów wspomagania. Bateria jest obciążona "stałym" prądem. Przy tensometrze, prąd zależy od nacisku (i ustawień), tak wiec przy pionowym położeniu korby jest minimalny, przy poziomym położeniu korby jest "maksymalny. Teoretycznie to sprawia że bateria jest obciążana impulsowym prądem większym niż w BBS02. Im większy prąd tym większy spadek napięcia/watogodzin, więc na logikę i spadek zasięgu. Ideałem na porównanie zasięgu byłby test obu silników w jednym rowerze. Kiedyś proponowałem taki test lecz nie było odzewu/chęci.
Każdy firmware silnika filtruje/wygładza/uśrednia sygnał z czujnika nacisku. Bez tego byś miał efekt jajowatego wspomagania. W toseven masz nawet opcje do tego (filter od 0 do 10)
Każdy firmware silnika filtruje/wygładza/uśrednia sygnał z czujnika nacisku. Bez tego byś miał efekt jajowatego wspomagania. W toseven masz nawet opcje do tego (filter od 0 do 10)
Akurat TSDZ2 jest już dosyć mocno "rozpracowany" (foto). Jak widać przy wspomaganiu, różnica poziomu wspomagania w piku osiągnięta przez markkara to 200 wat. Nie jest to co prawda moc pobierana z baterii (ta jest około 1.6 raza większa przy zmierzonej przez markkara sprawności 65%) a jest to moc osiągnięta bezpośrednio na kole/na hamowni. Jak te 200 wat w piku przekłada się na prąd baterii można się tylko domyślać.
Re: tsdz8 / turbo
: 28 wrz 2024, 19:24
autor: F0rest
Witam, w czwartek coś padło i silnik przestał działać. Na vlcd 5 pokazuje jedną kreskę, bateria w pełni naładowana. Pswpoer jeszcze nic nie odpisał. Nie wiem jak na manetce bo przestała działać jakiś czas temu. Dodatkowo wyświetlacz nie wyłącza się automatycznie po 5 minutach. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Witam, w czwartek coś padło i silnik przestał działać. Na vlcd 5 pokazuje jedną kreskę, bateria w pełni naładowana. Pswpoer jeszcze nic nie odpisał. Nie wiem jak na manetce bo przestała działać jakiś czas temu. Dodatkowo wyświetlacz nie wyłącza się automatycznie po 5 minutach. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Przydała by się przynajmniej manetka na podmianę, ale prędzej bym obstawiał na vlcd. Leży mi nowa sztuka z zestawu który kupiłem. Chętnie Ci podeślę na próbę. Manetkę też mam, może ona jak padła robi teraz zwarcie.
... Dodatkowo wyświetlacz nie wyłącza się automatycznie po 5 minutach. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Odłacz baterię na około minutę po czym dołacz. Jeśli dalej słabo to powycigaj wtyczki z VLCD od manetki i ewentualnie hamulców jeśli masz.
Sprawdz czy możesz wejśc w tryb serwisowy i tryb setupu
Dopiero po skutkach tych działań można bedzie coś więcej powiedzieć
Re: tsdz8 / turbo
: 29 wrz 2024, 13:42
autor: F0rest
Wszystko zrobione. Tryb serwisowy działa(ukryte menu). Vlcd nie gaśnie po 5 minutach. Zapomniałem dodać że od dłuższego czasu był problem z uruchomieniem wyświetlacza. Musiałem wyłączać baterie.
Wersja z EDK01, jeśli wierzyć sprzedawcy są to najnowsze wypusty więc soft powinien być ten nowszy, chociaż i tak pewnie będę używał na 4 lub 5 poziomie wspomagania najczęściej więc pewnie stary soft dla mnie też będzie OK
Z kuponem ChoiceDay (-50$) wyszło 319,11$ czyli około 1230 zł, dla porównania z PSWPower wychodzi po kuponie około ~1073 zł ALE mamy gigantyczny wiatrołap w postaci telewizora VLCD5 zamiast czegoś współczesnego
Oby tylko wysłali z magazynu EU tak jak deklarują i będzie cacy (aby osiągnąć cenę ~320$ należy wybrać wysyłkę rzekomo z Chin, ale to stary manewr na Aliexpress i ten sprzedawca wysyła z EU niezależnie od wyboru metody dostawy, OBY )
Re: tsdz8 / turbo
: 01 paź 2024, 20:17
autor: Prozyc
Hej, czy ma ktos nowy soft pod Tsdz8 do ekd01 (ten z niebieskim wyswietlaczem) starsza wersje mam. Ewentualnie czy ma ktos moze soft pod 860c pod tsdz8, lub wie jak zrobic zeby 860c zadzialal z Tsdz8, teraz mam blad jak podlaczam 0AH, wiem ze ren wyswietlacz moze dzialac z Tsdz8 tylko ciezko zdobyc soft(nie chce kupiwac gotowego chce zrobic sam)
Re: tsdz8 / turbo
: 02 paź 2024, 11:26
autor: terragady
860 mozesz sflashowac na protokol tonsenhenga tak jak do tsdz2, na githubie masz i powinno smigac?
Re: tsdz8 / turbo
: 02 paź 2024, 13:32
autor: Prozyc
Ok dzieki to musze jeszcze poszukac, jakbys czasami mial link do tego repozytorium to podeslij. Ja dzis testowalem Tsdz8 z kontrolerem od Tsdz2 i tu jest troche wiecej , pierwsze wrazenia bardzo dobre tylko pasowaloby zwiększyć amperaz tego kontrolera od Tsdz2, jesli ktos ma doswiadczenia to niech napisze (ja na razie mysle nad zmiana mosfetow ale nie wiem jak t@ wplynie na temp kontrolera i jakie mocniejsze niz oryginalne mosfety polecacie)
Re: tsdz8 / turbo
: 04 paź 2024, 22:17
autor: Bubbels
Jakby ktoś się zastanawiał nad zakupem u Greenenergy do którego wkleiłem link kilka postów wyżej to śpieszę poinformować że wysyłają z Polski
Silnik wczoraj do mnie dotarł i na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się być w porządku, testów jeszcze nie robiłem ale musiałbym mieć giga pecha abym trafił na trefną sztukę
Jakby ktoś się zastanawiał nad zakupem u Greenenergy do którego wkleiłem link kilka postów wyżej to śpieszę poinformować że wysyłają z Polski
Silnik wczoraj do mnie dotarł i na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się być w porządku, testów jeszcze nie robiłem ale musiałbym mieć giga pecha abym trafił na trefną sztukę
Co by miało nie działać.
Z ciekawości tsdz8 + ekd01, można ustawić większy v-max niż 60km/h ? Nie to żeby było mi to niezbędne, z czystej ciekawości .
Re: tsdz8 / turbo
: 7 godzin temu (wczoraj, 23:52)
autor: Tooropek
Jest softowa blokada do 60km/h, odcina wspomaganie co byś nie robił, co byś nie ustawił.